Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Eipä nyt pahemmin. Vanha ja raihnainen mutta siihen on jo tottunut. 😏

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^Sama juttu, mutta todennut että ilman sitä vasta hulluksi tulisikin. Meinasin sanoa että "aina sama juttu näin sunnuntaisin"... mistähän toikin tuli? Onneks kellosta voi tarkastaa päivämääränkin. Ja ihan hyvä ettei ole sunnuntai.. enää ei vituta lainkaan niin paljon, viikkohan lähes ohi ja sitten olisi jopa lomaviikko.

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:

Jonkin verran. Työhän se pääsääntöinen vitutuksen aiheuttaja on.

Kääntyi kyllä niin että onneksi on töitä. Pari viikkoa sitten pelkäsin oikeesti että tähänkö loppui, oli tosi helpottavaa kuulla "jatketaan kuten ennenkin". 

Äh, just kun oli auton peitto kuivumassa kuivaushuoneessa, niin yöllä oli tullu lunta. 

Kirjoitettu

Sää on nyt ollut se päävitutus. Kuten nytkin, ei päässy fillarilla. Putsasin auton lumesta ja toi nyt peiton päälle, ja lapioin lunta auton takaa. Sitten iski sippaus. Ihan uupunut. 
Menen kävellen ja autolla töihin.

Kirjoitettu

^ menin kumminkin fillarilla, menomatka sujuikin ihan hyvin. Mutta ei herrajumala, välillä satanut ja taas on kelvit jäärataa. Ei tämmöisiä talvia ollut esimerkiksi 2008 ja 2009, pystyi hyvin ajaan joka päivä satasen tai enemmänkin, myös talvella.

Kirjoitettu

Ennen Aamulehti tuli tosi ajoissa. 
Nyt on muuttunut, eilen tuli viideltä ja tänään ei ole vieläkään tullu. Ostin varmuuden vuoksi eilen Iltalehden niin oli aamukaffella luettavaa. 

Kirjoitettu

Kyllä, naapurin kelkkapeelot häiritsivät taas tukevasti yövuorolaisen päivälepoa.

Onneksi pakkasivat kelkat kärryyn, josko huomenna olisi rauhallisempaa.

Kirjoitettu
24.2.2024 klo 16.45, Köfte kirjoitti:

Kyllä, naapurin kelkkapeelot häiritsivät taas tukevasti yövuorolaisen päivälepoa.

Onneksi pakkasivat kelkat kärryyn, josko huomenna olisi rauhallisempaa.

Ei, oikea arvaus, tulipa nukuttua harvinaisen hyvin päiväksi.

Kirjoitettu

Ei siellä voi pyöräillä! ### joka päivä yrittäny, lauantaina ajelin ajotietä, äskön kävin kokeilemassa ja sain ehkä 200m ajettua mutta suurin osa potkuttelua ja talutusta. 
Piti käydä kaupassa, optikolla ja kameraliikkeessä pyörällä, mutta tulee autokauppareissu. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kyllä. Vituttaa. Kiitos kysymästä. Oikeen käden tenniskyynärpää ei osoita mitään parantumisen merkkiä ja taju lähtee kun esim tekee niinkin rankkaa reeniä kuin Dysonin varsi-imurilla imuroi eteisen lattian. Ei kestä kannatella noin painavaa aparaattia oikealla kädellä. 2kk mennyt ja tässä alkaa olla pelko perseessä että menee elämäni eka bikepacking kesä tämän takia ihan vituiksi. No, onneksi ollut niin paska talvi että ei ole tullut reenattuakaan pahemmin, joten jaksas ajaakaan minnekään kauas ja nyt tuskin käsikään kestäs sitä. Hehkeetä.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

^ Tuo on viheliäinen vaiva, taisi puolisen vuotta vierähtää taannoin toipumisessa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.