Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Noinha se voi käydä, osastovastaava jäi vuorotteluvapaalle ja sen hommat laitettiin mulle ja sijainen meni eri rakennukseen täysin eri hommiin. No, sain palkanlisää ja kysyin tältä vastaavalta (hyvä tyyppi) että mitkä ovat ne hommat, jotka on ihan pakko tehdä, mistä seuraa katastrofi jossen tee. Niitä ei montaa ollut, tein vaan ne. 

Mut tosiaan se sijainen vaan vaikeutti mun hommia... sen verran oli risteämispintaa että se onnistui sähläämään kaikkea. 

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Taittaa kuitenkin pykälät edellyttää, että tilalle otetaan joku työtön.
Ehkäpä se on sitten jotenkin kierrettävissä, tai tämä työtön Hessu menee jollekin toiselle kustannuspaikalle haahoilemaan. 

Joo siis noin se just käytännössä tehdään että tilalle tuleva työtön työnhakija listalta pakosti otettava tyyppi laitetaan johonkin aivan muuhun tehtävään (johon hän soveltuu). Ja sitten siihen tehtävään josta vuorotteluvapaalle jäädään haetaan aivan muuta kautta pätevä kaveri tai kuten tässä meidän tapauksessa yritetään pärjätä vain ilman. 

Kirjoitettu

Tämä nykyinen aurausmalli. Palteet jätetään risteysalueille polkeutumaan tuomiopäivän möykkeliköiksi.

Kirjoitettu

No, en olisi pystyny näillä jääratakelveillä ajamaan kuitenkaan. Tampereella ehkä jotenkuten, mutta kun kävelin Pirkkalasta Prismaan, piti kävellä ihan sivussa pientareen puolella jossa oli pehmeetä lunta/sohjoa.

Kirjoitettu
19 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Taittaa kuitenkin pykälät edellyttää, että tilalle otetaan joku työtön.
Ehkäpä se on sitten jotenkin kierrettävissä, tai tämä työtön Hessu menee jollekin toiselle kustannuspaikalle haahoilemaan. 

Kyllä se on. Kokemusta on.

 

Tästä 10v+ kun olin määräaikaisella ja sen jatko kikkailtiin sitten niin, että yksi vanhempi jermu jäi vuorotteluvapaalle, olin päivän työttömänä ja jatkoin vanhoja hommiani. Alkoi sen verran vituttaa, että 2kk jälkeen lähdin meneen, kun noilla oli määräaikaisissa normaali irtisanomismahdollisuus, jos ne oli yli 6kk mittaisia. En tiedä joutuiko se janari sieltä vuorotteluvapailta takaisin vai pitikö ottaa uusi "työtön".

Muokattu: , käyttäjä: IncBuff

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Köfte kirjoitti:

Tämä nykyinen aurausmalli. Palteet jätetään risteysalueille polkeutumaan tuomiopäivän möykkeliköiksi.

Tämä ! Toisinaan saa olla aika kekseliäs, varsinkin, kun isolle tielle on loiva ylämäki.

Kirjoitettu

^ Eilen illalla sai olla kekseliäs ihan tasamaallakin, jopa valo-ohjatussa kahden nelikaistaisen väylän tasoisessa liittymässä. Kolasin juuri pihan ja ajotien. Liittymä pitäisi vielä lapioida auki. 

Kirjoitettu

V**ttaako vai vapauttaako?
Nyt kun vuosi on pyöräilyn suhteen jo menetetty, mutta entä jos?
Olen huomannu että ulkoilla voi muutenkin, ja aiemmin jos ja kun ei voinut pyöräillä ei voinu oikein syödäkään. No kyllä voi, jo pelkkä sairastelu vie energiaa. Ja kävely se vasta raskasta on, mutta olen edistynyt että nyt voi jo aika pitkän matkan kävellä.
Kotona nyt ole mitään tekemistä, oikeesti on vaan kiva päästä töihin kun siellä sitä tekemistä riittää. Ja siitä jopa maksetaan. 
Mä otan tämän vuoden löysästi, vaikka toisaalta tavoitteet on korkeammalla kuin ikinä. Jos saa nukkekuvat otettua, ja se Oregon Zoo. 

Kirjoitettu

Rehellisesti sanoen, ketuttaa tää talvi. Mutta toivossa elän, että asvaltti alkaa näkymään maaliskuulla. Niin se alkoi viime keväänäkin. Mutta aivan parasta olisi sellainen vähänluminen leuto talvi kuin 2019/20.

 

 

Kirjoitettu

Joo, tammi-helmikuussa 2020 ajeltiin sileillä ja tältä se nukkekuvauspaikka oikeesti näytti, vein kiven päälle lunta ja ihan talvisia kuvia tuli...
wko4b.jpg?img=medium

>>
Agnes%20LastWinter%20p7.jpg?img=medium

Kirjoitettu

höh, ihan hyvin olisi voinu tulla fillarilla, en uskaltanut kun eilen oli kammottavan liukasta. Pirkkalan puoli olikin, mutta Tampereella ihan hyvä ajokeli.
Nyt kävelin entistäkin pidemmän matkan...no tuli siinä kuitenkin ulkoilua, ja nyt on aamuisin väsyttäny entistä enemmän sairasteluviikon jälkeen.

Kirjoitettu

Vähän meinaa nyppiä nämä uudet direktiivikorkit pulloissa. Kivennäisvesipullo (avaamaton) oli aiheuttanut

pienimuotoisen tulvan jääkaapissa. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Ei muuten haittaisi, tuossa kaapissa vaan on

muutoin varsin kätevä vaakatasoinen pulloteline.

Kirjoitettu
23 minuuttia sitten, Köfte kirjoitti:

Vähän meinaa nyppiä nämä uudet direktiivikorkit pulloissa.

30.000 alexanderstubbia eivät voi olla väärässä. Vai voisivatko ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

^ no sivuleikkurilla vaan se "jänne" poikki ja korkki on entisellään. Näin meinaan tehdä. Toistaiseksi ollu entisenmallisia korkkeja. Ja pullonpalautukseen olen vieny aina pullot korkkeineen päivineen.

Kirjoitettu

Onhan tuo korkki yksi typeryyden huipentuma.
Kerran katselin jotain jokikuvaa tarkemmin, jossa jossa oli jollain puomilla padottu ja ohjattu roskat sivuun ja kerättäviksi, niin jokaisessa muovipullossa jonka pystyin kuvasta erottamaan - oli korkit paikoillaan.

Tietty, jos tällä patentilla estetään korkkien joutuminen ympäristöön ja se pullo seuraa sitä korkkia siihen  kiinnitettynä, niin keksintöhän suorastaan nerokas!
Älkää vaan katkoko niitä lenksuja, etteivät  ne pullot sitten vaan päädy ympäristöön!

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.