Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta Ratkaisu olisi esinekohtaisesta viivakoodista luopuminen. Koodilla on vain yksi tehtävä - kassa voi veloittaa tuotteesta sen oman hinnan. Entä kuljetus ja varastopuoli ? Mun havaintojen mukaan esim. ruoat vois myydä ryhmäkohtaisella kilohinnalla. Niiden senttien kanssa pelaaminen on jeesustelua. No ruoassa se koodi on paketissa, mutta monessa muussa itse tuotteessa. Muokattu: 8. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta Noi saa irti sillälailla kun keksii jonkun tapahtuman missä paperin tai liiman irtoaminen esim. tarjoilupöydälle olisi katastrofi. Murphy irroittaa ne silloin.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta Trikloorietyleeniä käytin muinoin, mutta ajan oloon haihtui putelista eivätkä enää apteekista myyneet, tai sitä ei heillä ollut. Tarjosivat pesubensaa tilalle, joka toimi kyllä, mutta oli voimatonta. Sinoli, käsidesi, kynsilakan poistoaine, asetoni - kyllä lähtee!
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Tällä on meidän taloudessa poistettu kaikki itsepintaiset liimatahrat/tarrat onnistuneesti ilman ongelmia. Ensin kannattaa repiä paperiosa tarroista irti ja sit jäljelle jääneeseen liimakohtaan tuohon aineeseen kostutetulla talouspaperilla töpsöttelee liimakohdan märäksi ja odottaa 30sec tms ja sit pyyhkii/hinkkaa liimat pois. Toimii, joka kerta. Tätä löytyy esim ainakin K-Raudoista ja varmaan monista muistakin paikoista. Muokattu: 8. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ Juu, Tokmannissa olin nähnyt juurikin jotain tollasta, mutta netti haku ei heittänyt osumaa. On ollut hankintalistalla, mutta eihän sitä koskaan muista, paitsi aina silloin kun olisi ollut tarves. Vesan vinkkaama aines löytyy myös Tokmannista. Ihan monipuolinen on luvattu käyttötarkoitus. Täytyy lisätä taas hankintalistalle. Mellerud liimatahran poistaja poistaa tehokkaasti ja nopeasti tarrat, tarralaput, etiketit, liimajäänteet, kengänjäljet, kumin, huulipunan, musteen, tussin sekä öljyn, rasvan, pihkan, tervan ja noen kaikilta lasi-, kivi-, metalli-, keramiikka-, puu-, PVC- ja tekstiilipinnoilta. Tää on Tokmannin tarjoama toinen vaihtoehto. Keskinäisestä paremmuudesta ei mitään tietoa. Tekstit kuitenkin ovat lupaavat ja varoitusmerkintöjen mukaan tota voi käyttää myös kalastukseen AT–Tarranpoistaja aine neutraloi nopeasti tarrojen liiman. Puhdistaa tarrojen tahmaiset liimajäänteet. Käyttökohteita ovat: kopiokoneet, faxit, tietokoneet, printterit, hyllyt, jne. On myös erinomainen puhdistusliuotin joillekin musteille ja väriaineille. Miellyttävä sitruksen tuoksu. Käyttöohje: kosteuta tarra kunnolla. 2–5minuutin jälkeen liima-aine on neutraloitu ja tarra on helppo irroittaa. Tämä tuote saattaa vahingoittaa joitakin muovilaatuja (kuten polystyreeni). Testaa ensin pienelle ja huomaamattomalle alueelle.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta No vähän alkaa ottamaan päähän tämä joka paikassa oleva "X (ent. Twitter)" -selvennys. Ei mulla muuta, moi.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta ^Jospa Elmo ajaa sen konkurssiin. Tein jo mastodon tunnukset.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta ^Mulle pitäisi näinä päivinä/viikkoina saapua Bluesky-kutsu. Mihkää Xään enään. Ja joskus musta Twitter oli kaikista paras, sieltä saanut ihan oikeita kavereita useita (luen siis oikeiksi kavereiksi ihmisen jonka olen nähnyt IRL ja jutellut ja näin). Mistä tuli mieleen, että en ole tainnut tästä foorumista nähdä kuin yhden.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta 1 hour ago, bici74 said: No vähän alkaa ottamaan päähän tämä joka paikassa oleva "X (ent. Twitter)" -selvennys. Ei mulla muuta, moi. Jos kestit vuosien hölötyksen "Myanmar (entinen Burma)", kestät varmaan tämänkin.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta Miks siitä muuten tuli Excel? Ei sunkka siellä mitään taulukoita ole.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta ^En muista nähneeni kertaakaan tuota Myanmar-juttua... en tosin ole nähnyt tota X juttuakaan. Kun ei lue lehtiä, säästyy paljolta. Tässä foorumissahan se oikea tieto on.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta 23 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Astioiden pohjissa on jollakin tuomiopäivän liimalla kiinnitetyt tarrat, yrittelen ensin rasvalla, kun materiaali on paperia. Jos laardi ei tehoa, liuottimia kehiin. Ruokaöljy tepsi varsin hyvin, nurkasta kiinni ja nätisti irti liimoineen päivineen👍 Muokattu: 8. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta Jahas, Posti ilmoitti Brexit-maan levyn saapuneen. Tietoturvasyistä Postin kautta tullaus ei nyt onnistu. Tullin omat sivut ovat käyttäjäliittymältään hirveää jargonia ja kamalaa paskaa.
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20232 vuotta Ja taas otetaan joku "vähän aikasemmin" - hei siinä pitäisi sitten lopusta ottaa vastaavasti yksi aika pois. Jos tulen jo puolelta, se ei tarkoita että hyökkään heti avaamaan potilastiedoston - mä katson ensin nettiä ja juon kaffet. Ja olen kyllä sitä mieltä että nuorempienkin ( kuin yli 70v)ajokorttilaisten pitää osata vähintään ajoneuvolla ajo kielletty - merkki, voi sanoa omin sanoin vaikka "ei saa ajaa sinne". Tarvii alkaa kysellä kaikilta, ja ulkomaalaisilta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään