Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta 27 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti: Lievästi. Klaukkalan >20000 asukkaan pitäjässä pitäjän viimeinenkin Postin asiamiespieste eli R-Kioski lopetti Postin kanssa yhteystyönsä. Rajamäki rules.
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta Autoraidiossa rallatelleut postin mainos jobka mukaan toimlttavat pakettisi juuri haluamaasi paikkaan. Myöntävät siis tähän asti havaitun ja yleisesti tunnetun poikkeaman? Mutta mitkä ovatkaan sitten ne luvatut lähimmät "haluamasi" pudotuspaikat? Muokattu: 16. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta ^^otan osaa, tsemiä. Näin se näköjään monen muunkin asian ( esim. ammattikortin uusimisen kanssa) että palvelut vaan huononee ja menee monimutkaiseksi.
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta Jep. Koira löysi kylässä ollessamme tummasuklaalevyn ja pisti puoli pakettia poskeensa. Nyt eläinlääkärissä. Ei tuo nyt hengenvaarassa ole mutta koska koira on pieni, niin oksennutusreissu tarpeen. Useampi sata tullee maksamaan.
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta Kuulostaa ihan kunnon baarireissulta ;D Rahojen tuhlailun jälkeen huussiin islamilaiselle rukoustuokiolle... Enhän minä, mut ku... Muokattu: 16. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta 1 tunti sitten, Densen kirjoitti: Jep. Koira löysi kylässä ollessamme tummasuklaalevyn ja pisti puoli pakettia poskeensa. Nyt eläinlääkärissä. Ei tuo nyt hengenvaarassa ole mutta koska koira on pieni, niin oksennutusreissu tarpeen. Useampi sata tullee maksamaan. tsemiä pikkukoiralle!
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta 25 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: tsemiä pikkukoiralle! Harmillista, no koirat löytävät; vauhti 100/äly0. Mikähän olisi reaktio, jos isompi lemmikkilisko/käärme olisi popsinut jotakin vähemmän sopivaa/heikommin sulavaa, kuten kissan/koiran naapurista.
Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 20242 vuotta Meillä taitaa olla taas jäljistä päätellen vesimyyrä riesana. Tuon onneksi pystyy loukuttamaan.
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20242 vuotta 13 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Meillä taitaa olla taas jäljistä päätellen vesimyyrä riesana. Tuon onneksi pystyy loukuttamaan. Peltomyyrä oli napsahtanut loukkuun, jatketaan...
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta Miten voi olla näin vaikeeta ja hankalaa? Ammattikortin uusiminen. Tk:n sihteeri antoi listan paikoista joissa sitä uusintaa voi...kävin kohteessa Pitkäniemenkatu 11. ( ja se talo 11 ei muuten ole talojen 12 ja 13 vieressä....vaan talon 17 vieressä, että sai etsiä ) Ja sitten - kaikki ovet lukossa kulkukortilla, yhdessä oli soittokello mutta ei mitään tapahtunu. Kokeillaan ensi vapaapäivänä sitten kohdetta Frenckellinaukio 2 B. Mikähän sekin on että ammattikortti on voimassa 5 vuotta kerrallaan? Ymmärrän erittäin hyvin niitä ajokorttilaisia jotka joutuu uusimaan kortin 5 vuoden välein ja siihen on a. lääkärintodistukäynti b. Ajovarmassa käynti.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta Mikäli tässä puhutaan terveydenhuollon kortista, niin... Ei tietysti kuulu mulle. "Ammattikortin uusiminen Jos sinulla on vielä voimassa oleva sosiaali- ja terveydenhuollon ammattikortti ja tarvitset uuden kortin, voit tilata uuden kortin WebVartti-palvelusta. WebVartista voi tilata kortin kuvallisena tai kuvattomana aikaisemman kortin mukaisesti."
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja ^Eli asiat voi tehdä vaikeammin ja/tai helpommin... 😏 Ontopic: Lievästi. Muokattu: 20. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ no tämä ammattikortin uusiminen oli ennekin vaikeeta, ja varsinkin sen ensimmäisen kortin hankinta: pitää hakee henkilökortti, sitten poliisiasemalla tunnistu, ja odottaa että tulee kortti ja tunnukset, ja sitten vielä ladata työkoneelle ohjelma sitä korttia varten.. ...no jos ei onnistu niin antaa olla, sanon Rouvalle että älä ota lääkeasiakkaita..
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja ^No miksi et kokeile tuota webbipalvelua mikä tehty tuon kortin uusimiseksi? Varmaan muutama hiiren klikkaus ja homma olis selviö. No, kukin tietysti tyylillään.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta 3 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: ^No miksi et kokeile tuota webbipalvelua mikä tehty tuon kortin uusimiseksi? Varmaan muutama hiiren klikkaus ja homma olis selviö. No, kukin tietysti tyylillään. No kun ei onnistu, "asenna älykortti" - ja se kortti on siellä mutta ei vaan etene ei .Kone ei hyväksy korttia.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään