Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 20232 vuotta Tutun henkilön syöpä on edennyt, ja toisestakin paikkaa löydetty kasvain ilmeisesti pahanlaatuinen. Harmittaahan huomiset talkoot sateessa, ja näitä ulkomaalaisen ajokortin vaihtajia on kääk! paljon. Ei nämä silti mitään ole em. rinnalla.
Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 20232 vuotta Ja EN saa pöytäpuhelinta takaisin. On tää kans ankeeta, kyllä kaikilla lääkäriellä on huoneessaan käytössä työpuhelin. Kahvihuoneen jääkaappi on ei-käytössä ( kerran pävin Kauppahallista ostaan kalaa ja voiei! ei voinu laittaa päivän ajaksi jääkaappiin. Onneksi oli pakkasta, vein Rouvan auton alle. Kaikki keittiön kaapit on tyhjennetty tavaroista. Sensijaan mun huoneessa on vaikka miten paljon kaikenlaisia esitteitä ( joita ei koskaan tarvi) sekä erilaisia täysin tarpeettomia lippusia ja lappusia ( depressiotestiä, epikriisipyyntö, lähete taysiin ...lähetteet tulee koneelta) Mistähän voisi vielä säästää? pitääköhän tuoda kohta omat vessapaperit...
Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 20232 vuotta Joo miksen mä sitä heti hoksannu että ei se receptionin puhelin rikki menny, vaan säästetään nyt sitten tästäkin. Jaha, ja sitten 3 seuraavaa ( sama perhettä) kaikki peruuttaneet. Nyt sitten kiva odotella sitä viimeistä asiakasta. Harmittaa sekin kun kesällä vaurioitunut keskisormi jäi hieman alaspäin kääntyneeksi. Eihän kädet ole nätit muutenkaan, mutta silti. Korjasusleikkaukseen ei kumminkaan ole menossa.
Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 20232 vuotta 13 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Ja EN saa pöytäpuhelinta takaisin. On tää kans ankeeta, kyllä kaikilla lääkäriellä on huoneessaan käytössä työpuhelin. Kai sentään talon känny talon liittymällä ?
Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ Ei. Jos esim. apteekista soitetaan, niin Rouva tuo minulle oman punaisen Doronsa, ja pitää sitten siinä puhua. Jos on joku työhön liittyvä asia että pitäisi soittaa ja kysyä....pitää mennä anelemaan puhelinta Rouvalta. Omalla puhelimellani ei työasioita soita.
Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 20232 vuotta Lapissa on nähty lunta. Naapurin mölyapinakeskittymä kaivoi moottorikelkan möyryämään pihalle. Vi*tupil#usammakko, onkimatoliekku, revolveriöljylamppu,lapamatoperkele. Tämä "ihana" 2-T käry ja toiveissansa muna pystyssä kaasuttelu jatkuu sitten kevääseen saakka. Miksi ihmeessä sitä peltipailakkaa pitää alkaa huudattamaan illalla? En ymmärrä. Pakkomiellenikkari ei ole vielä väsännyt kuistille syys/talvikaiteita, mikähän nyt? Muokattu: 22. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Kun ostaa mikrouunin Samsung MC28M6065CKEE, joka maksaa yli 300 evroa, luulisi sen toimivan enemmän kuin pari vuotta. Nyt saa myyjän, Power.fi kanssa vääntää rautalangasta miten takuu on vain maahantuojan, valmistajan ja myyjän antama lisäarvo, jolla ei voi välttää virhevastuuta tuotteesta. Pitäisi toimittaa laite Samsungin huoltoon ja lähettää Powerille "vikaraportti" ennen kuin tekevät yhtään mitään. Kysymyksessä on ilmeisesti tyyppivika ja mikron piirilevy lakkaa toimimasta todennäköisesti paskojen juotosten takia (Perkeleen Rohs-direktiivi: DIRECTIVE 2011/65/EU). Hirveästi hommaa ja Muumipapan sanoin, tässä menee aina aika paljon aikaa hukkaan. Vituttaa kun mikro kuitenkin toimiessaan on ihan ässä peli. Katsoin myös, että PCB rcs-s100gl-34 Mw6000m,329 sopisi laitteeseen. Sitä vain ei tunnu olevan muuta kun Brittein saarilla ja sieltä eivät välttämättä lähetä. Osaako joku neuvoa suomalaisen lafkan jolla tuo voisi olla toimitettavissa? Tämä siis valmisteluna, jos eivät saa aikaan muuta kuin ikenien tuuletusta Powerilta ja Samsunkilta. Avasin vehjeksen, en elektrokuutannut itseäni magnetronissa. Piirikortti on DE92-03730R PCB rcs-s100gl-34 Mw6000m,329 ja hind olis n. 85 euroa. Muokattu: 23. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ Samaa settiä Moulinex-merkin grillimikron kanssa vuosituhannen alussa; ruuhkavuotisen perheenisän käpy kärähti aika hyvin. Toosa kävi "huollossa" ja palautui ongelmineen. Älä nyt kovin odottele kuluttajaystävällistä ratkaisua.
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Mä olin 80-luvun lopussa varastomiehenä kodinkonevarastossa, silloin mikroja teki oikeasti 2 vai 3 valmistajaa. Muihin vaan lyötiin eri merkki. Tämä nyt ei varmaan auta tuohon ongelmaan, mutta kunhan kerroin. Oli muuten pesukoineissakin kaksi suomalaista merkkiä sama kone, mutta toisessa oli eri hinta.
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta ^Varastomies-autonkuljettat on ihan kingejä. Mulle on yllätys, että suomalainen valmistaja tekee vielä pesutupapyykinpesukoneita. https://talpet.fi/tuotteet-2/pesukoneet/
Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 20232 vuotta Meillä on aika pitkäikäinen whirlpool 'talent'. Se tai vastaava edellinen (muisti pätkii) kävi Lahden seudulla asuttaessa huollossa kerran (muutettiin pois 2003). Takaisintullessaan mulle tuli mieleen, että tää on jotenkin eri värisävyä. Olisikohan valopäät laittaneet mulle vanhemman koneen ja pitäneet itse uudemman ?
Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 20232 vuotta 23 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: ^Varastomies-autonkuljettat on ihan kingejä. Mulle on yllätys, että suomalainen valmistaja tekee vielä pesutupapyykinpesukoneita. https://talpet.fi/tuotteet-2/pesukoneet/ Valitettavasti ei autoa mulle uskottu. Trukki kyllä ja kerran vetäsin viidestä liedestä kulman ruttuun kertatörmäyksellä. Oli se hyvä duuni, vuoden siellä katto maailmaa niin jotenkin jaksoinkin lukea pääsykokeisiin. Toisaalta jos olis vielä tuolla, niin saisi 5% henkilökuntaedun mööpeleistä, josseivat ole sitten poistaneet. Ja on-topiccina että kyllähän se alkava työviikko jo vituttaa, vitutti varastomiehenäkin ja kaikissa muissa paikoissa. Ainoa työ mikä ei vituttaisi olisi Batmanin hommat. Yön ritari. Okei, tulee telkusta just...emmä muuten. Muokattu: 24. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 20232 vuotta Tosi huono olo, väsy, molemmissa käsivarsissa isoja paukamia ( talkoissa pieniä itikoita, paukamat on suurentuneet), mitään jakoa lähteä ulos ajelemaan. Aamupalan jälkeen uudestaan nukkunu ja nyt kokeilin nousta ylös, ei tunnu hyvältä. Miksi ihmeessä katselin illalla tanssiohjelman, tulee tänään päivällä uusintana.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään