Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Eipä nyt pahemmin. Vanha ja raihnainen mutta siihen on jo tottunut. 😏
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta Jonkin verran. Työhän se pääsääntöinen vitutuksen aiheuttaja on.
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta ^Sama juttu, mutta todennut että ilman sitä vasta hulluksi tulisikin. Meinasin sanoa että "aina sama juttu näin sunnuntaisin"... mistähän toikin tuli? Onneks kellosta voi tarkastaa päivämääränkin. Ja ihan hyvä ettei ole sunnuntai.. enää ei vituta lainkaan niin paljon, viikkohan lähes ohi ja sitten olisi jopa lomaviikko.
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20242 vuotta 7 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Jonkin verran. Työhän se pääsääntöinen vitutuksen aiheuttaja on. Kääntyi kyllä niin että onneksi on töitä. Pari viikkoa sitten pelkäsin oikeesti että tähänkö loppui, oli tosi helpottavaa kuulla "jatketaan kuten ennenkin". Äh, just kun oli auton peitto kuivumassa kuivaushuoneessa, niin yöllä oli tullu lunta.
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20242 vuotta Sää on nyt ollut se päävitutus. Kuten nytkin, ei päässy fillarilla. Putsasin auton lumesta ja toi nyt peiton päälle, ja lapioin lunta auton takaa. Sitten iski sippaus. Ihan uupunut. Menen kävellen ja autolla töihin.
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ menin kumminkin fillarilla, menomatka sujuikin ihan hyvin. Mutta ei herrajumala, välillä satanut ja taas on kelvit jäärataa. Ei tämmöisiä talvia ollut esimerkiksi 2008 ja 2009, pystyi hyvin ajaan joka päivä satasen tai enemmänkin, myös talvella.
Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20242 vuotta Ennen Aamulehti tuli tosi ajoissa. Nyt on muuttunut, eilen tuli viideltä ja tänään ei ole vieläkään tullu. Ostin varmuuden vuoksi eilen Iltalehden niin oli aamukaffella luettavaa.
Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20242 vuotta Kyllä, naapurin kelkkapeelot häiritsivät taas tukevasti yövuorolaisen päivälepoa. Onneksi pakkasivat kelkat kärryyn, josko huomenna olisi rauhallisempaa.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20242 vuotta 24.2.2024 klo 16.45, Köfte kirjoitti: Kyllä, naapurin kelkkapeelot häiritsivät taas tukevasti yövuorolaisen päivälepoa. Onneksi pakkasivat kelkat kärryyn, josko huomenna olisi rauhallisempaa. Ei, oikea arvaus, tulipa nukuttua harvinaisen hyvin päiväksi.
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20242 vuotta Ei siellä voi pyöräillä! ### joka päivä yrittäny, lauantaina ajelin ajotietä, äskön kävin kokeilemassa ja sain ehkä 200m ajettua mutta suurin osa potkuttelua ja talutusta. Piti käydä kaupassa, optikolla ja kameraliikkeessä pyörällä, mutta tulee autokauppareissu.
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Kyllä. Vituttaa. Kiitos kysymästä. Oikeen käden tenniskyynärpää ei osoita mitään parantumisen merkkiä ja taju lähtee kun esim tekee niinkin rankkaa reeniä kuin Dysonin varsi-imurilla imuroi eteisen lattian. Ei kestä kannatella noin painavaa aparaattia oikealla kädellä. 2kk mennyt ja tässä alkaa olla pelko perseessä että menee elämäni eka bikepacking kesä tämän takia ihan vituiksi. No, onneksi ollut niin paska talvi että ei ole tullut reenattuakaan pahemmin, joten jaksas ajaakaan minnekään kauas ja nyt tuskin käsikään kestäs sitä. Hehkeetä. Muokattu: 26. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ Tuo on viheliäinen vaiva, taisi puolisen vuotta vierähtää taannoin toipumisessa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään