Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu
27 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti:

Lievästi. Klaukkalan >20000 asukkaan pitäjässä pitäjän viimeinenkin Postin asiamiespieste eli R-Kioski lopetti Postin kanssa yhteystyönsä.

Rajamäki rules.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Autoraidiossa rallatelleut postin mainos jobka mukaan toimlttavat pakettisi juuri haluamaasi paikkaan.

Myöntävät siis tähän asti havaitun ja yleisesti tunnetun poikkeaman?

Mutta mitkä ovatkaan sitten ne luvatut lähimmät "haluamasi" pudotuspaikat?

 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

^^otan osaa, tsemiä. Näin se näköjään monen muunkin asian ( esim. ammattikortin uusimisen kanssa) että palvelut vaan huononee ja menee monimutkaiseksi.

Kirjoitettu

Jep. Koira löysi kylässä ollessamme tummasuklaalevyn ja pisti puoli pakettia poskeensa. Nyt eläinlääkärissä. Ei tuo nyt hengenvaarassa ole mutta koska koira on pieni, niin oksennutusreissu tarpeen. Useampi sata tullee maksamaan. 

Kirjoitettu

Kuulostaa ihan kunnon baarireissulta ;D

Rahojen tuhlailun jälkeen huussiin islamilaiselle rukoustuokiolle...

Enhän minä,  mut ku...

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Densen kirjoitti:

Jep. Koira löysi kylässä ollessamme tummasuklaalevyn ja pisti puoli pakettia poskeensa. Nyt eläinlääkärissä. Ei tuo nyt hengenvaarassa ole mutta koska koira on pieni, niin oksennutusreissu tarpeen. Useampi sata tullee maksamaan. 

tsemiä pikkukoiralle!

Kirjoitettu
25 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

tsemiä pikkukoiralle!

Harmillista, no koirat löytävät; vauhti 100/äly0. Mikähän olisi reaktio, jos isompi lemmikkilisko/käärme olisi popsinut jotakin vähemmän sopivaa/heikommin sulavaa, kuten kissan/koiran naapurista.

Kirjoitettu

Meillä taitaa olla taas jäljistä päätellen vesimyyrä riesana. Tuon onneksi pystyy loukuttamaan. 

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:

Meillä taitaa olla taas jäljistä päätellen vesimyyrä riesana. Tuon onneksi pystyy loukuttamaan. 

Peltomyyrä oli napsahtanut loukkuun, jatketaan... 

Kirjoitettu

Miten voi olla näin vaikeeta ja hankalaa? Ammattikortin uusiminen.
Tk:n sihteeri antoi listan paikoista joissa sitä uusintaa voi...kävin kohteessa Pitkäniemenkatu 11.
( ja se talo 11 ei muuten ole talojen 12 ja 13 vieressä....vaan talon 17 vieressä, että sai etsiä )
Ja sitten - kaikki ovet lukossa kulkukortilla, yhdessä oli soittokello mutta ei mitään tapahtunu.

Kokeillaan ensi vapaapäivänä sitten kohdetta Frenckellinaukio 2 B.

Mikähän sekin on että ammattikortti on voimassa 5 vuotta kerrallaan? Ymmärrän erittäin hyvin niitä ajokorttilaisia jotka joutuu uusimaan kortin 5 vuoden välein ja siihen on a. lääkärintodistukäynti b. Ajovarmassa käynti.

Kirjoitettu

Mikäli tässä puhutaan terveydenhuollon kortista, niin... Ei tietysti kuulu mulle.

"Ammattikortin uusiminen

Jos sinulla on vielä voimassa oleva sosiaali- ja terveydenhuollon ammattikortti ja tarvitset uuden kortin, voit tilata uuden kortin WebVartti-palvelusta. WebVartista voi tilata kortin kuvallisena tai kuvattomana aikaisemman kortin mukaisesti."

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Eli asiat voi tehdä vaikeammin ja/tai helpommin... 😏

Ontopic: Lievästi.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

^ no tämä ammattikortin uusiminen oli ennekin vaikeeta, ja varsinkin sen ensimmäisen kortin hankinta: pitää hakee henkilökortti, sitten poliisiasemalla tunnistu, ja odottaa että tulee kortti ja tunnukset, ja sitten vielä ladata työkoneelle ohjelma sitä korttia varten..

...no jos ei onnistu niin antaa olla, sanon Rouvalle että älä ota lääkeasiakkaita..

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^No miksi et kokeile tuota webbipalvelua mikä tehty tuon kortin uusimiseksi? Varmaan muutama hiiren klikkaus ja homma olis selviö. No, kukin tietysti tyylillään.

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

^No miksi et kokeile tuota webbipalvelua mikä tehty tuon kortin uusimiseksi? Varmaan muutama hiiren klikkaus ja homma olis selviö. No, kukin tietysti tyylillään.

No kun ei onnistu, "asenna älykortti" - ja se kortti on siellä mutta ei vaan etene ei .Kone ei hyväksy korttia. 
 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.