Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 20242 vuotta Kisun katu-uskottavuus alkaa olemaan maksimissa. Kyselijöille voi sanoa, että näkisit sen vastapuolen.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20242 vuotta Kohta alkaa olemaan patti otsassa, ei lähde polkimet irti kammista sitten millään yli tunti mennyt jo tapellessa, olisin vaihtanut sinkulaan yhdistelmäpolkimet pelkkien klossien tilalle niin olisi mukavempi käyttää myös pelkkänä kauppapyöränä tarvittaessa, pidän osasyyllisinä noita adaptereita pyörässä kun fauber kammet tai siis kampi toiselta puolen sain polkimen adapterin kanssa irti mutta se pirun poljin ei lähde irti adapterista, pitää jatkaa kohta vielä hetki ennen kuin luovuttaa.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20242 vuotta Pitää luovuttaa ja tyytyä klosseihin alkaa jo hiki tulla tuossa touhussa
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20242 vuotta Lämpöä ? Kuva ois kiva. Mä annan ahdistaville muttereille sivusta lekaa. Siis lyön päälle. Muokattu: 5. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20242 vuotta Tuommoinen viritys, musta mötikka on siis kierreadapteri, kerrostalossa ei oikein viitsi alkaa toholla leikkimään
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20242 vuotta Induktiokuumennin olisi poikaa. Katselin hiljan kun indialainen kyhäsi DIY sellaisen ihan muutamasta komponentista. Alipaoalta valmiita. Jaa, mutta toimiikos välttämättä kammissa, magneetti rautaa tarttis olla. Muokattu: 5. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20242 vuotta Varmasti tiedätkin, mutta ihan varmuuden vuoksi, muistathan että polkmissa on erikätiset kierteet kummassakin?
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20242 vuotta Juu tsekkasin useampaan kertaan että väännän oikeaan suuntaan.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20242 vuotta Tuon voisi pudottaa adapterin osuuden osalta vedenkeittimeen. Oletuksena, että käytetyt avaimet (ei tongit) ovat hyvät eli riittävän kapeat. Adapterissa on kirjainkin, niin ei mee sekaisin. Left on se vääränkätinen. Muokattu: 5. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20242 vuotta 8 hours ago, Jopotuinen said: Induktiokuumennin olisi poikaa. Katselin hiljan kun indialainen kyhäsi DIY sellaisen ihan muutamasta komponentista. Alipaoalta valmiita. Jaa, mutta toimiikos välttämättä kammissa, magneetti rautaa tarttis olla. Kylmäsprayta tai tavallista tietsikanpuhdistusilmaa purkki väärin päin. Reilusti pakkasta.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20242 vuotta Siis jokin aika sitten oli se ärsyttävin mainos VitaePro "oletko tuplannu annoksesi?" Nyt on uusi kammotus, HK. Se vielä menisi että "todella HK" mutta se kaiku hookoo...ja mainos saa aikaan sen että en todellakaan osta HK-tuotteita.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20242 vuotta 58 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: HK. Se vielä menisi että "todella HK" mutta se kaiku hookoo...ja mainos saa aikaan sen että en todellakaan osta HK-tuotteita. Keississä on jotain mystistä. https://www.nasdaqomxnordic.com/shares/microsite?Instrument=HEX24273
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ miten sun linkkisi nyt tähän liitttyy??? "Keissi"??? ...aarrgh, just nyt sitten tuolla taustalla "todella hookoo...hookoo" Muokattu: 6. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20242 vuotta 2 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ miten sun linkkisi nyt tähän liitttyy??? "Keissi"??? ...aarrgh, just nyt sitten tuolla taustalla "todella hookoo...hookoo" Yhtiön tila arveluttaa. Kukkana päällä vuoden huonoin mainos.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ no ollaan siittä kyllä samaa mieltä, vuoden huonoin mainos. Mainoksen tarkoitus on kaiketi saada ihmiset ostaan sitä tuotetta, mutta tarpeeksi ärsyttävä niin käy päinvastoin. Voisiko noita mainoksia testata ensin? On pari kertaa tullu puhelu "vitaepro" ja oon vastannu etten osta kun teidän mainos on niin ärstyttävä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään