Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta Vähän. Asiat ei nyt etene kuten haluaisin. Kaikesta huolimatta syksyllä kärsitty lomautus nyt haittaa...
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta Ei piruvie sentään, jatkuvasti Ilmariselta tulee tekstiviestiä....tarkista työtulosi, onko työtulosi ajan tasalla käy katsomassa vahvistettu työtulosi. No en tarkista, ei ole ajan tasalla mutta sitä kun turhasta maksaa niin en maksa kun sen pienimmän mahdollisen. Alkuvaiheessahan se oli että yrittäjä määrittää itse työnsä arvon. No mä olen niin tehnyt. Ihan turha sinne on kirjautua, lasku tulee kuitenkin.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta 16 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: ...jatkuvasti Ilmariselta tulee tekstiviestiä. Jos Ilmarisesta pääsee eroon yhdellä puhelinsoitolla (oliko Pihlajalinnaan), niin en miettisi kauaa.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta YEL-maksu on pakollinen, ja laitoin kaikki vakuutukset OP:n kautta, selkeempää että ne on kaikki samassa, aiemmin oli vaikeuksia muistaa missä mikäkin vakuutus on ( auto, koti, potilas, ja tämä yel ) Pihlajalinna on lääkäriasema, eikä liity tähän asiaan mitenkään. Ja siis en soita Pihlajalinnaan, on erittäin tärkeää myös tietää mitä EI osaa ja mihin EI kykene. Ja mitä taas osaa.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta Joo kyllä. Tänään taas yritettiin koko päivä tavoitella tärkeitä ja kiireisiä ihmisiä, omat hommat seisoi. Kolmea ihmistä tavoittelin klo 12 alkaen, yksi vastasi 15.58 työpäivän loppuessa klo 16. Tänään oli yhden homman deadline... Onkohan mitään duunia, missä ei tarvisi tehdä kenenkään kanssa mitään yhteistyötä? Eikä nähdä ihmisiä tai kommunikoida kenenkään kanssa.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta 11 minutes ago, tommi2 said: Tänään oli yhden homman deadline... "if you miss a deadline, nobody really dies..."
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta ^No ei, mut periaatteessa mä en tykkää siitä että mua syytetään toisten vetkuttelusta. Mutku ne on tärkeitä ja kiireisiä. Pitäs varmaa itekki ruveta.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta 7.12. Pyysin vapaaksi, ei käy koska täällä pitää olla sinä torstaina. - mitä eilen katselin, sille päivälle ei ole yhtäkään varausta ja näyttää muutenkin hiljaiselta, tälle viikollekin on hyvin aikoja. Mä en ymmärrä mitä tommoisella valehtelulla saavutetaan paitsi menetetään työntekijän luottamus. Jos te puhutte palturia niin ihan hyvin voin olla yhden päivän kovassa kuumeessa. Migreenikorttiakaan ei ole vuosikausiin käyttäny. Aiempia hölötyksiä mm. asiakkaalle ei annettu aika sovi. No yli 70v sopii aamupäivät ihan varmasti. Ei haluta tulla silloin kun on mun työpäivä ( kun vielä virolainen oli). Virolainen on eläkkeellä, eikä ole töitä Virossa. No on todellakin töitä Virossa ja missään eläkkeellä ole. Lankapuhelin meni rikki, otan tämä lääkärin huoneen. Ei menny lankapuhelin rikki, vaan säästetään. Joku tärkeä henkilö tulee 7.12. Eikä tule. Eikö siellä johtoportaassa ymmärretä, että jos työntekijä voi hyvin ja on kannustava ilmapiiri, niin tulee mielellään töihin ja voi sitten joustaakin. Painostus ja palturin puhuminen on ihan väärä tapa. Se vaan, että eipä ne aiemmatkaan työpaikat kivoja ollu. Samaa valehtelua....menet tapaamaan työnantajaa palkankorotuksen merkeissä - mutta tuleekin potkut. Hoitajat keksii tarinan ( ei osaa tippaa laittaa, potilas makaa verilammikossa kun oikeesti se meni hyvin ja potilas itse repi tipan irti) ja menetän päivystykset ja puolet palkasta. Tässä työpaikassa on kaksi ihan ylivoimaista etua; fillarille on paikka sisällä, ja raha ei oikeesti voi helpommin tulla. Silti noi sössönpuhumiset ja yleisesti se että asioista ei voi keskustella, harmittaa älyttömästi.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta 44 minutes ago, tommi2 said: ^No ei, mut periaatteessa mä en tykkää siitä että mua syytetään toisten vetkuttelusta. Mutku ne on tärkeitä ja kiireisiä. Pitäs varmaa itekki ruveta. Niinpä. Eikä siitäkään mitään hyvää seuraa jos rupeat muita syyttelemään ja sitä vastuuta muualle vierittelemään. Ennen toimi hyvin konttuurilla se henkilökohtainen visiitti jos jotain piti saada aikaiseksi, nyt sekään ei oikein toimi kun kotona istutaan ja se vetkuttelija istuu jossain tuhansien kilsojen päässä.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta Joo, nykyaika on ihmeellistä, kukaan ei ole tavoitettavissa vaikka kaikki miljoona sovellusta on auki koko ajan.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Onkohan mitään duunia, missä ei tarvisi tehdä kenenkään kanssa mitään yhteistyötä? Joku elämäntapataiteilija? Ei toki näy rahaakaan
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta 11 minuuttia sitten, concorde kirjoitti: Joku elämäntapataiteilija? Ei toki näy rahaakaan No just siksi en aatellut että alan taiteilijaksi....
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta Taiteilija ilman yleisöä tai asiakaskuntaa... Ei vaan, mun elinikäinen haave olis sanottaa megatähdille biisejä. Parasta olisi kun sais yhden tai 2 biisiä, joilla repisi miljoonatulot ja sanat olisi suunilleen "Oh yeah, dancefloor baby"... sit olis olevinaan ylpeä ja selittäis kuinka raskasta tää on. Juttu alkoi siitä kun mietittiin aikanaan "Coco Jamboo" kappaleen sanoja ja kuinka noinkin ison hitin sanoittaja on varmaan miljonääri. Zibaletta on esim. pelkästään Spotifyssä kuunneltu 257 949 216 kertaa ja 0,007$ per kuuntelu tämä tekee 1 805 644,512 taalaa. Jos sanoitus on kolmasosa, niin potista kalahtaa sanasepolle mekein 700 000 dollaria... siis vaan Spotifystä. Onhan siinä hienot sanat... taidetta..
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta 7 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: mun elinikäinen haave olis sanottaa megatähdille biisejä. Arafat come back Netanjahu is shooting us (tästä se lähtee, jos on pokkaa.) Muokattu: 29. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta Liian hyvät sanat.. . pitäs olla enempi "Shoot shoot shoot.. and love". Ongelma ei ole sanat vaan se että millä mä saan Rihannan ostamaan ne.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään