Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 20242 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: ...muut rapun asukkaat nyt pelottaa, kun näköjään mistä vain voidaan alkaa valittaan ja jos ei muuten niin keksitään jotain. Alat rummuttamaan linjasaneerauksen tarvetta, aurinkopaneeleja taloyhtiön katolle ja parvekkeille, niin mummut kalpenee ja menettää yöunensa.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta Koskaan en ole tällä vuosituhannella ( lukuunottamatta 2007) näin huonossa kunnossa. Laittelin palautuspulloja reppuun niin olisi joku "asia" käydä pyörällä kaupassa - puolen kilsan päässä piti palata kotiin. Jalat oli nyt jo lähteissä ihan voimattomat mutta aattelin ihan hitaasti, sitten kamala tuskanhiki - samankaltainen tunne kun sippauksessa. Pelottaa miten pystyy edes työmatkan polkemaan. Meen nyt takas nukkumaan ja myöhemmin lintukierroksen.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta En ole valmentaja tai mikään, mutta haiskahtaa ylikunnolta/loppuunpalamiselta. Lepoa ja ravintoa tarjotaan alan julkaisuissa lääkkeksi. Kato että syöt tarpeeksi, joskus olet laittanut ruokailujasi ja aika pienellä kalorimäärällä, varsinkin kun sillä ajettiin satanen päivässä, mentiin. Mä syön varmaan 3 kertaa enemmän ja en paina kun vähän yli 2 kertaa enemmän Tää neuvo on punttipuolelta, mutta jos kiinnostaa kokeilla, niin sellasia "treenejä" missä olet virkeämpi lopettaessa kuin aloittaessa. Eli ei rasittavia, ei lähellekään. Muokattu: 5. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta Ja muistaa juoda riittävästi. Ainakin se 2 litraa vettä päivässä. Jos nesteet ei kierrä, niin kroppa ei toimi.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta Kyllä tuo nyt ylirasitustilalta vaikuttaa ja ei ihan lievältä sellaiselta. Kyllä se itsekin lääkärinä ymmärrät, että nyt pitää huilata.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta to all of you, kiitos. Se vaan on niin pirun vaikeeta kun on aikasemminkin jaksanu. Nyt on vaan niin huono ja heikko olo että voisi kuolla. On ollu stressiä pyöräilystä, työpäivinä pitkään ajelua ( siihen tammikuun puoleenväliin kun tulin kipeeksi )ja työpäivät on raskaita valtavan asiakasmäärän vuoksi, töihin tullessa jo kun asiakaslistan näkee niin apua! Äsken tein lintukierroksen, voi että kun ensin kiikaroi puiden latvoihin päin niin huh! jopa huimaa. Ei se ole kun reilu kilometrin kierros, mutta olin kyllä ihan puhki. Jos huomena on tämmöinen olo niin meen kävellen ja autolla töihin. Ei tämmöisellä olotilalla uskalla fillaroida.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta Vetäisin äsken fillarilla ihan kunnon OTB:n. Pieni naarmu leukaan ei haittaa ja sitä tuskin näkyy enää parin päivän päästä, mutta olkapäätä juilii. Sama olkapää mikä on temppuillut aiemminkin. Voi vee jos alkaa haittaa punttihommia, kun ei ole aikoihin vaivannut. Muokattu: 5. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ tsemiä, olkapää on se pahin paikka kipuilulle, vaikuttaa koko käden toimintaan. Mä olen tässä yrittäny puhua itelleni järkee että EI TARTTE JOS EI JAKSA ja jos töihin jaksaa jollain tavalla niin fine. Otin jopa pehmonahkiaisen viereeni ja rukoinen että jaksaminen parantuisi. Ei tarvi olla mikään huippukunto, kunhan jaksaisi tavalliset asiat. Ruoka ei maistunu, kylmänhiki tulee aika ajoin, kamala olo.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta Vitutuksetonta jaksoa vaan pukkaa, mutta katsotaas nyt tuleeko siihen muutos ja Office lakkaa toimimasta. Taas tuli ilmo vaihtaa lisenssin salasana, mutta en vaihda. Epäilen että huijaavat vaihtamaan salasana, jossa yhteydessä limboavat ulos koko systeemistä. Ja kun pysyttelee koko ajan sisään kirjautuneena, kuten tähänkin asti, niin eivät mahda mitään. Renklataan vasta sitten kun tulee ongelmia, eikä lähdetä korjaamaan toimivaa peliä, niin välttyy vitutukseltakin
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta Nou hätä, sillä vitutuksen määrä on vakio. Jollaine jos ei ole - toisella on sitten senkin puolesta. En voi käsittää tätä uupumusta ja väsymistä ja heikotusta. Kuukausi sitten meni kaikki ihan ok.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta Ei tartte jos ei jaksa koska se usein tarkoittaa urheilutaustaisella että jatkossa ei jaksa senkään vertaa.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta 2 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Ei tartte jos ei jaksa koska se usein tarkoittaa urheilutaustaisella että jatkossa ei jaksa senkään vertaa. Mutta kun haluaisi. Nyt on oikeesti tosi paha....tosin mitä nyt harjoituspäiväkirjaa selaan niin siellä on "aika paljo" merkintöjä "väsy, väsy, ei jaksa..." Lintukävelyt on tällä hetkellä Luojan Siunaus, että edes jotain ulkoilua voi harrastaa, kun on tosileppoisaa.... Oregon Zoo- reissu menee todennäköisesti 60-vuotisreissuksi eli ensi vuonna. Ei tässä kunnossa pysty.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta On 1/31/2024 at 5:43 PM, Jopotuinen said: Pohjanmaa elokuvassa kun korkkasivat kirkkaan putelin, niin ensimmäiseksi se korkki heitettiin mäkeen. Ehkä tuossa on sittenkin jotain tolkkua Niin, eihän sitä nyt kahta kertaa samasta pullosta huikkaa oteta. Eli korkki on ekan rasautuksen jälkeen turhake.
Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 20242 vuotta Verikokeet on *aatanasta. Mutta jos jakaa pahaa oloaan riittävästi verkossa, niin lopulta se jaettava loppuu ja kas, olet terve.
Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 20242 vuotta No ei ole mutta kun en jaksa alkaa sitten käydä siellä ja täällä. Mitataan verenpaine ja siinä ollaankin sitten jo tilaamassa ambulanssia TAYS:iin. Jonne en mene. Meen nyt kävellen ja autolla töihin. Mietin tuossa vielä että jos...mutta kun eilen päätin että on varmempi vaihtoehto.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään