Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20232 vuotta Toihan on melkeen sama juttu kun mun autokaupoilla, kun kauppaan tuli mukaan uudet pakkasrenkaat. Nyt huoltoukko pisti merkille, että 4 vuotta vanhan reilun parikyt tuhatta ajetun auton pakkasrenkaat ovat vaihtokunnossa. Autokauppias oli huijaamalla petkuttanut ja laittanut kaksi vuotta vanhat renkaat alle, eli gumekset ovat nyt kuusivuotiaat ja kovettuneet liukkaiksi. Muokattu: 18. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20232 vuotta Tänään sitten ajellaan vesisateessa, piruvie. Kylppärin lattia on nyt täynnä vaihtovaatteita, kun tässä jo kerran kävin kastumassa.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20232 vuotta Ihan hyvin olisi Tampereella voinu ajella, Hatanpäällä aurasivat sileeksi ja hiekoitusta oli joka paikassa runsaasti - toisin kuin Pirkkalassa. Kävelin sitten pitemmän kierroksen, illalla on lonkat ja vasen jalkaterä kipeät.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20232 vuotta Ja nää ulkomaalaiset ajokortin suomalaiseksi vaihtajat on toisinaan rasittavia. Ensin aulaan tulee koko perhe eväitten kanssa tuntia ennen yhden perheenjäsenen vastaanottoaikaa. Ja istuvat tuossa vastaanoton edessä, jossa on ahtainta. Sitten ( eri tapaus) isä tulkkaa englannista lapselleen, ja huomasin että kuiskasi näkötaululta numerot, voiko piirtää malliksi sen kellon.... Loppujen lopuksi totesin ettei tästä mitään tule, en tee todistusta - ja siis eihän se niin ole, että kaikille pitää kortti myöntää. Perjantaina on sitten vielä enemmän näitä ulkomaalaisia. Kuka tämmöisenkin on keksiny että pitää olla nuorilla ( yleensä töissä tai opiskelijoita ) lääkärintodistus? olisi vaikka ajokoe, paljon hyödyllisempi tapa. Muokattu: 19. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20232 vuotta Tilasin tehoakkumulaattorin mun vanhaan Dell E6440:aan ja ihan oikeasti maksoin ylimääräistä 12 evroa, jotta toimitus on ennen joulua. No, UPS lähetti tänään viestin jotta: Your delivery will be rescheduled due to a missed aircraft transfer. We will update the delivery date as soon as possible. Noilla on yksi homma. Vain yksi. Saatanan tunarit.
Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 20232 vuotta No niin. Näitä ulkomaalaisia on tulossa tai ehkä on....vaikka miten paljon, 3 jättänyt tulematta että 45minuuttia tyhjän kanssa. Eikä tässä osaa keskittyä esim. lukemiseen niin olen selannu nettiä ( onneksi alkoi toimimaan, oli ensin se keltainen kolmio "ei internet-yhteyttä" Rouvan mukaan kun on tällainen päivä, kaikki on netissä ja se aiheuttaa ettei netti toimi....)
Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 20232 vuotta Joo, otin eilen yhden (1) annoksen jotain muovipullo-tallinnanlaiva-laaturommia Pepsin kanssa. Eikös tuo maku kummittele suussa vielä nytkin, yököttävänä. Joulu piloilla ja uusi vuosikin... kokonaan vuosi 2024!!!11!! Miten ne myy tollasta ja kuka tarjoaa sitä vierailleen? Tosin vielä hullumpi saa olla kun juo, mutta kun suku on koossa, mä haistelen vaikka liimaa... tai ainakin melkein. Täytyy nyt toivoa että jouluviini/olut vie maun suusta.
Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 20232 vuotta ^ useampikin viinipullo ja kauniin punaisenvärisiä marja-juomasekoituksia kaadettu pois. Mutta EIKÄ #¤% mun ruokintapaikka B:n ihan viereen tehty koneella latu-ura. On just siinä missä olisin jos otan kuvia. Ruokinta on pakko muuttaa muualle. Mutta jos linnut kuitenkin muistavat paikan, jätän sinne yhden talipallohimmelin, ja vien ne muut jonnekin toiseen paikkaan.
Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 20232 vuotta 13 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Ruokinta on pakko muuttaa muualle. Mutta jos linnut kuitenkin muistavat paikan, jätän sinne yhden talipallohimmelin Tuo tärkeiden paikkojen muuttaminen on aika iso asia eläimille. Toisaalta menepä vakiokauppaasi, jossa hyllyjä veivataan kerta kaksi vuodessa uuteen asentoon. Veetuttaa kuin pientä oravaa eikä löydä mitään.
Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 20232 vuotta ^ no sitähän minä tässä mietinkin ja jää sinne kuitenkin yksi talipallerohimmeli, sinne menee 8 talipalleroa. Viime vuonnakin oli vain yksi talihimmeli. Mutta linnut ei tykkää tällaisesta paikasta jossa menee latukone ja hiihtäjiä ihan vierestä. Toinen paikka on sadan metrin päässä, löytänevät sen.
Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 20232 vuotta Ei ne hiihtoniilot mitään haittaa. Sysmän tuntumassa takavuosina nämä luonnonsuojelijoina itseään pitävät vassarit keksivät viedä elinkeinon metsänomistajilta, kun keksivät Valkoselkätikan ja että on erittäin uhanalainen (yleinen kuitenkin esim. Virossa, mutta harvinainen Suomessa). Kaikki toiminta kiellettiin laajalta alueelta, koska häiriintyvät. Siinä sitten yhdessä paikkaa ihmeteltiin kun yksi tikkapari päätti tehdä pesän tienvarteen, jossa oli tukkeja pinottuina.
Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 20232 vuotta ^ minua haittaa, joutuisin otaan kuvia ladun päällä seisten, ja sitten jos olisi hyvä tilanne - tulee hiihtäjä ja pilaa kaiken, ja hiihtäjän mielestä minä pilaan ladun. Ei ole myöskään kiva mennä laittaan lisää ruokaa, kun siinä hiihdetään vierestä.
Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 20232 vuotta Työpäivä tässä alkamassa. Vaikka on perjantai ja vähän lomaakin niin ei paras fiilis. En oikein tiedä miksi. Monia pieniä syitä ehkä. Samaa oli ennen tuota pientä joululomaa. Loma itsessään meni onneksi ihan hyvin.
Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 20232 vuotta Joo. FBssä seuraamani ryhmään vaaditaan selkeitä kuvia joista ihmisen tunnistaa... eipä tule laitettua ja pois ryhmästä lentänen. voisi lentää veke koko FBst'
Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 20232 vuotta ^ "syödään kalaa"-ryhmässä ei onneksi tarvi laittaa itestä kuvaa, mutta positiivista kalaruokatunnelmaa, vinkkejä ja suosituksia ja inspiraatiota. Tämä on ollu kiva harrastus, tulee laitettua itelle kivannäköisiä kattauksia siinä ja puolin ja toisin tulee inspiraatioita. ### mutta piruvie sentään meni 34e viini ihan hukkaan, kaadoin pois. Oliko pakko kokeilla? olisi ostanu vaan tuttua hyväksi havaittua. No en tiedä onko tämä nyt hyvä vai huono juttu mutta seuraavan 2-viikkoiseen palkkajaksoon sisältyy 3 työpäivää. Onneksi visalasku oli muutama satanen. Mutta sitten putkahti Ilmarisen YEL-maksu. No toisaalta jos aamulla olisi pitäny lähteä töihin olisin soittanu että olen kipee, kun olin ihan raatona. Pitää sitä ihmisellä lomaakin olla, tähän tuli nyt 5 lomapäivää - 1 työpäivä - 4 lomapäivää. Ei ehkä toteudu kun vasta vuoden päästä kun joulupäivät on keskellä viikkoa. Muokattu: 29. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään