Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 20232 vuotta Olis varmaan kohta kun latukone käy niin ladut huippukunnossa. Hyvät oli valmiiksikin mutta yöllä tuli yli 10 senttiä uutta lunta. Mutta olen kipeyttänyt olkapään. Salilla kävin parina edellisenä päivänä ja kai se siellä tuli. Toissapäivän rinnallevedossa varmaan. Eilen nimittäin oli jo vähän kipeä kun tein sitten vielä mm leukoja.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta ^ olkapää on kivulias jos päättää ärtyä. Kevyttä pyörittelyä ja heiluttelua sekä kipugeeliä suosittelen Mobilat. Mutta eikä! Koko päivän odottelin telkkarista "Tunturin Tarina" - ihan alun näin ja sitten olin nukahtanu. Onneksi sentään katsoin sen "Näin tehtiin Tunturin Tarina", joka oli tosi mielenkiintoinen. Ehkä tulee joskus uusintana...on tullu Metsän ja Järven tarinatkin... edit. tuleekin jo tänään aamukasilta uusintana! Muokattu: 31. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu aamulla uusi yritys
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta No, nyt sekin on tutkittu https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3d4f80a9-0af6-421a-a6e4-75cfc16635d5
Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 20242 vuotta 7 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: No, nyt sekin on tutkittu https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3d4f80a9-0af6-421a-a6e4-75cfc16635d5 Tarvitaan tieteellinen komitea. Onko harmittaminen *itutuksen esiaste vai toisinpäin vai onko kyseessä ihan muu asia. Edellinen hallitus halusi varsin selkeästi kieltää tunneskaalasta vihan. Vain kansallismielisiä mielipiteitä ja jopa ihmisiä olisi saanut vihata. Mitäpä, jos säädettäisiin laki, jonka mukaan valtiollisten vaalien yhteydessä kaikilla pitää olla kivaa kuukausi ennen ja jälkeen vaalien. Muulloin ei ole niin väliä. Tekoäly voisi auttaa asian todentamisessa eli valvonnassa. Selfie aamuin illoin robotille analysoitavaksi. Tekoäly voisi hoitaa myös kansalaisten kuntoisuuspisteiden nostamisen ja laskemisen, jotta oikeuslaitos ei kuormittuisi. Muokattu: 1. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 20242 vuotta Menin sanoon että 4 asiakasta 20 minuuttiin on liikaa, ei mahdu "väliin". Rouva suuttui ja haukkui mun koneen kautta, olin tietysti hermostunu että ei pysty, mutta Rouvan mukaan kiljuin naama punaisena. Just niin joo. Onkin varmaan ollu vaikeeta näytellä hyväntuulista, siis minulle. Olen vaikka miten monta kertaa sanonu että ei väliin. Koskaan ei tiedä onko "nopea" tapaus vai tuleeko "ongelmia" eli onkin pidempi käynti. Sitten kaikki lomakkeet ( PDF) muuttui ulkoasultaan. Nyt joutuu joka kerran kun lomakkeen avaa, suurentamaan erikseen ( ennen tuli valmiiksi isonkokoisena) sekä sulkemaan jotkut työkalut. No eihän se ole kun 2 klikkausta, mutta kun asiakkaita on 25 niin....
Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 20242 vuotta 3 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Menin sanoon että 4 asiakasta 20 minuuttiin on liikaa, ei mahdu "väliin". Rouva suuttui ja haukkui mun koneen kautta, Anna rouvalle lopputili.
Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ ajat sitten olisin antanu jos....ei sitten mitenkään pysty ajattelemaan siten, että jos työntekijällä on hyvät oltavat ja kohdellaan hyvin niin tulee mielellään töihin ja joustaa tarvittaessa. Olisi kiitollinen että olen ne sukulaiset sinne väliin sitten ottanu....
Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20242 vuotta No joo, monta päivää ollut korvamatona Kaija Koon musiikki. Ihmisiä on kuollut vähempään.
Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20242 vuotta Hip hei, nythän vasta tajusin, että kesäiset Juicen korvamadot ovat luigeroineet toisaalle. Ei vituta
Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20242 vuotta Viidestoista yö taas saapuu... älä lue tätä josset halua matoa uudestaan
Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20242 vuotta Mun huippusaavutus on kun sain kanadalaisnaisen hyräilemään Teletappien tunnaria kun se meni bussipysäkille... Twitterissä sopivalla videolla.
Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20242 vuotta 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: No joo, monta päivää ollut korvamatona Kaija Koon musiikki. Ihmisiä on kuollut vähempään. mitäh, Kaija Koolla on kivoja kappaleita. "Seuraavassa elämässä" ja sitten se "Naa na nahkeen aamun värinää" ...( paitsi miinus Cheekin osuus, täysin tarpeeton )
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20242 vuotta Mikä ihmeen ajojahti tässä on mua kohtaan? Ymmärrän ettei iso autonpeitto voi pyöräkellarissa olla, mutta nyt oli pieni filtti oman pyöränpesuämpärini päällä, niin siihenkin oli jätetty lappu "säilytä filttiä jossain muualla" Siis vuosikymmenten ajan talvella toinen filtti on ollut pyöräkellarissa, joko ämpärini päällä tai telineessä seinää vasten roikkumassa, kukaan ole tähän mitään sanonu. Sitten siellä saa olla potkulauta ( ei sähkö, kukaan ei käytä), soutulaite, semmoine "luiska" ,luiskakin sekä soutulaite vie enempi tilaa kun filtti. Viekööt soutulaiteen omaan kanakoppiinsa. Mä soitan huomena isännöitsijälle ja kysyn, mitä pahaa olen tehny. Enkä todellakaan kolaa enää ikinä muitten kun oman autoni ympäriltä. Tai mene auttamaan autoharjauksessa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään