Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Katsoinko oikein, siis kilowatin teho?!  Tai niin no, siinähän ei ole poljentaa apuna kuten fillarissa, ainoastaan sähköveto ja pienillä pyörillä.

No siinähän se on synttärilahja mutsille, kun täyttää toukokuussa 90v.
Olenkin jo jonkin aikaa tähyillyt, että missä akkuvetoiset rollaattorit oikein lymyilee, mutta tuossahan se.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Katsoinko oikein, siis kilowatin teho?!  Tai niin no, siinähän ei ole poljentaa apuna kuten fillarissa, ainoastaan sähköveto ja pienillä pyörillä.

No siinähän se on synttärilahja mutsille, kun täyttää toukokuussa 90v.
Olenkin jo jonkin aikaa tähyillyt, että missä akkuvetoiset rollaattorit oikein lymyilee, mutta tuossahan se.

Moottori on fättietupyörässä. Hankeen mentäessä tai hiekoittamattomalla väylällä takapyörät nostetaan ylös, jolloin sukset alkavat kantamaan. Tosin tuskin on kovin maastokelpoinen muutoin kuin hankikannolla. Mummo jää korpeen.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Tota en koskaan sniiduilijana jaksa lakata ihmettelemästä, meinaan hintaa. Yli kolme tonnia tollasesta... markka-aikaan kun joku olisi sanonut että maksa 20000mk sähköpotkulaudasta, niin jengi olisi lentänyt voltilla perseelleen. 

Ihmiset on totutettu nyt tohon että sähkö on jotain hienoa, se sähkömoottori maksaa ja akut ne vasta maksaakin. 

Kuulin väittämän että "vihreän siirtymän" takia täytyy kaivaa kuparia yhtä paljon kun tähän asti koko historiassa on kaivettu. No, lapsille on töitä ainakin tiedossa.  

Kirjoitettu

^Näyttäs olevan vielä mallia, johon ei saa uutta pohjaa (korjaa jos väärässä). Mulla oli joskus "koppurat" eli käytetyt Nato-maiharit... pohja kulu ihan sileeksi, niin suutari laittoi uudet vieläpä opiskelijalle sopivaan hintaan. Nykysissä ei tätä vaihtaria ole, siispä mulla on paritkin Haixit missä pohja vaan halki. 

Kirjoitettu

Vähän, atooppisen ihon talviriemuja. Vasen peukalo halusi ratketa auki ihan itsekseen

kynnen etunurkan sisäsyrjästä. Pitänee paketoida hoitoon yöksi. Onneksi kevyempää

pakkasta uumoiltu lähitulevaisuuteen.

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

^Näyttäs olevan vielä mallia, johon ei saa uutta pohjaa (korjaa jos väärässä). ..

Joo. Se valettu vaimenninosa pohjasta murenee. Ei ole ensimmäiset, eikä todennäköisesti viimeiset, Haixin kengät joille käy noin.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Lievästi. Ihmeellistä kun nykyaikana on vielä nettiputiikkeja mitkä ei toimita lähetysvahvistuksessa seurantanumeroa paketille. Ja luonnollisesti ko pakettia ei sit kuulu ajallaan... No, kyseessä pyörän lukot ja eipä tuolla lukkoja tarvii kun pyörä on visusti varastossa homehtumassa näiden ajokelien ollessa viikosta toiseen aivan loistavat (oheinen lause pitää sisällään sarkasmia).

Kirjoitettu

Ilmoitin rouvalle jo etukäteen lumitilanteen aiheuttavan la päivälle muuttuvia aktiviteettejä.

Tympi olla oikeassa, kun kinos imaisi kotteron kauppareissulle lähtiessä. Paksu, kankea vanhus ja sirot

43# maiharit eivät taitu hyvinkään ulos kiesistä vänkärin puolelta. Piti vielä saatana kömpiä takaisinkin.

No kottero irti, kaikki hvyvin, myöhemmin päivällä sitten nuorison auto sitten auran tuoman vallin sisälllä;

ja pohjasta kiinni. Tukevasti. Pukkaman...

Kirjoitettu

Ah. Naapurin kelkkamölyapinat ovat saaneet rekensä irti kinoksesta.

Nyt niitä pitää huudattaa pihamaalla keskenään kilpaa.

Pakko taaskin sulkea ilmanvaihto, perkele.

Olisiko lieventävä asianhaara, jos pätkisi pesismailalla?

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Tuosta ei ole varmaan apua https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1920/19200026#P17

Poliisi voisi toki käydä paikanpäällä tarkastamassa kelkkojen rekisteröintiä ym. toimintaa tontilla, jos joku pyytää. Huom. netti toimii näissäkin asioissa. Itse haetutin pyssyt rajanaapurilta pois, kun tuo paukutteli rauhoitusaikana. Näistä seurannee helposti palautetta.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Loppui just kädessäni ollut energiajuomatölkki. Mutta ei silti vituta. Vielä on vajaat 700 purkkia jäljellä. 🥰

Kirjoitettu

Onneks teikäläinen ei "vedä yli" ikinä mitään :D .. ei vaan, mä oikeesti ihailen tota et pystyy hyppäämään täysillä juttuihin. Ite ku oon vähän taskulämmin... 

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Espanjassa 60 000 litraa viiniä valui hukkaan – Arvo 2,5 miljoonaa euroa.

Tuo on kuin Sisilian mafian vanha toimintamalli. Muinoin porattiin kilpailijan hedelmäpuihin ja köynnöksiin reikiä.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.