Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 20242 vuotta Mä tiedän yhdenkin tyypin joka haki Lahdessa vuosikausia ja lopulta piti sit muuttaa Asikkalaan Tää vois olla Lappumummon eka kuva...
Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 20242 vuotta Mulla olisi pari hyvää mummo- ja vaarijuttua asunto-oy-teemalla.
Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 20242 vuotta Tätä mä ajattelinkin että lypsän täältä + omista nuoruuden kokemuksista . No, tää riittää toistasek, jää aikaleima tohon kuvaan jos joku yrittää varastaa idean...
Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 20242 vuotta Hallitukseen on yleensä hirmu vaikea saada väkeä. Mutta hallituksen arvostelijoiksi väkeä riittää kyllä, mutta itse sitten kieltäytyvät jyrkästi vastuullisesta tehtävästä. Maallikolle se ei aina olekaan ihan helppo rasti, jos vaikka joutuu jollain tavoin osallistumaan kokoustekniikkaan. Hallituspaikan pelko ja vaikkapa ehdotus ääntenlaskijan virkaan saa monen jäämään pois kokouksesta. Ja kyllä, tavikselle jolla ei ole ikinä ollut mitään kokemusta kokoustamisesta, niin onhan se melkoinen peikko havaita yhtäkkiä olevansa hallituksen puheenjohtaja ja vetämässä yhtiökokousta. Hallituksen ei muuten tarvitse muodostua yhtiön asukkaista tai osakkeiden omistuksesta. Myös täysin ulkopuoliset henkilöt voivat muodostaa hallituksen. Tässä voisi olla jokin bisneksen paikka, taloyhtiön ulkopuolinen hallitus. Pelkästään sellaisenaan se ei tietenkään lyö leiville, mutta mutta isännöitsijälle kelpo tapa saada lisää laskutettavaa. Joskin hallitus ja isännöitsijä samasta byroosta ei ole hyvä asia, toki voi olla toimistojen välisiä ristiin tekemisiä, mutta silti. Pahimpia tyyppejä hallituksessa ovat ehkä ne tekniset osaajat, jotka luulevat osaavansa, mutta käytännössä ei tuon taivaallista kuinka asiat oikeasti menevät, mutta osaavat totaalisesti sotkea kaikkia asiat esiintymällä asiantuntijana. Tämän tähden itsekin haluan pois hallitusvastuusta, kun toi talotekniikka ei ole mun juttuja, tiedän kyllä asioita mutta juurikin sen verran sotkeakseni. Onnekseni ymmärrän oman puutteellisuuden asioissa ja tuonkin omia näkemyksiä mietittäväksi josko niistä saisi jotain ideaa johonkin. Nyt olen viimeisellä jatkokaudella hallituksella, kun pyytämällä pyytelivät, kun on noita isompia remppoja ollut tulilla. Seuraavaan hallitukseen saavat löytää osaajat muualta.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta Mä olen kyllä nyt kipeenä. Ei pysy pystyssä, väsyttää ihan tajuttomasti, heikottaa. Söin aamupalan, tuli ylös. Jo eilen nukuin niin pitkät "päiväunet" etten viitsiny enää alkaa ruokaa laittaa. Jos huomena on samanlainen olo, pakko soittaa Rouvalle että oon kipee. Ei pystyisi edes autolla töihin. Jäi merisääkin kuulematta, ja nytkin takas nukkumaan.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta 57 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Mä olen kyllä nyt kipeenä. Ei pysy pystyssä, väsyttää ihan tajuttomasti, heikottaa. Söin aamupalan, tuli ylös. Jäi merisääkin kuulematta, ja nytkin takas nukkumaan. Ainakin salmonellassa on samat oireet. Joo ja Pyhäjärvi tulvii pian, lähitaloissa asuvia pyydetään siirtymään sisämaahan päin turvaan.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta Koneella nyt....käynyt juomassa appelsiinilimua ja sitten vessassa. Mutta tuntuu että olen vaan uupunut, kuumetta ei nyt oikeesti ole ( 35,6) verenpaine on suht maltillisissa ( mulle) lukemissa 174/90 . Vielä eilen aattelin että käyn tänään Rantaperkiön linturuokintapaikalla kameran kanssa...mutta en käy.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta Sä et varmaan lue punttiketjua, mutta jos sulla on vietärivaaka (eli sellanen vanha, ei-digivaaka) niin kokeile puristaa sitä aina aamusin, ota lukema ylös... sitten kun on selkeesti alhainen, ei kannata edes yrittää ajaa mitää pitkää... palautusta niin kauan kunnes nousee sun normaaliin (vaatii tilastointia hetken aikaa tämä systeemi). Saattas olla palauttelun tarvetta myös.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ on olemassa vanhanmallinen vaaka, mutta miten mä sitä puristan? Paino on ollu 45kg jo useamman vuoden, paitsi kun meni 46kg niin jätin suklaan ja koskenlaskija-juuston syömisen vähemmälle. Saavutin 45kg, mutta nyt tuppaa taas oleen vähän yli. Sensijaan vyötäröltä on menny 6cm.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta otat kaksin käsin kiinni siitä vaikka niin että peukalot sillä puolella mihin astut ja muut sormet toisella. Mielikuvana esim. että vaaka olisi tarjotin, jota kannat kaksin käsin (toivottavasti tämä ei sekoita enemmän kun auttaa ) Sitten puserrat minkä lähtee. Kummallakin kädellä siis yhtä aikaa. Se on ihan sama mitä se näyttää, ei kannata vertailla jos netistä löytää jotain puristusmittareilla olevia "normaaleja", vaan katot mikä sun puristusvoima yleensä on (aina samaan aikaan vuorokaudesta, aamu on hyvä) ja sitten jos on paljon alle normaalin: huilaat, jos paljon yli: voi kokeilla vaikka ajaa kovempaa tai pitkää lenkkiä tms. Hei, tästähän on joku tehnyt ihan videon Muokattu: 14. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta 21 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Mä tiedän yhdenkin tyypin joka haki Lahdessa vuosikausia ja lopulta piti sit muuttaa Asikkalaan Tää vois olla Lappumummon eka kuva... Onko tommi sinun piirtämä kuva?
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta ^^ elämä alkaa palata, nälkäkin on kun viimeksi syöny eilen aamulla...joo kokeilin tota vaakaa, mutta mun rimpulakädet on aika voimattomat...tuloksena vaaka näyttää 11kg talkoissa jaksan kyllä lapioida soraa, mutta en jaksa kantaa kuin puolillaan olevan soraämpärin. Oma arvio että olen vain uupunut. Ja TAAS tulee lunta, aamullakin katsoin että ei ajelusta mitään tule eikä muuten olisi tullutkaan.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta 25 minuuttia sitten, Nickname kirjoitti: Onko tommi sinun piirtämä kuva? On joo. Mä olen yrittänyt tollasta tyylii nyt treenailla, kun AI tekee noita fotorealistisia sen verran paremmin. ^Pidä toi 11kg nyt "huono kunto" mittana ja kato huomenna mitä näyttää... sit jos aamulla on 11kg niin voit kääntää kylkeä tai mennä autolla töihin. Muokattu: 14. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta Eipä vituta. Ei ole vituttanut pitkään, eipä oikeastaan kertaakaan siitä lähtien kun hommat loppus. Aika vain menee turhan joutuin, sitä ei huomaakaan kun päivä on jo pitkällä ihmiset alkavat palailla hommistaan ja taas jäi päivän oloon paljon juttuja kesken. Mutta enpä valita
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ huomenna on vapaata, mutta ei se bussilla töihinkään auta jos ei meinaa ihminen pystyssä pysyä. Se vaan kun tiistaina on se 26 asiakasta niin peruminen on aika kammottava operaatio. Päänsärkyäkin sitten, jouduin ottaan Panacodin...no, olenkin tässä miettinyt että koskahan sitä "romahtaa". No se kävi nyt. Enteitä oli eilenkin...verenpaine oli äskön 132/ 95 se on mulle alhainen ja sinänsä voi aiheuttaa huimausta. Harmittaa kyllä kun mitään en ole saanu aikaseksi, eilen imuroin löysästi ja ajattelin että siivoan huomenna ( eli tänään) paremmin. No eipä tullu mitään. Piti käydä katsomassa lintuja, no en jaksanu ( onneksi vein eilen lisäruokaa ) enkä ole saanu luettuakaan mitään, yhden aukeaman Tiede&Luonto-lehdestä, ja kaikki asiat on menny "ohi". Mutta, ei ole ensimmäinen kerta kun perjantain työpäivän jälkeen olen ihan raato.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään