Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta 19 minuuttia sitten, Ciclista kirjoitti: Sen mitä mainitsemaasi "mainostamisen kuumaa ryhmää" olen empiirisesti havainnoinut, niin se ei katsele lineaarista telkkaria lainkaan. Väitteesi ei ole validi. Pitänee laajentaa nuorison ikähaarukkaa 40:een ikävuoteen asti. Kai tästä löytyy useampi tutkimuskin, jos alkaa hakemaan. 'Tv-matematiikan perusteet' Tuolta voi valita ikäluokan https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vkokons/sharevk/viimeisin/ Entä jos mainonnan ostajat ovat erehtyneet ? Tv olisikin väärä media, mutta heille ei kerrota sitä. (Instagram rules, mutta ei kai tv-kanavan omistaja kerro sitä mainosajan ostajalle.) Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja 24.3.2024 klo 09.26, tempokisu kirjoitti: Mutta silti ihan hivenen katkera, kun luin Aamulehdestä tänään myös anoreksiaan sairastuneen naisen tarinaa. Aika rankaksi elämä menee jos on katkera ihmisille joilla menee paremmin kuin itsellä. 24.3.2024 klo 09.26, tempokisu kirjoitti: Ja miksei viikonloppuna tule telkkarista mitään katsomisen/kuuntelemisen arvoista? Täh, joka vkonloppu telkkarin täydeltä tulee live-pyöräilyä, eilenkin Gent-Wevelgem klassikko. Kannattas jotain muutakin kokeilla kun pelkkää MTV:tä tai paria YLEn kanavaa. Netti on täynnä palveluja joilla pienellä rahalla saa näkyviin sisältöä enemmän kuin katsoa kerkeää. Muokattu: 25. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ sä nyt luet tahallaan väärin, tai ymmärrät väärin. Joskus käy mielessä hivenen katkeruutta, kenellä ei muka käy mielessä että olis mullakin?v Ei se mun yleinen mielialani ole, elämässä on nahkiaisten jälkeen ollut niin paljon kivoja asioita ja sitten kun löysin vielä linnut ja olen kyllä näistä tosi iloinen. Eikä ole valittamista vaan ihan rehellinen realistinen toteamus että olen todella epäonnistunut elämässäni, lukiossa nimittäin opettajat totesivat että minusta tulee olympiavoittaja ja nobelisti. Tuotin nyt sitten suuren pettymyksen opettajilleni Mutta vuosi on alkanut tosi stressaavasti, töissä on oikeesti tosi raskasta, jäätävä määrä asiakkaita päivälle ja ilmapiiri Rouvan kanssa. No, eipä tartte tehdä töitä 40 tuntia viikossa kuten Anni Vuohijoki Voi voi, toi telkkariasia on sitten ....kun tässä hiihdotkin loppui, sekä Masked Singers ja Levyraati, niitä tuli katsottua/kuunneltua uusintana ja nyt tuntuu ettei tule mitään.... En todellakaan ota mitään maksukanavia!
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20242 vuotta Päivän sävelmä Reijo Kallio: Viikonloppuisä En ole katkera mutta kuitenkin...
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^...tuntuu että liikaa menetin, ja siipirikko olisin. No en tiedä menettämisestä kun ei ole koskaan mitään ollutkaan, mutta siipirikko olen. Ja lähinnä katkera siittä että tein itse vääriä valintoja, ihan omaa tyhmyyttä. Pienenä selityksenä että jouduin tekemään päätöksen opiskelusta sairaana, ja opiskelu oli vaikeaa kun samalla kamppailin henkiinjäämisen kanssa ja sitten vielä opiskella jotain joka ei tasan yhtään kiinnostanut.
Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 20242 vuotta Sisarusparvemme nuorimmainenkin sai käristettyä itsensä henkihieveriin työ-ympäristössään Onneksi tilanne eskaloitui näkyvällä tavalla, kun rouva oksensi kesken lauseen palaverissa. Verenpaineet ex-urheilijalla jotakin aivan järkyttäviä. Ei sitten ottanut oppia vanhempien veljiensä tapahtumista...
Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 20242 vuotta Lähin käymään tossa lähimmässä Aldissa, kun siellä on ruokatarvikkeita ilman HFCS-ryönää ja ihan sakujen tekemää tuotetta. Fillaria lukitessani tuli ilmi, että lompsakko on jäänyt himaan. Kyl vähän nyppi. Tulipa 10,16 km liikunnan riemua.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20242 vuotta 8 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Lähin käymään tossa lähimmässä Aldissa, kun siellä on ruokatarvikkeita ilman HFCS-ryönää ja ihan sakujen tekemää tuotetta. Fillaria lukitessani tuli ilmi, että lompsakko on jäänyt himaan. Kyl vähän nyppi. Tulipa 10,16 km liikunnan riemua. Germaani riemuitsee saadessaan selvää säästöä.😎
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta Tämä kellonajan siirto. Iltiksessa joku toteaa että kesäaikaan siirtyminen on helpompaa, olen kyllä toista mieltä kun vuorokaudesta napataan tunti pois. Talviaikaan siirryttäessähän voi nukkua tunnin pitempään. Aamulenkille nyt sitten taas otsalampun kanssa ( jos jaksaa lähteä )
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta No harmitti - Pirkkalan Vanhan Kirkon vaiheilla oli joutsenia, ja lähdin sitten kameran ja kiikareitten kanssa autolla. Pääsin mukavan lähelle joutsenia - kameran näytöllä "vaihda akku" eli akku loppu. No, onhan mulla toinenkin kamera pitkällä putkella, haen sen. No sama juttu "vaihda akku". Harmitti sitten niin paljo etten lähteny enää edes kiikaroimaan. Unohtui myös käydä keräämässä pikkukiviä rannalta, mutta se paikka on tuossa lähellä.
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 20242 vuotta Nyt pitää sanoa, että joo. Säbähöntsyissä napsahti pohje ihan kunnolla about 5min ennen vuoron loppua. Nyt ei pääse kunnolla ees kävelemään... Olis ny vähän pidempään kestänyt.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta 11 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Nyt pitää sanoa, että joo. Säbähöntsyissä napsahti pohje ihan kunnolla about 5min ennen vuoron loppua. Nyt ei pääse kunnolla ees kävelemään... Olis ny vähän pidempään kestänyt. Mulla meni kerran. Oikein pamahti. Työnsin heinäpyöröpaalia lavetille ja avustin polvella punnertamalla. Koskaan ei oo niin kiire, että olisi pitänyt mennä punnertamaan. Aiemmin on kestänyt vääntää rehupaalejakin. Talikko alareunasta sisään ja nostoa... Ostin joskus kirpputorilta huumorimielessä huru-ukkomallisen kävelykepin (bambua ja komea kaari yläpäässä). Sitä on tarvinnut jo useamman kerran. Muokattu: 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta Ostin aamulla osulasta suklaapatukan ja kun aioin syödä sen, niin vitutus eteni vaiheittain. 1. Ei löydy Etsin jokaisesta mahdollisesta paikasta soimaten itseäni. Minne olen sen V*ttu pannut? 2. Olen unohtanut pakata kassiin V*ttu sinne jäi kauppaan. Miten puusilmä pitää olla. Rahaa meni hukkaan. 3. Tappion tarkastus Häh? Ei näy kuitissa. Se varmaan jäi sinne korin pohjalle eikä mennyt hihnalle. Nyt ei vituta enää kuin vähän.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta Rouva perui huomisenkin työpäivän. Tässä alkaa olla tylsistyminen kotona...höh, ja ensin Rouva valitti siitä kun lähtisin 15 minuuttia aiemmin töistä, ja nyt sitten. Jotain muuta hänellä on kun pelkkää kuumetta. Ilee odotella kotona että lähtee neljäksi jonnekin, suoraan töistä se olisi ollu helpompaa. Tarvii sitten ajella samalla tavalla kun töihin menisi ja ottaa kaffe ja eväs mukaan. Että jatkossa jos ja kun minulle tulee sairastelupäivä, on jäävi sanomaan mitään. Tässä muuten varmaan Rouvaakin v*** sillä nollatulot firmalle, vuokra pitää maksaa. Joutuu perumaan ihan älyttömästi asiakaskäyntejä, ja kun seuraavat ajat mene 3 viikon päähän niin saattaa asiakkaitakin harmittaa. Ei ole siltä matkanjärjestäjältä mitään kuulunu, lupasi laittaa sähköpostia. No, yksin en osaa näitä järjestellä ja jotain lähtöselvityksiä, todennäköisesti sitten helikopterilento Nahkiaiseen. Katsellaan ensi vuonna jos löytyisi joku toinen matkanjärjestäjä. Että ei se mikään ongelma ole jos ite pidän 5 päivän vapaan, joku muu syy kuin matka tarvii kehitellä. Muokattu: 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta 57 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Rouva perui huomisenkin työpäivän. Mee vaan istumaan sinne lääkärikeskus terveyspihlajapörriäiseen, oma y-tunnushan sulla on jo. Ei siinä ole eroa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään