Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 20242 vuotta Niin, säätämällä palautusautomaatin siten että ilman korkkia ei panttia, ongelma olisi ratkaistu. Sääli vaan että Suomi on yksi ainoita Euroopan maita jossa on pantti ja me kärsimme pantittomien korkkisekoiluista. Miksei tätä vastaan osoiteta mieltä? Limunjuojat tukkisivat liikenteen, virvoitusjuomatehtaiden alueelle hyökättäisiin... tai sitten vaan kukaan ei ostaisi tollasta pulloa, jääköön kauppaan. Suomalaiset ei osaa tota ostoboikottia, aina joku menee "mutku limppari on hyvää".
Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 20242 vuotta Ostan jatkossa vain kaljatölkkejä. Niihin kun joku keksisi jotkut pitkät siimat, mutta juuri muutaman metrin lyhyet, jotka estäisivät tölkkien ulottumisen ympäristöön asti, niin sekin pulma olisi solved.
Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 20242 vuotta On sillä uuden mallin korkilla etunsakin: ei pääse tältä rähmätassulta putoamaan ja vierimään jääkaapin alle...
Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 20242 vuotta Pohjanmaa elokuvassa kun korkkasivat kirkkaan putelin, niin ensimmäiseksi se korkki heitettiin mäkeen. Ehkä tuossa on sittenkin jotain tolkkua
Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 20242 vuotta Ei ole todellista!!! Vein auton peiton omaan kanakoppi-varastoon. Pienen auton tuulilasin edessä olevan peiton vein pyörävarastoon, siis tämä ei häiritse ketään. Ja taas tuli noottia, että säilytäthän....isännöitsijähän ei ole täällä käynyt, vaan "joku " laittanu viestiä, ja sitten tuli että säilytäthän auton peittoa kuten neuvoin, no niinhän minä just tein. Jumankauta tää mummeli kun veivaa rollaattorilla tätä pihaa edestakasin....mun tekisi mieli heivata rollaattori roskikseen mutta ehkä nyt ei sitten. Seuraavan kerran kun nähdään....nyt tarttee miettiä mitä sanoo..
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ kyseisen asian takia en saanu unta ja vasta yökahdelta nukahdin - ja heräsin vasta kun merisää tuli! No, ihan hirvee lumipyry että eipä se mitään haitannu, mutta miten tässä nyt töihin pääsee? Lähden ysiltä yrittään....
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta Kaikki hyvin, pitkästi yli puoli vuotta vitutuksetonta olotilaa. Ja se hieman huolettaa, kun vitutuksen määrä on yksi niitä luonnonvakioita.
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ kiitti vaan pirusti, sillä sun vitutuksettomuuttes on päätyny mulle. Nyt iski vielä pahoinvointi/masutauti että oottelen tässä soittaakseni töihin. Muutenkin ollu väsy ja heikko olo sairastelun jälkeen ....
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta ..no vihdoinkin sain isännöitsijän "kiinni". Tosi vihainen olen, sillä auton peitto on ollu maanantaista asti omassa kanakopissani. Tein juuri kuten sovittiin, että ei pyörävarastossa. Totesin isännöitsijälle tämän, ja pyysin soittaan "ilmiantajalle" että huolehtii omista asioistaan ja jättää mun rauhaan. Ja päällepäätteeksi että jos tämmöisestä asiasta aletaan soitteeleen isännöitsijälle, että iisakkila pitää autonpeittoa pyörävarastossa, niin - aika ankeeta on oma elämä. Isännöitsijä totesikin että väsyttää tämä ihan turha valittelu.... Valittaisinko ite? no en. Vuosia sitten pyörävarastoon jotku laittoi pyöränsä siihen vaan nopeesti pitkittäin, kun pyöräparkki on poikittain. Eipä tullu mieleenikään soittaa isännöitsijälle, siirsin ne pyörät poikkiparkkiin. Vähitellen oppivat miten pyörät laitetaan, kun pyörävarastossa pitää päästä kuitenkin kulkemaan. Olen asunu täällä asunnossa 32 vuotta eikä mitään ( paitsi yläkerran yömetelöinti, joka loppui tasan siihen kun löysin hänen korttilompakkonsa ja palautin...) ja nyt sitten joku pirun invalidimummeli alkaa terrorisoida. Itekin säilyttää rollaattoria pyörävarastossa.
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Kelit vituttaa aina vaan. No, ehkä reilu kuukausi enää ja alkaa asfalttitiet olla sulat (toivottavasti) niin pääsis taas oikeasti ajamaankin. Mennyt tää talvi aivan harakoille kyllä kun ei vaan ole saanut fiilistä lähtee tuonne paskaan joko peilijää tai lumi-infernokeleihin ajamaan. Olis ollut ees "normaalia" talvikeliä mutta ei, joko paskaa tai vielä paskempaa tai pahimmillaan megapaskaa keliä. Vtu. Saanut sentään naapureiden iloksi vinguttaa traineria terassilla nyt tällä viikkoa kun ollut plussakeliä. Ei oo kuollut sähköiskuun Tacx Neon kanssa kun ei sataa astetta pakkasta ole ollut. Muokattu: 1. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta 5 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Kelit vituttaa aina vaan. No, ehkä reilu kuukausi enää ja alkaa asfalttitiet olla sulat (toivottavasti) niin pääsis taas oikeasti ajamaankin. Mennyt tää talvi aivan harakoille kyllä kun ei vaan ole saanut fiilistä lähtee tuonne paskaan joko peilijää tai lumi-infernokeleihin ajamaan. Olis ollut ees "normaalia" talvikeliä mutta ei, joko paskaa tai vielä paskempaa tai pahimmillaan megapaskaa keliä. Vtu. Olen kanssasi niin samaa mieltä, ihan on perssiistä tämmöset että talvella sataa vettä, ja jos sataa lunta niin se on aina joku pirun myräkkä. Ei voi suunnitella lenkkejä, kun ei yhtään tiedä pääseekö? Nyt ei enää jaksaisikaan, mutta esmerkiksi 2009 oli normaalit talvikelit ja auratut ja pystyi ajeleen talvellakin 200km lenkkejä, tai suunnittelmaan että huomenna. Yhtään ei tiedä mitä tulee, mutta ehkä nyt pääsee huomena fillarilla töihin. Yläkerran mummeli raivostuttaa, sanoin tämän varmaan jo mutta jo on köyhää elämää kun pitää heti soitella isännöitsijällee että on autonpeitto pyörävarastossa. Ei se ollu siellä kun muutaman tunnin ja siirsin kanakoppiin ( aiemmin) ja nyt siis vein suoraan kanakoppiini. Tyhjästä tehdään valitus. Pyörävarastossa saa ilmeisesti kuitenkin säilyttää pyörää? Rämä vanha cyclo on nyt vähän liikaa kanakopissa, vien sen jossain vaiheessa pyörävarastoon ja jos joku varastaa niin ei pääse kovin pitkälle.. Koko alkuvuoden pyöräilyt menny ihan **tuiksi... tammikuu meni ensin pakkasten, sitten jääratakelvin ja sairasteluviikon takia ihan pilalle, eikä tämä helmikuukaan hyvin alkanu. Toiveissa olisi kuitenkin talvinen aurinkoinen pakkaspäivä ehkä kuukauden päästä, saisin noi nukkekuvat mitä olen jo viime kesästä asti suunnitellu. Jouduin ottaan toisenkin Panacod-tabun, ja onneksi sentään migreeni hellitti.
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta Ja tämäkin vielä, ostin Marko Hietalan suomenkielisen cd-levyn, hoksasin just että tämä on joku ostosivulta ladattava. No latasin kappaleet, mutta mun tietokone ei voi toistaa tiedostoja, eikä ne mene kopioituna tyhjälle cd-levylle. Yritin etsiä suomenkielistä levyä, mutta ei näytä olevan saatavilla mistään. Sitten huomasin että olen ostanu englanninkielisen levyn kahteen kertaan...no, toinen levy menee autolevyksi.
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta Kääk! Miten se on elämä nyt tämmöiseksi menny. Just eilen luin Aamulehden kolumnin, jossa toimittaja mietti että miksei järki kuuntele kehoa, tarkoittaen että jos ei jaksa niin pitää levätä. Nimittäin en ole aikoihin jaksanu aamukuudelta lenkille. Tänään ajoin vain työmatkan pienellä lisälenkillä....tosin ei siellä mitään sen suurempaa voinu - ihan järkyttävää jäätynyttä sohjoa, kamala ajaa. Heikko olo eilisen jälkeen, kun en siitä aikasemmastakaan sairastelusta ollu toipunu. Ja sitten...taas käyntimaksua nostettiin. 93e ( siis muu kuin ajokortti- käynti ) mua hävettää, ei mun tietämys ole 93e arvoista. Siihen tulee vielä toimistomaksu 20e ja mahdollinen reseptimaksu 2e/resepti. Tai voihan olla, että hinta on nostettu ettei sairaat tänne tule, tulee vaan ajokorttikäyntejä. Muokattu: 2. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta Kyllä. Juuri saunasta tullessamme koko kämppä täynnä sitä ihanaa 2T-katkua. Naapurissa taas rällätään kelkoilla ympäri tonttia; kolmas osallinen onneksi potki mopon tulille ja häipyi. Kun ilmanvaihtokoneen vaihto iskee kohdalle, ilmanotto siirtyy toisaalle.
Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 20242 vuotta Taas kipee olo, että ei tullut aamulenkkiä. Lisäksi muut rapun asukkaat nyt pelottaa, kun näköjään mistä vain voidaan alkaa valittaan ja jos ei muuten niin keksitään jotain.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään