Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Joo, tämä oma saamattomuus. Pakolliset hommat saan tehtyä, sitten ei jaksa oikein mitään. Eikä sitä pakollista tekemistä ole kun työt ja käydä kaupassa. Nuken villapaidan olen aloittanu 3 kertaa, ja joutunu purkaan ja viimeksi kuvion keskeltä katkesi lanka eli se siittä sitten. Aloitetaan uudelleen...nukkekuvauskaan ei inspiroi - tosin ei ole ollut sopivia sääolosuhteitakaan.
Sentäs sain äskön ( ei lähteny aamulla sateella ) ajettua 41km.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Kaikkia luun- ja rustonmurtumia särkee taas näin räntäkeleillä.

Me no like at all.

Kirjoitettu

DJI kameran osalta huoneiston omistaja ilmoitti (väitti), ettei siellä ollut mitään kameraa.

Tein katoamisilmon Seutulan kentälle lost&found osastolle. Jos olisi tipahtanut käsimatkoja penkoessa penkkien väliin. Epäilen vahvasti, olen aina huolellinen niissä manöövereissä. 

Kolmas vaihtoehto on sitten toi turvatarkastus, jota yritin toki parhaani mukaan valvoa operaation aikana.

Kirjoitettu

^Laittoi varmaan korkealaatuista videokuvaa todisteeksi asiasta tuo huoneiston omistaja :D . Onko/oliko hyvä kamera? Joskus ollut mielessä moisen hankinta

Kirjoitettu
33 minuuttia sitten, Köfte kirjoitti:

Kaikkia luun- ja rustonmurtumia särkee taas näin räntäkeleillä.

Me no like at all.

Täällä etelässä nyt +7,3. Hieno, tyyni keli tänään. Tuuli vaimeni aamuyöstä. Lunta tuli viikolla pari kertaa 1 cm.

Kirjoitettu

^&^^ Pietarin kentän turvatarkastus hoiti taannoin rouvan matkatavaroista muualle

digikameran, röökikartsan ja viskipullon.

Kirjoitettu

No ei saa laittaa pientä lintulautaa. Joko vien Valkeakoskelle vanhemmilleni, tai laitan sisäpuolelle ja ostan luontokaupasta sinne pikkulintuja. 

Jopon inspiroimana aloin kans katsella poisheitettävää. No sitähän löytyy, vien kans Valkeakoskelle ja vievät jonnekin lahjoitukseen. 
Mutta voi harmin paikka, tällainen country-henkinen mekko ei mahdu. Mekon korsettiyläosa litistää kivasti rinnat, mutta on muuten niin kireä että kainaloista ja selästä pursuaa ulos rumasti. Pukemiseenkin meni puoli tuntia kun takana olevaa vetoketjua ei meinannu ulottua laittaan. Ja yläosa on senverta kireä että vaikeuttaa hengittämistä.

Omasta mielestäni oon kyllä aika lihava, hyi että ja sen lisäksi ruma. 

Kirjoitettu

Joo nyt kyllä semmonen juttu että ostan Koskenlaskijan tilalle naposteluhedelmiä ( tai ostin jo) ja töissä ei syödä sitä koko 100g suklaalevyä kerralla, voi ottaa vaikka pari riviä. Kaikki suklaakonvehdit (niitä tulee aina lahjaksi) isälle. 
Nimittäin kun huomaa että paino alkaa nousta, niin ajoissa sille asialle pitää tehdä jotain, eikä sitten kun joutuu oikeesti kärsimään. 
Enemmän salaattia ja muutama vesilasi ENNEN ruokaa. Aloitetaan jo tänään. 

Teen nyt ensin nämä muutokset ja katsoo sitten.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

Joo nyt kyllä semmonen juttu että ostan Koskenlaskijan tilalle naposteluhedelmiä ( tai ostin jo) ja töissä ei syödä sitä koko 100g suklaalevyä kerralla, voi ottaa vaikka pari riviä. Kaikki suklaakonvehdit (niitä tulee aina lahjaksi) isälle. 
Nimittäin kun huomaa että paino alkaa nousta, niin ajoissa sille asialle pitää tehdä jotain, eikä sitten kun joutuu oikeesti kärsimään. 
Enemmän salaattia ja muutama vesilasi ENNEN ruokaa. Aloitetaan jo tänään. 

Teen nyt ensin nämä muutokset ja katsoo sitten.

Sä liikutkin niin vähän. 🤣 Tää anoreksiajuttu alkaa avautumaan. Pian paukkuu 50 kg rikki.

Kirjoitettu

Mä oon oikeesti saanu painoa lisää, ja tuossa kun kokeilin sitä mekkoa niin ihan järkyttävä näky. En mä nyt 40kiloinen halua olla koska silloin ei jaksa, olin jossain vaiheessa 43,5kg kun oli migreenikohtauksia niin paljo mutta omastakin mielestäni naama roikkui. 45kg on hyvä, nyt on ehkä 46ja rapiat. 
Ja oikeesti Koskenlaskija-paketti päivässä EI ole hyvä asia, nyt vaan on tullu ostettua sitä mistä tykkää ja tullut paha tapa. Ja kun ei ole mun ainoo paha tapani niin jostain se nyt pitää aloittaa. Sitäpaitsi, Koskis on jotain 3.55e paketti, ja täysin turhaa ostosta viikossa melkein 25e. Mieti vuodessa! 
Makkaraakaan tarvi joka toinen päivä, ennen oli kerran viikossa - tosin tuossa on nyt perunasalaattia niin ei sitä voi viikkoa säilyttää. Ja tässäkin käyny niin että ennen oli 1 makkara - nyt ollu 2. Palataan aiempaan. 
Jos syö vähempi suklaata, voi ottaa paremmat muut eväät töihin. Nyt on ollu puolikas reissumiehestä, siis sen puolikkaan puolikas. Töissä tosin ei voi syödä paljoa, nytkin joudun käymään töissä 4 kertaa vessassa.

Viiteenkymppiin joudun syömään niin paljo etten pysty. 
Ja siis siksi nää vapaapäivät onkin ongelmallisia, kun ei ole mitään tekemistä niin - otetaanpa Koskenlaskijaa, nam. 

Pitää kehittää tekemistä, ajaisi vielä lisälenkin, lisäasiointiajo ( paketin haku) fillarilla ja siihen vielä lisälenkki? käy enempi lintuhavannoimassa...ja kohtahan sekin koittaa kun vien ruokinnat niin siinä on tekemistä ja olemista. 
Nämä tarvii vaan nyt henkisesti käydä läpi ja kirjaan nyt asiat myös tänne. Tarvii varmaan muistilista itellekin kirjoittaa ja laittaa jonnekin näkyvälle paikalle. 

Se lihomisen kauhistelu ei häviä koskaan. Haluan kuitenkin nauttia hyvästä ruoasta eli kalasta, ja liikkuakin pitää koska muuten käy liian raskaaksi töissä. Lenkille lähtö ei ole kivaa, mutta kotiintulo on ja se on se juttu. 

Kirjoitettu

Mun "murheet" on aika pientä. 
Tutulla ihmisellä 2 syöpää....ja nyt levinneet. Kaveri laihtunut ihan älyttömästi kun ei mene kun nestemäinen ravinto. Luoja, eikö 2 syöpää ja 5 leikkausta nyt ala jo riittään! Rukoilen hänen puolestaan, ja mietin miten voisin ilahduttaa jos elo vielä jatkuu...
 

Kirjoitettu

Rouva oli hankkinut verkkomyymälän kautta setin nättejä lautasia, piti noudettuani lähetyksen

teurastaa pakkaukset mahdollisten kuljetusvaurioiden vuoksi. Ei ollut, hyvä niin.

Astioiden pohjissa on jollakin tuomiopäivän liimalla kiinnitetyt tarrat, yrittelen ensin rasvalla,

kun materiaali on paperia. Jos laardi ei tehoa, liuottimia kehiin.

Kirjoitettu

^Let me guess: paperi lähti, liima jäi. Meidän huushollissa tuo tarrojen poisto on minun vastuulla; rouva on väliin niin lyhytpinnainen, että tuloksena voisi olla särkyneet astiat... Oman kokemuksen mukaan tärkein kapine tarrojen poistossa on kärsivällisyys. 

Muokattu: , käyttäjä: taski63

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:

Astioiden pohjissa on jollakin tuomiopäivän liimalla kiinnitetyt tarrat

😆 😆 Kuulostaa tutulta. Sitten kun joku uusi sälli on tehtaalla vedellyt koko työpäivän vääriä tarroja purnukoihin, niin pelastus on laittaa päälle uusi tarra. Koitapa irroittaa, varmasti jää kynnen tms. jälki.

Eräs mielenkiintoinen tarrakeissi on raksahommiin peukalon paksuiset, puiset peitelistat. Joka *aatanan listaan on laitettu oma viivakoodi tuomiopäivän liimalla. Joko sahaat listasta pätkän pois tai hiot. Toki tarrapuolen vois yrittää jättää alimmaiseksi, mutta yleensä listat pintakäsitellään maalilla tai lakalla. Pitää harkita piilottamista.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
16 minuuttia sitten, taski63 kirjoitti:

^Let me guess: paperi lähti, liima jäi. Meidän huushollissa tuo tarrojen poisto on minun vastuulla; rouva on väliin niin lyhytpinnainen, että tuloksena voisi olla särkyneet astiat... Oman kokemuksen mukaan tärkein kapine tarrojen poistossa on kärsivällisyys. 

Liimajäämät lähtee yleensä hyvin 3M citrus cleanerilla. Esim fillarin rungosta josta repii tarran pois ja sitkas liima jää. Mutta ei sovi toki huokoisiin materiaaleihin ja elintarvikeastioiden kanssa myös miettisin. Joskus kun luin jutun, että jopa virolaiset raksamiehet käytti työmaalla hengitysmaskia jos joutuivat tuon kanssa pitkään ahertamaan 😀

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.