Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 20232 vuotta 28 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Vempele löytys ja nyt ilostuttaa Kävin vielä tutkimassa Rouvan lentoveskan, jonka väitti tyhjänneensä. Paskanmarjat, tu sin heti painosta, tavaraa on ja siellähän se, sivutaskussa 🥳 Mä palasin innsbruckissa ravintolaan etsimään emännän kännykkää. Se oli kuitenkin tuon veskassa (kuten kaikki muutkin tähän asti kadonneet esineet). Normaalisti auttaa, kun soittaa siihen.
Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 20232 vuotta On 10/22/2023 at 5:43 PM, mgcc said: Ei vituta. Paketin postittaminen meni jouheasti, kun postin sopimusnumero antoi postin asiakaspalvelialle kaiken olennaisen tiedon ja mä sain kuitin. Nyt jäämme odottamaan reagtiota vastaanottajalta. Tämäkin asia tuli päätökseensä Power.fi ei suostu mihinkään, koska olisi pitänyt toimittaa koko mikroaaltouuni huoltoon "vian todentamiseksi". Vois tietysti jatkaa ottamalla yhteyttä kuluttajaviranomaiseen, tekniikan maailmaan, tiedonantajaan ja jalluun. Ihan sama mulle oikeastaan, koska olin jo ostanut toimivan komponentin ja korjannut vian itse. Sevverran kuitenkin sieppaa vihollisen asenne, että power.fi ja gigantti.fi ovat poikotissa tästä eteenpäin. Saa aikamoinen tarjous olla, että langeaisin. Ai miten gigantti liittyy keissiin? Ihan sen oman, julkisuudessakin olleen perseilyn takia. En kyl ole ko. lafkaa käyttänyt vuoden 2011 jälkeen, silloin ostin hyvin palvelleen Nokia E7-00 -puhelinkojeen.
Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ Gigantti/Elgiganten on ollut boikotissa jo pitkään vastaavista syistä. Power/Expert-ei ollut vielä osunut epätoiminnallaan. G-osasto kylläkin.
Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 20232 vuotta Voi että #¤ eilen vaihde ei suostunu kotimatkalla vaihtumaan ja jäi jumiin toisiksi ylimmälle rattaalle....ja äskön lähdin ajeleen - koko takavaihtaja irtosi. Semmoista sitten tänään, tarvii soitella kaverille.... Ja lintujen ruokintojen vienti sitten vasta huomena.
Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 20232 vuotta ..oon cycloni kanssa kyllä varsinainen rykmentin murheenkryyni. Siis takavaihtajasta oli se pikkurulla-systeemi pudonnut ( Viinikan ABC:n kohdalla pyörätielle, siinä nimittäin "jotain tapahtui" ja vaihde ei enää toiminu ) kaveri sitten totesi ja minäkin, että takahaarukan se pää jonne takavaihtaja tulee, on ihan vääntyny. Lisäksi siis keskiö on sökö, mutta se nyt pieni murhe. Ihan valtavasti tehtiin töitä, kaveri sai jotenkuten viemäni varaosan takavaihtaja siihen kiinni ja ketjujenkin kanssa oli ongelmaa kun oli menny niin kiemuralle että pakko katkaista ja mistäs löytyisi ysin ketjujen lukkopala.. Annoin kaverille vähän vaivanpalkaksi rahaa, mennään maanantaina katsoon uutta talvipyörää. Stressaannuin niin että meni voimat jaloista ja käsistä, piti mennä laittaan lintujen ruokinnat mutta ehkä menen laittaan vaan toisen. Hermostuttaa, löytyykö nyt siittä vaan sopivaa fillaria? no jos tällä voisin nyt vielä pari lenkkiä ajaa....cyclo on kuitenkin 20 vuotta vanha jo ja osat uusittu useampaan kertaan. Vitsit, viime vuonna just tähän aikaan meni etuvanne, se siis hajosi ja alkoi kuoriutua kotimatkalla ja nyt sitten vaihtaja. Ja takahaarukka. Enkä ole kaatunut tms. että olisi siitä hajonnut. Ja ## nyt on ollu kaikissa fillareissa Campan osat, mutta ei niitä nyt tamperelaisissa liikkeissä enää ole , otettava Shimanot. Nyt ei ehkä kannata mitata verenpainetta...
Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: ...cyclo on kuitenkin 20 vuotta vanha jo ja osat uusittu useampaan kertaan. Se sanoi sopimuksen irti. Älä osta yhtään osaa siihen. Käy kuin fordin omistajalle, joka on jatkuvasti pari remppaa tarvetta jäljessä ja uusia osia kertyy nurkkiin. Mulla taitaa olla ainakin kolmen auton osia kaupan paketeissa odottamassa asentamista. Autot hävitetty jo. Sähköauto kuulostaa siinä mielessä hyvältä, että se kootaan 1/3 osamäärällä polttomoottoriseen verrattuna.
Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 20232 vuotta Joo niinpä, mutta kun katselin netistä Suomen Urheilupyörän ( kaveri sanoi että sinne ei tule...) ja Nipperlin fillareita, niin ei ole kyllä kovasti vaihtoehtoja. Nippelissä on yksi cyclo, koko 60 kun mulle on 46... En tiedä yhtään mitä nyt sitten jatkossa....läskiä en halua, ei sillä satasen lenkkejä ajella.
Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 20232 vuotta 43 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Joo niinpä, mutta kun katselin netistä Suomen Urheilupyörän ( kaveri sanoi että sinne ei tule...) ja Nipperlin fillareita, niin ei ole kyllä kovasti vaihtoehtoja. Nippelissä on yksi cyclo, koko 60 kun mulle on 46... En tiedä yhtään mitä nyt sitten jatkossa....läskiä en halua, ei sillä satasen lenkkejä ajella. https://ernosport.fi/tarjous-pyorat/ Mulla on yksi vähän ajettu jäykkäperä-mtb (takapyörä uusittu, kun ei löytynyt sopivaa vaparia). 200,- vm. 2017. Aloin ajamaan sähköpyörällä 2020. Mitattu koko 46. Muokattu: 18. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 20232 vuotta Kiitos, mutta mennään Urheilupyörästä ostaan ...siellä on 48 ja kyllä sekin varmaan nyt jotenkin menee. Ja kyllä tällä vanhallakin vielä muutama lenkki varmaan menee, ajan niin kauan kun hajoo käsiin....kuitenkin pientä kiemuraa menen niin en ole kovin kaukana koskaan...
Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ kun tässä tätä aihetta käsitelty, niin ostin SUP:in pyörän, ei nyt ole kaunis kun on musta-oranssi mutta laitan siihen eteen jossa se sup-vaakuna on, niin merinahkiaisen suu-tarran ( kestää sadetta). Äh, nyt on levyjarrut, joten jatkossa tarvii varmaan ostaa varaetuvanne. Nyt kyllä ajetaan nastalla. Onhan se hyvä että on ollu töitä, jos ja kun "jotain tulee" niin voi ostaa. Mutta äskön kun kävin katsomassa mitens mun linturuokinnat, niin TAAS yksi kuvauspaikka rannalta tuhottu, siihen on pystytetty joku iso merimerkki tms. Tai voi siinä kuvata, mutta sitten vaan toiseen suuntaan. böö
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20232 vuotta Siis mä näen mustaa!!! näitä black friday- mainoksia tulee nyt joka tuutista, osta osta ja kaameita alennuksia ( hintoja ensin korotetaan sopivasti ja sitten ikäänkuin olisi tosi hyvät alet, ja joulun jälkee saa vielä edullisemmin ) ja sitten vielä että on oikein bläk viik, että koko viikko mustaa. Sähköpostista poistan joka ikisen bläk mainoksen. Ja täähän jatkuu vielä sillä ensi maanantai on sitten joku cyber monday.
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20232 vuotta Mä tykkään Black Fridaysta ja weekistä ja kaikista aleista (myös pullossa). Täytyy olla tietonen hinnoista ja osata nähdä alennukset. Mulla on nytkin pari tuotetta kytiksessä, notta tuleeko jäätävä halvennus, koska BF. Ettei jää kun nalli kalliolle tai tikku paskaan. Hyvä kauppakokemus: mainitaan nyt ihan nimeltä, Mökkimies verkkokauppa, etin ja en löytänyt niin soitin sinne että onko black friday-alea... siellä mies vastasi että ei heillä varmaan, ei ole ollut tapana. Kysyi kuitenkin että mitä olen ostamassa ja paria takkiahan minä. Sanoi että käytäs tätä koodia niin saat 20 pinnaa pois. Ja minähän käytin. Muokattu: 21. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20232 vuotta Nyt on silleen paha tilanne, ettei ole oikein mitään hankittavaa laittaa toteutukseen. Tokmannilla olisi ollut digitaalinen parkkikello 20€, mutta joskus käynyt tuon läpi ja havainnut sen tarpeettomaksi. Voi olla puolenkymmentä vuotta aikaa, kun viimeksi kiekkopaikalla. Ja sitten tähän vielä Parkkipaten tulkinnat, sekä lukuisat tuotearviot väsyneistä laitteista. Oman kohtaloni tuntien luultavasti sitten siitä ainoasta pysäköintikerrasta jäisi sitten kirjallinen dokumentti muistoksi. Toki pöytäkone on päivityslistalla, mutta sitten se kokoonpanon funtsiminen, ei oikein viitsisi. Ja sitten vielä sen kokoaminen ja toimintakuntoon saattaminen. Ja eikä asialla edes kiirus.
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20232 vuotta ^Nii lentolippuja, autoja yms. saattaa saada bf-hintaan. Mun intialainen sukulainen ostaa aina lentoliput (tai ainakin kattoo onko halpoja) black fridayna. Kaverin appiukko osti sähköauton.
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20232 vuotta Voi että, myyjä SUP:sta soitti että tangon tulossa kestää...voi olla 2vko. No taidan ottaa sillä alkuperäisellä tangolla, lupasivat vaihtaa. Olisi hyvä että olisi varmuuden vuoksi varapyörä tuossa mahdollisimman nopeesti JOS nyt kuitenkin tämä nyt oleva cyclo hajoo. Plus että viimenen asiakas on myöhässä, näitä ulkomaalaisia ajokortinvaihtajia. Tai ei nämä aina tulee lainkaan, tai tulevat tunnin myöhässä. Muokattu: 21. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään