Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

No ei enää mutta aamulla kyllä kun odotin 35 minuuttia bussia. Bussi jonka piti tulla ja myös seuraava vuoro jätti tulematta. Lopulta kävelin kilsan toisen bussilinjan pysäkille jotta pääsin juna-asemalle ja edelleen kohti stadia. Mutta perillä siis myöhässä yllätys yllätys. Ja lakon piti tietääkseni olla vasta huomenna.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Pirkkalan pyöräteitten tai kelvien kunto. Ei ole todellista, aamulla neljän maissa kyllä "aurattiin" söheröksi, etupyörä väpättää koko ajan, ja kun sitä lunta kuitenkin tuli pitkin päivää, iltapäivällä neljän maissa tallottua söheröä ja ihan järkyttävän vaikeeta kokovartalovoimistelu-ajettavaa. Tampereelta 9 km tuli puolessa tunnissa - Pirkkalan puolella 2,5km meni 20 minuuttia.

Mä soitan ja kerron asiallisesti mielipiteeni, onko se sitten tiemestari vai virkistyspaikkojen kunnossapito? 
Tekisi mieli kyllä laittaa sähköpostia pormestarillekin, että harkitkaa nyt hyvänen aika vielä useamman kerran halutaanko Pirkkala tuhota lopullisesti sen ratikan takia....voi olla että laitankin, ja kerron että joka ikinen pirkkalalainen asiakas vastustaa hanketta. 
Turha näitä on yleisönosastoon laittaa, pitää ottaa yhteyttä asiasta vastaavaan henkilöön.

Kirjoitettu

No ehkä vähän. Ihme työkuvioita taas, esim. tyyppi joka on lupautunut tekemään jotain alkaa perumaan asiaa henkilökohtaisen lomamatkan takia. Lisäksi kuviot "talviprojektifillariksi" näyttävät menevän yksi toisensä jälkeen pieleen.  Niskat jumissa, alaselkää särkee, veranpaine noussut, koira tuo lunta niin paljon sisään että sukkia saa vaihtaa kerran tunnissa tai useammin.

Lisäksi tää vakio: meillä ei kukaan tykkää jouluruuista, mutta perheenjäsenet vaativat niitä ostettavaksi ja paljon, neljän hengen aatto + päivät hintalappu nousee aina yli 300e ja kun siis muistetaan että porukka vähän suuhun oksentaen väkisin syö näitä "herkkuja". Joka joulu mä sanon että "mitä jos tilattas vaikka pizzat" mut ei käy kenellekään. 

Tässä kun näitiä vitutuksia kirjaa, alkaa tosissaa vituttamaan :D 

Kirjoitettu

Pitäs olla semmoseja japanilaisia vahasta tehtynä näköissafkoja, jotka vois aina ottaa esille kun on joku perinnepyhä. Sitten vahaherkut vain takaisin laatikoihin ja kellariin.

Kirjoitettu

Eikös siellä ole joku EU pressaehdokas, jonka puoleen voi näissä murheissa kääntyä.
Varmaan kertoo miten asia ratkaistaan.

Kirjoitettu

Kannattaa varmaan mielummin laittaa sähköpostia Coca-Cola joulupukille tästä asiasta. Ei ainakaan vähemän tapahdu. 

Kirjoitettu

Teen töissä 99% ajokorttitodistuksia. 
No sitten otetaan hengitystieinfektioinen....joka kertoo siinä sitten vastaanotolla että on todettu viikko sitten korona. Voi vitsit olisin laittanu maskin jos olisin tiennyt mutta ei siinä nyt sitten enää siitä hyötyä ollu....
Ei ole todellista, laitoin Rouvalle tiedoksi että älä ota koronapotilaita!! kun ei siinä mitään voi tehdä ja tartuntavaara.
Mitäpä jos "mulla on" ensi viikolla sitten koronatartunta?
 

Kirjoitettu

JOO! 
- tietokoneen kieliongelma
- tiet ihan kamalassa kunnossa, LIUKASTA ON.
- aamulla nousin normaalisti, mutta pakko takas nukkumaan ja nousin vasta 9.10 no ei se ajelu olisi sujunutkaan, kokeilin uutta cycloa uudestaan, ihan ok. Onneksi on uudet tehokkaammat natsarenkaat.
- varaston oven vieressa on iso kukkaruukku, ja liian lahella ovea ja vaikeeta mahtua fillarin kanssa. Laitan ruukun kauemmas ovesta ja AINA joku siirtaa takas. Tarvii laittaa heippalappu.

Kirjoitettu
14 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

 Onneksi on uudet tehokkaammat natsarenkaat.
 

Jotkut tälläset siis? 

 

ds.jpg

Kirjoitettu

Ihan käsityötä oli... mut tonhan voisi tehdä jollain tekoälyllä kyllä.. 

Mitähän seuraavaksi, katteliln eilen sen Googlen tekoälyn esittelyä, se esim. fysiikankokeissa arvostelee käsinkirjoitetut vastaukset ja jopa kertoo mikä meni väärin... täähän on myös koululaiselle oiva apuväline ja onko se väärin jos tolla saa oikeat vastaukset? Entä jos toimiva koodi on duunissa tehty tekoälyllä? Kokousmuistiot ja muut dokumentit kirjoitettu? Eka fiilis useimmilla on että ei saa tehdä noin, mut saako... 

Ehkä tekoäly-topicin  asiaa, mut laiton nyt tähän. Maailma muuttuu kyl nopeesti. 

Kirjoitettu

Mä käytän nastarenkaista usein versiota natsarenkaat....tässä ( haa ! ) nyt uudella koneella....etsitty sivuja ja laitettu kirjainmerkkejä, lintulive pitäisi vielä.... Nyt vaan en muista mistä kirjainmerkkipalkki ( firefox) saadaa tuohon sivupalkkiin.
Siis tämän päivän murheitten takia meni jalat ihan voimattomiksi ja verenpainetta on ihan turha mitata.
Kävin katsomassa lintujan kameran kanssa - no ei mitää liikettä missään...yksi talitiainen tuli lintulaudalle, mutta kuvasta tuli ihan liian tumma ( eikä muutenkaan onnistunu) Siis jos ekat lintukuvat olisi epäonnistunut aluksi näin, en olisi ostanu pitkiä putkia ollenkaan. En ole enää inspiroitunut 1200mm teleestä.

No, tiedossa oli että vanha cyclo jossain vaiheessa hajoaa ja uuden osto oli ihan välttämätöntä.
Samoin vanha tietokone, hyvissä ajoin ostin varakoneen.

 

Kirjoitettu

Hermostuttaa niin ettei saa unta. Tietokone ja miten saa fillaroitua kun tiet ihan liukkaana....Radio Suomi soittaa vallaan vaan joululauluja....

Kirjoitettu

Sillee lillasti. Töipaikan vanha läppärit tulivat liisausajan päätyttyä henksun lunastettavaksi*. Totta kai lunastan koneeni Latituden 7480 sopivaan hintaan. Kävin perjantaina hakemassa vehkeen ja svidu se ei ollut mun käytössä ollut vehjes vaan 1½ vuotta vanhempi, akku paskana oleva laite, samoilla spekseillä kuitenkin. Haluan korostaa, että pidin ''omaa'' läppäriäni erittäin hyvin ja sitä ei nakeltu tai ladattu vääriin tai muuta väkivaltaa, koska tiesin laitteen tulevan lunastettavaksi, näin tapahtui myös edellisen Latitude 6440 läppärin kanssa 2019. Näin sitä ihmistä rääkätään. Täytyy vielä yrittää selvittää mikä boogie.

 

 

*kirjoitin vissiin aikaisemmin, että vanhan liisaussopimuksen koneet siirrettiin kesken koneenvaihtorumban toiselle toimijalle, joka kymmenkertaisti lunastushinnan, vaikka koneista on jo edellisen toimijan aikana tehty poistot ja jäännösarvo on lähes negatiivinen, mutta taparikolliset toimivat noin. Tästä on nyt väännetty työnantajan kanssa, koska jos osa töintekiöistä on saanut edullisen lunastuksen, loppujenkin on saatava (lue saatana!) Kysymys ei ole monesta koneesta ja joku ratkaisu siihen keksittiin, mutta mun ''oma'' läppäri ei sitten enää ollut halvalla lunastettava, vaan tilalle annettiin tommonen kulunut pommi. Uus akku maksaisi 90 € ja m.2 ssd 1 TB tuli tilattua hintaan 63,80 €.

Muokattu: , käyttäjä: mgcc

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.