Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^ siinä todellakin on eroa. Pitää käyttää kaapua. Ei ole ajokorttikäyntejä ( tästä oli jo puhelimessa puhetta..) ja sinänsä sairaitten hoitamisesta olen jo aika paljo vieraantunut, jos alunperinkään mitään osasin. Olen ollu Mehiläisessä töissä, huomasin itsekin että tämä ei ole mun paikka. Kysyn Rouvalta josko voisi opettaa mulle rahastuksen, niin vastaisuudessa ei tulisi tällaista, 50 asiakaskäynnin perumista ja monen tuhannen tappiota molemmille. Joo ja v*** tämäkin että joka hetki puutut mun asioihin, kun et nyt selkeestikään tajua miten nämä mun työhommat menee, mikä on mahdollista ja mikä ei.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta No piruvie sentään, kävin viemässä linnuille ruokaa - ja sen kerran kun EI ollu kamera mukana, tiaiset istuskeli pitkät tovit oksalla paikallaan. AINA pitäisi olla kamera varmuuden vuoksi repussa.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta 2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ siinä todellakin on eroa. Pitää käyttää kaapua. *** tämäkin että joka hetki puutut mun asioihin, kun et nyt selkeestikään tajua miten nämä mun työhommat menee, mikä on mahdollista ja mikä ei. En puuttuisi, ellet itse julistaisi asioitasi julkisella keskustelualustalla. Lievemmässä mittakaavassa voisi päivittää elämäänsä kunnan ilmoitustaululla ja sitten kiukutella, jos joku uskaltaa kommentoida. Syy ja seuraus ? (Pystyykö tiede selvittämään, miten 25-26-vuotias tuore lääkäri onnistuu siirtymään työelämään ?)
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^ nyt kuule jäsen haistaa pitkä pska ja soommoro, mä en enää sun sössötyksiä lue. Täällä on paljon topicceja joissa palstalaiset kertovat elämästään ja tekemisistään....mitä söit viimeksi, viimeisin tekosi, koska viimeksi ajoit, viimeisin hankintasi, v**ttaako. Se kun palstalainen laittaa että mikä harmittaa - ei siihen toisen tartte joka kerta kommentoida. Sun kommentointisi mun asioihin alkaa olla jo...pakkomielle. No mitä sä nyt vielä peukku ylös laitat, ei auta yhtään - sulla on ongelma, tsemiä. Muokattu: 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 20242 vuotta Välihuomautuksena suosittelen miettimään töihin liittyviä kirjoituksia lojaliteettivelvoite ja ammattietiikka mielessä.
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 20242 vuotta Yritän. Rouvan toiminta se vaan lähinnä harmittaa, asiakkaat on ok ja työ on helppoa. Omasta mielestäni Rouvan käytöksestä avautuminen ja työpaikkakiusaaminen ei ole mitenkään yhteydessä "lääkärin etiikkaan" ihan työpaikan ongelmia, ei liity mitenkään ammattiin. Ja oikeesti, työpaikkakiusaamisesta ( kuten myös koulukiusaamisesta, nettikiusaamisesta) nimenomaan pitää saada puhua. Harmittaa kyllä sekin että Aamulehti uutisoi ihan höpölöpöjä ajokortin suhteen. Että kaikille lääkärintodistus ajokorttia varten 45-vuoden iässä. Ei tarvita, joskus 20 vuotta sitten oli optikon näöntarkastus 45-vuoden iässä ( kävin). Ja sitten myös että henkilöautokortin omaaville lääkärintodistus ajokorttia varten 60- vuoden iässä. Ei tarvita. Mihin jäi se että toimittajien pitää kertoa faktaa eikä fiktiota? No, kun tullaan jonkun aamulehden jutun perusteella sitten 45-vuotistarkastukseen, sen verta on sitä etiikkaa että en että turhaan ja rahasta kun ei semmoista todistusta tarvita. Muokattu: 6. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 20242 vuotta Saa ja pitää puhua, mutta huomioithan kohdallasi, että työnantajasi, pomosi ja rouva on helppoa löytää pienellä googlauksella. Työetiikalla viittaisin lähinnä asiakkaiden kommentointiin.
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 20242 vuotta ok. mutta oikeesti en edes tiedä nyt kuka on mun pomo, kuka firman omistaa. Mutta Rouva on ollu mua kohtaan niin ilkeä että - saa siittä mainita. En oikeesti ymmärrä, koska se olen minä kun tuo rahaa firmaan, niin miksi....tulen töihin niin huomenta ( ei ole ikinä vastattu) ja nyt se on myös lähteissä moro....ei mitään. Anteeksi vaan mutta kyllä tässä jollain aika ongelmaa on.
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 20242 vuotta Tämä: Mihin jäi se että toimittajien pitää kertoa faktaa eikä fiktiota? Tästä on viimeaikoina ollut enemmänkin juttua keltaisessa lehdistössä, mutta niin se vaan tahtoo niiltä itseltään unohtua. En seuraa Kuninkaallisia, enkä ole edes kummenin kiinnostunut heistä, lähinnä lööppitasolla pakosta. Mutta tuo aivan silkan sonnan kirjoittaminen jonka ei tarvitse perustua yhtään mihinkään ja sen levittäminen raivostuttaa. Aina silloin kun sattuu kommenttipalsta olemaan auki, käyn heittämässä sinne paheksuntani näitä loukkaavista kirjoitteluista ja perään faktan tarkastusta. Usein miten tällaiset kommentit sensuroidaan, mutta joitain menee läpikin ja ilokseni olen havainnut muidenkin ryhtyneen vastaavanlaiseen kommentointiin. Cathriene syöpäasiaakin retosteltu VIIHDE osion alla. Tämä vituttaa. Perse.
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 20242 vuotta Ei ihan vielä, maanantai-iltana pitäisi raahautua yövuoroon. Sinällään oiva valinta aamuallergiselle.
Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 20242 vuotta Hieman. Lomapäivästä haaveilen. Keväiset ilmat puoltais sellaista. Ens viikon perjantaina tais kuitenkin vasta olla seuraava arkivapaa. Vaihtaiskohan tälle viikolle tai ottais saldovapaata myös tälle. Vappuna on sitten pari extrapäivää kyllä.
Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 20242 vuotta böö, yrittäny tilata RedBubblelta army-väristä lokkiteepaitaa, jo toinen kerta kun army-värinen ( ruskeanvihreä) " out of stock" ( vaikka näitä ei ole siis valmiina vaan tehdään tilauksen mukaan....) ja se että kuitti on kahdesta teepaidasta, tarvii vaan toivoa että tulli ei kysy kuittia, pitää sitten vaan lähettää myös palautuskuitti....tosin kuitteja ei ole kysytty enää vuosikausiin... Mutta olisin halunnu army-värisen paidan!
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja 20.3.2024 klo 11.08, VesaP kirjoitti: Tenniskyynärpää vituttaa edelleen, ei osoita mitään/pienintäkään paranemisen merkkiä ja melkein päinvastoin. Kohta 3kk mittarissa asian suhteen "and still rocking strong!" 😢 3 ja puoli kuukautta mennyt ja tuntuu että pahempaan suuntaan menee vaan. Pyörälläajossakin alkaa haitata. Onneksi turtuu yleensä muutaman ekan ajokilsan jälkeen. Maailman veemäisin vaiva. Vi**u.
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kävin apoteekissa, piti olla halpa reissu, mutku ei ollu Kaikki oli pienissä kissanrasioissa jotka maksoivat saman kuin ISOT paketit Suomessa korvattuina. No, saahan nuista kuiteista KELA korvauksena pari Euroa takaisin. Ja eikä tuo mun kanta-asiakkuus sitten toiminutkaan kaupan kassalla. Oikea ketju, mutta väärä kauppa
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään