Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta Olin ihan valmistautunut työpäivään ja lähdinkin...matkalla tuli pahoinvointi ja aamupalat *** en mä sitten töihin menny, Rouva kyllä että jos jotenkin pystyisin. No ei voi ( siinä sitten jos tulee pahoinvointikohtaus kun on potilas...ei voi) , Rouva suuttui. Suuttunu on kyllä muutenkin, ja olihan minullakin 8 päivän "loma" Rouvan sairastelun vuoksi. No sitten halkesi vielä fillarin satulatolpan se satulapidike. Putkelta jouduin ajaan 7km. Sitten on "terveemmän jalan" jalkaterän sisäsivu kipeytynyt, ajaa pystyy mutta käveleminen on sitten aika kivuliasta.
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 20242 vuotta Jaahas, kakkosavaimen kake käynyt hengettömäksi, ei vironnut pariston vaihdolla. Takuuasia? Vittu, mitä vääntöä luvassa. Autosi takuuaika on jo umpeutunut. Mutta kuluttajansuojalaki on toista mieltä, eikä autokauppias tai tehtailija voi asettaa sitä huonompia ehtoja. Kyllähän auton avainten täytyy toimia kauemmin kuin 25 000 km, eli kaukosäätimen on silloin täytynyt olla jollain tavoin vialliset. Syyttävät sitten varmaan, että olen pudotellut tai muutoin kaltoin kohdellut. Ja ensiksi haluavat tukia autoa ja tietty veloittaa siitä jo heti alkuaan 50 € vikakoodien luvulla, vaikka sillä mitään vaikutusta asiaan. Täytynee ryhtyä miettimään sopivaa strategiaa ja lähestymistapaa. Muokattu: 20. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 20242 vuotta Nykyinen elämänmeno/yhteiskuntamoodi. Terveistä, suorittavista ja omassa elämässääkin hyvin toimivista ihmisyksilöistä saadaan aikaiseksi luhistuneita raunioita sekä fyysisesti, että psyykkisesti. Työkyynisyys taitaa olla se nousevin trendi palkanmaksuhaluttomuuden rinnalla.
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^^ joo, vapaapäinäkin ajattelen, stressaan ja jopa pelkään työpäiviä, ja enimmäkseen Rouvan takia. Ei tätä enää eläkeiän jälkeen jaksa, olkoon kansan/takuueläke ja eletään niukemmin sitten.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Ei suinkaan. Huhtikuun lopussa lumituisku lämmittää mieltä kovasti! #sarkasmi
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20242 vuotta Onneksi se saa sentään tuon lähitienoon prätkävajukin pitämään romunsa tallissa. Ei jumalauta, kun pitää aikuisen miehen olla idiootti. Taas sunnuntai-iltana se sitä tuossa kaasutteli niin että koko tienoo raikaa ja sitten takaisin talliin, kun oli vissiin vielä liian kylmä ajaa.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja ^Täälläkin tuo naapuritalon prätkäpeelo herännyt talviteloiltaan. Ei riitä että lähtiessä huudattaa pyörää sen 10-15min ennen ajoon lähtöä mutta tuolla se SATEESSA tuntui muutama päivä sitten kaasuttelevan sitä sen jälkeen kun tuli ensin kotiin sillä. Eli vähän kuin "jäähdyttelyä". Sairasta. Sama peelo ennenkuin sai prätkänsä ajoon tuli autolla aina töistä(taijostain) neljän pintaan iltapäivisin kotia ja jäi luukuttamaan poppia pihalle autoonsa. Siellä se jumputti aina aikansa päivä toisensa jälkeen. LUOJAN KIITOS se ei asu samassa talossa, ei varmaan välitä mistään mitään sisällä kotona ollessaankaan ja voin kuvitella että elää todella hiljaa sisälläkin moinen idiootti.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20242 vuotta Mä ole mennyt kerran harjateräksen pätkän kanssa tapaamaan yläkerran asukasta. (about 35 v sitten) 😁 Muija oli katsonut kellosta, että olin siellä puoli tuntia. Muokattu: 22. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20242 vuotta 4 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: ^Täälläkin tuo naapuritalon prätkäpeelo herännyt talviteloiltaan. Ei riitä että lähtiessä huudattaa pyörää sen 10-15min ennen ajoon lähtöä mutta tuolla se SATEESSA tuntui muutama päivä sitten kaasuttelevan sitä sen jälkeen kun tuli ensin kotiin sillä. Eli vähän kuin "jäähdyttelyä". Sairasta. Joo tuota se tekee kans. Ennen ajoon lähtöä ja sen jälkeen kaasuttelua tallin edessä, että kaikki varmasti näkee ja kuulee miten herra kulkee.
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja 23 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Ei suinkaan. Huhtikuun lopussa lumituisku lämmittää mieltä kovasti! #sarkasmi Toistan itseäni. Eli kyllä.
Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 20242 vuotta Ei ole uni tullu, ja sitten vielä Radio Suomessa tulee uusintana - kansanradio, armoa! ja selvästi se on mummelit jotka oikein huutavat, papparaiset sentään puhuvat rauhallisemmin. Samaa mieltä kuitenkin siitä, että ihme ilmauksia sikahyvää ja sikahuonoa, puhumattakan sairaan hyvää. Nimittäin sairaus ei ole hyvää! vanha jalkavammani vasemmassa jalkaterässä oli talvella jo parempi, mutta nyt on särkenyt niin että ääneen joutuu "auts" parahtamaan. Sitten tuli vielä lunta, että joudun fillarilla kauppaan...ensin vuonna kesärenkaat autoon vasta ehkä äitienpäivänä? Puoli vuotta talvea #¤%
Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 20242 vuotta Suomalisten verkkokauppojen toiminta kyl alkaa pikkuhiljaa nyppii. Tavaraa ei juuri koskaan ole heti saatavissa ja toimituskulut ovat aika hilpeitä. Bonuksena vielä, että ennen kuin tavara on edes lähtenyt, arvioitu toimituspäivä siirtyy joka päivä parilla vuorokaudella eteenpäin. Siispä peruutin tilaukseni ja tilasin samalla rahalla Amazonista vastaavan tuotteen ja jotain lisäkikkaretta jotta sain postikulut vek. Suosi suomalaista ei kohta enää iske. Parhaani olen yrittänyt suomalaisten kauppojen kanssa, mutta jossain vaiheessa mitta tulee täyteen.
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kyllä se harmittaa ja huolestuttaakin kun ei vaan jaksa, ajaa. Jalat ei toimi ollenkaan, joutuu tosi hitaasti ajaan ( kävin äskön fillarilla kaupassa pidemmän kautta ) nolottaa, kun kaikki menee heittämällä ohi että mitä toi ämmä tossa taapertaa. Jos nyt töihin jotenkin pääsisi, lisälenkkiä en aja. Cyclolla, sääennusteessa kun varoitettiin huonosta ajokelistä tienpintojen jäätymisen takia. Harkitsen huomena kävellen + autolla työmatkat?
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta Lähipiirissä kaksi, joilla jalat alkoivat laittamaan vastaan. Kilpirauhanen.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään