Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 20242 vuotta Katsoinko oikein, siis kilowatin teho?! Tai niin no, siinähän ei ole poljentaa apuna kuten fillarissa, ainoastaan sähköveto ja pienillä pyörillä. No siinähän se on synttärilahja mutsille, kun täyttää toukokuussa 90v. Olenkin jo jonkin aikaa tähyillyt, että missä akkuvetoiset rollaattorit oikein lymyilee, mutta tuossahan se.
Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 20242 vuotta 7 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Katsoinko oikein, siis kilowatin teho?! Tai niin no, siinähän ei ole poljentaa apuna kuten fillarissa, ainoastaan sähköveto ja pienillä pyörillä. No siinähän se on synttärilahja mutsille, kun täyttää toukokuussa 90v. Olenkin jo jonkin aikaa tähyillyt, että missä akkuvetoiset rollaattorit oikein lymyilee, mutta tuossahan se. Moottori on fättietupyörässä. Hankeen mentäessä tai hiekoittamattomalla väylällä takapyörät nostetaan ylös, jolloin sukset alkavat kantamaan. Tosin tuskin on kovin maastokelpoinen muutoin kuin hankikannolla. Mummo jää korpeen. Muokattu: 12. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 20242 vuotta Tota en koskaan sniiduilijana jaksa lakata ihmettelemästä, meinaan hintaa. Yli kolme tonnia tollasesta... markka-aikaan kun joku olisi sanonut että maksa 20000mk sähköpotkulaudasta, niin jengi olisi lentänyt voltilla perseelleen. Ihmiset on totutettu nyt tohon että sähkö on jotain hienoa, se sähkömoottori maksaa ja akut ne vasta maksaakin. Kuulin väittämän että "vihreän siirtymän" takia täytyy kaivaa kuparia yhtä paljon kun tähän asti koko historiassa on kaivettu. No, lapsille on töitä ainakin tiedossa.
Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20242 vuotta ^Näyttäs olevan vielä mallia, johon ei saa uutta pohjaa (korjaa jos väärässä). Mulla oli joskus "koppurat" eli käytetyt Nato-maiharit... pohja kulu ihan sileeksi, niin suutari laittoi uudet vieläpä opiskelijalle sopivaan hintaan. Nykysissä ei tätä vaihtaria ole, siispä mulla on paritkin Haixit missä pohja vaan halki.
Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20242 vuotta Vähän, atooppisen ihon talviriemuja. Vasen peukalo halusi ratketa auki ihan itsekseen kynnen etunurkan sisäsyrjästä. Pitänee paketoida hoitoon yöksi. Onneksi kevyempää pakkasta uumoiltu lähitulevaisuuteen.
Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 20242 vuotta 8 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: ^Näyttäs olevan vielä mallia, johon ei saa uutta pohjaa (korjaa jos väärässä). .. Joo. Se valettu vaimenninosa pohjasta murenee. Ei ole ensimmäiset, eikä todennäköisesti viimeiset, Haixin kengät joille käy noin.
Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Lievästi. Ihmeellistä kun nykyaikana on vielä nettiputiikkeja mitkä ei toimita lähetysvahvistuksessa seurantanumeroa paketille. Ja luonnollisesti ko pakettia ei sit kuulu ajallaan... No, kyseessä pyörän lukot ja eipä tuolla lukkoja tarvii kun pyörä on visusti varastossa homehtumassa näiden ajokelien ollessa viikosta toiseen aivan loistavat (oheinen lause pitää sisällään sarkasmia).
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20242 vuotta Ilmoitin rouvalle jo etukäteen lumitilanteen aiheuttavan la päivälle muuttuvia aktiviteettejä. Tympi olla oikeassa, kun kinos imaisi kotteron kauppareissulle lähtiessä. Paksu, kankea vanhus ja sirot 43# maiharit eivät taitu hyvinkään ulos kiesistä vänkärin puolelta. Piti vielä saatana kömpiä takaisinkin. No kottero irti, kaikki hvyvin, myöhemmin päivällä sitten nuorison auto sitten auran tuoman vallin sisälllä; ja pohjasta kiinni. Tukevasti. Pukkaman...
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20242 vuotta Ah. Naapurin kelkkamölyapinat ovat saaneet rekensä irti kinoksesta. Nyt niitä pitää huudattaa pihamaalla keskenään kilpaa. Pakko taaskin sulkea ilmanvaihto, perkele. Olisiko lieventävä asianhaara, jos pätkisi pesismailalla? Muokattu: 18. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20242 vuotta Tuosta ei ole varmaan apua https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1920/19200026#P17 Poliisi voisi toki käydä paikanpäällä tarkastamassa kelkkojen rekisteröintiä ym. toimintaa tontilla, jos joku pyytää. Huom. netti toimii näissäkin asioissa. Itse haetutin pyssyt rajanaapurilta pois, kun tuo paukutteli rauhoitusaikana. Näistä seurannee helposti palautetta. Muokattu: 19. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Loppui just kädessäni ollut energiajuomatölkki. Mutta ei silti vituta. Vielä on vajaat 700 purkkia jäljellä. 🥰
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20242 vuotta Onneks teikäläinen ei "vedä yli" ikinä mitään .. ei vaan, mä oikeesti ihailen tota et pystyy hyppäämään täysillä juttuihin. Ite ku oon vähän taskulämmin...
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20242 vuotta Eikö pahuudelle Maailmassa ole mitään rajoja?! Espanjassa 60 000 litraa viiniä valui hukkaan – Arvo 2,5 miljoonaa euroa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/82e1aea0-1e0a-43b5-8c7e-6434304a574a
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20242 vuotta 7 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Espanjassa 60 000 litraa viiniä valui hukkaan – Arvo 2,5 miljoonaa euroa. Tuo on kuin Sisilian mafian vanha toimintamalli. Muinoin porattiin kilpailijan hedelmäpuihin ja köynnöksiin reikiä. Muokattu: 20. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään