Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Olin ihan valmistautunut työpäivään ja lähdinkin...matkalla tuli pahoinvointi ja aamupalat *** en mä sitten töihin menny, Rouva kyllä että jos jotenkin pystyisin. No ei voi ( siinä sitten jos tulee pahoinvointikohtaus kun on potilas...ei voi) , Rouva suuttui. Suuttunu on kyllä muutenkin, ja olihan minullakin 8 päivän "loma" Rouvan sairastelun vuoksi.

No sitten halkesi vielä fillarin satulatolpan se satulapidike. Putkelta jouduin ajaan 7km.
Sitten on "terveemmän jalan" jalkaterän sisäsivu kipeytynyt, ajaa pystyy mutta käveleminen on sitten aika kivuliasta.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Jaahas,  kakkosavaimen kake käynyt hengettömäksi, ei vironnut pariston vaihdolla.

Takuuasia? Vittu, mitä vääntöä luvassa. Autosi takuuaika on jo umpeutunut.

Mutta kuluttajansuojalaki on toista mieltä, eikä autokauppias tai tehtailija voi asettaa sitä huonompia ehtoja. Kyllähän auton avainten täytyy toimia kauemmin kuin 25 000 km, eli kaukosäätimen on silloin täytynyt olla jollain tavoin vialliset. Syyttävät sitten varmaan, että olen pudotellut tai muutoin kaltoin kohdellut.

Ja ensiksi haluavat tukia autoa ja tietty veloittaa siitä jo heti alkuaan 50 € vikakoodien luvulla, vaikka sillä mitään vaikutusta asiaan.
Täytynee ryhtyä miettimään sopivaa strategiaa ja lähestymistapaa.    

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Nykyinen elämänmeno/yhteiskuntamoodi. Terveistä, suorittavista ja omassa elämässääkin hyvin toimivista ihmisyksilöistä saadaan aikaiseksi luhistuneita raunioita sekä fyysisesti, että psyykkisesti. 

Työkyynisyys taitaa olla se nousevin trendi palkanmaksuhaluttomuuden rinnalla. 

Kirjoitettu

^^ joo, vapaapäinäkin ajattelen, stressaan ja jopa pelkään työpäiviä,  ja enimmäkseen Rouvan takia. 
Ei tätä enää eläkeiän jälkeen jaksa, olkoon kansan/takuueläke ja eletään niukemmin sitten. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Ei suinkaan. Huhtikuun lopussa lumituisku lämmittää mieltä kovasti!

#sarkasmi

Kirjoitettu

Onneksi se saa sentään tuon lähitienoon prätkävajukin pitämään romunsa tallissa. Ei jumalauta, kun pitää aikuisen miehen olla idiootti. Taas sunnuntai-iltana se sitä tuossa kaasutteli niin että koko tienoo raikaa ja sitten takaisin talliin, kun oli vissiin vielä liian kylmä ajaa.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Täälläkin tuo naapuritalon prätkäpeelo herännyt talviteloiltaan. Ei riitä että lähtiessä huudattaa pyörää sen 10-15min ennen ajoon lähtöä mutta tuolla se SATEESSA tuntui muutama päivä sitten kaasuttelevan sitä sen jälkeen kun tuli ensin kotiin sillä. Eli vähän kuin "jäähdyttelyä". Sairasta.

Sama peelo ennenkuin sai prätkänsä ajoon tuli autolla aina töistä(taijostain) neljän pintaan iltapäivisin kotia ja jäi luukuttamaan poppia pihalle autoonsa. Siellä se jumputti aina aikansa päivä toisensa jälkeen. LUOJAN KIITOS se ei asu samassa talossa, ei varmaan välitä mistään mitään sisällä kotona ollessaankaan ja voin kuvitella että elää todella hiljaa sisälläkin moinen idiootti.

Kirjoitettu

Mä ole mennyt kerran harjateräksen pätkän kanssa tapaamaan yläkerran asukasta. (about 35 v sitten) 😁 Muija oli katsonut kellosta, että olin siellä puoli tuntia.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

^Täälläkin tuo naapuritalon prätkäpeelo herännyt talviteloiltaan. Ei riitä että lähtiessä huudattaa pyörää sen 10-15min ennen ajoon lähtöä mutta tuolla se SATEESSA tuntui muutama päivä sitten kaasuttelevan sitä sen jälkeen kun tuli ensin kotiin sillä. Eli vähän kuin "jäähdyttelyä". Sairasta.

Joo tuota se tekee kans. Ennen ajoon lähtöä ja sen jälkeen kaasuttelua tallin edessä, että kaikki varmasti näkee ja kuulee miten herra kulkee.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
23 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Ei suinkaan. Huhtikuun lopussa lumituisku lämmittää mieltä kovasti!

#sarkasmi

Toistan itseäni. Eli kyllä.

Kirjoitettu

Ei ole uni tullu, ja sitten vielä Radio Suomessa tulee uusintana - kansanradio, armoa! ja selvästi se on mummelit jotka oikein huutavat, papparaiset sentään puhuvat rauhallisemmin. Samaa mieltä kuitenkin siitä, että ihme ilmauksia sikahyvää ja sikahuonoa, puhumattakan sairaan hyvää.
Nimittäin sairaus ei ole hyvää! vanha jalkavammani vasemmassa jalkaterässä oli talvella jo parempi, mutta nyt on särkenyt niin että ääneen joutuu "auts" parahtamaan.
Sitten tuli vielä lunta, että joudun fillarilla kauppaan...ensin vuonna kesärenkaat autoon vasta ehkä äitienpäivänä?
Puoli vuotta talvea #¤%

Kirjoitettu

Suomalisten verkkokauppojen toiminta kyl alkaa pikkuhiljaa nyppii. Tavaraa ei juuri koskaan ole heti saatavissa ja toimituskulut ovat aika hilpeitä. Bonuksena vielä, että ennen kuin tavara on edes lähtenyt, arvioitu toimituspäivä siirtyy joka päivä parilla vuorokaudella eteenpäin. Siispä peruutin tilaukseni ja tilasin samalla rahalla Amazonista vastaavan tuotteen ja jotain lisäkikkaretta jotta sain postikulut vek.  Suosi suomalaista ei kohta enää iske. Parhaani olen yrittänyt suomalaisten kauppojen kanssa, mutta jossain vaiheessa mitta tulee täyteen.

Kirjoitettu

Kyllä se harmittaa ja huolestuttaakin kun ei vaan jaksa, ajaa. Jalat ei toimi ollenkaan, joutuu tosi hitaasti ajaan ( kävin äskön fillarilla kaupassa pidemmän kautta ) nolottaa, kun kaikki menee heittämällä ohi että mitä toi ämmä tossa taapertaa.
Jos nyt töihin jotenkin pääsisi, lisälenkkiä en aja.
Cyclolla, sääennusteessa kun varoitettiin huonosta ajokelistä tienpintojen jäätymisen takia.
Harkitsen huomena kävellen + autolla työmatkat?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.