Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 20232 vuotta Mites muuten noi kalojen perkuujätteet bioastiassa, eikö ne haise siellä, kesällä? Sama varmaan kompostorin kanssa?
Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 20232 vuotta Tuolla Pyhärannassa, sillä on kalojen käsittelylaitos ja vedet ohjataan kunnalliseen viemärin. Ongelma tulee kesällä, kun laitos laittaa luukkunsa kiinni, niin virtaama putkistossa pysähtyy ja vanhat mällit alkavat käymään ja päästelevät kaasuja ulos verkoston kansien välistä. Tuoksu on seudulla - huumaava. Jotenkin kai ovat sittemmin asian ratkaisseet, kun en ole kuullut valituksia viimeaikoina.
Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 20232 vuotta Kompostoriin myös koiran kakat... nekin on vähän hajutavaraa. Onkohan niissä tiiivis kansi?
Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 20232 vuotta 21 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Kompostoriin myös koiran kakat... nekin on vähän hajutavaraa. Onkohan niissä tiiivis kansi? Ei siellä ulkona mikään haise. Kissanhiekat menee samaan. Pytty vaan vähän kauemmas ulko-ovesta kärpästen takia. Biolanit ja vastaavat taitavat olla enempi tiiviitä. Tällä kulmakunnalla tuoksuu toisinaan kesäaikaan asfalttiasema, joka on itse asiassa varsin kaukana ja hirmuinen mäki välissä. 1,4 km linnuntietä. Muokattu: 11. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta No sillee piti kirjoittaa reseptejä ja labralähetteitä koko suvulle. Ilman. Sanoin että vastaisuudessa aikuiset ihmiset tulee itse vastaanotolle. Kun on niin vaikeeta tulla...
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ Kummallista. Kalenterin mukaan päivät kuitenkin lyhenevät koko ajan. Nytkin alkaa olla jo aika pimeää.
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta Tarkennetaan...pitkä päivä töissä. No kun ensin väsähdin aika totaalisesti työmatka-ajelulla, niin sitä toivoi jo töihin tullessaan että pääsisi jo kotiin. Sitten....kello on vasta kaksi ja tuntuu että tässä on istuttu ikuisuus. Päivähän ei periaatteessa lyhene, mutta valoisa aika lyhenee.
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Ei pahemmin. Enää joku 4kk niin alkaa taas kelit lämpenee!
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20232 vuotta Syksy on kieltämättä jo pitkällä. Ihan just on joulu. Kun nyt ei sataisi koko talvea tai jos sataa niin lunta. +2 ja vesisadetta ja siten karmea pimeyskin on kyllä se huonoin sää. Kuten etelässä pe-su oli. Nyt parempi.
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20232 vuotta No, on talvessa hyviäkin asioita eli voi laittaa linnuille ruokinnan ja käydä seuraamassa. Helmikuussa voi jo alkaa ottaa nukkekuviakin, kun on näitä projekteja talvelle - huhtikuulle. Mutta että on ### vielä tänäänkin eilinen työpäivä, siis se että joutui kirjoittaan reseptejä ja lähetteitä omistajan suvulle - ilmaiseksi.
Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Vituttaa. Maailman paras fillariaiheinen videopalvelu GCN+ on uuden jättifirman toimesta joka osti tuonkin pakotettu lopettamaan 1kk päästä. Sinne menee maailman parhaat fillaridokumentit ja miljoonat livekisat ilman mainoksia. VTTU! Ja GCN+ tuotti voittoa kokoajan tekijöilleen kun satojatuhansia tilaajia ollut. Stna! Muokattu: 16. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 20232 vuotta Rouvan toiminta. Olin sitä mieltä että työvuoroja ei kannattaisi jonnekin joulukuun lopulle vielä laittaa...ja sitten olisin tarvinu 7.12 vapaaksi, mutta ei. Totesin että on tulossa joku tosi tärkeä henkilö tänne? niin kuulemma on. Kysyin myös voisiko asioista sopia yhdessä? niin ei voi. No, en sitten minä suostunut siihen että kun yksi asiakas jätti tulematta, niin otetaan lisäihminen "johonkin väliin". Just kirjoitin reseptejä ja lähetteitä ilman, niin äkkiä sekin hyvä oli unohtunu.
Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 20232 vuotta Sanoin asiallisesti Rouvalle että olen hyvin loukkaantunut ( en siis vihainen tms.) kun olen heille ja sukulaisilleen kirjoittanut kaikkia reseptejä ja lähetteitä, niin vastaavasti sieltä ei voida joustaa. ymm oli vastaus Mutta pakko oli että tietää että olen pahoittanut mieleni. Kyllä mä tässä jossain vaiheessa meinaan kipeeksi tulla, kuumetta ja pahoinvointia. edit. kannatti sanoa, tuli hieman lyhyemmät työpäivät, auttaa sekin vähän. Muokattu: 17. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 20232 vuotta 1.11.2023 klo 22.30, Jopotuinen kirjoitti: No jo vain alkaa orastamamaan. Olen havaitsevani kalustotappion. DJI Pocket 2, ei löydy mistään, enkä uskalla Rouvaltakaan vielä kysyä. Olin aivan varma, että laitoin sen käsimatkoihin (vai jäikö se sittenkin siihen sängylle?) Turvatarkastajaa koetin vahdata silmä kovana, ettei se sieltä kaiva. Perse. Vempele löytys ja nyt ilostuttaa Kävin vielä tutkimassa Rouvan lentoveskan, jonka väitti tyhjänneensä. Paskanmarjat, tu sin heti painosta, tavaraa on ja siellähän se, sivutaskussa 🥳
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään