Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Tori.fi on sellaista paskaa, että ei edes jaksa vaivautua. Helpompi heittää roskiin. Sama tauti on kyllä leviämässä muillekin myyntipalstoille. Valitettavasti fillaritorillekin. Sielläkin on viime aikoina alkanut tulla näitä oharien tekjiöitä.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ huonoja kokemuksia vaikka ilmaseenkin olen antanu, mutta onneksi kamerakaupat sujui hyvin.
Huutonetissä viimeksi kieltäydyin myymästä sillä epävarmuustekijöitä oli liikaa, ei esimerkiksi suostunut antamaan koko osoitettaan, lisäksi olisi pitänyt viedä jonnekin Hervantaan että hän saa tarkastaa tuotteen.

Mutta on senkaltainen olotila että oonko tulossa kipeeksi ( no senkaltaista oloa ollut la-su-ma) lihaksia särkee ja väsyttää.

Kirjoitettu

Harmittaa muuten vietävästi kun tein nahkiaisen hammaskartta-kuvan ja laitoin sitten kuvan facebook-sivulleni, että mitä hampaita on. Sitten kuitenkin meni kielen hampaissa numerot ja nimet väärin päin. Nolottaa.

Kirjoitettu

^ kukaan ei huomannut ( kun se mun facebookkini kovin tunnettu ole....), mutta minä kyllä! Mutta että kukaan ei oppisi sitä väärin. Tietysti longitudinaaliset on  8pitkittäiset ja transversal 9poikittainen....mutta kun meni numerot/tiedot  väärin.

 

image.thumb.jpeg.3fdf7205c07a765c6b4e3381afd5e29e.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Joo, kesäkuvia taas paikallislehdykäisessä - mutta ei lokinpoikasiani. 
Vähän noloa,tai ei koska kuva on hyvä ja totesin olevani pettynyt kun ei edes julkaistavaksi kelpaa. Laitoin uudelleen "lukijan kuva".  ( oivoi, me unohdettiin tämä...)

Kirjoitettu

No just, tämä tarina sitten sai ratkaisun. On ollut ongelmia saada koko paikallislehdykäistä, ja lokinpoikaskuvani oli julkaistu 5.7. ilmestyneessä numerossa. 
Kävin äskön toimituksessa, antamassa rakentavaa palautetta ja sain kyseisen lehden - jota en ollut saanut kesällä - ja siellähän lokinpoikaset oli. Päätoimittajan koneenn näytöllä - totesin että on kyllä todella hyvä kuva ja tämän olisi pitäny voittaa :D

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Nyt on pakko sanoa että voi elämän kevät kun on tärkeetä sulle ollut tuon kuvan julkaiseminen kun oikein lehden toimitukseen menet avautumaan. 😮 😮😮

Kirjoitettu

^ no elämän kesä sentään, ja oli kyllä tärkeetä!!. Ja hyvä että otin yhteyttä sillä asia selvisi, ja oli oikein hyvä tapaaminen paikallislehden toimituksen kanssa. En todellakaan ollut saanu tätä lehteä ilmaisjakelussa, ja aina en ole jaksanu käydä hakeen citymarketista. 
Ilman yhteydenottoani olisi jääny ikuisesti vaivaamaan.

Kirjoitettu

Poskia kuumottaa ja - jalat on kipeet ( kuten aina kun on ajanut märillä housuilla ) ja ...Ilmarisesta, kirjaudu yrittäjän verkkopalveluun, heillä on nimittäin minulle työtuloehdotus. Hyväksy tai valitse sopivampi vaihtoehto 2.
Luultavasti valitsen sen sopivamman. Ilmarinen ei tosin voi ehdottaaa kenenkään työtuloa, korkeintaan sitä eläkemaksua.

Kirjoitettu

8661525.jpg

Mulle kelpaa kyllä toi naapurin kosla oikeinkin mainiosti yhdistettynä joutenoloon, johon olotilaan voi jopa tykästyä :)

9-10h yöunet ovat sitä parhautta. Lienee sitä vuosien saatossa kumuloitunutta univelkaa puretaan sitten :D

Ei vituta.

Kirjoitettu
40 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Ilmarisesta, kirjaudu yrittäjän verkkopalveluun, heillä on nimittäin minulle työtuloehdotus. Hyväksy tai valitse sopivampi vaihtoehto 2. Luultavasti valitsen sen sopivamman. Ilmarinen ei tosin voi ehdottaaa kenenkään työtuloa, korkeintaan sitä eläkemaksua.

Mä olin joskus työtuloratkaisija. Voin vakuuttaa, että Ilmarinen voi ehdottaa vakuutustyötuloa jopa pirkanmaalaisille yrittäjille. Siitä, miten asia liittyy tosiasiallisiin tienesteihin, on olemassa omat suuntaviivat.

Kirjoitettu
23 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

No just, tämä tarina sitten sai ratkaisun. On ollut ongelmia saada koko paikallislehdykäistä, ja lokinpoikaskuvani oli julkaistu 5.7. ilmestyneessä numerossa. 
Kävin äskön toimituksessa, antamassa rakentavaa palautetta ja sain kyseisen lehden - jota en ollut saanut kesällä - ja siellähän lokinpoikaset oli. Päätoimittajan koneenn näytöllä - totesin että on kyllä todella hyvä kuva ja tämän olisi pitäny voittaa :D

Kaatopaikkoja diggaava lintu ei ole kaikkien suosiossa. Mulla on jokin lokkikokemus, mutta liekö julkaisukelpoista materiaalia.

Kirjoitettu

^  juu nimenomaan sitä vakuutustyötuloa. Muistaakseni se ei voi nousta kerralla miten sattuu, oli joku maksimissaan 3000e/v. Jossain oli myös että minkä arvoiseksi työnsä määrittää. En tiedä, katsotaan kotona mitä siellä on.
Viimeksihän kun ehdotettiin työtuloa niin se YEL- maksu hieman laski.

Minä opin pitämään lokeista, ja poikaset on suloisia.
 

Kirjoitettu

No en hyväksynyt sitä ensisijaisesti ehdotettua työtuloa, otin halvemman ratkaisun. 
On nimittäin semmoinen tuntu että en tule koskan sitä eläkettä saamaan ja maksan ihan turhasta....on tiettyjä terveysjuttuja, vaikka olenkin nyt terveempi kuin koskaan aiemmin, koska on näitä kivoja luontoharrastuksia joiden parissa mieli lepää. 
 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.