Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta Jos on pienikin tilaisuus hakea työkyvyttömyys- tms. eläkettä, niin kynä sauhuamaan.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta No en mä nyt työkyvyttömyyseläkettä, ihan hyvinhän nämä työt sujuu - ainoastaan on liian täysiä päiviä, ja se ilmapiiri. Ei siitäkään mitään tulisi jos olisi koko ajan vapaata, tekemistä pitää olla.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta On niin väsy ettei saa unta. Purin näitä työharmijuttuja äiteen kanssa. Pelottaa oikeesti että romahdan jossain vaiheessa. Miettiny mitä vastaan jos taas kysellään sukulaisille reseptiuusintoja, ihan asiallisia perusteluja että ei, mutta Rouva suuttuu kumminkin.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta 10 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Miettiny mitä vastaan jos taas kysellään sukulaisille reseptiuusintoja, ihan asiallisia perusteluja että ei, mutta Rouva suuttuu kumminkin. Jos pyyntö on asiaton, niin miksi vastauksen pitäisi olla asiallinen. 'Mä en ole teidän suvun juoksutyttö'. Ja sullahan on ratkaisun avaimet ihan omissa käsissäsi. Ei kai kovin monelle soiteta ja maanitella parempipalkkaiseen työhön.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta Tulevat monttubileet, suomalaiset hautajaiset kun on hemmetin typerä konsepti, hoilataan virsiä, kuunnellaan pappia ja kellekkään ei uskalla sanoa mitään vaan pitää istua hiljaa monta tuntia, syödään ja kahvitellaan... Eikö riittäisi että kappelissa siunataan vainaja, luetaan adressit, lasketaan hautaan ja siinä se, jotenkin itse kuvittelen sen tunteja kestävän hiljaa istumisen olevan aika raskasta myös leskelle ym lähimmille perillisille.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta 17 minuuttia sitten, Nickname kirjoitti: Tulevat monttubileet, suomalaiset hautajaiset kun on hemmetin typerä konsepti, hoilataan virsiä, kuunnellaan pappia ja kellekkään ei uskalla sanoa mitään vaan pitää istua hiljaa monta tuntia, syödään ja kahvitellaan... Eikö riittäisi että kappelissa siunataan vainaja, luetaan adressit, lasketaan hautaan ja siinä se, jotenkin itse kuvittelen sen tunteja kestävän hiljaa istumisen olevan aika raskasta myös leskelle ym lähimmille perillisille. Muistelen lukeneeni, että suunnilleen samaa on kysytty papeilta. Vastaus: Heiltä pyydetään näitä toimituksia. PS. Mun appiukko savusti kirkkovaltuustossa ollessaan yhden papin ulos. Pappi lähti Ruotsiin merimiespapiksi ja kirjoitti savuavan liuskan paikallislehteen. Kysyin asiasta appiukolta. Tuo sanoi, että koska pappi tuli Helsingistä, hän on luultavasti sosialisti ja hänen lapsensa ovat punkkareita. Jostain syystä appiukko on haudattu kirkkomaalle. En mennyt hautajaisiin. Tervetuloa maaseudulle - kyllä maalla on mukavaa.😆 Muokattu: 13. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta 4 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Jos pyyntö on asiaton, niin miksi vastauksen pitäisi olla asiallinen. 'Mä en ole teidän suvun juoksutyttö'. Ja sullahan on ratkaisun avaimet ihan omissa käsissäsi. Ei kai kovin monelle soiteta ja maanitella parempipalkkaiseen työhön. Tiedän itse mitä osaan ja on myös hyvä tietää mitä EI osaa ettei lähde tumpuloimaan. Tämä työ sujuu ja on helppoa, ja teen niin paljon mieluummin ajokorttitodistuksia, kun että on sitä sun tätä vaivaa ja yskää ja nuhaa. Joka asiassa on hyvät ja huonot puolensa, en ole halukas ottamaan riskiä ( kahta työtä en jaksa) ja vaikka miten haluaisi sanoa niin ei ole järkevää suututtaa Rouvaa ( enempää). Miettiny vastauksia joihin ei voi oikein sanoa...aloitan että tuntuu kiusalliselta kun en ole koskaan potilasta nähnyt, ja kun reseptejä on aika paljon pitänyt...niin nyt suosittelen käymään erikoislääkärin vastaanotolla.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta No voi automurhe taas sentään. Mikä voi olla, viikko sitten kaikki ihan hyvin mutta sitten huomasin että kuskin puoleinen "lattia" on likomärkä ja ihan lammikko vasemmassa laidassa. Kuivailin räteillä ja laitoin lattian ja muovimaton alle pyyhettä. Tuossa se muovimatto alkoi kuivua, mutta näin että ikkunat on sisältä kosteita. No ihan märät pyyhkeet, kävin vaihtaan. Mistä ihmeestä sisälle kosteutta kertyy? Olen suunnannu sisätilalämmittimenkin kuskin lattiaa kohti. Joo unohdetaan kaikki kalliimmaat suunnitelmat, tässä voi olla kohta uuden auton osto edessä. Ja otan Nissan Qashqain. Siellä on kiva istua melko korkealla. Hopeanharmaa. Rekisteriksi tulee NAH-7. Onneksi on varalla vielä toinen iso nahkiaistarra.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta Laita sanomalehtiä tai kissanhiekkaa niin vie kosteuta. Jos on sadevesivuoto on monesti viheliäinen korjata. Jos auto kovinkin vanha, vesi voi tulla korroosion huonontamasta tuulilasilaipasta. Myös akvaarion tulviminen voi tulla tapauksessasi kyseeseen, johtuen sen viemäröinnin osittsisesta tukkeutumisesta töhnästä ja vuotaa sitten yli rankkasateessa, mutta muulloin toimii. Märkyyttä voi olla myös lämmityslaitteen kautta tullut jäähdytysneste. Silloin haisee imelältä ja märkyys on yleensä apparin puolella. Glykolihuurun poispyyhintä lasin pinnasta on sittten viheliäinen puuha. Voi olla, että siihenkin on omat konstit, mutta mulla ei tiedossa. Muokattu: 13. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ Kiitos! mä vien sinne heti sanomalehtiä (...viety, pari tuntia ja pyyhe ihan likomärkä). Huomenna vien isälle niin voi käyttää korjauspaikassa tms.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta Jep. Pääkipu hiipimässä esiin ja tunnin verran vielä harrastuskuskauksia menossa. Nyt istun autossa uimahallin parkkiksella odottelemassa.
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20232 vuotta Aina painajaisia. Heräsin jo kerran ahdistuneena, menin uudelleen nukkumaan - ja vielä pahempaa painajaista, ja heräsin kauhuissani ja ihan voimaton olo fyysisesti.
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20232 vuotta 31 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Aina painajaisia. Heräsin jo kerran ahdistuneena, menin uudelleen nukkumaan - ja vielä pahempaa painajaista, ja heräsin kauhuissani ja ihan voimaton olo fyysisesti. Joku saattaisi tunnistaa unien yhteyden veetutusta aiheuttavaan työpaikkaan.
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ no, yksi vakiopainajainen on että yhtäkkiä työpaikalla on muita ihmisiä ja mulle ei ole paikkaa, sitten en löydä missä on koti, ja fillarikin on kateissa! Ehdottomasti se on pahempi että EI ole töitä. Toinen on seurannut vuosikymmeniä - olen opiskelupaikkakunnalla, ja ihmettelen että miten saan opinnot suoritettua kun olen saanut vaan jotain suoritettua ja luentoja jääny välistä ja mitä mä nyt....tai olen menossa tenttiin ja alan ihmetellä että kun ei ollut tenttikirjoja....sitten siinä unessa totean että hei sulla on sv-numero ja olet töissä että mitään tenttejä tarvita. Pohjautuu ehkä siihen että sattuneista syistä pidin 2 välivuotta opinnoissa ja valmistuin vähän rikkonaisesti. Vakiopainajaisiin kuuluu myös että auto valuu parkkipaikalta tuota jyrkännettä alas, tai katkeaa, tai vajoaa maan alle, tai sitä ei ole. Sekä yhtäkkiä kännykästä ei näy mitään, ei toimi enkä saa yhteyttä. Nämä ovat usein yhdessä, automurheita eikä kännykkä toimi! Automurheitahan on ollu..ja oli aika kun vanhassa ( ei nykyisesssä) Nokialaisessa oli koko ajan vikaa ja oli korjattavana ties miten monta kertaa. Sellaiset unet joissa haluaisi huutaa apua! mutta ei tule ääni, ja sitten se tunne kun ei pysty liikkumaan. Yksi oli kiva uni olin ostamassa kalaa ja suosikkimyyjäni pyysi tarjota mulle kaffet...no kyllä se sopii loppui siihen. Nyt siis oli että nahkiaishupparini oli kadonnut vierailupaikkaan eikä löytyny millään. Ja sen jälkeen törmäsin koiraan, sitten liukastuin ja oli tulla välikohtaus hevosen kanssa, ja sitten vielä kompastuin ja osuin ihan pientä vauvaa....tultiin sanomaan että olen "disgusting person" kun terrorisoin eläimiä, eikä sanoja ollut vielä huomannu itkevää vauvaa. En tahallani. Monissa unissa sanon itselleni että hei, tämä on vaan unta. Kun heräät, kaikki on ennallaan asunto, auto, känny ja työpaikallekin pääsee kuten ennenkin.
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20232 vuotta 3 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Monissa unissa sanon itselleni että hei, tämä on vaan unta. Kun heräät, kaikki on ennallaan asunto, auto, känny ja työpaikallekin pääsee kuten ennenkin. Viikon kuluttua nettipsykiatrilla sama aika ja paikka, tervetuloa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään