Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Kumma pöpö, kaikki koronan oireet, paitsi kuumetta. Testi (ainakin eilen) nega.

Jotenkin junnaa, ei tunnu tulevan eikä menevän. Kammo väsymys vielä lisänä.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Hieman se, että on sunnuntai-ilta. Olispa perjantai.

No paperilla työviikko ei onneksi näytä pahalta. Se ei ikävä kyllä tarkoita mitään.

Kirjoitettu

^ niinpä, olisipa perjantai!  Ja paperilla sekä muutenkin työviikko näyttäää tosi raskaalta. Onneksi sentäs maanantai on vapaapäivä. Kumminkin tiistai on raskas työpäitä ja vielä luvassa lumipyryä... on niin väsy että työmatka nyssellä & taksilla ei tunnu kovin pahalta ( kävelen alku- ja loppumatkat saa ulkoilua )

Kirjoitettu

Tavallaan odotan itse tiistaita. Tänään kun on niin kylmä. Huomenna ehkä 5 senttiä kyllä lunta mutta pakkasta vain pari astetta mikä on mun mielestä täydellinen pakkassää. Aurinkoista ja -5 jos olis pääosin ja sitten esim kerran viikossa 5 cm lisää lunta, niin ympäristö pysyisi kauniin valkoisena. Okei, ekalla sateella vois tulla ensin 25 cm niin saatais ladut kuntoon. 

Kirjoitettu

Ei vituta, mulla on aina perjantai :)

Eikä tartte olla fiksu ja  paskantärkeä arkipäivisin 🥳

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Minä en ole fiksu, mutta sentään paskantärkeä.

Kirjoitettu

Tänään vitutti ankarasti kun hain automaatista käteistä. No, kun survoin kortin aukkoon, niin eikös pahalainen buuttaa itsensä ja näytössä näkyi jostain syystä liikennemerkin kuva. Odottelin siinä aikani ja kun käsiäkin paleli ja harmitti*, kävelin seuraavalle automaatille, joka toimi ja josta sai myös 10-eurosia. Onneksi sain tarpeeseeni sopivan tasarahan, koska muuten olisi lompsassa kuuakusitolkulla käyttämätöntä käteistä, kun maksan kortilla lähes aina.

 

 

* Feat. Pornolaulu.

Kirjoitettu

 Joo, mutta kuitenki yritin.
Ensinnä että heräsin vasta viideltä....yritin pientä alkulenkkiä mutta ei edenny, senverta kova tuuli ja lumikinokset. 
Yritetään sitten vaan työmatkaa myöhemmin.  

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

 Yritetään sitten vaan työmatkaa myöhemmin.  

Muista jättää vanhempi fillari aseman tms. eteen telineeseen. Se menee siitä tarpeeseen.

Kirjoitettu

^ vanha cyclo? mä voin antaa tämän ilmaseen, mutta ilman satulaa ja mittaria, irtolokarinkin pidän. Osat on vanhasta kesäkurapyörästä, joten kaikki on vanhaa ja kulunutta, erityisesti keskiö.

Piruvie mikä yhtäkin autoilijaa + repsikka vaivaa, tulin Hämeenpuistoa ja siellä on punaiset valot odottamassa seuraavassa risteyisessä niin tämä yksi, kaamee tööttäys ja ihan vierestä meni. Sain punaisissa valoissa kiinni ja näytin tumppua.
No seuraavaksi yritti ajaa päälle kun jatkettiin matkaa, repsikka joi enerkiajuomaa ja huuteli...
Ei siinä pääse muualta.

Muutenkin on päivä alkanut mahdollisimman huonosti.

Kirjoitettu

KÄÄK! apua! oli kyllä tosiraskas kotimatka. Yhden aurauksen olisivat saaneet...siis sai "voimistella" ja kun oon  huono talviajaja muutenkin. Sai puristaa tankoa niin että kädet alkoi sitten täriseen ja sehän auttaakin tasapainoillessa.
Kaikkeni annoin kotimatkalla! 
Vihaan talviajoa.

Kirjoitettu

Työelämä vituttaa. Joutuu odottelemaan muiden panosta, pyörittelemään peukaloita ja kohta on hirvee kiire sitten... Aina ollut tätä. Kyllä kaikki tiimit ja muut paskat pitäisi lailla kieltää

Kirjoitettu

^ joo, kun asiakas ei saavu ajoissa ja tulee sitten tunnin myöhässä - tai ei ollenkaan, siinä ensin sitten pelaan pasianssia ja luen iltalehtien nettisivuja, ja sitten nämä ajallaan tulleet ja myöhäset tulee kaikki samaan. Otan ajallaan ajoissa tulleet ensin ja myöhästyneet viimeiseksi. 

Ja todellakin harmittaa kun ei saanut 7. 12. vapaaksi - silloin on kuulemma pakko olla paikalla. Kysyin tuleeko joku Erityisen Tärkeä Henkilö, niin joo. No kyseiselle päivälle ei ole yhtäkään varausta. On ollut että koko viikko on kaikki ajat varattu, mutta nyt harvinaisen paljon vapaita aikoja jopa samalle viikolle. 

Käyn todennäköisesti vielä ennen joulua Nakkilassa, mutta nyt on sitten pakko olla kipeenä ja kuumeessa. Ei voi mitään, 38,8 asteen kuume. 

Työnantajapuolelta on mulle paljon kerrottu " ei totta" olevaa, voin puolestani minäkin. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.