Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tuntuu, että pitäis olla jo kohta viikonloppu. Vähintään tuntuu siltä, että huomenna on torstai. Mutta ei hitto ole.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Pikkuhiljaa, yritän ostaa 300 pussia Nutrilettia Tokmannilta ni verkkokauppa on siellä ihan jumissa eikä anna mennä tilausta loppuun. Kahden perkeleen kuukauden ruuat jumissa ku ei toimi.....

Edit: On jo nyt 2.5kk litkuja varastossa mutta haluun lisää. Nutrilett about tuplasi hinnat ni oon hamstrannu kaikki Suomen vanhat lootat puoli-ilmaiseksi.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Nonyt! Ei vituta enää. Nyt meni tilaus läpi. Tulee 300 annosta Nutrilett jauheita naurettavan halpaan hintaan. Nyt on stna melkein puoleksivuotta pusseja varastossa. Eli Froome look on taattu kesälle 24. Cool. Kohta voi tilata sit telttasetitkin. ☠️

Kirjoitettu

^ anteeksi, mutta miksi ihmeessä syöt jotain nutrilettiä????? muistan kun itse olin 25kg ja pakko saada enemmän ravintoa kun syödä pystyi niin vastaaavia purnukoita.
Tietysti jos ajat niin pitkiä lenkkejä että normaali syöminen ei riitä, mutta en ole saanut sellaista käsitystä.
 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tokmannilla on aamuun asti -20% kantiksille kaikesta ja niillä on nyt loput Nutriletin 25kpl pussilootat 15e/loota tarjouksessa ja siitä saa vielä -20% yön ajan. Eli 25kpl 12e. Kun nykyään 20kpl loota maksaa 25e normaalisti. Jäljellä oli enää kahvinmakuista suht kalorista 156kcal/pussi settiä. 5 per päivä noita pitää vetää. Mut aattelin että itte otan 3x suklaa 118 kcal/laaki + 2x kahvi 156/laaki per päivä. Sit kun otan. Vielä on päällä tuo aikaisemmin muutama vko sitten kertomani hevoslääkekuuri ja nyt ei uskalla leikkiä litkuilla vielä. Kuhan lääkkeet saa ylläpito tasolle, sit alkaa kuurittelu.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
3 hours ago, VesaP said:

Ei. 0/10.

Täältähän uupuu v-mittari...tommoinen 3/10 just nyt:

0|--*--|-----|10

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Tokmannilla on aamuun asti -20% kantiksille kaikesta ja niillä on nyt loput Nutriletin 25kpl pussilootat 15e/loota tarjouksessa ja siitä saa vielä -20% yön ajan. Eli 25kpl 12e. Kun nykyään 20kpl loota maksaa 25e normaalisti. Jäljellä oli enää kahvinmakuista suht kalorista 156kcal/pussi settiä. 5 per päivä noita pitää vetää. Mut aattelin että itte otan 3x suklaa 118 kcal/laaki + 2x kahvi 156/laaki per päivä. Sit kun otan. Vielä on päällä tuo aikaisemmin muutama vko sitten kertomani hevoslääkekuuri ja nyt ei uskalla leikkiä litkuilla vielä. Kuhan lääkkeet saa ylläpito tasolle, sit alkaa kuurittelu.

Kovaa touhua...  no, mä jotenkin vierastan noita Nutrilettejä, ite ehkä heittäsin vastaavan proteiinijauholla ja monivitaaminilla, mut samapa toi on. Paras olis oikee ruoka varmaan, salaatti + tonnikala/raejuusto/rahka/kana pieninä serveerauksina, mutta ymmärrän noi pussit, helppoa ja jos ei syö kiinteetä ruokaa niin useimmilla nälän tunne häviää. Ku vedät pientä ateriaa on aina nälkä (muttei koko ajan jano :D ).

Sen verran on bodymunkkia jäljellä että arvostan tollasia rempasuja tavattomasti. Kun itekki jaksais, tekis ihan hyvää ottaa esim. 10kg veke ja kattoo kuinka nopeesti se tulee takas ja onko se tällä kertaa 12 vai 14 kg joka tulee korkojen kanssa :D 

Ehkä väärä ketju, mutta sanotaan nyt vaikka että "vituttaa tuo laihdutus" , ite olen syönyt normaalisti ja ottanut silloin tällöin "syön vähän vähemmän" jaksoja nyt useamman vuoden ja paino on ihan samana pysynyt keskimäärin. Välillä käy muutaman kilon alle tän, välillä yli.  Hyvää on toki se, että silloin kun laihdutin hulluna, vuositasolla tuli noin kilo lisää kun plärää kalenteria. Toki noin puolet lihasta, mutta on toikin 10 vuodessa 5 kiloa läskiä aika paha. Mä saatan suvun ennusteen perusteella elää jopa 40 vuotta vielä niin 20kg läskiä lisää ja 40 kg. Melkonen läskipää ja ehkä ihan halvin arkku ei enää toimi. No ei oo mun ongelma.  Ehkä toi "pysyy noin samassa" vois olla realistinen plan. Mä kohta joudun kuitenkin ostaa kipparihatun ja kalastusliivit, vähän liian lyhyet housut ja menee torikahvilaan muiden vanhusten kanssa tarinoimaan kuinka kaikki oli ennen paremmin. 

Kirjoitettu

Sellainen 3/5. En oikein tiedä mikä. Ehkä syksy ja kaikki sen ympärillä oleva säätö sun muut asiat mitkä pitäis hoitaa.

Kirjoitettu

Sama v**ttuilu jatkuu. Otetaan väliin "jos ehdit jossain vaiheessa" ja tämä päivä piti olla neljään, onkin puoli viiteen ja tulee kiire kun piti hoitaa eräs asia kotimatkalla.
Laittelen nyt joka päivälle että EI OTETA VÄLIIN. Esimerkiksi perjantaina on 15 laajennettua ajokorttitodistusta, siihen ei mahdu väliin vaan pikemmin pitää olla tauko, ei ne aina niin nopeasti mene.

Mitäs sitten kun eräänä aamuna oon kipee? mieluummin olisi vähän inhimillisempiä päiviä niin työntekijä jaksaisi paremmin.
Mä uuvun jo heti työpäivän alkaessa kun näkee tämän varauslistan.

Ja vaikka työt ei kotiin tulekaan, niin tämä kohtelu ja omistajan sukulaisille reseptien kirjoittaminen on kyllä mieltä harmittamassa koko ajan.

Kirjoitettu

Vituttaa nää toripeelot. Taidan jatkossa nakata kaiken ylimääräisen kaman roskiin, jos arvo on alle 100€.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.