Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

No jo on. Sain yhteyden Oriveden apteekkiin ja asioimisajan ensi maanantaille klo10.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
kirotusvirhe

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Työajankirjausjärjestelmä tökki enkä meinannut päästä lähtee pois konttorilta. Sitten metroasemalla kuulutettiin liikenteen olevan pysähdyksissä. Lähdin sen sijaan juna-asemalle mutta junakin oli peruutettu. Seuraavaan sitten kyytiin joka tupaten täynnä. Ja nyt tääkin seisoo asemien välissä jumissa. Joku rikkoutunut juna edessä raiteilla...

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

^ Tunnin rata? Sitä odotellessa :D

Kehtasi konnari tulla vielä lippuja tarkastamaan. Sanoin sille, että eikö heidän pitäisi ennemmin maksaa lipun ostaneiden matkalipun hinta takaisin. Oli kuulemma 3 edellistä junaa peruttu kertoi kanssamatkustaja.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
22 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Työajankirjausjärjestelmä tökki enkä meinannut päästä lähtee pois konttorilta. Sitten metroasemalla kuulutettiin liikenteen olevan pysähdyksissä. Lähdin sen sijaan juna-asemalle mutta junakin oli peruutettu. Seuraavaan sitten kyytiin joka tupaten täynnä. Ja nyt tääkin seisoo asemien välissä jumissa. Joku rikkoutunut juna edessä raiteilla...

Etätyössä ainut hidastuminen kotia töiden jälkeen tapahtuu jos sattuu kissa jalkoihin ja sitä pitää alkaa rapsuttelemaan ennenkuin voi istahtaa sohvalle. Luojalle kiitos siis koronasta, joka antoi alkupotkun tälle etätyölle ja pääsi helvettiin konttorilta. Vaikka se oman isän veikin multiin. Kaikkea ei voi saada.

Kirjoitettu

^ vuosikausia toivoin ja rukoilin että "jotain tapahtuisi" ja saisin enemmän töitä. Tuli korona.
( mutta sen kolmannen rokotteen ottaminen oli virhe, nyt väsyttää aina eikä ikinä herää aamulla virkeenä, joka kerta että joko pitää nousta. Aiemmin jaksoin siinä aamupalan jälkeen jotain tehdäkin, nyt meen usein makoilemaan merisään alkuun asti...)
Joo ja nyt niitä töitä on niin paljo että ahdistaa!

Sitten semmoinen, ajokortin vieminen, tai siis kun ajoterveysvaatimukset ei täyty ( minun mielestäni ) ei ole mukava kertoa sitä asiakkaalle. Nyt ei pääse ite mökille tms.
Tänään en voinut mitenkään sitä korttia myöntää, harmitti sen asiakkaan puolesta, ja sen käynnin jälkeen omat käteni alkoi täristä ja ihan voimaton olo jaloissakin. Kotimatka meni hitaasti ja koko ajan tärisytti.

Tänään oli aamulla mukavan viileetä, puin kumminkin liikaa vaatetta alkulenkille.
Ja telkkarissa ( ja iltiksessa) ollaan niin innostuneita, koska lämpö palaa. Ikäänkuin  kaikki tykkäisi helteestä. Minä en. Pääasia ettei sada.
Ja pilvipouta on paras lintutarkkailusää, tämmöinen päivä kun tänään on oikeesti huono - aurinkoa vasten ei ole kiva kiikaroida ja kuviin tulee helposti häiritseviä varjoja.

Kirjoitettu
16 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Etätyössä ainut hidastuminen kotia töiden jälkeen tapahtuu jos sattuu kissa jalkoihin ja sitä pitää alkaa rapsuttelemaan ennenkuin voi istahtaa sohvalle. Luojalle kiitos siis koronasta, joka antoi alkupotkun tälle etätyölle ja pääsi helvettiin konttorilta. Vaikka se oman isän veikin multiin. Kaikkea ei voi saada.

Mäkin saisin tehdä pelkkää etää jos haluaisin. Tuona päivänä se olis ollut järkevää. Mutta käyn siis vapaaehtoisesti 1-2 kertaa viikossa konttorilla vaikka matkaan menee autolla 30 minuuttia suuntaansa tai julkisilla 50 minuuttia tai pyörällä 60 minuuttia. Konttorilla näkee tuttuja, saa vaihtelua päivään, pääsee lounaalle jne. 

Kirjoitettu

Vähän meinaa tympäistä kylmyyden lisäksi nämä valokuitujen kaivajat. Suorittivat suuntaporauksia vielä neljän aikaan aamuyöstä. Ääni kantautuu varsin hyvin vielä routaista maata pitkin.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

vaikka matkaan menee autolla 30 minuuttia suuntaansa tai julkisilla 50 minuuttia tai pyörällä 60 minuuttia. Konttorilla näkee tuttuja, saa vaihtelua päivään, pääsee lounaalle jne. 

No ilman työmatkaa ei tulisi ajeltua satasen lenkkejä, että onhan siinä se hyöty. Työmatka töihin on 4 tuntia, kotimatka 45 minuuttia ( talvella tunti) 

Kirjoitettu

Onhan noi ylipirteät ihmiset todella ärsyttäviä varsinkin kun itsellä on vähän huono päivä ja pää kipeä. Kuuntelin juuri yhtä työpaikkani Teams-infoa jossa eräs esiintyjä oli pirtein ja nauravin ihminen mitä olen ikinä kuullut. Aihe ei ollut mitenkään erityisen hauska mutta äänensävy oli niin imelä ja hän suorastaan tosiaan naurahteli puhuessaan.

Pääkipua ja hartiat jumissa tässä ollut koko viikon. En ole varma onko yhtenäkään päivänä ollut nyt kivutonta. Päänsäärkylääkkeellä menty. Huomiselle sain iltapäiväksi hierojan. 

Kirjoitettu

Tänään kyllä töissä v*** sillä sinne otettiin taas väliin ja ylimääräisiä, jouduin laittaan koneelle viestiä että ei yhtään ylimääräistä enää, pitää olla lepotaukojakin.
Ei sitä voi olla koko ajan naputtamassa, tarvii hengähtää ja käydä vessassa ( en tykkää käydä jos siinä on asiakas odottamassa...) sitten kun se tulostin laulaa koko ajan niin siinä on vieressä aika lämmintä.
 

Kirjoitettu

Pitkästä aikaa - kyllä :( 

Vekki kantapäässä, taitaa olla Merirokon tekosia eiliseltä.
Hankala paikka tutkia, mutta luurin makrokuvaustoiminto tuli hätiin.
Kymmenkunta hutilaukausta ja yksi osuma.

Tuntunut kipeänä pattina tuolla rapakossa kulkiessa ja puristelun seurauksena jotain kirkasta lientä näyttäisi tihkuvan. Täytyy kokeilla käsidesiä tarjota reikään, ties mitä Iilimatoja tuosta pujahtanut!
Harmaat läiskä arvatenkin vain savea.

Mutta muutoin hyvän näkköne polkuantura, monia polkuja tallonut! :D 

qLa5f9Zwc.png

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

^ töpöttele auringonhattu-uutetta ( echinaforte,echinamax ) saa marketista edullisemmin kuin apteekista.

Kirjoitettu

..eeh eikös nämä tuulihatut nyt ole joitain, mikähän se nyt oli se termi, vaihtoehtoinen lääketiede tjsp. juttuja?

THL taas oli niitä Uskomustieteen laitoksia, kuten HUS tohtori taannoin asian osuvasti ilmaisi (olikohan se Järvinen tai joku muu). Ei liity tähän, mutta oli ihan pakko murjaista, kun olemme samoilla linjoilla :D 

Itse uskon Raid tappavaan tehoon, kotona ja puutarhassa :D 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.