Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 20242 vuotta 13 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Vetäisin äsken fillarilla ihan kunnon OTB:n. Pieni naarmu leukaan ei haittaa ja sitä tuskin näkyy enää parin päivän päästä, mutta olkapäätä juilii. Sama olkapää mikä on temppuillut aiemminkin. Voi vee jos alkaa haittaa punttihommia, kun ei ole aikoihin vaivannut. Olkapää tuntuu olevan ihan ok, mutta niskat on jumissa.
Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 20242 vuotta Ei minua, mutta linkin tana olevan kaverin vitutuksen väreilyn saatan kyllä aistia! https://tekniikanmaailma.fi/pieni-oikaisu-kahdeksan-vuoden-projektissa-kostautui-tulitikuista-tehtya-eiffel-tornia-ei-kelpuutettu-ennatystenkirjaan/
Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 20242 vuotta apua, auttakee, ei ei...siis oli se "Vitaepro mainos - oletko tuplannu anniksesi" maailman ärsyttävin, mutta nyt ovat laittaneet "paremmaksi"; HK. Tämä mainos jossa neitokainen herää ja sängyvn vierellä on HK:n leikkeleitä leivän päällä yms. "Todella hookoo ( hookoo)..." on jotain niin kammottavaa että laitan kädet korville ja menen toiseen huoneeseen. Kannattaako tehdä näin ärsyttävä mainos > en todellakaan osta HK:n tuotteita. Enkä Vitaeproota, taannoin soitti myyjä ja kauppasi...totesin että on niin ärsyttävä mainos että en todellakaan osta. Muokattu: 8. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 20242 vuotta Naapurin mölyapinat rälläävät kelkoilla pitkin ja poikin, teillä, kaduilla ja klv:llä. Kolaroisivat saatana vaikka keskenään; märkänä unena tälli poliisiauton kylkeen. Paskanhaju vaihtui siis 2-tahtisen käryyn, huoh. Muokattu: 8. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 20242 vuotta Ärysttäviä mainoksia... miten olisi muikkatiksi (varttuneemmille) iloiselta 70-luvulta TV renkutus: Kokeilkaa tekin, Tag!
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20242 vuotta 13 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Naapurin mölyapinat rälläävät kelkoilla pitkin ja poikin, teillä, kaduilla ja klv:llä. Kolaroisivat saatana vaikka keskenään; märkänä unena tälli poliisiauton kylkeen. Paskanhaju vaihtui siis 2-tahtisen käryyn, huoh. Onkohan kelkkoja nelarimoottoreilla ? Ainakin enduromopo on paljon parempi ajaa nelitahtimoottorilla, koska sillä ei tarvitse sotkea vaihteistoa läpi kaiken aikaa. Vääntöä riittää.
Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 20242 vuotta Oikeesti, saat tekstiviestin että "xxxx on kuollut.." oli ja on vaan niin järkyttävää, olimme kuitenkin hyvissä väleissä ja paljon juteltiin muista asioista, ja niin paljon jäi juteltavaa olisin halunnu kertoa, niin epäreilua kun vielä pari viikkoa sitten sovittiin tapaamisesta, ja odotin sitä innolla. On myös huoli että pysyykö firma pystyssä? asiakkaita on ainakin ihan älyttömästi, jotenkin aattelee että eihän Rouvalla muutakaan työtä ole eikä siittäkään mitään tule että on tekemättä mitään. Ja kyllä mä nyt olen pettynyt, Jumala - miksi?
Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 20242 vuotta Kukaan ei ole täällä sättinyt työnantajaansa samalla voimalla kuin...
Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 20242 vuotta 9.2.2024 klo 09.51, alpensau kirjoitti: Onkohan kelkkoja nelarimoottoreilla ? Ainakin enduromopo on paljon parempi ajaa nelitahtimoottorilla, koska sillä ei tarvitse sotkea vaihteistoa läpi kaiken aikaa. Vääntöä riittää. Onhan niitä ollut jo pitkään. Kuluttavatkin paljon vähemmän kuin kakstahdit. Ääntä nekin kyllä pitää.
Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 20242 vuotta ^Itsehän olen ajanut sekä kaksitahti- että nelitahtikelkoilla. Rotaxin eTec 2-tahtiset on pienempiruokaisia kuin Yamahan nelitahtikelkat. Ja helvetin paljon kevyempiä.
Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 20242 vuotta Kappas, sittenhän on myös sähkökelkka! https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sahkomoottorikelkka-lyomassa-lapi-yksikaan-ei-jaanyt-tulematta-safarilta-takaisin/6cf309bd-1ef1-482f-938c-11986e66a260?ref=iltalehti:4f3b Kaveri lähti autotehtaan laatupäällikön pestistä pari-kolme vuotta siten tuonne Lynxin pajalle vastaaviin hommiin.
Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 20242 vuotta 16 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: ^ Ikuisilla mopojonneilla ei riitä ymmärrys moisiin. Minä myin viimeisen endurohärpäkkeen 22 vuotiaana pois. Hyvä, kun loppui kiinnostus. Vähän liikaa tulikin ajettua.
Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 20242 vuotta Nyt olisi ajokelit https://www.netrauta.fi/sahkopotkukelkka-skick-1000w-eri-vareja https://www.kone-glans.fi/monkijat/sahkokayttoinen-nelivetomonkija-atv-058e-talvipaketilla/
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään