Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Nojoo, mutsilla on nyt sitten toinen jalka poikki.
Vuosi takaperin naulasivat toisen kintun läjään, kun oli kolaroinut itsensä pesuhuoneen kynnyksellä itsensä nurin.

Oli istunut sängyn reunalle, joka oli joustanut ja siitä valahtanut lattialle.
Turvapuhelin pelasti tilanteen ja lanssi oli ollut samontehen oven takana.
Vieläköhän tuota tulee kulkijaa, edellisen tapauksen jäljiltä oli kulku jo muutoinkin huonontunut.

No nyt sitten suoritetaan Sote ihmiskoe. Sote tulee ja Sote tappaa?

Mutta semmoista se on kun käy vanhaksi, ei kannattaisi.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

^^ ^ tsemiä teille, olkapäävammat on pahoja. 

Taisi taas vaan pelästyttää... oli pienet kauhun hetket. Mulla ei ikinä ole ollut tälläsiä "menikö paskaksi, meni ... ei sittenkään"-hetkiä aikaisemmin, nyt 2 ihan vähän ajan sisään. Olkapään kun hajottaa kunnolla, se ei välttämättä parane koskaan. Joo on se uskottava ettei nuorten miesten treeneihin lähde.. sitä tuttua ja turvallista tosi vähän kerrallaan ja kehoa kuunnellen.

Kirjoitettu

No Sarankulmassa harmitti aika paljo, jarrutin ja yhtäkkiä etupyörä nappas ihan kiinni, koko talvi menny yhdellä kaatumisella ja se lumihankeen joten ei käyny mitään. Nyt sitten toinen. Ja ei tässä kun pari mustelmaa vasemmassa kädessä ja leuassa, mutta kun etupyörä oli sitten jostain jumissa, ei liiku minnekään. Ja näistä levyjarruista en tiedä mitään.
- - siinä sitten että jos isä tulee hakeen ja odottelen vaikka Wigrenin tehtaanmyymälässä ( jos saa).
 

Mutta ONNEKSI Kari kaverinsa  kanssa sattui tulee lenkkiä sitä kautta, ja Kari sai jonkun jumiin menneen osan liikkumaan - ja etupyörä pyörii taas normaalisti.

Talvella huonoilla pyöräilykeleillä oli niin paljon stressittömämpää kun teki työmatkat kävellen ja autolla. Ei ollu työmatkastressiä, sehän se tässä aina iso stressi on se työmatka.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

Sarankulmassa jarrutin ja yhtäkkiä etupyörä nappas ihan kiinni, ONNEKSI Kari kaverinsa  kanssa sattui tulee lenkkiä sitä kautta, ja Kari sai jonkun jumiin menneen osan liikkumaan

Mäntä lienee ainoa osa, joka voi jäädä kantamaan. Onkohan Tektro-merkkinen ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Sain lähetettyä takaiskarit kahdesta pyörästä huoltoon sujuvasti. Piti mennä toimistolle ihan töihin niin sai sieltä postihuoneesta haettua vähän pakkausmateriaalia. Kun vielä firman autotallin portinlukija ei toiminut niin sai painaa info-painiketta ja portti avattiin manuaalisesti. Tämä oli siis vain hyvä, koska niiltä päiviltä ei tule parkkilaskua. Se vain vähän ketuttaa kyllä, että kahden pyörän iskarihuollosta tulee sitten kohta se lasku 159+169 euroa. Ja aavistuksen myös se tässä ärsyttää, että flunssaa on edelleen sen verran ettei urheilla viitsi. Joudun kohta heittämään lapsen hänen treeneihin ja siinä olis tunti luppoaikaa jona aikana voisi käydä salilla. Mutta nyt ei jaksais ja viitsis. Nukkuisko vain autossa päikkärit. 

 

 

Kirjoitettu

^ käy kävelyllä. 

Joo ja vasemmassa jalassa kaksi isoa mustelmaa, polvessa ja reidessä. Mahtavaa taas. 

Lisäksi tumpuloin facebook-sivuni kanssa, halusin lisätä kaksi lintukuvaa kuvateksteillä...no ei mene kaksi kuvaa samaan viestiin...suljin sitten postauksen - mutta teksti sinne meni silti. Nyt on tekstit ja kuvat ihan väärässä järjestyksessä....onneksi siellä varmaan kovin moni käy, ehkä isä ja Nahkiaispaistamon pojat.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Sukulaiset. Ja äitee, en halua valvoa mun takiani enää yhtään yötä. Siis tässä nyt ei ole mitään tapahtunu, on niin huolissaan minusta ( Oregon zoo-matka ) ja en puhu tästä enää. Just joo se on kuultu jo kymmenen kertaa ja ihan tasavarmasti puhuu asiasta vielä.
Mutta suutuin nyt niin paljo että oon pääsiäisenä "kipee" en mene sukuloimaan. pska pitkään pashanne.

Kirjoitettu

Aamulla meinasi vituttaa kun fillaroin salille ja lukko ei suostunut millään aukeamaan. En tiedä onko jäässä vai hajosiko tuo nyt vajaan vuoden käytön jälkeen. Ei auttanut kun polkea takaisin kotiin, kun ei sitä pyörää aukikaan voinut sinne salin pihalle jättää.

https://www.bike24.com/p2278374.html

Törkykallis ja muutenkin paska. Avaimen asennolle kranttu ja tuo teline on niin tiukka, että lukon saaminen siihen on aina hirveä operaatio. Testaakohan nuo noita ollenkaan käytössä. Tuo tuli työsuhdepyörän mukana kun ohjeistuksen mukaan pakko oli joku lukko ottaa. Ajattelin että ois kätevä, mutta paskat.

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:

^oli jäässä. Kun ollut päivän lämpimässä niin aukesi taas normaalisti.

Hieman epämiellyttävä pika-apu on lukon puristaminen tai pitäminen paljaassa, suljetussa nyrkissä. Puoli minuuttia voi riittää. Salilta palatessa sitten sama uusiksi. 😁

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Mulla on ketjulukko (siis ihan lenkkejä) jossa riippulukon tapanen. Mä pidän sitä kiinni pyörässä metallin värisellä pienellä karabiinihaalla. Jos se on jäässä eikä aukee, laitan lukon vaan karabiinilla kiinni... näytää virallisesti lukitulta, sitä saa voro oikeesti mennä availemaan ennenkun huomaa. Eihän toi paras systeemi ole mutta on säilyneet fillarit noinkin. Useemmin mulla on tilanne että avaimet jää kotiin, kun jäätyminen. 

Kirjoitettu
32 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Mulla on ketjulukko (siis ihan lenkkejä) jossa riippulukon tapanen. Mä pidän sitä kiinni pyörässä metallin värisellä pienellä karabiinihaalla. Jos se on jäässä eikä aukee, laitan lukon vaan karabiinilla kiinni... näytää virallisesti lukitulta, sitä saa voro oikeesti mennä availemaan ennenkun huomaa. Eihän toi paras systeemi ole mutta on säilyneet fillarit noinkin. Useemmin mulla on tilanne että avaimet jää kotiin, kun jäätyminen. 

Oveluus kovankin onnen voittaa. Mä olen joskus kaupoille lähtiessäni jättänyt (unohtanut) ulko-oven avaimen lukkoon roikkumaan. Takas tullessani on sanonut asian huomanneelle vaimolleni, että tää on uusinta uutta murtosuojauksessa. Avain ovessa tarkoittaa, että joku on sisällä tai ainakin lähistöllä. Toki siinä voisi käyttää eri oveen sarjoitettua tms. feikkiavainta - sama vaikutus.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.