Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20242 vuotta Destia alkaa remontoimaan läheistä rautatiesiltaa. Paalutusta tiedossa 24/7 ilmoitettuina aikoina. Ei onneksi iske pahasti vuorolaisen elämään tuolla aikataululla.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20242 vuotta ^^ höpöhöpö sun uskomushoitoteorialle. Ite olen käyttäny ja hyväksi havainnut. Esimerkiksi ranteissa lapsuudesta asti 40 vuotta häirinny sitkee ihottuma parani - auringonhattu-uutteen ansiosta. Ihotautilääkäri ei tienny, totesi että olen allerginen omalle hielleni. Samaten pienet ruhjeet ja haavat paranee nopeemmin kun tuputtelee auringonhattu-uutetta, tai orastava kynsivallintulehdus. No entäpä syylät. Ne ei poistu leikkaamalla - mutta kesällä joka päivä kun katkot voikukan, ja töpöttelet sitä maitiaisnestettä > syksyllä on syylät pois. Jos on vaihdevuosivaivana "kuumat aallot" ( oli joskus 10 vuotta sitten) niin sekoita juoksevaa hunajaa ja jauhettua mustapippuria. Sitä teelusikallinen joka aamu, todella hyvin auttoi. Sensijaan huuhaata on että Bepanthen auttaa. Se ei auta mitään, yleensä haava vaan tulehtuu kun iho ei pääse "hengittään" sen pepanteenin takia. Muokattu: 25. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20242 vuotta 18 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Destia alkaa remontoimaan läheistä rautatiesiltaa. Paalutusta tiedossa 24/7 ilmoitettuina aikoina. Ei onneksi iske pahasti vuorolaisen elämään tuolla aikataululla. Täällä louhitaan rantarataa Espoon Leppävaaran ja Kauklahden välillä. Ihan just 2028 valmistuu jos pysyy aikataulussa. Kevyenliikenteenväylät radan vierestä pistetty poikki.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20242 vuotta 25 minuuttia sitten, Densen kirjoitti: Täällä louhitaan rantarataa Espoon Leppävaaran ja Kauklahden välillä. Ihan just 2028 valmistuu jos pysyy aikataulussa. Kevyenliikenteenväylät radan vierestä pistetty poikki. Ei minulla näemmä olekaan aihetta vitutukseen näiltä osin. Jaksamista sinne. Pahoittelut turhasta kitinästäni.
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20242 vuotta ^^ no kohta louhitaan Pirkkalan pääväylää sen stanan ratikan takia ## kukaan asukas ei sitä tänne halua, tai ehkä ne kaksi joiden kommentit otettiin lehteen. Pormestari Marko Jarva asuu Pereessä, joten ei tartte kärsiä a. melusta b. kulkuongelmista Ei haitannu ollenkaan kun tämän toukokuun alussa oli kylmää. Pääasia että ei satanu. Nyt on helvetillisen kuumaa jo aamukuudelta. Päivällä on niin ahdistavaa että en mene ulos, piti käydä Tampereen Sokoksella fillarilla kun on 20% omistajaosuusale, mutta en mene, liian kuumaa kun puoti aukee vasta kymmeneltä ( kyllä niitä omistajaosuuspäiviä tulee jatkossakin) Niin ja vielä tulee kuumempaa!!! #¤% Tulis jo talvi, kun on se lokkien pesän kunnostus ohjelmassa ja kivelle pääsee vain talvella jään kantaessa. Muokattu: 26. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20242 vuotta Ei ole todellista! tulee tekstiviesti, että voisitko kirjoittaa lääkettä puhelinreseptinä - se vaan että kukahan tämä henkilö on, toisekseen pitäisi todeta että on kyseinen vaiva, ja mikähän on sun henkilötunnus ja minne apteekkiin pitäisi soittaa. Ja ei näitä asioita näin hoideta. Menee vastaanotolle, Tampereella on muistakin lääkäreitä kuin minä. On ajatus kuka viestin lähetti, mutta kun ei laittanu nimeä niin mistä mä tiedän oikeesti kuka. Saa luvan soittaa, ja jos ei osaa soittaa niin saa luvan kärsiä pari päivää.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ ei ole soittoa kuulunu, mietin aamuajelulla tätä asiaa, siis kertakaikkiaan... Joo kiva kun ei sada, mutta jo aamukuudelta on tuskaisen kuumaa.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta AVI saattaa kokeilla kepillä jäätä. Kai ne tekee pistokokeita.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta EI OLE TODELLISTA #¤%¤ Siis varasin ajan Oriveden apteekkiin maanantai 27.5 klo 10, ammattikortin uusiminen. Kirjoitin ajan lapulle puhelun yhteydessä. Ja sitten kun meen apteekkiin ja vihdoista viimein joku tuli palvelemaan, niin "pitäisi varata aika", no kun nimenomaan oli varattu aika. - varmaan arvaattekin. - Varausaikaa ei löydy, henkilöt jotka näitä ammattikortteja tilaa, ovat maanantaisin lomalla. Nyt on kyllä semmoista että antaa olla pska. Käyny jo kolmessa paikkaa yrittämässä kortin uudistamista. Tarvii sitten jossain vaiheessa yrittää Hatanpäälle, mutta tänään en tee kyllä mitään, kun menee persiilleen kaikki. Ja kävin autopesussa alle viikko sitten - ja taas on ihan keltanen. Lisäksi oon nyt niin hermostunu että kädet alkoi taas täristä, vaikee tätäkin kirjoittaa. Ulkona on ihan liian kuuma olla ollenkaan. Muokattu: 27. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta Tässä on jo saanu siitä ammattikortin uusimisesta maksaa bensukulut, ja nyt sitten kun sain ajan Hatanpäälle, tästä uusimisesta 60e lisämaksu. No joo, nyt tuntuu ihan ok että reseptien kirjoitus-käynnit on se 93e. On tässä saanu ammattikortin eteen tehdä töitä ja maksaa.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta Ja eikä!!#¤% siis mitä tämä tarkoittaa, viestissä ei ole linkkiä tai ohjetta jonne voi jonkun ??? suunnitelman laittaa...mä en tajua tästä yhtään mitään. Mä en tee nyt mitään: Omavalvontasuunnitelmassa palveluntuottaja kuvaa palveluyksikköön kuuluvien palvelujen tuottamiseen liittyvät keskeiset riskit. Lisäksi suunnitelmassa pitää kertoa, miten palveluntuottaja ja henkilöstö valvovat ja varmistavat palvelujen laadun, asianmukaisuuden, turvallisuuden ja asiakas- ja potilastyöhön osallistuvan henkilöstön riittävyyden. Suunnitelman tarkoituksena on toimia palveluyksikön omavalvonnan runkona, jonka perusteella päivittäisen toiminnan asianmukaisuus varmistetaan ja toimintaa kehitetään suunnitelmallisesti ja yhtenäisin perustein. Muokattu: 27. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta Tää on näitä tyhjänpäiväisiä juttuja, joilla viranomaiset saavat itselleen töitä. Kopioit jostain sopivaa diibadaapaa. Kai sulla on suomi.fi käytössä ? https://www.hoivaajavaloa.fi/wp-content/uploads/2020/10/Yksityisen_terveydenhuollon_omavalvontasuunnitelma.hoivaajavaloa3.pdf Muokattu: 27. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta Tekoäly on myös varsin hyvä kaveri, kunhan vain kertoo vähän suuntaviivoja. Itsekin teetätän sillä työpaikkahakemukset heittämällä ilmoitus copy/pastella ja pyyntö tehdä hyvä hakemus.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ no yhden työpaikkahakemuksen olen elämässäni tehnyt, mutta sitten tuli korona ja nyt on töitä liikaakin. Ei kansii mitään tekoälytyöpaikkahakemusta tehdä, oma persoonallinen hakemus on paras. Olen saanu käsityksen että et ole työelämässä, hei anna olla ja nauti elämästä ilman pskatöitä! t. suurmestari Muokattu: 27. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta Ei kannata tulla nettiin itkemään päivittäisiä vastoinkäymisiään, jos ei kestä niiden kommentointia. Keskustelupalsta nääs !
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään