Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ kirjoitin jo siihen lappuun joka oli autonpeiton päällä, että on vain kuivumassa eikä tarvi heti hermostua, mainitsin myös sen luiskan ja soutulaitteen.
Siinä lapussa nimittäin oli että SÄILYTÄ tätä jossain muualla. En ole säilyttänyt, vaan on ollut 1-2 päivän ajan siinä.
Kyllä paras tapa on soittaa isännöitsijälle. Ja todellakin, kertoa että vuosikymmenien ajan ei ole haitannu ketään.

Sen hajonneen cyclon vien pyörävarastoon, jos joku varastaa niin ei kovin pitkälle pääse sillä jos vaihdat vaihteita niin takavaihtaja todennäköisesti irtoaa. Tulee tilaa kanakoppiin, sillä siellä on autonpeitteen säilytyspaikka. 

Olen ihan varma että rollaattorilla pihaa edestakaisin kulkeva mummeli on valittanu. Alkoi mulle aukoon suutaan ja sanoin että älä siinä valita. 

Kirjoitettu

No kun en keksiny muutakaan niin tuulilasin päällä on filtti ( hei aamulla tuuli oli viskannu koko autonpeitteen pois ) ja nyt toinen filtti on viikattuna pakettina konepellin päällä, kun en parempaakaan paikkaa keksiny )

Kirjoitettu

heh....soitin isännöitsijälle, kuulemma hallitus ei ole kokoontunut eikä laittanu mitään lappuja että unohda laput.
Esitin arvelun kuka laput on laittanu, ja ilmeisesti juuri näin, kyseinen mummeli kun on hallituksen jäsen - mutta ei voi hallituksen nimissä kirjoitella mitään nootteja. 
En voi luonnolleni, että EN ota asiaa puheeksi kyseisen henkilön kanssa. Ihan varmasti sanon, kysyn että mikä häiritsee ja kerron myös soittaneeni isännöitsijälle. 

Onhan se varmaan kiva että ulkoilu rajoittuu kävellä rollaattorilla pihaa edestakaisin, mutta se ei ole kenenkään muun talon asukkaan syy. Rollaattori myös vie enemmän tilaa kun mun filttini. Joka on nyt viikattuna pyöränpesuämpärin sisällä. 

Joo mutta tänään mun ulkoilu rajoittuu pelkkään työmatkaan ( lähden ainakin yrittämään fillarilla), kävin aamulla mutta tuli tunne että ei. 
Ajelin eilen melki 6 tuntia kovassa tuulessa, ilman töitä tämä päivä olisi ollut lepopäivä. 

Kirjoitettu

Ei sen tartte olla se hallituksen mummeli. Kertseissä riittää laputtajia ja jos jonkin sortin valvojaa ja sääntöjen luojaa.

Meillä on rauhallista eikä naapurustosta kuulu edes kolahteluja.
Mutta muinoin oli yksi topakka täti (RIP), pesulan vääpeliksi kutsuttiin, jotta että tilassa sitten noudatettiin järjestystä ja kuria armeijan jämptisti :)

 

Kirjoitettu

Mä olisin aikanaan saanut pilkkahintaan 4 huonetta ja keittiö vuokrakämpän, mut naapurissa asui ilmeisesti joku narkkari, joka soitteli "freestylelaulujaan" eli huusi ja hakkasi kitaraa + muuta ihme möykkää ja uhoa. Asuin silloin 2 rappua kauempana ja kuulin välillä tuota älämölöä. En sitten mennyt tohon... se oli riski, saako kundi häädön tai kuoleeko vai jatkaako mölyä. Ojasta allikkoon -> muutin Lahteen. 

Kirjoitettu

Noita kyttääjiä ja laputtajia piisaa. Ei kannata stressaantua. Aikoinaan yhdessä taloyhtiössä asuessa, kun vaihdoin autoa niin kesti tunnin katokseen ajamisesta, kun naapurin eläkeläiskyttääjä oli soittamassa ovikelloa, että joku on sun katokseen ajanut autonsa. Totesin, että kyllä se ihan minun auto on.

Kirjoitettu
14 minuuttia sitten, concorde kirjoitti:

Näitä kun lukee, niin musta ei tuu ikinä kerrostaloasujaa.. :D

No, nevö sei nevö...

No on omakotiasumisessakin haittansa. Mulla oli Lestadiolaisperhe seitsemällä lapsella naapurina, sinänsä olkoon toi setti, defaultina ei mtiään vikaa, mutku nää oli munapäitä lähes kaikki (2 lasta oli käyttöliittymätlään ookoo) ja aina jotain filunkia ja viritystä alkaen talon rakentamisesta. Ensimmäinen lause minkä kuulin perheen äidiltä oli "me jouduttiin laittamaan nää laudat teidän pihalle että mahdutaan rakentamaan". Ja toden totta, meidän tuoreella nurmikollahan oli nippu sekalaista puutavaraa... yllättäen se ei jäänyt siihen :D . Onneksi rupesivat yrittäjiksi ja jonkunnäköisen konkurssin jälkeen joutuivat muuttamaan veke. 

Yhteenaikaan meidä pihalla liikkui stalkkeri, joka kyttäsi naapuritalon tyttöä ikkunasta, minä ja poika jahdattiin tätä eri kerroilla (mulla ei sinänsä ollut motiivia ottaa edes kiinni, tappelussa olisi varmaan hävinnyt nuorelle miehelle, mutta ihan "täältä pihalta lähtee joku perään"-fiiliksen antamiseksi), tuo oikaisi aina meidän pihan kautta. Huomattavasti henkilökohtaisemman tuntuista, kuin että kerrostalon pihalla menisi joku sakilainen tai lättähattu. 

Sitten koira- , puntti- ja pyörähommien takia pihahan on tosi jees. Ja kesällä muutenkin ihan vaan oleiluun. Ei puhettakaan että mökkiä hommaisi. Puolensa kummallakin. Jos ei olisi perhettä niin vuokralla kerrostalossa olisi mun ratkaisu. Jos kävisi vituttamaan, vaihtaisi maisemaa. Simppeliä. Etätöiden aikana voisi vaihtaa vaikka kaupunkia samantien. Tai maata. 

Kirjoitettu

^^ kyllä se se mummeli vaan on. Ainut jonka kanssa on tullu "sanomista". Muuttaisin, mutta on niin isoja kalusteita ja niin paljon nukkeja että hirvittää...ei näitä millään kuorma-autolla siirretä.

Mutta jouduin tuleen linja-autolla töihin, tosin kävellyt puolet matkasta. Ensin talutin pitkän matkaa hikoiluun asti ja totesin että ei, oli toisen puolen pyörätie sitten aurattu mutta en jaksanu enää palata ja vaihtaa vaatteita.
Tampereen puolellakin oli sitten pitkiä pätkiä söheröä.

Kirjoitettu

..ja perkulees sentään taas ...pitäisi ottaa "väliin" 90+ vuotias ja heti näkee että ei ole mikään lyhyt käynti, johonkin väliin.
Kun niitä välejä ei ole.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.