Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 20232 vuotta Tori.fi on sellaista paskaa, että ei edes jaksa vaivautua. Helpompi heittää roskiin. Sama tauti on kyllä leviämässä muillekin myyntipalstoille. Valitettavasti fillaritorillekin. Sielläkin on viime aikoina alkanut tulla näitä oharien tekjiöitä.
Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ huonoja kokemuksia vaikka ilmaseenkin olen antanu, mutta onneksi kamerakaupat sujui hyvin. Huutonetissä viimeksi kieltäydyin myymästä sillä epävarmuustekijöitä oli liikaa, ei esimerkiksi suostunut antamaan koko osoitettaan, lisäksi olisi pitänyt viedä jonnekin Hervantaan että hän saa tarkastaa tuotteen. Mutta on senkaltainen olotila että oonko tulossa kipeeksi ( no senkaltaista oloa ollut la-su-ma) lihaksia särkee ja väsyttää.
Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 20232 vuotta Harmittaa muuten vietävästi kun tein nahkiaisen hammaskartta-kuvan ja laitoin sitten kuvan facebook-sivulleni, että mitä hampaita on. Sitten kuitenkin meni kielen hampaissa numerot ja nimet väärin päin. Nolottaa.
Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ kukaan ei huomannut ( kun se mun facebookkini kovin tunnettu ole....), mutta minä kyllä! Mutta että kukaan ei oppisi sitä väärin. Tietysti longitudinaaliset on 8pitkittäiset ja transversal 9poikittainen....mutta kun meni numerot/tiedot väärin. Muokattu: 10. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Joo, kesäkuvia taas paikallislehdykäisessä - mutta ei lokinpoikasiani. Vähän noloa,tai ei koska kuva on hyvä ja totesin olevani pettynyt kun ei edes julkaistavaksi kelpaa. Laitoin uudelleen "lukijan kuva". ( oivoi, me unohdettiin tämä...)
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta No just, tämä tarina sitten sai ratkaisun. On ollut ongelmia saada koko paikallislehdykäistä, ja lokinpoikaskuvani oli julkaistu 5.7. ilmestyneessä numerossa. Kävin äskön toimituksessa, antamassa rakentavaa palautetta ja sain kyseisen lehden - jota en ollut saanut kesällä - ja siellähän lokinpoikaset oli. Päätoimittajan koneenn näytöllä - totesin että on kyllä todella hyvä kuva ja tämän olisi pitäny voittaa
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja ^Nyt on pakko sanoa että voi elämän kevät kun on tärkeetä sulle ollut tuon kuvan julkaiseminen kun oikein lehden toimitukseen menet avautumaan. 😮 😮😮
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ no elämän kesä sentään, ja oli kyllä tärkeetä!!. Ja hyvä että otin yhteyttä sillä asia selvisi, ja oli oikein hyvä tapaaminen paikallislehden toimituksen kanssa. En todellakaan ollut saanu tätä lehteä ilmaisjakelussa, ja aina en ole jaksanu käydä hakeen citymarketista. Ilman yhteydenottoani olisi jääny ikuisesti vaivaamaan.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta Poskia kuumottaa ja - jalat on kipeet ( kuten aina kun on ajanut märillä housuilla ) ja ...Ilmarisesta, kirjaudu yrittäjän verkkopalveluun, heillä on nimittäin minulle työtuloehdotus. Hyväksy tai valitse sopivampi vaihtoehto 2. Luultavasti valitsen sen sopivamman. Ilmarinen ei tosin voi ehdottaaa kenenkään työtuloa, korkeintaan sitä eläkemaksua.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta Mulle kelpaa kyllä toi naapurin kosla oikeinkin mainiosti yhdistettynä joutenoloon, johon olotilaan voi jopa tykästyä 9-10h yöunet ovat sitä parhautta. Lienee sitä vuosien saatossa kumuloitunutta univelkaa puretaan sitten Ei vituta.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta 40 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Ilmarisesta, kirjaudu yrittäjän verkkopalveluun, heillä on nimittäin minulle työtuloehdotus. Hyväksy tai valitse sopivampi vaihtoehto 2. Luultavasti valitsen sen sopivamman. Ilmarinen ei tosin voi ehdottaaa kenenkään työtuloa, korkeintaan sitä eläkemaksua. Mä olin joskus työtuloratkaisija. Voin vakuuttaa, että Ilmarinen voi ehdottaa vakuutustyötuloa jopa pirkanmaalaisille yrittäjille. Siitä, miten asia liittyy tosiasiallisiin tienesteihin, on olemassa omat suuntaviivat.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta 23 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: No just, tämä tarina sitten sai ratkaisun. On ollut ongelmia saada koko paikallislehdykäistä, ja lokinpoikaskuvani oli julkaistu 5.7. ilmestyneessä numerossa. Kävin äskön toimituksessa, antamassa rakentavaa palautetta ja sain kyseisen lehden - jota en ollut saanut kesällä - ja siellähän lokinpoikaset oli. Päätoimittajan koneenn näytöllä - totesin että on kyllä todella hyvä kuva ja tämän olisi pitäny voittaa Kaatopaikkoja diggaava lintu ei ole kaikkien suosiossa. Mulla on jokin lokkikokemus, mutta liekö julkaisukelpoista materiaalia.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ juu nimenomaan sitä vakuutustyötuloa. Muistaakseni se ei voi nousta kerralla miten sattuu, oli joku maksimissaan 3000e/v. Jossain oli myös että minkä arvoiseksi työnsä määrittää. En tiedä, katsotaan kotona mitä siellä on. Viimeksihän kun ehdotettiin työtuloa niin se YEL- maksu hieman laski. Minä opin pitämään lokeista, ja poikaset on suloisia.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta No en hyväksynyt sitä ensisijaisesti ehdotettua työtuloa, otin halvemman ratkaisun. On nimittäin semmoinen tuntu että en tule koskan sitä eläkettä saamaan ja maksan ihan turhasta....on tiettyjä terveysjuttuja, vaikka olenkin nyt terveempi kuin koskaan aiemmin, koska on näitä kivoja luontoharrastuksia joiden parissa mieli lepää.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään