Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

...muut rapun asukkaat nyt pelottaa, kun näköjään mistä vain voidaan alkaa valittaan ja jos ei muuten niin keksitään jotain.

Alat rummuttamaan linjasaneerauksen tarvetta, aurinkopaneeleja taloyhtiön katolle ja parvekkeille, niin mummut kalpenee ja menettää yöunensa.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Koskaan en ole tällä vuosituhannella ( lukuunottamatta 2007) näin huonossa kunnossa. Laittelin palautuspulloja reppuun niin olisi joku "asia" käydä pyörällä kaupassa - puolen kilsan päässä piti palata kotiin. 
Jalat oli nyt jo lähteissä ihan voimattomat mutta aattelin ihan hitaasti, sitten kamala tuskanhiki - samankaltainen tunne kun sippauksessa. 
Pelottaa miten pystyy edes työmatkan polkemaan. 
Meen nyt takas nukkumaan ja myöhemmin lintukierroksen. 

Kirjoitettu

En ole valmentaja tai mikään, mutta haiskahtaa ylikunnolta/loppuunpalamiselta. Lepoa ja ravintoa tarjotaan alan julkaisuissa lääkkeksi. Kato että syöt tarpeeksi, joskus olet laittanut ruokailujasi ja aika pienellä kalorimäärällä, varsinkin kun sillä ajettiin satanen päivässä, mentiin. Mä syön varmaan 3 kertaa enemmän ja en paina kun vähän yli 2 kertaa enemmän :D 

Tää neuvo on punttipuolelta, mutta jos kiinnostaa kokeilla, niin sellasia "treenejä" missä olet virkeämpi lopettaessa kuin aloittaessa. Eli ei rasittavia, ei lähellekään. 

 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Kyllä tuo nyt ylirasitustilalta vaikuttaa ja ei ihan lievältä sellaiselta. Kyllä se itsekin lääkärinä ymmärrät, että nyt pitää huilata. 

Kirjoitettu

to all of you, kiitos. Se vaan on niin pirun vaikeeta kun on aikasemminkin jaksanu. Nyt on vaan niin huono ja heikko olo että voisi kuolla. 
On ollu stressiä pyöräilystä, työpäivinä pitkään ajelua ( siihen tammikuun puoleenväliin kun tulin kipeeksi )ja työpäivät on raskaita valtavan asiakasmäärän vuoksi, töihin tullessa jo kun asiakaslistan näkee niin apua! 
Äsken tein lintukierroksen, voi että kun ensin kiikaroi puiden latvoihin päin niin huh! jopa huimaa. Ei se ole kun reilu kilometrin kierros, mutta olin kyllä ihan puhki. Jos huomena on tämmöinen olo niin meen kävellen ja autolla töihin. 
Ei tämmöisellä olotilalla uskalla fillaroida.

Kirjoitettu

Vetäisin äsken fillarilla ihan kunnon OTB:n. Pieni naarmu leukaan ei haittaa ja sitä tuskin näkyy enää parin päivän päästä, mutta olkapäätä juilii. Sama olkapää mikä on temppuillut aiemminkin. Voi vee jos alkaa haittaa punttihommia, kun ei ole aikoihin vaivannut.

Muokattu: , käyttäjä: IncBuff

Kirjoitettu

^ tsemiä, olkapää on se pahin paikka kipuilulle, vaikuttaa koko käden toimintaan.
Mä olen tässä yrittäny puhua itelleni järkee että EI TARTTE JOS EI JAKSA ja jos töihin jaksaa jollain tavalla niin fine.
Otin jopa pehmonahkiaisen viereeni ja rukoinen että jaksaminen parantuisi. Ei tarvi olla mikään huippukunto, kunhan jaksaisi tavalliset asiat. 
Ruoka ei maistunu, kylmänhiki tulee aika ajoin, kamala olo. 

Kirjoitettu

Vitutuksetonta jaksoa vaan pukkaa, mutta katsotaas nyt tuleeko siihen muutos ja Office lakkaa toimimasta. Taas tuli ilmo vaihtaa lisenssin salasana, mutta en vaihda. Epäilen että huijaavat vaihtamaan salasana, jossa yhteydessä limboavat ulos koko systeemistä. Ja kun pysyttelee koko ajan sisään kirjautuneena, kuten tähänkin asti, niin eivät mahda mitään.

Renklataan vasta sitten kun tulee ongelmia, eikä lähdetä korjaamaan toimivaa peliä, niin välttyy vitutukseltakin :)  

Kirjoitettu

Nou hätä, sillä vitutuksen määrä on vakio. Jollaine jos ei ole - toisella on sitten senkin puolesta. 
En voi käsittää tätä uupumusta ja väsymistä ja heikotusta. Kuukausi sitten meni kaikki ihan ok. 

Kirjoitettu

Ei tartte jos ei jaksa koska se usein tarkoittaa urheilutaustaisella että jatkossa ei jaksa senkään vertaa.

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:

Ei tartte jos ei jaksa koska se usein tarkoittaa urheilutaustaisella että jatkossa ei jaksa senkään vertaa.

Mutta kun haluaisi. Nyt on oikeesti tosi paha....tosin mitä nyt harjoituspäiväkirjaa selaan niin siellä on "aika paljo" merkintöjä "väsy, väsy, ei jaksa..." 
Lintukävelyt on tällä hetkellä Luojan Siunaus, että edes jotain ulkoilua voi harrastaa, kun on tosileppoisaa....
Oregon Zoo- reissu menee todennäköisesti 60-vuotisreissuksi eli ensi vuonna. Ei tässä kunnossa pysty. 

Kirjoitettu
On 1/31/2024 at 5:43 PM, Jopotuinen said:

Pohjanmaa elokuvassa kun korkkasivat kirkkaan putelin, niin ensimmäiseksi se korkki heitettiin mäkeen.
Ehkä tuossa on sittenkin jotain tolkkua :o

Niin, eihän sitä nyt kahta kertaa samasta pullosta huikkaa oteta. Eli korkki on ekan rasautuksen jälkeen turhake. 

Kirjoitettu

Verikokeet on *aatanasta. Mutta jos jakaa pahaa oloaan riittävästi verkossa, niin lopulta se jaettava loppuu ja kas, olet terve.

Kirjoitettu

No ei ole mutta kun en jaksa alkaa sitten käydä siellä ja täällä. Mitataan verenpaine ja siinä ollaankin sitten jo tilaamassa ambulanssia TAYS:iin. Jonne en mene. 

Meen nyt kävellen ja autolla töihin. Mietin tuossa vielä että jos...mutta kun eilen päätin että on varmempi vaihtoehto.
 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.