Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tuolla Pyhärannassa, sillä on kalojen käsittelylaitos ja vedet ohjataan kunnalliseen viemärin.  Ongelma tulee kesällä, kun laitos laittaa luukkunsa kiinni, niin virtaama putkistossa pysähtyy ja vanhat mällit alkavat käymään ja päästelevät kaasuja ulos verkoston kansien välistä. Tuoksu on seudulla - huumaava.

Jotenkin kai ovat sittemmin asian ratkaisseet, kun en ole kuullut valituksia viimeaikoina.

Kirjoitettu
21 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Kompostoriin myös koiran kakat...  nekin on vähän hajutavaraa. Onkohan niissä tiiivis kansi?

Ei siellä ulkona mikään haise. Kissanhiekat menee samaan. Pytty vaan vähän kauemmas ulko-ovesta kärpästen takia. Biolanit ja vastaavat taitavat olla enempi tiiviitä.

Tällä kulmakunnalla tuoksuu toisinaan kesäaikaan asfalttiasema, joka on itse asiassa varsin kaukana ja hirmuinen mäki välissä. 1,4 km linnuntietä.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

No sillee piti kirjoittaa reseptejä ja labralähetteitä koko suvulle. Ilman.
Sanoin että vastaisuudessa aikuiset ihmiset tulee itse vastaanotolle. Kun on niin vaikeeta tulla...
 

Kirjoitettu

Tarkennetaan...pitkä päivä töissä. No kun ensin väsähdin aika totaalisesti työmatka-ajelulla, niin sitä toivoi jo töihin tullessaan että pääsisi jo kotiin. Sitten....kello on vasta kaksi ja tuntuu että tässä on istuttu ikuisuus.
 

Päivähän ei periaatteessa lyhene, mutta valoisa aika lyhenee. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Ei pahemmin. Enää joku 4kk niin alkaa taas kelit lämpenee!

Kirjoitettu

Syksy on kieltämättä jo pitkällä. Ihan just on joulu. Kun nyt ei sataisi koko talvea tai jos sataa niin lunta. +2 ja vesisadetta ja siten karmea pimeyskin on kyllä se huonoin sää. Kuten etelässä pe-su oli. Nyt parempi. 

Kirjoitettu

No, on talvessa hyviäkin asioita eli voi laittaa linnuille ruokinnan ja käydä seuraamassa. 
Helmikuussa voi jo alkaa ottaa nukkekuviakin, kun on näitä projekteja talvelle - huhtikuulle.

Mutta että on ### vielä tänäänkin eilinen työpäivä, siis se että joutui kirjoittaan reseptejä ja lähetteitä omistajan suvulle - ilmaiseksi. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Vituttaa. Maailman paras fillariaiheinen videopalvelu GCN+ on uuden jättifirman toimesta joka osti tuonkin pakotettu lopettamaan 1kk päästä. Sinne menee maailman parhaat fillaridokumentit ja miljoonat livekisat ilman mainoksia. VTTU! Ja GCN+ tuotti voittoa kokoajan tekijöilleen kun satojatuhansia tilaajia ollut. Stna!

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Rouvan toiminta. Olin sitä mieltä että työvuoroja ei kannattaisi jonnekin joulukuun lopulle vielä laittaa...ja sitten olisin tarvinu 7.12 vapaaksi, mutta ei. Totesin että on tulossa joku tosi tärkeä henkilö tänne? niin kuulemma on.
Kysyin myös voisiko asioista sopia yhdessä? niin ei voi. No, en sitten minä suostunut siihen että kun yksi asiakas jätti tulematta, niin otetaan lisäihminen "johonkin väliin".
Just kirjoitin reseptejä ja lähetteitä ilman, niin äkkiä sekin hyvä oli unohtunu.

Kirjoitettu

Sanoin asiallisesti Rouvalle että olen hyvin loukkaantunut ( en siis vihainen tms.) kun olen heille ja sukulaisilleen kirjoittanut kaikkia reseptejä ja lähetteitä, niin vastaavasti sieltä ei voida joustaa.
ymm oli vastaus
Mutta pakko oli että tietää että olen pahoittanut mieleni.

Kyllä mä tässä jossain vaiheessa meinaan kipeeksi tulla, kuumetta ja pahoinvointia.

edit. kannatti sanoa, tuli hieman lyhyemmät työpäivät, auttaa sekin vähän.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
1.11.2023 klo 22.30, Jopotuinen kirjoitti:

No jo vain alkaa orastamamaan.

Olen havaitsevani kalustotappion.
DJI Pocket 2, ei löydy mistään, enkä uskalla Rouvaltakaan vielä kysyä.
Olin aivan varma, että laitoin sen käsimatkoihin (vai jäikö se sittenkin siihen sängylle?)
Turvatarkastajaa koetin vahdata silmä kovana, ettei se sieltä kaiva.

Perse.

 

image.thumb.png.ebad63416f6a14c2d0d45e9b297c234c.png


 

Vempele löytys ja nyt ilostuttaa :)

Kävin vielä tutkimassa Rouvan lentoveskan, jonka väitti tyhjänneensä. Paskanmarjat, tu sin heti painosta, tavaraa on ja siellähän se, sivutaskussa 🥳

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.