Jump to content
IGNORED

Vituttaako?

VesaP

Recommended Posts

1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

...cyclo on kuitenkin 20 vuotta vanha jo ja osat uusittu useampaan kertaan.

Se sanoi sopimuksen irti. Älä osta yhtään osaa siihen. Käy kuin fordin omistajalle, joka on jatkuvasti pari remppaa tarvetta jäljessä ja uusia osia kertyy nurkkiin. Mulla taitaa olla ainakin kolmen auton osia kaupan paketeissa odottamassa asentamista. Autot hävitetty jo. Sähköauto kuulostaa siinä mielessä hyvältä, että se kootaan 1/3 osamäärällä polttomoottoriseen verrattuna.

Joo niinpä, mutta kun katselin netistä Suomen Urheilupyörän ( kaveri sanoi että sinne ei tule...) ja Nipperlin fillareita, niin ei ole kyllä kovasti vaihtoehtoja. Nippelissä on yksi cyclo, koko 60 kun mulle on 46...
En tiedä yhtään mitä nyt sitten jatkossa....läskiä en halua, ei sillä satasen lenkkejä ajella.

43 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Joo niinpä, mutta kun katselin netistä Suomen Urheilupyörän ( kaveri sanoi että sinne ei tule...) ja Nipperlin fillareita, niin ei ole kyllä kovasti vaihtoehtoja. Nippelissä on yksi cyclo, koko 60 kun mulle on 46...
En tiedä yhtään mitä nyt sitten jatkossa....läskiä en halua, ei sillä satasen lenkkejä ajella.

https://ernosport.fi/tarjous-pyorat/

Mulla on  yksi vähän ajettu jäykkäperä-mtb (takapyörä uusittu, kun ei löytynyt sopivaa vaparia). 200,- vm. 2017. Aloin ajamaan sähköpyörällä 2020.

Mitattu koko 46.

Edited by alpensau

Kiitos, mutta mennään Urheilupyörästä ostaan ...siellä on 48 ja kyllä sekin varmaan nyt jotenkin menee.
Ja kyllä tällä vanhallakin vielä muutama lenkki varmaan menee, ajan niin kauan kun hajoo käsiin....kuitenkin pientä kiemuraa menen niin en ole kovin kaukana koskaan...

^ kun tässä tätä aihetta käsitelty, niin ostin SUP:in pyörän, ei nyt ole kaunis kun on musta-oranssi mutta laitan siihen eteen jossa se sup-vaakuna on, niin merinahkiaisen suu-tarran ( kestää sadetta).
Äh, nyt on levyjarrut, joten jatkossa tarvii varmaan ostaa varaetuvanne. Nyt kyllä ajetaan nastalla.
Onhan se hyvä että on ollu töitä, jos ja kun "jotain tulee" niin voi ostaa. 

Mutta äskön kun kävin katsomassa mitens mun linturuokinnat, niin TAAS yksi kuvauspaikka rannalta tuhottu, siihen on pystytetty joku iso merimerkki tms. Tai voi siinä kuvata, mutta sitten vaan toiseen suuntaan. böö

Siis mä näen mustaa!!! näitä black friday- mainoksia tulee nyt joka tuutista, osta osta ja kaameita alennuksia ( hintoja ensin korotetaan sopivasti ja sitten ikäänkuin olisi tosi hyvät alet, ja joulun jälkee saa vielä edullisemmin ) ja sitten vielä että on oikein bläk viik, että koko viikko mustaa.
Sähköpostista poistan joka ikisen bläk mainoksen.
Ja täähän jatkuu vielä sillä ensi maanantai on sitten joku cyber monday.

Mä tykkään Black Fridaysta ja weekistä ja kaikista aleista (myös pullossa). Täytyy olla tietonen hinnoista ja osata nähdä alennukset. Mulla on nytkin pari tuotetta kytiksessä, notta tuleeko jäätävä halvennus, koska BF. Ettei jää kun nalli kalliolle tai tikku paskaan. 

Hyvä kauppakokemus: mainitaan nyt ihan nimeltä, Mökkimies verkkokauppa, etin ja en löytänyt niin soitin sinne että onko black friday-alea... siellä mies vastasi että ei heillä varmaan, ei ole ollut tapana. Kysyi kuitenkin että mitä olen ostamassa ja paria takkiahan minä. Sanoi että käytäs tätä koodia niin saat 20 pinnaa pois. Ja minähän käytin. 

Edited by tommi2

Nyt on silleen paha tilanne, ettei ole oikein mitään hankittavaa laittaa toteutukseen. 
Tokmannilla olisi ollut digitaalinen parkkikello 20€, mutta joskus käynyt tuon läpi ja havainnut sen tarpeettomaksi. Voi olla puolenkymmentä vuotta aikaa, kun viimeksi kiekkopaikalla. Ja sitten tähän vielä Parkkipaten tulkinnat, sekä lukuisat tuotearviot väsyneistä laitteista. Oman kohtaloni tuntien luultavasti sitten siitä ainoasta pysäköintikerrasta jäisi sitten kirjallinen dokumentti muistoksi.

Toki pöytäkone on päivityslistalla, mutta sitten se kokoonpanon funtsiminen, ei oikein viitsisi. Ja sitten vielä sen kokoaminen ja toimintakuntoon saattaminen. Ja eikä asialla edes kiirus.  

Voi että, myyjä SUP:sta soitti että tangon tulossa kestää...voi olla 2vko. No taidan ottaa sillä alkuperäisellä tangolla, lupasivat vaihtaa. Olisi hyvä että olisi varmuuden vuoksi varapyörä tuossa mahdollisimman nopeesti JOS nyt kuitenkin tämä nyt oleva cyclo hajoo.

Plus että viimenen asiakas on myöhässä, näitä ulkomaalaisia ajokortinvaihtajia. Tai ei nämä aina tulee lainkaan, tai tulevat tunnin myöhässä.

Edited by tempokisu