Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Destia alkaa remontoimaan läheistä rautatiesiltaa. Paalutusta tiedossa 24/7 ilmoitettuina aikoina.

Ei onneksi iske pahasti vuorolaisen elämään tuolla aikataululla.

 

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^^ höpöhöpö sun uskomushoitoteorialle. Ite olen käyttäny ja hyväksi havainnut. Esimerkiksi ranteissa lapsuudesta asti 40 vuotta häirinny sitkee ihottuma parani - auringonhattu-uutteen ansiosta. Ihotautilääkäri ei tienny, totesi että olen allerginen omalle hielleni.
Samaten pienet ruhjeet ja haavat paranee nopeemmin kun tuputtelee auringonhattu-uutetta, tai orastava kynsivallintulehdus.

No entäpä syylät. Ne ei poistu leikkaamalla - mutta kesällä joka päivä kun katkot voikukan, ja töpöttelet sitä maitiaisnestettä > syksyllä on syylät pois.

Jos on vaihdevuosivaivana "kuumat aallot" ( oli joskus 10 vuotta sitten) niin sekoita juoksevaa hunajaa ja jauhettua mustapippuria. Sitä teelusikallinen joka aamu, todella hyvin auttoi.

Sensijaan huuhaata on että Bepanthen auttaa. Se ei auta mitään, yleensä haava vaan tulehtuu kun iho ei pääse "hengittään" sen pepanteenin takia.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
18 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:

Destia alkaa remontoimaan läheistä rautatiesiltaa. Paalutusta tiedossa 24/7 ilmoitettuina aikoina.

Ei onneksi iske pahasti vuorolaisen elämään tuolla aikataululla.

 

Täällä louhitaan rantarataa Espoon Leppävaaran ja Kauklahden välillä. Ihan just 2028 valmistuu jos pysyy aikataulussa. Kevyenliikenteenväylät radan vierestä pistetty poikki. 

Kirjoitettu
25 minuuttia sitten, Densen kirjoitti:

Täällä louhitaan rantarataa Espoon Leppävaaran ja Kauklahden välillä. Ihan just 2028 valmistuu jos pysyy aikataulussa. Kevyenliikenteenväylät radan vierestä pistetty poikki. 

Ei minulla näemmä olekaan aihetta vitutukseen näiltä osin. Jaksamista sinne. Pahoittelut turhasta kitinästäni. 

Kirjoitettu

^^ no kohta louhitaan Pirkkalan pääväylää sen stanan ratikan takia ## kukaan asukas ei sitä tänne halua, tai ehkä ne kaksi joiden kommentit otettiin lehteen. Pormestari Marko Jarva asuu Pereessä, joten ei tartte kärsiä a. melusta b. kulkuongelmista

Ei haitannu ollenkaan kun tämän toukokuun alussa oli kylmää. Pääasia että ei satanu.
Nyt on helvetillisen kuumaa jo aamukuudelta. Päivällä on niin ahdistavaa että en mene ulos, piti käydä Tampereen Sokoksella fillarilla kun on 20% omistajaosuusale, mutta en mene, liian kuumaa kun puoti aukee vasta kymmeneltä ( kyllä niitä omistajaosuuspäiviä tulee jatkossakin)
Niin ja vielä tulee kuumempaa!!! #¤% Tulis jo talvi, kun on se lokkien pesän kunnostus ohjelmassa ja kivelle pääsee vain talvella jään kantaessa.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Ei ole todellista! tulee tekstiviesti, että voisitko kirjoittaa lääkettä puhelinreseptinä - se vaan että kukahan tämä henkilö on, toisekseen pitäisi todeta että on kyseinen vaiva, ja mikähän on sun henkilötunnus ja minne apteekkiin pitäisi soittaa.
Ja ei näitä asioita näin hoideta. Menee vastaanotolle, Tampereella on muistakin lääkäreitä kuin minä. 

On ajatus kuka viestin lähetti, mutta kun ei laittanu nimeä niin mistä mä tiedän oikeesti kuka. 
Saa luvan soittaa, ja jos ei osaa soittaa niin saa luvan kärsiä pari päivää.

Kirjoitettu

^ ei ole soittoa kuulunu, mietin aamuajelulla tätä asiaa, siis kertakaikkiaan...

Joo kiva kun ei sada, mutta jo aamukuudelta on tuskaisen kuumaa.

Kirjoitettu

EI OLE TODELLISTA #¤%¤
Siis varasin ajan Oriveden apteekkiin maanantai 27.5 klo 10, ammattikortin uusiminen. Kirjoitin ajan lapulle puhelun yhteydessä.
Ja sitten kun meen apteekkiin ja vihdoista viimein joku tuli palvelemaan, niin "pitäisi varata aika", no kun nimenomaan oli varattu aika.
- varmaan arvaattekin. -
Varausaikaa ei löydy, henkilöt jotka näitä ammattikortteja tilaa, ovat maanantaisin lomalla.

Nyt on kyllä semmoista että antaa olla pska. Käyny jo kolmessa paikkaa yrittämässä kortin uudistamista. Tarvii sitten jossain vaiheessa yrittää Hatanpäälle, mutta tänään en tee kyllä mitään, kun menee persiilleen kaikki.

Ja kävin autopesussa alle viikko sitten - ja taas on ihan keltanen.
Lisäksi oon nyt niin hermostunu että kädet alkoi taas täristä, vaikee tätäkin kirjoittaa.
Ulkona on ihan liian kuuma olla ollenkaan.

 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Tässä on jo saanu siitä ammattikortin uusimisesta maksaa bensukulut, ja nyt sitten kun sain ajan Hatanpäälle, tästä uusimisesta 60e lisämaksu.
No joo, nyt tuntuu ihan ok että reseptien kirjoitus-käynnit on se 93e. On tässä saanu ammattikortin eteen tehdä töitä ja maksaa.

Kirjoitettu

Ja eikä!!#¤% siis mitä tämä tarkoittaa, viestissä ei ole linkkiä tai ohjetta jonne voi jonkun ??? suunnitelman laittaa...mä en tajua tästä yhtään mitään. Mä en tee nyt mitään:

Omavalvontasuunnitelmassa palveluntuottaja kuvaa palveluyksikköön kuuluvien palvelujen tuottamiseen liittyvät keskeiset riskit. Lisäksi suunnitelmassa pitää kertoa, miten palveluntuottaja ja henkilöstö valvovat ja varmistavat palvelujen laadun, asianmukaisuuden, turvallisuuden ja asiakas- ja potilastyöhön osallistuvan henkilöstön riittävyyden. Suunnitelman tarkoituksena on toimia palveluyksikön omavalvonnan runkona, jonka perusteella päivittäisen toiminnan asianmukaisuus varmistetaan ja toimintaa kehitetään suunnitelmallisesti ja yhtenäisin perustein. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Tää on näitä tyhjänpäiväisiä juttuja, joilla viranomaiset saavat itselleen töitä. Kopioit jostain sopivaa diibadaapaa. Kai sulla on suomi.fi käytössä ?

https://www.hoivaajavaloa.fi/wp-content/uploads/2020/10/Yksityisen_terveydenhuollon_omavalvontasuunnitelma.hoivaajavaloa3.pdf

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Tekoäly on myös varsin hyvä kaveri, kunhan vain kertoo vähän suuntaviivoja.

Itsekin teetätän sillä työpaikkahakemukset heittämällä ilmoitus copy/pastella ja pyyntö tehdä hyvä hakemus.

Kirjoitettu

^ no yhden työpaikkahakemuksen olen elämässäni tehnyt, mutta sitten tuli korona ja nyt on töitä liikaakin.
Ei kansii mitään tekoälytyöpaikkahakemusta tehdä, oma persoonallinen hakemus on paras.
Olen saanu käsityksen että et ole työelämässä, hei anna olla ja nauti elämästä ilman pskatöitä!

t. suurmestari

 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Ei kannata tulla nettiin itkemään päivittäisiä vastoinkäymisiään, jos ei kestä niiden kommentointia. Keskustelupalsta nääs !

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.