Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu
10 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti:

^On tässä levätty ihan tarpeeksi. Nyt tuli pyörätaukoakin kolmatta viikkoa kun oli tuo kauhee takatalvi enkä kertakaikkiaan viittinyt enää lähteä räntäsateeseen/loskaan/paskaan tälle kevättä ajamaan. Ei vaikuttanut, melkein mennyt pahemmaksi tässä lähiviikkoina kun oo tehnyt paljon mitään.

Tilasin äsken tämmösenkin, josko auttas kun hiirikädelle eli just tuolle kipeelle kädelle olis tuki kun töitä tekee, tai tälleen foorumoi:

prokord-office-ergonomic-armrest-360.jpg

Yritäpä kokonaan ilman hiirtä. Niitä näppiksen kanssa käytettäviä on monen mallisia; läppärin kanssa jyrsijä on täysin turha kapistus. No Mouse since 2008. Mousetrapper taisi olla käyttämäni tuote, siinä on "telamatto" hiiren korvikkeena. Ennen tuota kokeilin myös noita tukiviritelmiä, lopputuloksena sekä tenniskyynerpää ja hiirikäsi... Ei ollut kivaa.

Äläkä kanna sitä traineria, delegoi rasitus.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Jaha, tässä taas Rouva että hänen omien menojensa takia ensi torstai sopisiko 13-18. 
No ei sovi, olen omat juttuni suunnitellu siten että torstaisin työt loppuu 15.30.
On sitten 13-15.30. Ärsyttää että pitää mennä noin myöhään, siinä kun ei aamulla saa tehtyä mitään kun on menemistä.
Siis enempi Rouva on perunu/muuttanu työvuoroja kuin minä, 2 sairauspäivää.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Saa jääpussia pitää molempien jalkaterien ympärillä vuorotellen, toinen on vanha "vaivaisenluukohtakipu" ja toisessa sisäsivu kipeytynyt. 
Lisäksi nivusessa kaamea tulehduspallukka, joo ei ihme että oli arka ajaessa. 

Kirjoitettu

Tämä OmaPosti on ihen persiistä. En minä halua sinne laskuja tai saapumisilmoituksia, entä jos netti ei toimi tai on ongelmia?
MITEN TÄSTÄ PALVELUSTA PÄÄSEE EROON!!!?

Kirjoitettu

Hakuriville 'omapostin irtisanominen'.

PS. Älykapula voi toisinaan olla kätevä.

PPS. Apple kikkailee käyttöjärjestelmäpäivityksillä. Mun 6:lla ei voi enää käyttää S-pankkia. Siihen ei saa vaadittavaa käyttistä nro 15, ainoastaan nro 12. Samoin turha yrittää Maisaa tms. Android-kapulat näyttävät olevan nöyrempiä.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Omaposti on kyllä kätsy, kaikki virallinen posti päätyy ja arkistoituu sinne.
Postin saapumisilmojen käytänteet tosiaan vaihtelee jollakin logiikalla, joka ei itselle ole kylläkään avautunut: 
- lappu luukusta
- tekstari
- sähköposti
- Omaposti
Paperiversioiden tulon lakkautuminen viranomaiskirjeissä ja laskutuksissa tapahtuu ainoastaan omankädenkautta.

 

Kirjoitettu

^ niitä saappurilappuja voi kätevästi käyttää "suttupaperina" eli käyttää muistiinpanolappuina ja kauppalistalappuina.
Enkä suin surminkaan mene sinne Suomi24-palveluun, jolloin kaikki viranomaispostit menee sinne, enkä laita sitä toimintoa että posti-ilmoitukset tulee vain OmaPostiin.

t. veroilmoituksen, johon tulee kolmeen paikkaan numerot,  teen paperilomakkeelle ja kuskaan lomakkeen työmatkalla verotoimistoon.

Kirjoitettu

Minusta tää kuvio on hauska. Suomi.fi ilmoittaa, että sulle on tullut viesti/tehtävä tms. Omaveroon.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Moottorikelkat naapurissa ovat vaihtununeet 2-pyöräisiin ja -tahtisiin persesuristimiin Voi ***tu, tätä se sitten on koko kesä. Lisäksi vielä isäntä taaskin vuokraa H-D-merkkisen ikäkriisisohvan ja elvistelee avopotassa peililaseineen. 

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Kesäkenkä lipesi poljimelta kun lähdin töihin, kaaduin ja uudet hienot Campagnolo-ajohousut, niin polven kohdalle reikä. Polveenkin tuli reikä, ja verta tarttunut housuihin. Laitoin reikään "vaatelaastarin" mutta uudet housut heti pesuun.
Sitten meni takarengas, onneksi kaveri auttoi kun olikin tiukassa se ulkorengas. Näköjään ulkorengas ihan kulunu, menee vaihtoon.
Piti ostaa "Namu"-juomaa, mutta loppu. Ostin sitten raparperijuomaa, sitä oli vain yksi puteli jäljellä.
Apteekissakin oli tarkoitus käydä, mutta 10 ihmisen jono.
Ja kas, vasemmassa kyynärässä on kohtuuiso ( ja kosketusarka) kuhmu...

Kirjoitettu

Tämäkin nyt vielä, laitoin kännykän vakiopaikalleen eteisen rahille, ja kumarasta noustessani löin otsan senkin kulmaan. Aika iso ja kipeä kuhmu nyt siinäKIN ( myös vasemmassa kyynärässä) ei oo todellista on koko vasen puoli kuhmua ja verestystä.

Kirjoitettu

No nyt kyllä kuulostaa pahalta.
On aika nollata tilanne, vetää lärvit ja lopuksi vetäytyä yöpuulle.
En tiedä auttaako Karmaan, mutta akuuttiin vitutukseen se auttaa kyllä, kunhan malttaa ne kännipuhelut :D

Kirjoitettu

^ aina sitä kaikkea ruhjetta tulee, mutta tämä otsakuhmu näyttää ja tuntuu pahalta. Tietyssä asennossa ei voi nukkua.
Onneksi ei kumminkaan tarvii lähteä töihin kolmeen päiväään, ollu niin tiiviitä raskaita päiviä että....ja onneksi ensi viikolla on helatorstai niin se tietää vapaapäivän lisää.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.