Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20242 vuotta Noinha se voi käydä, osastovastaava jäi vuorotteluvapaalle ja sen hommat laitettiin mulle ja sijainen meni eri rakennukseen täysin eri hommiin. No, sain palkanlisää ja kysyin tältä vastaavalta (hyvä tyyppi) että mitkä ovat ne hommat, jotka on ihan pakko tehdä, mistä seuraa katastrofi jossen tee. Niitä ei montaa ollut, tein vaan ne. Mut tosiaan se sijainen vaan vaikeutti mun hommia... sen verran oli risteämispintaa että se onnistui sähläämään kaikkea.
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20242 vuotta 1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Taittaa kuitenkin pykälät edellyttää, että tilalle otetaan joku työtön. Ehkäpä se on sitten jotenkin kierrettävissä, tai tämä työtön Hessu menee jollekin toiselle kustannuspaikalle haahoilemaan. Joo siis noin se just käytännössä tehdään että tilalle tuleva työtön työnhakija listalta pakosti otettava tyyppi laitetaan johonkin aivan muuhun tehtävään (johon hän soveltuu). Ja sitten siihen tehtävään josta vuorotteluvapaalle jäädään haetaan aivan muuta kautta pätevä kaveri tai kuten tässä meidän tapauksessa yritetään pärjätä vain ilman.
Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 20242 vuotta Tämä nykyinen aurausmalli. Palteet jätetään risteysalueille polkeutumaan tuomiopäivän möykkeliköiksi.
Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 20242 vuotta No, en olisi pystyny näillä jääratakelveillä ajamaan kuitenkaan. Tampereella ehkä jotenkuten, mutta kun kävelin Pirkkalasta Prismaan, piti kävellä ihan sivussa pientareen puolella jossa oli pehmeetä lunta/sohjoa.
Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 20242 vuotta 19 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Taittaa kuitenkin pykälät edellyttää, että tilalle otetaan joku työtön. Ehkäpä se on sitten jotenkin kierrettävissä, tai tämä työtön Hessu menee jollekin toiselle kustannuspaikalle haahoilemaan. Kyllä se on. Kokemusta on. Tästä 10v+ kun olin määräaikaisella ja sen jatko kikkailtiin sitten niin, että yksi vanhempi jermu jäi vuorotteluvapaalle, olin päivän työttömänä ja jatkoin vanhoja hommiani. Alkoi sen verran vituttaa, että 2kk jälkeen lähdin meneen, kun noilla oli määräaikaisissa normaali irtisanomismahdollisuus, jos ne oli yli 6kk mittaisia. En tiedä joutuiko se janari sieltä vuorotteluvapailta takaisin vai pitikö ottaa uusi "työtön". Muokattu: 23. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 20242 vuotta 1 tunti sitten, Köfte kirjoitti: Tämä nykyinen aurausmalli. Palteet jätetään risteysalueille polkeutumaan tuomiopäivän möykkeliköiksi. Tämä ! Toisinaan saa olla aika kekseliäs, varsinkin, kun isolle tielle on loiva ylämäki.
Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ Eilen illalla sai olla kekseliäs ihan tasamaallakin, jopa valo-ohjatussa kahden nelikaistaisen väylän tasoisessa liittymässä. Kolasin juuri pihan ja ajotien. Liittymä pitäisi vielä lapioida auki.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta V**ttaako vai vapauttaako? Nyt kun vuosi on pyöräilyn suhteen jo menetetty, mutta entä jos? Olen huomannu että ulkoilla voi muutenkin, ja aiemmin jos ja kun ei voinut pyöräillä ei voinu oikein syödäkään. No kyllä voi, jo pelkkä sairastelu vie energiaa. Ja kävely se vasta raskasta on, mutta olen edistynyt että nyt voi jo aika pitkän matkan kävellä. Kotona nyt ole mitään tekemistä, oikeesti on vaan kiva päästä töihin kun siellä sitä tekemistä riittää. Ja siitä jopa maksetaan. Mä otan tämän vuoden löysästi, vaikka toisaalta tavoitteet on korkeammalla kuin ikinä. Jos saa nukkekuvat otettua, ja se Oregon Zoo.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Rehellisesti sanoen, ketuttaa tää talvi. Mutta toivossa elän, että asvaltti alkaa näkymään maaliskuulla. Niin se alkoi viime keväänäkin. Mutta aivan parasta olisi sellainen vähänluminen leuto talvi kuin 2019/20.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Joo, tammi-helmikuussa 2020 ajeltiin sileillä ja tältä se nukkekuvauspaikka oikeesti näytti, vein kiven päälle lunta ja ihan talvisia kuvia tuli... >>
Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 20242 vuotta höh, ihan hyvin olisi voinu tulla fillarilla, en uskaltanut kun eilen oli kammottavan liukasta. Pirkkalan puoli olikin, mutta Tampereella ihan hyvä ajokeli. Nyt kävelin entistäkin pidemmän matkan...no tuli siinä kuitenkin ulkoilua, ja nyt on aamuisin väsyttäny entistä enemmän sairasteluviikon jälkeen.
Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 20242 vuotta Vähän meinaa nyppiä nämä uudet direktiivikorkit pulloissa. Kivennäisvesipullo (avaamaton) oli aiheuttanut pienimuotoisen tulvan jääkaapissa. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Ei muuten haittaisi, tuossa kaapissa vaan on muutoin varsin kätevä vaakatasoinen pulloteline.
Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 20242 vuotta 23 minuuttia sitten, Köfte kirjoitti: Vähän meinaa nyppiä nämä uudet direktiivikorkit pulloissa. 30.000 alexanderstubbia eivät voi olla väärässä. Vai voisivatko ? Muokattu: 30. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ no sivuleikkurilla vaan se "jänne" poikki ja korkki on entisellään. Näin meinaan tehdä. Toistaiseksi ollu entisenmallisia korkkeja. Ja pullonpalautukseen olen vieny aina pullot korkkeineen päivineen.
Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 20242 vuotta Onhan tuo korkki yksi typeryyden huipentuma. Kerran katselin jotain jokikuvaa tarkemmin, jossa jossa oli jollain puomilla padottu ja ohjattu roskat sivuun ja kerättäviksi, niin jokaisessa muovipullossa jonka pystyin kuvasta erottamaan - oli korkit paikoillaan. Tietty, jos tällä patentilla estetään korkkien joutuminen ympäristöön ja se pullo seuraa sitä korkkia siihen kiinnitettynä, niin keksintöhän suorastaan nerokas! Älkää vaan katkoko niitä lenksuja, etteivät ne pullot sitten vaan päädy ympäristöön! Muokattu: 31. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään