Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20232 vuotta Kumma pöpö, kaikki koronan oireet, paitsi kuumetta. Testi (ainakin eilen) nega. Jotenkin junnaa, ei tunnu tulevan eikä menevän. Kammo väsymys vielä lisänä.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20232 vuotta Hieman se, että on sunnuntai-ilta. Olispa perjantai. No paperilla työviikko ei onneksi näytä pahalta. Se ei ikävä kyllä tarkoita mitään.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ niinpä, olisipa perjantai! Ja paperilla sekä muutenkin työviikko näyttäää tosi raskaalta. Onneksi sentäs maanantai on vapaapäivä. Kumminkin tiistai on raskas työpäitä ja vielä luvassa lumipyryä... on niin väsy että työmatka nyssellä & taksilla ei tunnu kovin pahalta ( kävelen alku- ja loppumatkat saa ulkoilua )
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Tavallaan odotan itse tiistaita. Tänään kun on niin kylmä. Huomenna ehkä 5 senttiä kyllä lunta mutta pakkasta vain pari astetta mikä on mun mielestä täydellinen pakkassää. Aurinkoista ja -5 jos olis pääosin ja sitten esim kerran viikossa 5 cm lisää lunta, niin ympäristö pysyisi kauniin valkoisena. Okei, ekalla sateella vois tulla ensin 25 cm niin saatais ladut kuntoon.
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Ei vituta, mulla on aina perjantai Eikä tartte olla fiksu ja paskantärkeä arkipäivisin 🥳 Muokattu: 27. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Tänään vitutti ankarasti kun hain automaatista käteistä. No, kun survoin kortin aukkoon, niin eikös pahalainen buuttaa itsensä ja näytössä näkyi jostain syystä liikennemerkin kuva. Odottelin siinä aikani ja kun käsiäkin paleli ja harmitti*, kävelin seuraavalle automaatille, joka toimi ja josta sai myös 10-eurosia. Onneksi sain tarpeeseeni sopivan tasarahan, koska muuten olisi lompsassa kuuakusitolkulla käyttämätöntä käteistä, kun maksan kortilla lähes aina. * Feat. Pornolaulu.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta Joo, mutta kuitenki yritin. Ensinnä että heräsin vasta viideltä....yritin pientä alkulenkkiä mutta ei edenny, senverta kova tuuli ja lumikinokset. Yritetään sitten vaan työmatkaa myöhemmin.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta 4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Yritetään sitten vaan työmatkaa myöhemmin. Muista jättää vanhempi fillari aseman tms. eteen telineeseen. Se menee siitä tarpeeseen.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ vanha cyclo? mä voin antaa tämän ilmaseen, mutta ilman satulaa ja mittaria, irtolokarinkin pidän. Osat on vanhasta kesäkurapyörästä, joten kaikki on vanhaa ja kulunutta, erityisesti keskiö. Piruvie mikä yhtäkin autoilijaa + repsikka vaivaa, tulin Hämeenpuistoa ja siellä on punaiset valot odottamassa seuraavassa risteyisessä niin tämä yksi, kaamee tööttäys ja ihan vierestä meni. Sain punaisissa valoissa kiinni ja näytin tumppua. No seuraavaksi yritti ajaa päälle kun jatkettiin matkaa, repsikka joi enerkiajuomaa ja huuteli... Ei siinä pääse muualta. Muutenkin on päivä alkanut mahdollisimman huonosti.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta KÄÄK! apua! oli kyllä tosiraskas kotimatka. Yhden aurauksen olisivat saaneet...siis sai "voimistella" ja kun oon huono talviajaja muutenkin. Sai puristaa tankoa niin että kädet alkoi sitten täriseen ja sehän auttaakin tasapainoillessa. Kaikkeni annoin kotimatkalla! Vihaan talviajoa.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta Työelämä vituttaa. Joutuu odottelemaan muiden panosta, pyörittelemään peukaloita ja kohta on hirvee kiire sitten... Aina ollut tätä. Kyllä kaikki tiimit ja muut paskat pitäisi lailla kieltää
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ joo, kun asiakas ei saavu ajoissa ja tulee sitten tunnin myöhässä - tai ei ollenkaan, siinä ensin sitten pelaan pasianssia ja luen iltalehtien nettisivuja, ja sitten nämä ajallaan tulleet ja myöhäset tulee kaikki samaan. Otan ajallaan ajoissa tulleet ensin ja myöhästyneet viimeiseksi. Ja todellakin harmittaa kun ei saanut 7. 12. vapaaksi - silloin on kuulemma pakko olla paikalla. Kysyin tuleeko joku Erityisen Tärkeä Henkilö, niin joo. No kyseiselle päivälle ei ole yhtäkään varausta. On ollut että koko viikko on kaikki ajat varattu, mutta nyt harvinaisen paljon vapaita aikoja jopa samalle viikolle. Käyn todennäköisesti vielä ennen joulua Nakkilassa, mutta nyt on sitten pakko olla kipeenä ja kuumeessa. Ei voi mitään, 38,8 asteen kuume. Työnantajapuolelta on mulle paljon kerrottu " ei totta" olevaa, voin puolestani minäkin. Muokattu: 28. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään