Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20242 vuotta 4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ en nhkä ainakaan tällä viikolla, . No en olisi saanut kun jokun tunnin kierroksen ajettua pakkasilla, ja tänäänkään en olisi lenkille päässy. Pysyn kyllä nyt pystyssä, mutta ei ole normaali olo. Käyn kävelyllä ja yritän hoitaa perusasiat. ps. pitääkö vaakaa puristaa täysillä? vaikuttaa tulokseen, samoin missä asennossa vaakaa pitelee. Vaaka lattialla = 30 ja ylikin, mutta käsissä 15... puristat aina samalla tavalla. Toi henkilökohtainen ero päivien välillä on se juttu. Eli sillä tyylillä millä aloitit niin kantsii jatkaa.
Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 20242 vuotta Vähän, onnistuin kietaisemaan vasemman peukalon kynsinauhan rullalle hyllynreunaa vasten. Ihokin näyttää vähän ottaneen osumaa, vaatinee suojaksensa laastarin, sijainti kun on altis mahdollisille lisävaurioille.
Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ töpöttelet siihen pumpulitupolla auringonhattu-uutetta. Erittäin monta kertaa pieniin kynsivaurioihin laittanu ja välttänyt tulehduksen. Totesin töihin tullessani että toivotaan ettei tule takapakkia kun vointini ei ole kovin hyvä. Katsoi vihaisesti. En minäkään tykkää että on kipee, ja näin kauan! hirvee olo ollut sunnuntaista keskiviikkoon ja eilen senverta jalkeilla että katsoin telkkaria ja myös minun tuloni on nolla sairaspäivinä.
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20242 vuotta Kuume nousi uudelleen...takas nukkumaan nyt sitten. Voi itku.
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20242 vuotta Uskaltaako edellistä kommentoida ? Olen joskus kysynyt lääkärisiskoltani jotain omiin vaivoihin liittyvää. Tuo vastaa, että täydyt mennä lääkäriin. Niinpä. Melkein keksin sen itsekin.
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20242 vuotta Käpälä on jo ihan kuosissa, ainakin pysyy nipussa omin avuin. Uusi paskiainen kehkeytyi riesaksi; "nyrkin kokoinen" näärännäppy vasemman silmän yläluomen sisäpuolelle. Kehveli hiertää jo silmää luomea räpäytellessä. Eipä ole ollut moista vaivaa aikoihin.
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20242 vuotta Uittu sentään, häijy vaiva. Myös kokemuksia jokunenkin, mutta nuoruusvuosilta Ainoa hoito lienee se aika? Itse käytän jatkuvasti pillusuihkua silmämunan putsaukseen tulehduksien "hiekkaa silmässä" tuntemuksen hoitoon. Ihan kunnolla vettä avoimeen munaan ja samalla munan pyöritystä erisuuntiin. Tepsii aina heti. Näärännäpyn oireisiin en osaa arvioida, mutta voi tepsiäkin jos on kertynyt jotain tulehdusperäistä mönjää. Muokattu: 20. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20242 vuotta 5 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Uittu sentään, häijy vaiva. Myös kokemuksia jokunenkin, mutta nuoruusvuosilta Ainoa hoito lienee se aika? Lämpimällä hautominen saattaa myös auttaa, sauna ei ratkaissut ongelmaa.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ tarvii antibiootti-kortisoni-silmätippakuurin nyt aluksi. ^^ jäsen alpensau, et tunne minua niin hyvin, sinuna antaisin mun jutut vaan olla. On tässä aina joku sisäinen tuntu pitääkö lähteä oikealle lääkärille vai ei. Esimerkiksi kesällä toi keskisormi, piti lähteä. Nyt on hieman nuhaakin, joten todennäköisintä että liian laihalle talvipyöräilystä ylirasittuneelle melkein kuuskymppiselle tädille tulee romahdus ja virusinfektio. Ja siihen lisänä töissä stressi kun otetaan väliin ja nyt pitäisi tehdä pitempää päivää... Tässä olen useamman kuukauden ajan lähteny fillaroimaan ensin neljältä -sitten kuudelta - ja vielä työmatkaa. Siinä välissä sitten työtkin. Olen kyllä syöny hyvin, lähinnä kalaruokaa ja paljon salaattia. On tässä hyviäkin puolia. Nyt kun on pidettävä taukoa, niin ei tarvi jännittää että minkälainen keli, miten siellä pääsee. Kun se on tässä stressannu kovastikin.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20242 vuotta Lievä sunnuntaivitutus, mutta etenkin olen muistellut tasan vuosi sitten lähtenyttä hyvää, ellei parasta, kaveria. Nopeasti se aika menee, toisaalta tosi hitaasti. Tosi tylsäähän tässä on ollut, hepun kanssa tuli päivittäin netissä joristua.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20242 vuotta 18.1.2024 klo 12.56, tommi2 kirjoitti: puristat aina samalla tavalla. Toi henkilökohtainen ero päivien välillä on se juttu. Eli sillä tyylillä millä aloitit niin kantsii jatkaa. No nyt on sitten tuplatulos. Ja ensimmäistä kertaa 8 päivään on olo ihan normaali, vielä aamulla hankalaa mutta päiväunien jälkeen normaali olotila. Silti ei varmaankaan normaali ajotila. Otan tavoitteeksi jos pääsisi kokeilemaan fillarilla viikolla, ja sitten ensi viikonloppuna on pihapongaus.
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20242 vuotta Ei pahasti vaikkei työt esim niin nappaakaan. Hiljainen päivä ollut. Kohta sen sijaan voi alkaa ketuttamaan, kun meistä neljästä samaa työtä tekevästä yksi jää vuorotteluvapaalle puoleksi vuodeksi (korvaaja ei tule näihin hommiin vaan vajaalla mennään) ja yks toinen on ainakin jonkin aikaa muutoin poissa. No kuluupahan päivät nopeasti kun jatkuvasti on aivan liian kova kiire. Mutta luultavasti alkaa stressaamaan vaikka ei pitäis välittää vaan tehdä vain pää kylmänä sen mitä ehtii ja osaa.
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20242 vuotta Taittaa kuitenkin pykälät edellyttää, että tilalle otetaan joku työtön. Ehkäpä se on sitten jotenkin kierrettävissä, tai tämä työtön Hessu menee jollekin toiselle kustannuspaikalle haahoilemaan.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään