Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta ...kipeenä olo jatkuu. Jouduin soittaan töihin että ehkä perjantaina...ei pysty meneen autollakaan töihin kun ei jaksa olla jalkeilla. Olisi pitäny kaupassa käydä, mutta ei pysty. Pyöräilyn saa nyt hetkeksi unohtaa ( ehkä tekee vain hyvää) Kuumetta ei virallisesti ole, mutta kaikki lihakset kipeet ja pahoinvointia.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta Paljos vaa'an puristus näyttää? Hyvää "alikunto"-dataa voi kerätä nyt. Toki täysin vapaaehtoista, mua itteäni kiinnostaa toimiiko toi method. Ittellä tähän mennessä ollut aika tarkka.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta 24 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Kuumetta ei virallisesti ole, mutta kaikki lihakset kipeet ja pahoinvointia. Ruumis ei halua samoja asioita kuin pää.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ tää on kiva, 11-12kg tienoille jää. Tuntuu vaan että olen kertakaikkisen ylirasittunu ja uupunu niin fyysisesti kuin henkisestikin. Eipä olisi fillaroinnista mitään tullut ehkä joku kympin lenkki, tosi kylmää ja kova tuuli. Otetaan tavoitteeksi että käyn huomena kaupassa, mutta autolla.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta Juuri nyt, alpensau kirjoitti: Ruumis ei halua samoja asioita kuin pää. Mutta kun nyt pää haluaa myös lepoa...vein äskön roskat ja oli ihan "suoritus".
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta 23 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: On joo. Mä olen yrittänyt tollasta tyylii nyt treenailla, kun AI tekee noita fotorealistisia sen verran paremmin... Tuo on todella hieno, yksinkertaisen tyylikäs, et ole oikeasti ajatellut että alkaisit piirtämään sarjakuvia vaikka ihan lyhyitä muutaman ruudun mittaisia tai vaikka yhden ruudun pilakuvia, tuossa tyylissä olisi ainesta todella paljon.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta Joo olen. mutta siitä on 40 vuotta ja toiselsta yrityksestä 15 vuotta. Mä nuorena tarjosin noita kisoihin ja muutenkin, ei kukaan tykänny. 15 vuotta sitten tein webbisarjista... lopetin koska ei lukjoita + nykyään saa olla tosi tarkka ettei kukaan loukkaannu. Nykysin ihan harrastuksena vaan, enempi just piirtäminen kun tarinat. Lisäks jos mä piirrän aikataulun mukaan (ihan vaik huvikseni sarjista) laatu kärsii älyttömästi, mä en vaan saa ittestäni irti tota jos on aikataulu.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta ^Eikös se ole ainakin pilapiirtäjien etu että voi tehdä kuvan aiheesta kuin aiheesta, ainakin kun katsoo mitä Ville Ranta piirtää niin ei siellä paljon nöyristellä ketään toki joku sensuuri on hyvä olla. Entä jos ihan vaan vaikka Instagramiin tai Twitterin laittais vaikka taiteilijanimen takaa kuvia, ihan siis silloin kun sattuu hyvä kuva syntymään ilman mitään suoritus paineita, ikinähän ei tiedä jos sieltä vaikka joskus tulevaisuudessa päätyisi lehteenkin asti. Pilakuvia olisi kiva piirtää mutta kun en ole tyytyväinen omaan kädenjälkeen, pari kuvaa kokeilin piirtää kun oli aiheet mielessä mutta ei niistä sellaisia tullut että kehtaisi minnekkään laittaa, piirsin yhden kuvan missä turvapaikanhakijoita laukaistaan isolla ritsalla Venäjältä Suomeen ja toinen oli Elon Muskista. Muokattu: 15. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Nickname Lisätty löpinää
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta ^Juuri Twitter/Instahommaa tein viime vuosina. Ei siellä jengi oikein jaksa kiinnostua. Tutut tykkäs, muut oikeastaan ei. En nähny hommassa järkee. Enkä oikein just jaksa keksii mitää stooreja tai pilakuvajuttuakaan. Harrastusha tuo, ei mulla mitään tarvetta suorittaa. Kannttaa treenata, matkia piirtäjiä josta tykkäät. Mä teen tietokoneella, niin noita voi rajattomasti muokata. Esim. mummon suu oli tyhmän näkönen, niin venytin sen tietokoneella ton näköseks.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ Ville Rannan piirrokset on joo "osuvia" mutta ihme tärisevää piirrosjälkeä. Aamulehden Sihto on paljon parempi. Ite sain aikoinaan, yli 30v sitten yhden piirustukseni joulukortiksi, ja sitten kaksi satukirjasta ( tosin huijattiin sen korvauksen kanssa tosi törkeesti, samoin olin muka antanu luvan tuhota alkuperäiset kuvat - en ollut. Lisäksi toimitusjohtaja..ööö...ahdisteli ja oli ihan hirveä tilanne kun on isokokoinen mies )
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta Mitäpä sitä kaunistelemaan, vituttaa jos vituttaa - näin tuumasi Suomen huoltopäällikkö Mika Ström: "- Vähän on vituttanut. Minkä mä vittu sille mahdoin? On väärin, kun urheilijat leimataan, että he huijaavat. Eivät he mitään ole huijanneet. Suurin osa on osannut putsata suksensa ihan oikein, Ström tilittää." https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000010120252.html
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ no on menny hiihtokin vielä enempi välineurheiluksi...voi että oli aikoinaan 70-luvulla suurta kun mulla oli kaksi suksiparia, toisissa liisterit ja toisissa sitten pakkaskelin voide ( joka mun tapauksessani oli violettia...)...kerran meni kisavoitelu persiiseen kun seuran voitelumestari laittoi - hei siis vihreetä!! kisa meni ihan totaalisesti pieleen, ei meinannu päästä eteenpäin kun lipsui ja lipsui. Jatkossa voitelen ite. Tarkennetaan että olin koulun paras hiihtäjä pojat mukaanlukien ( yläaste ja lukio) ja jo 11-vuotiaana hiihtelin 75km Veikko Hakulisen laturetkiä...
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20242 vuotta - Sain puhelun, että naapuri on äänekäs. Menin käymään närkästyneellä asukkaalla. Mentiin kylpyhuoneeseen, jossa oli aivan hiljaista. Vanha mies astui yllättäen kylpyammeeseen ja laittoi korvan seinään. Kyllä siellä on tänäänkin käyty suihkussa. Hoh hoh.... -Eläkkeellä oleva, tarmokas ekonomi mummu valitti kämppänsä kylmyttä. Isännöitsijä meni katsastamaan tilannetta. Mummu oli paljain jaloin ja parvekkeen ovi oli auki.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään