Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 20232 vuotta Tein hienon paketin pcb:lle ja shit huomasin, että vikaselostus ym. paskaa olisi pitänyt laittaa laatikkoon myös. Onneksi en ehtinyt postittaa. Ei iso asia, mutta pienet fibat vasta vituttaakin.
Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 20232 vuotta CD-soitin kyykähti, on se kumma kun vehkeet ei 30 vuotta kestä, prkl. Sonyn ES-sarjan vermes kuitenkin, pitänee lomaviikolla suolistaa poloinen, jos vaikka vaiva selviäisi. Vinyylisorvin porsiminen olisikin jo pahempi homma, nytkin tuo uurastaa.
Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 20232 vuotta Ei vituta. Paketin postittaminen meni jouheasti, kun postin sopimusnumero antoi postin asiakaspalvelialle kaiken olennaisen tiedon ja mä sain kuitin. Nyt jäämme odottamaan reagtiota vastaanottajalta. Muokattu: 22. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 20232 vuotta Joo. Pääkipupäivä. Ja ilmakin ollut yhtä tihkusadetta aamusta asti.
Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 20232 vuotta No kiitti vaan Aira Samulin tästä toteamuksesta "Jos tuntee olevansa kaunis, silloin on" - sillä se merkitsee myös sitä että jos tuntee olevansa ruma niin silloin on. Kun omasta mielestäni olen ruma, vihaan sekä naamaani että vartaloani. t. tässä naamassa arpikin kaunistus olisi, ja hampaat vois ( todellakin) uusiksi laittaa. Onneksi sentäs autoni kilpiä ei vieny pois poliisi....
Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 20232 vuotta Kloppina aina kun kolaroitiin, niin toiveena oli mahdollisimman komea arpi, tai mahdollisimman monta tikkiä!
Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ no kun olen käynyt läpi about 20 leikkausta niin arpia kyllä löytyy, ja aika pitkä vertikaalinen arpi koko masun pituudelta, sitten on siellä täällä leikkuuarpia. Mutta harvemmin ne paikat on julkisesti esillä, uimassakin käyn yksikseni sivummalla...vaikka ei nämä arvet haittaa, vaan se yleisesti että häpeen itseäni. En pysty oleen uimarannalla jos siellä on muita ja joutuisi muitten nähden käymään uimassa, ei ole mitenkään mahdollista....
Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 20232 vuotta Itikan iskemä sääressä, nilkassa ja pikkuvarpaassa, joka nyt viheliäisin. Yöllä oli myös yksi inisijä korvan juuressa ja kun pisti valot, se vaikeni ja kun pisti valot pois, niin se vuorostaan pisti. Perse. Muokattu: 25. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 20232 vuotta Eikös tuo kylä ole aika alavaa seutua. Suo(la)järviä molemmin puolin ?
Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 20232 vuotta En tiedä missä sikävät, partsilla ollessa kai iskevät. Ilmankosteus huitelee 80% molemmin puolin. Tai sitten ovat niitä viemäri-itikoita. Tarttis kai Googlata vähän. Suola-altaat ovat jossain parin-kolmen kilsan päässä, mutta päivällä tuulee mereltä. Iltaisin tyyntä ja virtaukset voivat tietty olla silloin sieltä tänne päin appeelle ja päivällä takaisin altaille sikämään? Edit: Onhan nämä täällä havaittu jo aiemminkin https://torrevieja.fi/en/jareita-toimenpiteita-vakavan-hyttysinvaasion-torjumiseksi Ennustekin lupailee tasoa korkea https://www.accuweather.com/fi/es/torrevieja/306480/mosquito-activity-weather/306480 Muokattu: 25. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja ^Pistä Thermacell pöhisee parvekkeelle niin ei tarvii tapella enää itikoiden kanssa.
Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 20232 vuotta Talvirengasta vaihtaessani vaihteensiirtovaijerin irroittamisen yhteydessä lattialle putosi pellistä prässätty osa, jonka siaintipaikkaa en osaa päätellä. Se on joku holkki ja u:n muotoinen, toisessa päässä laippa. Täytyy huomenna laittaa kuva, kuha käyn taas fillarikellarissa.
Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 20232 vuotta Älkääs, nyt! Mulla on auto Seutulan kulmilla ja autossa suvikumit. Kampettakin on vain kesärientoihin, no onneksi on sentään yksi fleece takki. Täytyy kai suunnistaa vaatehankintoihin.
Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 20232 vuotta 12 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Talvirengasta vaihtaessani vaihteensiirtovaijerin irroittamisen yhteydessä lattialle putosi pellistä prässätty osa, jonka siaintipaikkaa en osaa päätellä. Se on joku holkki ja u:n muotoinen, toisessa päässä laippa. Usein huvittaa, kun edellä olevan auton alla roikkuu jotain. Diy-pakariasennus, käsijarruvaijeri, moottorin alussuojus. Viimeksi en päässyt selvyyteen, mikä osa olisi ollut kyseessä. Osa irto-osista on tarpeettomia.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään