Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

No silmä on aika paljon pahemman näköne kun eilen, mustelma-alue on suurentunu. Kyllä tässä varmaan joka asiakas huomauttaa, pitäisikö laittaa lappu rintaan "löin otsan piironkinkulmaan" ettei tartte 30 kertaa selittää..

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
12 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

pitäisikö laittaa lappu rintaan "löin otsan piironkinkulmaan"

"vastapuoli on vieläkin teholla"

Kirjoitettu

^ huomenta, joo just...itse asiassa tätä kysyttiin..... ja totesin että piironki voitti.
Kun ei ole mikään lastulevi ikeapiironki vaan ihan kunnollinen tamminen antiikkinen.

Kirjoitettu

piruvie sentään

# en jaksanu herätä euroviisuja kuuntelemaan
# en jaksanu pientäkään lenkkiä, käännyin takas 5km kohdalla
# perstaipeet on niin kipeet (satula) että ajaminen on tuskallista muutenkin
# töissä on niin raskasta että vapaapäivinä ei jaksa yhtään mitään
# ^ jossain vaiheessa tulee romahdus, vapaapäivinäkin ahdistuu tulevasta kiireestä, ei Rouvalle yhtään tule mieleen miten työntekijä jaksaa, kenelläkään kollegalla ei ole 30 asiakasta päivässä.
# kun ei vaan jaksa yhtään mitään, tässä on varmaan pakko jossain vaiheessa ollla "kipeenä" viikon, ei se henkinen väsyminen ole yhtään vähäisempi kun joku "oikea" sairastelu.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

tule mieleen miten työntekijä jaksaa, kenelläkään kollegalla ei ole 30 asiakasta päivässä.

Kuule, muistele niitä aikoja kun valitit ettei ole asiakkaita ja kaikki muut vie sun duunit. Nyt kun vihdoin hommat on toisinpäin, osta helvetisti energiajuomaa, paina menemään sen voimalla, nauti tilanteesta nyt kun vuolet kultaa ja sit muutaman vuoden päästä korjaat hedelmät ja sanot rouvalle että nyt on sen verran sukanvarressa että jäät päätoimiseksi yöpyöräilijäksi ja ainut valkotakki mitä käytät enää on valkeet bibshortsit joista näkyy läpi sun persvako kaikille hitaammille luusereille joita ohittelet ajaessasi!

Noin minä tekisin. Nyt tosin ei oo muuta kuin hirvee kasa energiajuomaa enkä edes omista valkeeta takkia. 😑

Kirjoitettu

^ kiitos tsemistä. Joo todellakin oli aika pitkä aika...16 vuotta kun rukoilin että "jotain tapahtuisi" ja mulla olisi töitä. Kun ennen koronaa ja virolaisen kollegan täällä ollessa oli todella kamala tilanne  miten tulee toimeen? Varo mitä toivot  > se tulee kymmenkertaisena.

Olen joo ostanu Sinun inspiroimana energiajuomaa työmatkalle ja - päivälle.
Valkoista takkia en ole käyttäny, inhonnu sitä alusta asti, tosi epäkäytännöllinen ja häiritsee ne takin leveet hihat ja muutenkin kun jo t-paidassa tulee lämmin.

Joo, yritän tässä säästää rahaa siten että eläkeiässä ( 5 vuoden kuluttua) tai ehkä jo aiemmin saan toteuttaa yhden unelmani, sanoo Rouvalle että soommoro.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Ei ole todellista, miten monimutkaiseksi on menny. Ammattikortin uusiminen.
Menin terveyskeskukseen ja kerroin vastaanoton tytöille, että työkoneeni ei tunnista työpaikan kortinlukijaa ja pitäisi täältä kautta tilata uusi ammattikortti. 
No, tytöt siihen että me tilattiin netistä. Niin, mitähän minä juuri sanonin, eli toisin kun työkoneeni se nettisivu ei tunnista työpaikan kortinlukijaa. Ja siihen totesivat kun kerroin olevani töissä Tampereella että eikö se olisi työpaikan homma.
Totesin että olen siellä yksin, ja työkoneella se ei siis onnistu. 
No neuvoivat yläkertaan sihteerille. 
Joka totesi että ei täällä enää semmoista tehdä, nyt on Pirha. Ja kaikki on supistettu, työntekijöitä on niin vähän että oikeastaan mitään palveluja ei täältä saa. Antoi kuitenkin mulle listan missä on Pirkanmaan kortinuusintapaikat. 
Hatanpäälle pitää mennä, ja minnekähän siellä?
Totesin että mikä ihmeen "hyvinvointialue" tämä on kun ei palveluja saa, pahoinvointialue. Totesi että niinpä.<

Sitten siellä ilmailutapahtumassa ( joka muuten oli hieno) olin koko ajan jonossa "väärin" tulin toisena ostaan juotavaa, mutta sitten se jono olikin mun vieressä. Eikö nähty että olin siinä toisena. Ei sitten. 
No sentäs sain ostettua merkkejä ja pinssejä ja nallen. Ihan ihmeellisesti ne jonot meni, mummelit etuili koko ajan.

Kirjoitettu

Ei ole todellista. Keittiöstä meni sähköt - sulake siinä on menny, mutta ei toimi mikään uusi sulake. Katsoin sitten että 16ampeerin sulake, ja mulla on vaan 10A sulakkeita.
Tarvii keittää töihin kaffet eteisessä....ja soittaa apuja myöhemmin.

Huoltomies tulossa...

...just kun tuli merisää. Lieden sulake menny, vaihdettiin ja nyt toimii sähköt, ainut että pöytävalo ei toimi ( sen kanssa aiemminkin ongelmaa, mutta tarviin lisävalon että näkee lukea, käyn ostaan uuden)

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
sähköt takaisin

Kirjoitettu

Lukemiseen värilämpö 5000K ja paljon luumeneita. Auttaa ikänäköön, ikääntyneet tappisolut tarvitsevat paljon astivat korkeita värilämpöjä paremmin. Luettavan  kontrasti ja terävyys kohenevat merkitäävästi. On kuin siirtyisi terväpiirtoiseen luentaan :)

Parhautta olisi 6000 K ja lisää luumeneita, mutta saatavuus menee vaikeaksi. 

40v tarvitsee 2x valoa mitä 30v ja 60v 2x valoa mitä 40v.

Kirjoitettu

Keittiön pöydän kulmassa on sellainen työpöytävalaisin, aina ollut se sama josta tykkään. Mun mielestä kaikkein kirkkain, olkkarissa on modernimpi valaisin mutta valoteho ei ole niin hyvä.
Tarviin valoa keittiössä myös siksi että teen esim. nukeille jotain tai käsitöitä.

No pääasia että sähköt tuli, ehkä sulake menikin just siksi että se valaisin sanoi sopimuksensa irti. Yleensä olen ostanut 1 samanlaista, mutta nyt tämä olikin se vara. Tämmöinen, katsoin että Tampereen bauhaussissa on, 28e joten ostan 2. Ei ole kovin pitkäikäinen, mutta tykkään tästä.

Pöytävalaisin Airam Campus LED Valkoinen

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
kuva

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Lievästi. Klaukkalan >20000 asukkaan pitäjässä pitäjän viimeinenkin Postin asiamiespieste eli R-Kioski lopetti Postin kanssa yhteystyönsä. Eli näin #¤"#"¤ isossa pitäjässä ei ole nyt Postia ollenkaan. Posti perusti paniikissa vittumaiseen paikkaan kilometrien päähän keskustasta jonkun väliaikaisen postipisteen kun kukaan paikallinen firma ei vissiin halua ottaa tuota helvetillistä pakettishowta mistä Posti vissiin ei maksa paljoa paskakaan yrittäjälle.

Ja nyt tämä realisoituu ekan kerran kun yksi ulkomailta tullut paketti niin ei voinut ohjata minnekään muualle, vaan pitää lähteä ryytymään sinne toimipisteeseen hakemaan se. Saatanan saatana.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.