Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta No jo on. Sain yhteyden Oriveden apteekkiin ja asioimisajan ensi maanantaille klo10. Muokattu: 20. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu kirotusvirhe
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta Työajankirjausjärjestelmä tökki enkä meinannut päästä lähtee pois konttorilta. Sitten metroasemalla kuulutettiin liikenteen olevan pysähdyksissä. Lähdin sen sijaan juna-asemalle mutta junakin oli peruutettu. Seuraavaan sitten kyytiin joka tupaten täynnä. Ja nyt tääkin seisoo asemien välissä jumissa. Joku rikkoutunut juna edessä raiteilla...
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta 3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: ^ Tunnin rata? Sitä odotellessa Kehtasi konnari tulla vielä lippuja tarkastamaan. Sanoin sille, että eikö heidän pitäisi ennemmin maksaa lipun ostaneiden matkalipun hinta takaisin. Oli kuulemma 3 edellistä junaa peruttu kertoi kanssamatkustaja.
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja 22 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Työajankirjausjärjestelmä tökki enkä meinannut päästä lähtee pois konttorilta. Sitten metroasemalla kuulutettiin liikenteen olevan pysähdyksissä. Lähdin sen sijaan juna-asemalle mutta junakin oli peruutettu. Seuraavaan sitten kyytiin joka tupaten täynnä. Ja nyt tääkin seisoo asemien välissä jumissa. Joku rikkoutunut juna edessä raiteilla... Etätyössä ainut hidastuminen kotia töiden jälkeen tapahtuu jos sattuu kissa jalkoihin ja sitä pitää alkaa rapsuttelemaan ennenkuin voi istahtaa sohvalle. Luojalle kiitos siis koronasta, joka antoi alkupotkun tälle etätyölle ja pääsi helvettiin konttorilta. Vaikka se oman isän veikin multiin. Kaikkea ei voi saada.
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ vuosikausia toivoin ja rukoilin että "jotain tapahtuisi" ja saisin enemmän töitä. Tuli korona. ( mutta sen kolmannen rokotteen ottaminen oli virhe, nyt väsyttää aina eikä ikinä herää aamulla virkeenä, joka kerta että joko pitää nousta. Aiemmin jaksoin siinä aamupalan jälkeen jotain tehdäkin, nyt meen usein makoilemaan merisään alkuun asti...) Joo ja nyt niitä töitä on niin paljo että ahdistaa! Sitten semmoinen, ajokortin vieminen, tai siis kun ajoterveysvaatimukset ei täyty ( minun mielestäni ) ei ole mukava kertoa sitä asiakkaalle. Nyt ei pääse ite mökille tms. Tänään en voinut mitenkään sitä korttia myöntää, harmitti sen asiakkaan puolesta, ja sen käynnin jälkeen omat käteni alkoi täristä ja ihan voimaton olo jaloissakin. Kotimatka meni hitaasti ja koko ajan tärisytti. Tänään oli aamulla mukavan viileetä, puin kumminkin liikaa vaatetta alkulenkille. Ja telkkarissa ( ja iltiksessa) ollaan niin innostuneita, koska lämpö palaa. Ikäänkuin kaikki tykkäisi helteestä. Minä en. Pääasia ettei sada. Ja pilvipouta on paras lintutarkkailusää, tämmöinen päivä kun tänään on oikeesti huono - aurinkoa vasten ei ole kiva kiikaroida ja kuviin tulee helposti häiritseviä varjoja.
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20242 vuotta 16 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Etätyössä ainut hidastuminen kotia töiden jälkeen tapahtuu jos sattuu kissa jalkoihin ja sitä pitää alkaa rapsuttelemaan ennenkuin voi istahtaa sohvalle. Luojalle kiitos siis koronasta, joka antoi alkupotkun tälle etätyölle ja pääsi helvettiin konttorilta. Vaikka se oman isän veikin multiin. Kaikkea ei voi saada. Mäkin saisin tehdä pelkkää etää jos haluaisin. Tuona päivänä se olis ollut järkevää. Mutta käyn siis vapaaehtoisesti 1-2 kertaa viikossa konttorilla vaikka matkaan menee autolla 30 minuuttia suuntaansa tai julkisilla 50 minuuttia tai pyörällä 60 minuuttia. Konttorilla näkee tuttuja, saa vaihtelua päivään, pääsee lounaalle jne.
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20242 vuotta Vähän meinaa tympäistä kylmyyden lisäksi nämä valokuitujen kaivajat. Suorittivat suuntaporauksia vielä neljän aikaan aamuyöstä. Ääni kantautuu varsin hyvin vielä routaista maata pitkin. Muokattu: 22. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20242 vuotta 8 tuntia sitten, Densen kirjoitti: vaikka matkaan menee autolla 30 minuuttia suuntaansa tai julkisilla 50 minuuttia tai pyörällä 60 minuuttia. Konttorilla näkee tuttuja, saa vaihtelua päivään, pääsee lounaalle jne. No ilman työmatkaa ei tulisi ajeltua satasen lenkkejä, että onhan siinä se hyöty. Työmatka töihin on 4 tuntia, kotimatka 45 minuuttia ( talvella tunti)
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20242 vuotta Onhan noi ylipirteät ihmiset todella ärsyttäviä varsinkin kun itsellä on vähän huono päivä ja pää kipeä. Kuuntelin juuri yhtä työpaikkani Teams-infoa jossa eräs esiintyjä oli pirtein ja nauravin ihminen mitä olen ikinä kuullut. Aihe ei ollut mitenkään erityisen hauska mutta äänensävy oli niin imelä ja hän suorastaan tosiaan naurahteli puhuessaan. Pääkipua ja hartiat jumissa tässä ollut koko viikon. En ole varma onko yhtenäkään päivänä ollut nyt kivutonta. Päänsäärkylääkkeellä menty. Huomiselle sain iltapäiväksi hierojan.
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20242 vuotta Tänään kyllä töissä v*** sillä sinne otettiin taas väliin ja ylimääräisiä, jouduin laittaan koneelle viestiä että ei yhtään ylimääräistä enää, pitää olla lepotaukojakin. Ei sitä voi olla koko ajan naputtamassa, tarvii hengähtää ja käydä vessassa ( en tykkää käydä jos siinä on asiakas odottamassa...) sitten kun se tulostin laulaa koko ajan niin siinä on vieressä aika lämmintä.
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20242 vuotta Pitkästä aikaa - kyllä Vekki kantapäässä, taitaa olla Merirokon tekosia eiliseltä. Hankala paikka tutkia, mutta luurin makrokuvaustoiminto tuli hätiin. Kymmenkunta hutilaukausta ja yksi osuma. Tuntunut kipeänä pattina tuolla rapakossa kulkiessa ja puristelun seurauksena jotain kirkasta lientä näyttäisi tihkuvan. Täytyy kokeilla käsidesiä tarjota reikään, ties mitä Iilimatoja tuosta pujahtanut! Harmaat läiskä arvatenkin vain savea. Mutta muutoin hyvän näkköne polkuantura, monia polkuja tallonut! Muokattu: 24. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ töpöttele auringonhattu-uutetta ( echinaforte,echinamax ) saa marketista edullisemmin kuin apteekista.
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20242 vuotta ..eeh eikös nämä tuulihatut nyt ole joitain, mikähän se nyt oli se termi, vaihtoehtoinen lääketiede tjsp. juttuja? THL taas oli niitä Uskomustieteen laitoksia, kuten HUS tohtori taannoin asian osuvasti ilmaisi (olikohan se Järvinen tai joku muu). Ei liity tähän, mutta oli ihan pakko murjaista, kun olemme samoilla linjoilla Itse uskon Raid tappavaan tehoon, kotona ja puutarhassa Muokattu: 24. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään