Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:

Vetäisin äsken fillarilla ihan kunnon OTB:n. Pieni naarmu leukaan ei haittaa ja sitä tuskin näkyy enää parin päivän päästä, mutta olkapäätä juilii. Sama olkapää mikä on temppuillut aiemminkin. Voi vee jos alkaa haittaa punttihommia, kun ei ole aikoihin vaivannut.

Olkapää tuntuu olevan ihan ok, mutta niskat on jumissa.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

apua, auttakee, ei ei...siis oli se "Vitaepro mainos - oletko tuplannu anniksesi" maailman ärsyttävin, mutta nyt ovat laittaneet "paremmaksi"; HK. Tämä mainos jossa neitokainen herää ja sängyvn vierellä on HK:n leikkeleitä leivän päällä yms. "Todella hookoo ( hookoo)..." on jotain niin kammottavaa että laitan kädet korville ja menen toiseen huoneeseen.
Kannattaako tehdä näin ärsyttävä mainos > en todellakaan osta HK:n tuotteita. Enkä Vitaeproota, taannoin soitti myyjä ja kauppasi...totesin että on niin ärsyttävä mainos että en todellakaan osta. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Naapurin mölyapinat rälläävät kelkoilla pitkin ja poikin, teillä, kaduilla ja klv:llä.

Kolaroisivat saatana vaikka keskenään; märkänä unena tälli poliisiauton kylkeen.

Paskanhaju vaihtui siis 2-tahtisen käryyn, huoh.

 

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:

Naapurin mölyapinat rälläävät kelkoilla pitkin ja poikin, teillä, kaduilla ja klv:llä.

Kolaroisivat saatana vaikka keskenään; märkänä unena tälli poliisiauton kylkeen.

Paskanhaju vaihtui siis 2-tahtisen käryyn, huoh.

 

Onkohan kelkkoja nelarimoottoreilla ? Ainakin enduromopo on paljon parempi ajaa nelitahtimoottorilla, koska sillä ei tarvitse sotkea vaihteistoa läpi kaiken aikaa. Vääntöä riittää.

Kirjoitettu

Oikeesti, saat tekstiviestin että  "xxxx on kuollut.." oli ja on vaan niin järkyttävää, olimme kuitenkin hyvissä väleissä ja paljon juteltiin muista asioista, ja niin paljon jäi juteltavaa olisin halunnu kertoa, niin epäreilua kun vielä pari viikkoa sitten sovittiin tapaamisesta, ja odotin sitä innolla. 
On myös huoli että pysyykö firma pystyssä? asiakkaita on ainakin ihan älyttömästi, jotenkin aattelee että eihän Rouvalla muutakaan työtä ole eikä siittäkään mitään tule että on tekemättä mitään. 

Ja kyllä mä nyt olen pettynyt, Jumala - miksi? 

Kirjoitettu
9.2.2024 klo 09.51, alpensau kirjoitti:

Onkohan kelkkoja nelarimoottoreilla ? Ainakin enduromopo on paljon parempi ajaa nelitahtimoottorilla, koska sillä ei tarvitse sotkea vaihteistoa läpi kaiken aikaa. Vääntöä riittää.

Onhan niitä ollut jo pitkään. Kuluttavatkin paljon vähemmän kuin kakstahdit. Ääntä nekin kyllä pitää.

Kirjoitettu

^Itsehän olen ajanut sekä kaksitahti- että nelitahtikelkoilla. Rotaxin eTec 2-tahtiset on pienempiruokaisia kuin Yamahan nelitahtikelkat. Ja helvetin paljon kevyempiä.

Kirjoitettu

Kappas, sittenhän on myös sähkökelkka!

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sahkomoottorikelkka-lyomassa-lapi-yksikaan-ei-jaanyt-tulematta-safarilta-takaisin/6cf309bd-1ef1-482f-938c-11986e66a260?ref=iltalehti:4f3b

Kaveri lähti autotehtaan laatupäällikön pestistä pari-kolme vuotta siten tuonne Lynxin pajalle vastaaviin hommiin.

Kirjoitettu
16 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:

^ Ikuisilla mopojonneilla ei riitä ymmärrys moisiin. 

Minä myin viimeisen endurohärpäkkeen 22 vuotiaana pois. Hyvä, kun loppui kiinnostus. Vähän liikaa tulikin ajettua.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.