Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Tuo saatanan valkoinen märkä moska mitä satoi viime yönä taivaasta. Se vituttaa. Ankarasti.

Laitan kohta kämpän myyntiin ja muutan sellaiseen maahan jossa sitä ei sada.

 

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Wellcome to Torrevieja, auttaa kelivitutukseen kyllä. 
WHO mukaan Maailman terveellisin ilmasto :) 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

^^ Mestari on  Oppilaan kanssa ihan samaa mieltä. 
Tosin mietinnässä muuttaa paikkaan jonne ei tule ratikkaa....esimerkiksi Nakkila

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
jopo meni väliin....

Kirjoitettu

Käviskö paikka, minne ei tule mitään eikä lähde mitään. Mä olen tehnyt työn ohessa liikennemeluhavainnointia. Uudellamaalla Herman Onkimaan kylä Mäntsälässä olisi täysosuma. Siellä on aivan hiljaista, mikä on suht harvinaista pk-seudun tuntumassa. Tampesterin suunnasta ei ole tuoreita havaintoja.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Just. Isä tuossa mainitsi että miten niin hautajaiset viime perjantaina, kuolinilmoituksessa 2vko sitten oli että "siunattu omaisten läsnäollessa". 
Rouva puhuu kyllä nyt ihan omiaan. 

Kirjoitettu

Jospa ilmoitukseen olisi tullut vakioteksti riippumatta tarkasta kuoppajuhlasta.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Siunaus ja hautaus voi olla eri aikaan. Esim. siunataan, poltetaan ja sitten tuhka haudataan myöhemmin.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Juuri näin. Muutama kk sitten isännälle oli siunaustilaisuus, sitten pistettiin mies tuhkaksi ja sen jälkeen oli uurnanlaskutilaisuus.

OnTopic: Kelit vituttaa. Ollut kestovitutus asian suhteen koko talven ajan. Saakeli sentään. Kesällä en vittuunnu vaikka satas vettä 24/7 läpi kesän. Kunhan ei saatana lumena vaan tule!

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

^^ jaa. Ne missä olen ollut mukana, niin on ollut siunaustilaisuus ja kyllä se arkku sen jälkeen on kannettu hautakuoppaan, että samalla kertaa kaikki. 
Mutta pointti oli kuitenkin se että jos työpäivään tulee muutos, niin siitä voisi etukäteen ilmoitella.  Ja minähän mitään ole tehnyt, eikä minun pidä kärsiä Rouvan menoista, että kun hän ei päässy perjantaina niin minä joudun tekeen järjettömän päivän. Ja valittaa sitten vielä siitä että 4.4. lähden töistä huikeet 15 minuuttia aiemmin. 
Ja vielä laittaa viestiä koneelle, että tämmöisen idiootin ( minä) kanssa niin ärsyttävä tehdä töitä. Menin sitten ...tai  yritin jutella, mutta tiuskii siinä että painu takaisin sinne huoneeseesi. 

Mä en voi tämmöistä käytöstä ymmärtää, en ole tehnyt mitään väärää. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Irtisanoudu heti. Ei kenenkään tarvii tuommosta kestää. Ei raha ole niin tärkeää että tuommosta paskaa tarviis kestää aina vaan. Sulla kun edes asuntolainaa enää ole niin pakolliset kuukausimenot niin pienet varmaankin että voisit olla vaikka Kelan peruspäivärahalla. Ilman pienintäkään työstressiä. Nauttisit vaan kuntoilusta ja sohvalla makaamisesta.

Kirjoitettu

On ehkä järkevämpää nyt tehdä tätä maailman helpointa työtä vielä tovi ja säästää, se voi hyvinkin olla muutaman vuoden kuluttua mun yksi unelmani toteutuu, että voi sanoo Rouvalle jotta soommoro ja pärjäile. 20 vuotta olen tässä työpaikassa ollut joten muutama vuosi menee. Ellei sitten voita lotossa.
 
:D eniten nautin kyllä lintulenkeistä. Nukkeittenkin laittelu on mukavaa, se harrastus on hiipumassa mutta aina sitä jotain...



 

Kirjoitettu
On 3/16/2024 at 9:21 AM, tempokisu said:

Siis mitä? joulukuulle? mene hyvä mies yksityiselle. Ite sain ajan olkapään ultraäänikuvaukseen terveyskeskuksessa 3 viikon kuluttua, vaurio tapahtui toukokuussa mutta sinnittelin kisakauden ja lokakuussa totesin että ei mene levolla ohi.

Joo, menen toki yksityiselle jos tämä tästä ei itsekseen parane. Paljon parempi jo nyt kuin viime viikolla.

Kirjoitettu

^ kannattaa käydä silti hakeen lähete ultraäänikuviin, päältäpäin ei olkapäävamman tilanne selviä, ja ehkä lähete myös fysioterapiaan. En ite olisi osannu kuntouttaa olkapäätä ilman fysioterapeutin ohjeita.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Vituttaako topicci valahtanut kakkossivulle jo. Joten korjataan tilanne.

Tenniskyynärpää vituttaa edelleen, ei osoita mitään/pienintäkään paranemisen merkkiä ja melkein päinvastoin. Kohta 3kk mittarissa asian suhteen "and still rocking strong!" 😢

Kirjoitettu

^ oletko syönyt tulehduskipulääkekuurin ja laittanu Mobilatia, ja sellainen tukiside, ja lepo. Muita hoitokeinoja en tiedä.
No et ole kyllä levänny, ei nyt luulisi pyöräilyssä että käsi rasittuu mutta mulla kyllä on talviajossa rasittunu. Liukkaalla ja söheröllä joutuu puristamaan tankoa niin että kädet rasittuu. 
Moni kuvittelee että kortisonipistos ja huomena rasitusvamma on ohitte. Ei ole. Vaatii aina lepoa, ei tarvitse edes lääkitystä mutta levolla ne ohi menee. Toisilla nopeemmin ja toisilla hitaammin. Itellä kaikki kesti ja kestää aina tosi pitkään, normisti kuukausi niin minulla kolme. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.