Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

...kipeenä olo jatkuu. Jouduin soittaan töihin että ehkä perjantaina...ei pysty meneen autollakaan töihin kun ei jaksa olla jalkeilla. Olisi pitäny kaupassa käydä, mutta ei pysty. Pyöräilyn saa nyt hetkeksi unohtaa ( ehkä tekee vain hyvää) 
Kuumetta ei virallisesti ole, mutta kaikki lihakset kipeet ja pahoinvointia. 

 

 

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Paljos vaa'an puristus näyttää? Hyvää "alikunto"-dataa voi kerätä nyt. Toki täysin vapaaehtoista, mua itteäni kiinnostaa toimiiko toi method. Ittellä tähän mennessä ollut aika tarkka. 

Kirjoitettu
24 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Kuumetta ei virallisesti ole, mutta kaikki lihakset kipeet ja pahoinvointia.

Ruumis ei halua samoja asioita kuin pää.

Kirjoitettu

^ tää on kiva, 11-12kg tienoille jää. 
Tuntuu vaan että olen kertakaikkisen ylirasittunu ja uupunu niin fyysisesti kuin henkisestikin. Eipä olisi fillaroinnista mitään tullut ehkä joku kympin lenkki, tosi kylmää ja kova tuuli. 
Otetaan tavoitteeksi että käyn huomena kaupassa, mutta autolla.

Kirjoitettu
Juuri nyt, alpensau kirjoitti:

Ruumis ei halua samoja asioita kuin pää.

Mutta kun nyt pää haluaa myös lepoa...vein äskön roskat ja oli ihan "suoritus".

Kirjoitettu
23 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

On joo. Mä olen yrittänyt tollasta tyylii nyt treenailla, kun AI tekee noita fotorealistisia sen verran paremmin...

Tuo on todella hieno, yksinkertaisen tyylikäs, et ole oikeasti ajatellut että alkaisit piirtämään sarjakuvia vaikka ihan lyhyitä muutaman ruudun mittaisia tai vaikka yhden ruudun pilakuvia, tuossa tyylissä olisi ainesta todella paljon.

Kirjoitettu

Joo olen. mutta siitä on 40 vuotta ja toiselsta yrityksestä 15 vuotta. Mä nuorena tarjosin noita kisoihin ja muutenkin, ei kukaan tykänny. 15 vuotta sitten tein webbisarjista... lopetin koska ei lukjoita + nykyään saa olla tosi tarkka ettei kukaan loukkaannu. Nykysin ihan harrastuksena vaan, enempi just piirtäminen kun tarinat.  Lisäks jos mä piirrän aikataulun mukaan (ihan vaik huvikseni sarjista) laatu kärsii älyttömästi, mä en vaan saa ittestäni irti tota jos on aikataulu. 

Kirjoitettu

^Eikös se ole ainakin pilapiirtäjien etu että voi tehdä kuvan aiheesta kuin aiheesta, ainakin kun katsoo mitä Ville Ranta piirtää niin ei siellä paljon nöyristellä ketään :D toki joku sensuuri on hyvä olla.

Entä jos ihan vaan vaikka Instagramiin tai Twitterin laittais vaikka taiteilijanimen takaa kuvia, ihan siis silloin kun sattuu hyvä kuva syntymään ilman mitään suoritus paineita, ikinähän ei tiedä jos sieltä vaikka joskus tulevaisuudessa päätyisi lehteenkin asti.

Pilakuvia olisi kiva piirtää mutta kun en ole tyytyväinen omaan kädenjälkeen, pari kuvaa kokeilin piirtää kun oli aiheet mielessä mutta ei niistä sellaisia tullut että kehtaisi minnekkään laittaa, piirsin yhden kuvan missä turvapaikanhakijoita laukaistaan isolla ritsalla Venäjältä Suomeen ja toinen oli Elon Muskista.

Muokattu: , käyttäjä: Nickname
Lisätty löpinää

Kirjoitettu

^Juuri Twitter/Instahommaa tein viime vuosina. Ei siellä jengi oikein jaksa kiinnostua. Tutut tykkäs, muut oikeastaan ei. En nähny hommassa järkee.  Enkä oikein just jaksa keksii mitää stooreja tai pilakuvajuttuakaan. Harrastusha tuo, ei mulla mitään tarvetta suorittaa. 

Kannttaa treenata, matkia piirtäjiä josta tykkäät. Mä teen tietokoneella, niin noita voi rajattomasti muokata. Esim. mummon suu oli tyhmän näkönen, niin venytin sen tietokoneella ton näköseks. 

Kirjoitettu

^ Ville Rannan piirrokset on joo "osuvia" mutta ihme tärisevää piirrosjälkeä. Aamulehden Sihto on paljon parempi. 

Ite sain aikoinaan, yli 30v sitten yhden piirustukseni joulukortiksi, ja sitten kaksi satukirjasta ( tosin huijattiin sen korvauksen kanssa tosi törkeesti, samoin olin muka antanu luvan tuhota alkuperäiset kuvat - en ollut. Lisäksi toimitusjohtaja..ööö...ahdisteli ja oli ihan hirveä tilanne kun on isokokoinen mies )

Kirjoitettu

Mitäpä sitä kaunistelemaan, vituttaa jos vituttaa - näin tuumasi Suomen huoltopäällikkö Mika Ström:

"- Vähän on vituttanut. Minkä mä vittu sille mahdoin? On väärin, kun urheilijat leimataan, että he huijaavat. Eivät he mitään ole huijanneet. Suurin osa on osannut putsata suksensa ihan oikein, Ström tilittää."

https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000010120252.html

Kirjoitettu

^ no on menny hiihtokin vielä enempi välineurheiluksi...voi että oli aikoinaan 70-luvulla suurta kun mulla oli kaksi suksiparia, toisissa liisterit ja toisissa sitten pakkaskelin voide ( joka mun tapauksessani oli violettia...)...kerran meni kisavoitelu persiiseen kun seuran voitelumestari laittoi - hei siis vihreetä!!  kisa meni ihan totaalisesti pieleen, ei meinannu päästä eteenpäin kun lipsui ja lipsui. Jatkossa voitelen ite.
Tarkennetaan että olin koulun paras hiihtäjä pojat mukaanlukien ( yläaste ja lukio) ja jo 11-vuotiaana hiihtelin 75km Veikko Hakulisen laturetkiä...

Kirjoitettu

- Sain puhelun, että naapuri on äänekäs. Menin käymään närkästyneellä asukkaalla. Mentiin kylpyhuoneeseen, jossa oli aivan hiljaista. Vanha mies astui yllättäen kylpyammeeseen ja laittoi korvan seinään. Kyllä siellä on tänäänkin käyty suihkussa. Hoh hoh....

-Eläkkeellä oleva, tarmokas ekonomi mummu valitti kämppänsä kylmyttä. Isännöitsijä meni katsastamaan tilannetta. Mummu oli paljain jaloin ja parvekkeen ovi oli auki.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.