Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta Se kyllä syö, jos joku menee fillarilla ohi. Työvälillä ei koskaan, ei yksikään mennyt ohi liki 40 vuotisen uran aikana. Mutta muiden kynittyjä nahkoja on vaikka muille jakaa Jos nyt jätetään retkifillaroinnit pois luvuista, niin kaksi on mennyt ohi ja kirvelee se vieläkin. Eka oli joskus ihan 90-luvun alussa kun kärvistelin jotain pahaa nousua 10v Stradalla rattaat paukkuen, niin takka pääsi joku tyyppi yllättämään. Toinen kerta oli 21v Cresentin kanssa joskus 90-luvun lopulla, kun Rouvan kanssa mökiltä kylille ja jouduin odottelemaan häntä verkkaisesti vastamäkeen noustessa takaa tuli tyyppi tankopyörällä ja heitti näytösluonteisesti ohi modernilla hybridillä nitkuttelevasta, ajolaseihin ja kypärään, sekä fillarishortsein, ajokäsinein ja klossikengin suonustautuneesta katu-uskottavan pellen näkkösestä. Se kokemus syö vieläkin
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Maasturilla kun vain ajaa asfaltilla niin kilpurit ei edes morjestele pahemmin kun katsovat ettei tuo oo mikään oikee pyöräilijä. Eikä tarvii hävetä kun joku painaa ohi. Vähän kun pakulla ajelee ja bemarit kaahaa ohi, big deal. Keski-iän tuomia etuja, ei käy luonnon päälle moiset. Eikä vanha jaksaskaan tai pystykään enää reuhaamaan. Hiljaa hyvä tulee. 🤘 OnTopic: Vähemmän, kelit vihdoin näyttää ensiviikolla jo paremmalta. Muokattu: 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^^ Ajelen niin hitaasti että korkeintaan juuri lapset ja vanhemmat naiset sentään menee hitaammin. Mutta nyt oli takana se tiistain täydellinen sippaaminen, aamulla oli vielä voimaton olo jaloissa. Ai joo, pari viikkoa ohitin miespuolisen nuoren miehen, ja totesin ( hiljaa) että silloin on kyllä hidas vauhti jos minä ohitan.
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^ en ole enää pitkään aikaan ollu "oikee pyöräilijä", tosin yksi ukkeli morjenstaa aina jos tulee vastaan, hänellä on kireet kuteet ja mulla semmoset rönttöset että lokitkin nauraa. Mutta hyvä kun edes jotain sai ulkoiltua. Ai joo, olen havainnu jos olen ollu kuvaamassa ja kököttänyt ja kyykistellyt, se usein seuraavana aamuna on jalat kipeet ja voimattomat. Ja eilen kökötin kyykyssä aika pitkän ajan.
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta Vähän meinaa jurppia. Unohdin aamulla nukkumaan mennessä poistaa äänet puhelimesta; puhelinmyyjä pääsi sitten herättämään. Onneksi olen jo vapaalla.
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja 4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ en ole enää pitkään aikaan ollu "oikee pyöräilijä", Joo, et suinkaan. Ei pääse vielä "oikee pyöräilijä" kastiin noilla sun lähes päivittäisillä usean tunnin lenkeillä. 😏 #sarkasmia
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^ työpäiviä on 2-3 viikossa ja silloin tulee ajeltua enempi kun ei sitä osaa tehdä mitään jos on kumminkin lähdettävä. Ajelen siinä sitten käytettävissä olevan ajan. Vapaapäivinä se on ehkä tunti puolitoista, fillarointi ei ole mielitekemistäni ja vaikkapa satasen lenkki vapaapäivänä ei inspiroi. Käyn jonkun lyhyen ajelun - ja sitten lintutarkkailua ja/tai kuvausta, joista eniten nautin tällä hetkellä. Aika aikaansa kutakin, ehkä fillarointi joskus inspiroi enempi - vaikkapa siten että yhdistän lintutarkkailun ( se vaan että repussa kamera ja kiikarit painaa aika paljo...). Yritän nyt ajella jotain myös painonhallinnan takia. Muokattu: 25. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 20242 vuotta Pääkipu ketuttaa. Ja huono sää. Molemmat toivottavasti paranee pian. Lähden silti pienelle fillarilenkille kun on kerran vapaapäivä. Koira ja ulkoilutettu.
Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^ päätä särkee ( ei migreeni ) aina joka työpäivän jälkeen, nyt myös aamulla. Aamulla tuli vesiräntää siinä määrin että päätin kastua vain kerran, eli työmatkalla. Paremmin jaksoin nyt kun eilen, 35km. Nyt alkaa jo seljetä ja aurinkoakin näkyy. Kotimatkalla sitten tarkenee, lähteissä kun oli +1aste. Aika pitkään on korvamatona soinut "Ruoska" eikä se lähde pois sillä kappaletta soi varhaisaamuradiossa usein, ja tänä aamunakin.
Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 20242 vuotta Anna palautetta....en voi antaa palautetta, sillä en ole saanut ostamaani tavaraa ( Etsy) olin jo että "open a case" mutta luin muiden ostajien palautteita, ei tulekaan Lontoosta ( kuvauksessa on että ships form London UK ) vaan Chinasta. Ja muillakin on kestänyt todella kauan saada ostettu tuote. Odotellaan nyt sitten vielä ( kuukausi sitten ostin, nukelle koruja) Myös CDON kyselee miten koit ostoksesi? ei ole CD-levy vieläkään tullut.
Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja NoJoo. Tää hiton tenniskyynärpää. Muutamaa päivää vaille 4kk nyt ollut ongelma päällä ja menee vain about pahemmaksi, ei pienintäkään parantumisen oiretta ole ollut. Nyt vaivaa jo yöllä nukkuessakin ja unet sen takia vähän sitä ja tätä. Vtut. Ja vituttaa kun en ollut aikaisemmin tajunnut, tuohon Compex Wireless sähköhoitohässäkkään saa myös tenniskyynärpäätä helpottavan/korjaavan ohjelman. Latasin sen siis nyt ja kohta tärisytän kättä ekaa kertaa. Katotaan alkasko sen aktiivinen käyttö korjaamaan tilannetta. Jos pari kertaa päivässä kerkeisi ohjelman vetää läpi. Ainakin normaali hierontaohjelma on kestoltaan reilut 20 minuuttia. Tuo varmaan aikalailla sama.
Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^^ samoin, tsemiä. Käyt alan erikoislääkärillä sitten jos ei. Mutta olen saanu sen käsityksen että et ole antanut käden levätä. Rasitusvammat ei vaan parane ilman lepoa.
Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 20242 vuotta 2 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: NoJoo. Tää hiton tenniskyynärpää. Muutamaa päivää vaille 4kk nyt ollut ongelma päällä ja menee vain about pahemmaksi, ei pienintäkään parantumisen oiretta ole ollut. Nyt vaivaa jo yöllä nukkuessakin ja unet sen takia vähän sitä ja tätä. Vtut. Ja vituttaa kun en ollut aikaisemmin tajunnut, tuohon Compex Wireless sähköhoitohässäkkään saa myös tenniskyynärpäätä helpottavan/korjaavan ohjelman. Latasin sen siis nyt ja kohta tärisytän kättä ekaa kertaa. Katotaan alkasko sen aktiivinen käyttö korjaamaan tilannetta. Jos pari kertaa päivässä kerkeisi ohjelman vetää läpi. Ainakin normaali hierontaohjelma on kestoltaan reilut 20 minuuttia. Tuo varmaan aikalailla sama. Miten se lepo kädelle? Puhun kokemuksella. En uskonut minäkään. Jaa, Kisukin samalla asialla. Muokattu: 26. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja ^On tässä levätty ihan tarpeeksi. Nyt tuli pyörätaukoakin kolmatta viikkoa kun oli tuo kauhee takatalvi enkä kertakaikkiaan viittinyt enää lähteä räntäsateeseen/loskaan/paskaan tälle kevättä ajamaan. Ei vaikuttanut, melkein mennyt pahemmaksi tässä lähiviikkoina kun oo tehnyt paljon mitään. Tilasin äsken tämmösenkin, josko auttas kun hiirikädelle eli just tuolle kipeelle kädelle olis tuki kun töitä tekee, tai tälleen foorumoi: Muokattu: 26. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään