Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 20242 vuotta Tuo saatanan valkoinen märkä moska mitä satoi viime yönä taivaasta. Se vituttaa. Ankarasti. Laitan kohta kämpän myyntiin ja muutan sellaiseen maahan jossa sitä ei sada.
Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 20242 vuotta Wellcome to Torrevieja, auttaa kelivitutukseen kyllä. WHO mukaan Maailman terveellisin ilmasto Muokattu: 17. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^^ Mestari on Oppilaan kanssa ihan samaa mieltä. Tosin mietinnässä muuttaa paikkaan jonne ei tule ratikkaa....esimerkiksi Nakkila Muokattu: 17. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu jopo meni väliin....
Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 20242 vuotta Käviskö paikka, minne ei tule mitään eikä lähde mitään. Mä olen tehnyt työn ohessa liikennemeluhavainnointia. Uudellamaalla Herman Onkimaan kylä Mäntsälässä olisi täysosuma. Siellä on aivan hiljaista, mikä on suht harvinaista pk-seudun tuntumassa. Tampesterin suunnasta ei ole tuoreita havaintoja. Muokattu: 17. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta Just. Isä tuossa mainitsi että miten niin hautajaiset viime perjantaina, kuolinilmoituksessa 2vko sitten oli että "siunattu omaisten läsnäollessa". Rouva puhuu kyllä nyt ihan omiaan.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta Jospa ilmoitukseen olisi tullut vakioteksti riippumatta tarkasta kuoppajuhlasta. Muokattu: 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta Siunaus ja hautaus voi olla eri aikaan. Esim. siunataan, poltetaan ja sitten tuhka haudataan myöhemmin.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja ^Juuri näin. Muutama kk sitten isännälle oli siunaustilaisuus, sitten pistettiin mies tuhkaksi ja sen jälkeen oli uurnanlaskutilaisuus. OnTopic: Kelit vituttaa. Ollut kestovitutus asian suhteen koko talven ajan. Saakeli sentään. Kesällä en vittuunnu vaikka satas vettä 24/7 läpi kesän. Kunhan ei saatana lumena vaan tule! Muokattu: 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^^ jaa. Ne missä olen ollut mukana, niin on ollut siunaustilaisuus ja kyllä se arkku sen jälkeen on kannettu hautakuoppaan, että samalla kertaa kaikki. Mutta pointti oli kuitenkin se että jos työpäivään tulee muutos, niin siitä voisi etukäteen ilmoitella. Ja minähän mitään ole tehnyt, eikä minun pidä kärsiä Rouvan menoista, että kun hän ei päässy perjantaina niin minä joudun tekeen järjettömän päivän. Ja valittaa sitten vielä siitä että 4.4. lähden töistä huikeet 15 minuuttia aiemmin. Ja vielä laittaa viestiä koneelle, että tämmöisen idiootin ( minä) kanssa niin ärsyttävä tehdä töitä. Menin sitten ...tai yritin jutella, mutta tiuskii siinä että painu takaisin sinne huoneeseesi. Mä en voi tämmöistä käytöstä ymmärtää, en ole tehnyt mitään väärää.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja ^Irtisanoudu heti. Ei kenenkään tarvii tuommosta kestää. Ei raha ole niin tärkeää että tuommosta paskaa tarviis kestää aina vaan. Sulla kun edes asuntolainaa enää ole niin pakolliset kuukausimenot niin pienet varmaankin että voisit olla vaikka Kelan peruspäivärahalla. Ilman pienintäkään työstressiä. Nauttisit vaan kuntoilusta ja sohvalla makaamisesta.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta On ehkä järkevämpää nyt tehdä tätä maailman helpointa työtä vielä tovi ja säästää, se voi hyvinkin olla muutaman vuoden kuluttua mun yksi unelmani toteutuu, että voi sanoo Rouvalle jotta soommoro ja pärjäile. 20 vuotta olen tässä työpaikassa ollut joten muutama vuosi menee. Ellei sitten voita lotossa. eniten nautin kyllä lintulenkeistä. Nukkeittenkin laittelu on mukavaa, se harrastus on hiipumassa mutta aina sitä jotain...
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta On 3/16/2024 at 9:21 AM, tempokisu said: Siis mitä? joulukuulle? mene hyvä mies yksityiselle. Ite sain ajan olkapään ultraäänikuvaukseen terveyskeskuksessa 3 viikon kuluttua, vaurio tapahtui toukokuussa mutta sinnittelin kisakauden ja lokakuussa totesin että ei mene levolla ohi. Joo, menen toki yksityiselle jos tämä tästä ei itsekseen parane. Paljon parempi jo nyt kuin viime viikolla.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ kannattaa käydä silti hakeen lähete ultraäänikuviin, päältäpäin ei olkapäävamman tilanne selviä, ja ehkä lähete myös fysioterapiaan. En ite olisi osannu kuntouttaa olkapäätä ilman fysioterapeutin ohjeita.
Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Vituttaako topicci valahtanut kakkossivulle jo. Joten korjataan tilanne. Tenniskyynärpää vituttaa edelleen, ei osoita mitään/pienintäkään paranemisen merkkiä ja melkein päinvastoin. Kohta 3kk mittarissa asian suhteen "and still rocking strong!" 😢
Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ oletko syönyt tulehduskipulääkekuurin ja laittanu Mobilatia, ja sellainen tukiside, ja lepo. Muita hoitokeinoja en tiedä. No et ole kyllä levänny, ei nyt luulisi pyöräilyssä että käsi rasittuu mutta mulla kyllä on talviajossa rasittunu. Liukkaalla ja söheröllä joutuu puristamaan tankoa niin että kädet rasittuu. Moni kuvittelee että kortisonipistos ja huomena rasitusvamma on ohitte. Ei ole. Vaatii aina lepoa, ei tarvitse edes lääkitystä mutta levolla ne ohi menee. Toisilla nopeemmin ja toisilla hitaammin. Itellä kaikki kesti ja kestää aina tosi pitkään, normisti kuukausi niin minulla kolme.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään