Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Tein hienon paketin pcb:lle ja shit huomasin, että vikaselostus ym. paskaa olisi pitänyt laittaa laatikkoon myös. Onneksi en ehtinyt postittaa. Ei iso asia, mutta pienet fibat vasta vituttaakin.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

CD-soitin kyykähti, on se kumma kun vehkeet ei 30 vuotta kestä, prkl.

Sonyn ES-sarjan vermes kuitenkin, pitänee lomaviikolla suolistaa poloinen,

jos vaikka vaiva selviäisi.

Vinyylisorvin porsiminen olisikin jo pahempi homma, nytkin tuo uurastaa.

Kirjoitettu

Ei vituta. Paketin postittaminen meni jouheasti, kun postin sopimusnumero antoi postin asiakaspalvelialle kaiken olennaisen tiedon ja mä sain kuitin. Nyt jäämme odottamaan reagtiota vastaanottajalta.

Muokattu: , käyttäjä: mgcc

Kirjoitettu

No kiitti vaan Aira Samulin tästä toteamuksesta "Jos tuntee olevansa kaunis, silloin on" 
- sillä se merkitsee myös sitä että jos tuntee olevansa ruma niin silloin on. Kun omasta mielestäni olen ruma, vihaan sekä naamaani että vartaloani. 

t. tässä naamassa arpikin kaunistus olisi, ja hampaat vois ( todellakin) uusiksi laittaa. Onneksi sentäs autoni kilpiä ei vieny pois poliisi....

Kirjoitettu

^ no kun olen käynyt läpi about 20 leikkausta niin arpia kyllä löytyy, ja aika pitkä vertikaalinen arpi koko masun pituudelta, sitten on siellä täällä leikkuuarpia. Mutta harvemmin ne paikat on julkisesti esillä, uimassakin käyn yksikseni sivummalla...vaikka ei nämä arvet haittaa, vaan se yleisesti että häpeen itseäni.  En pysty oleen uimarannalla jos siellä on muita ja joutuisi muitten nähden käymään uimassa, ei ole mitenkään mahdollista....

 

Kirjoitettu

Itikan iskemä sääressä, nilkassa ja pikkuvarpaassa, joka nyt viheliäisin. 

Yöllä oli myös yksi inisijä korvan juuressa ja kun pisti valot, se vaikeni ja kun pisti valot pois, niin se vuorostaan pisti. Perse.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

En tiedä missä sikävät, partsilla ollessa kai iskevät. Ilmankosteus huitelee 80% molemmin puolin. Tai sitten ovat niitä viemäri-itikoita. Tarttis kai Googlata vähän. Suola-altaat ovat jossain parin-kolmen kilsan päässä, mutta päivällä tuulee mereltä. Iltaisin tyyntä ja virtaukset voivat tietty olla silloin sieltä tänne päin appeelle ja päivällä takaisin altaille sikämään?

Edit:

Onhan nämä täällä havaittu jo aiemminkin

https://torrevieja.fi/en/jareita-toimenpiteita-vakavan-hyttysinvaasion-torjumiseksi

Ennustekin lupailee tasoa korkea :(

https://www.accuweather.com/fi/es/torrevieja/306480/mosquito-activity-weather/306480

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Pistä Thermacell pöhisee parvekkeelle niin ei tarvii tapella enää itikoiden kanssa.

Kirjoitettu

Talvirengasta vaihtaessani vaihteensiirtovaijerin irroittamisen yhteydessä lattialle putosi pellistä prässätty osa, jonka siaintipaikkaa en osaa päätellä. Se on joku holkki ja u:n muotoinen, toisessa päässä laippa. Täytyy huomenna laittaa kuva, kuha käyn taas fillarikellarissa.

Kirjoitettu

Älkääs, nyt! Mulla on auto Seutulan kulmilla ja autossa suvikumit. Kampettakin on vain kesärientoihin, no onneksi on sentään yksi fleece takki.

Täytyy kai suunnistaa vaatehankintoihin.

Kirjoitettu
12 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:

Talvirengasta vaihtaessani vaihteensiirtovaijerin irroittamisen yhteydessä lattialle putosi pellistä prässätty osa, jonka siaintipaikkaa en osaa päätellä. Se on joku holkki ja u:n muotoinen, toisessa päässä laippa.

Usein huvittaa, kun edellä olevan auton alla roikkuu jotain. Diy-pakariasennus, käsijarruvaijeri, moottorin alussuojus. Viimeksi en päässyt selvyyteen, mikä osa olisi ollut kyseessä. Osa irto-osista on tarpeettomia.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.