Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta Joo, tämä oma saamattomuus. Pakolliset hommat saan tehtyä, sitten ei jaksa oikein mitään. Eikä sitä pakollista tekemistä ole kun työt ja käydä kaupassa. Nuken villapaidan olen aloittanu 3 kertaa, ja joutunu purkaan ja viimeksi kuvion keskeltä katkesi lanka eli se siittä sitten. Aloitetaan uudelleen...nukkekuvauskaan ei inspiroi - tosin ei ole ollut sopivia sääolosuhteitakaan. Sentäs sain äskön ( ei lähteny aamulla sateella ) ajettua 41km. Muokattu: 5. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta Kaikkia luun- ja rustonmurtumia särkee taas näin räntäkeleillä. Me no like at all.
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta DJI kameran osalta huoneiston omistaja ilmoitti (väitti), ettei siellä ollut mitään kameraa. Tein katoamisilmon Seutulan kentälle lost&found osastolle. Jos olisi tipahtanut käsimatkoja penkoessa penkkien väliin. Epäilen vahvasti, olen aina huolellinen niissä manöövereissä. Kolmas vaihtoehto on sitten toi turvatarkastus, jota yritin toki parhaani mukaan valvoa operaation aikana.
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta ^Laittoi varmaan korkealaatuista videokuvaa todisteeksi asiasta tuo huoneiston omistaja . Onko/oliko hyvä kamera? Joskus ollut mielessä moisen hankinta
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta 33 minuuttia sitten, Köfte kirjoitti: Kaikkia luun- ja rustonmurtumia särkee taas näin räntäkeleillä. Me no like at all. Täällä etelässä nyt +7,3. Hieno, tyyni keli tänään. Tuuli vaimeni aamuyöstä. Lunta tuli viikolla pari kertaa 1 cm.
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta ^&^^ Pietarin kentän turvatarkastus hoiti taannoin rouvan matkatavaroista muualle digikameran, röökikartsan ja viskipullon.
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20232 vuotta No ei saa laittaa pientä lintulautaa. Joko vien Valkeakoskelle vanhemmilleni, tai laitan sisäpuolelle ja ostan luontokaupasta sinne pikkulintuja. Jopon inspiroimana aloin kans katsella poisheitettävää. No sitähän löytyy, vien kans Valkeakoskelle ja vievät jonnekin lahjoitukseen. Mutta voi harmin paikka, tällainen country-henkinen mekko ei mahdu. Mekon korsettiyläosa litistää kivasti rinnat, mutta on muuten niin kireä että kainaloista ja selästä pursuaa ulos rumasti. Pukemiseenkin meni puoli tuntia kun takana olevaa vetoketjua ei meinannu ulottua laittaan. Ja yläosa on senverta kireä että vaikeuttaa hengittämistä. Omasta mielestäni oon kyllä aika lihava, hyi että ja sen lisäksi ruma.
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20232 vuotta Joo nyt kyllä semmonen juttu että ostan Koskenlaskijan tilalle naposteluhedelmiä ( tai ostin jo) ja töissä ei syödä sitä koko 100g suklaalevyä kerralla, voi ottaa vaikka pari riviä. Kaikki suklaakonvehdit (niitä tulee aina lahjaksi) isälle. Nimittäin kun huomaa että paino alkaa nousta, niin ajoissa sille asialle pitää tehdä jotain, eikä sitten kun joutuu oikeesti kärsimään. Enemmän salaattia ja muutama vesilasi ENNEN ruokaa. Aloitetaan jo tänään. Teen nyt ensin nämä muutokset ja katsoo sitten.
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: Joo nyt kyllä semmonen juttu että ostan Koskenlaskijan tilalle naposteluhedelmiä ( tai ostin jo) ja töissä ei syödä sitä koko 100g suklaalevyä kerralla, voi ottaa vaikka pari riviä. Kaikki suklaakonvehdit (niitä tulee aina lahjaksi) isälle. Nimittäin kun huomaa että paino alkaa nousta, niin ajoissa sille asialle pitää tehdä jotain, eikä sitten kun joutuu oikeesti kärsimään. Enemmän salaattia ja muutama vesilasi ENNEN ruokaa. Aloitetaan jo tänään. Teen nyt ensin nämä muutokset ja katsoo sitten. Sä liikutkin niin vähän. 🤣 Tää anoreksiajuttu alkaa avautumaan. Pian paukkuu 50 kg rikki.
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20232 vuotta Mä oon oikeesti saanu painoa lisää, ja tuossa kun kokeilin sitä mekkoa niin ihan järkyttävä näky. En mä nyt 40kiloinen halua olla koska silloin ei jaksa, olin jossain vaiheessa 43,5kg kun oli migreenikohtauksia niin paljo mutta omastakin mielestäni naama roikkui. 45kg on hyvä, nyt on ehkä 46ja rapiat. Ja oikeesti Koskenlaskija-paketti päivässä EI ole hyvä asia, nyt vaan on tullu ostettua sitä mistä tykkää ja tullut paha tapa. Ja kun ei ole mun ainoo paha tapani niin jostain se nyt pitää aloittaa. Sitäpaitsi, Koskis on jotain 3.55e paketti, ja täysin turhaa ostosta viikossa melkein 25e. Mieti vuodessa! Makkaraakaan tarvi joka toinen päivä, ennen oli kerran viikossa - tosin tuossa on nyt perunasalaattia niin ei sitä voi viikkoa säilyttää. Ja tässäkin käyny niin että ennen oli 1 makkara - nyt ollu 2. Palataan aiempaan. Jos syö vähempi suklaata, voi ottaa paremmat muut eväät töihin. Nyt on ollu puolikas reissumiehestä, siis sen puolikkaan puolikas. Töissä tosin ei voi syödä paljoa, nytkin joudun käymään töissä 4 kertaa vessassa. Viiteenkymppiin joudun syömään niin paljo etten pysty. Ja siis siksi nää vapaapäivät onkin ongelmallisia, kun ei ole mitään tekemistä niin - otetaanpa Koskenlaskijaa, nam. Pitää kehittää tekemistä, ajaisi vielä lisälenkin, lisäasiointiajo ( paketin haku) fillarilla ja siihen vielä lisälenkki? käy enempi lintuhavannoimassa...ja kohtahan sekin koittaa kun vien ruokinnat niin siinä on tekemistä ja olemista. Nämä tarvii vaan nyt henkisesti käydä läpi ja kirjaan nyt asiat myös tänne. Tarvii varmaan muistilista itellekin kirjoittaa ja laittaa jonnekin näkyvälle paikalle. Se lihomisen kauhistelu ei häviä koskaan. Haluan kuitenkin nauttia hyvästä ruoasta eli kalasta, ja liikkuakin pitää koska muuten käy liian raskaaksi töissä. Lenkille lähtö ei ole kivaa, mutta kotiintulo on ja se on se juttu.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20232 vuotta Mun "murheet" on aika pientä. Tutulla ihmisellä 2 syöpää....ja nyt levinneet. Kaveri laihtunut ihan älyttömästi kun ei mene kun nestemäinen ravinto. Luoja, eikö 2 syöpää ja 5 leikkausta nyt ala jo riittään! Rukoilen hänen puolestaan, ja mietin miten voisin ilahduttaa jos elo vielä jatkuu...
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20232 vuotta Rouva oli hankkinut verkkomyymälän kautta setin nättejä lautasia, piti noudettuani lähetyksen teurastaa pakkaukset mahdollisten kuljetusvaurioiden vuoksi. Ei ollut, hyvä niin. Astioiden pohjissa on jollakin tuomiopäivän liimalla kiinnitetyt tarrat, yrittelen ensin rasvalla, kun materiaali on paperia. Jos laardi ei tehoa, liuottimia kehiin.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta ^Let me guess: paperi lähti, liima jäi. Meidän huushollissa tuo tarrojen poisto on minun vastuulla; rouva on väliin niin lyhytpinnainen, että tuloksena voisi olla särkyneet astiat... Oman kokemuksen mukaan tärkein kapine tarrojen poistossa on kärsivällisyys. Muokattu: 8. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: taski63
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta 7 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Astioiden pohjissa on jollakin tuomiopäivän liimalla kiinnitetyt tarrat 😆 😆 Kuulostaa tutulta. Sitten kun joku uusi sälli on tehtaalla vedellyt koko työpäivän vääriä tarroja purnukoihin, niin pelastus on laittaa päälle uusi tarra. Koitapa irroittaa, varmasti jää kynnen tms. jälki. Eräs mielenkiintoinen tarrakeissi on raksahommiin peukalon paksuiset, puiset peitelistat. Joka *aatanan listaan on laitettu oma viivakoodi tuomiopäivän liimalla. Joko sahaat listasta pätkän pois tai hiot. Toki tarrapuolen vois yrittää jättää alimmaiseksi, mutta yleensä listat pintakäsitellään maalilla tai lakalla. Pitää harkita piilottamista. Muokattu: 8. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20232 vuotta 16 minuuttia sitten, taski63 kirjoitti: ^Let me guess: paperi lähti, liima jäi. Meidän huushollissa tuo tarrojen poisto on minun vastuulla; rouva on väliin niin lyhytpinnainen, että tuloksena voisi olla särkyneet astiat... Oman kokemuksen mukaan tärkein kapine tarrojen poistossa on kärsivällisyys. Liimajäämät lähtee yleensä hyvin 3M citrus cleanerilla. Esim fillarin rungosta josta repii tarran pois ja sitkas liima jää. Mutta ei sovi toki huokoisiin materiaaleihin ja elintarvikeastioiden kanssa myös miettisin. Joskus kun luin jutun, että jopa virolaiset raksamiehet käytti työmaalla hengitysmaskia jos joutuivat tuon kanssa pitkään ahertamaan 😀
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään