Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

^ ( varhaishuomenta kun heräsin, ei tartte lähteä töihin) sairaudet on tuttuja mutta ne selvitettyjä, työputket myös.
Sitähän se on, tilanteen mukaan.
En pysty juomaan alkoa niin paljon että siitä seuraisi krapula, eikä ole pakkosatasiakaan ohjelmassa - harmittaa silti jos ei pääse työpäivinä ajaan sitä vakiota. 

Yritän kovasti olla iloinen niistä hyvistä asioista kun on, harmituksia riittää vähän väliä. 

ps. Vesahan on kertonut että on päivystys ja jos soitto tulee pitää lähteä ja siksi ajaa trainerilla, eli jokun palomies tai muu vastaava on ammatti, ei tietokoneen kanssa näppäileäv kuten minä. 

Silti, kun vähän väliä VesaP haluaa laihtua ja sitten taas tilataan suklaata ja proteiinia tms. että siinäkin nyt vähän vaihtelee ja melkein olen huolissani kun tulee niin ristiriitaista viestiä...

 

Ja missä se ylipäällikköys viipyy??

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

#prkl sentään tätä Soteria ja kapulakieliviestiä. En ymmärrä yhtään mitään...pitää olla jotkut Suomi.fi valtuudet..

Kun Soteri otetaan käyttöön, palveluntuottajalla tulee olla Suomi.fi-valtuudet kaikille, jotka tekevät palveluntuottajan hakemuksia lupaa tai rekisteröintiä varten. Palveluntuottajan puolesta asiointiin valtuudet saaneet voivat tehdä esimerkiksi lupa- tai rekisteröintihakemuksia tai ilmoituksia tai käydä katsomassa sen palveluntuottajan rekisteritietoja, jonka puolesta asiointiin valtuudet ovat olemassa. Ohjeistamme valtuuksien käyttöönotosta tarkemmin vielä myöhemmin.

Jonnekin pitää rekisteröityä, mutta olenko se minä joka olen palveluntuottaja vai firma jossa olen töissä?? Ihan yhtä epäselvää kun se YEL-uudistuskin. Mä en nyt tee mitään ennenkun erikseen vaaditaan.

# rappukäytävässä on palanu valot kestona viikonlopusta lähtein. Soitin huoltoyhtiölle asiasta, lupasivat tulla maanantaina. Mitään ei ole tapahtunu.
# samoin kaatunut koivu makaa kuolleena ja ruskeentuneena edelleen lokinpesäkiven päällä. Laitoin asiasta sähköpostia Pirkkalan ympäristöhuollolle - mitään ei ole tapahtunu.
# no ei pääse mun hieno lokinpoikaset-kuvani paikallislehdykäiseen. No, se on niin hyvä kuva etteivät julkaise kun muille kuvaajille tulee paha mieli. 
 

Vesalle vielä, tsemiä kun on ollut paljon terveysongelmia...oli selkäongelmia taannoin, ja sitten silmävaiva. Mutta ei sitä koskaan tiedä. Itellenikin sanottiin pari kertaa ettei elä yli viikonlopun ( 1993 ja 1995) ja täällä sitä vielä ollaan. Muutama vuosi sitten sanoivat että mulla on diabetes ja vaikea munuaisten vajaatoiminta. Mutta kun ei ole, tuli mieleen että väen vängällä halusi mun osastolla ja Taysin osastolle en mene, kuolen mieluummin kotona. Tai sitten oli vaan väärät labratulokset.
Mutta kenenkään ei ole pakko syödä lääkkeitä, sekin on viime kädessä oma päätös ja valinta.

 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Jumankekkulit kun AINA otetaan asiakkaiden väliin ( tulee odottelemaan sopivaa väliä) mistä sitä etukäteen tietää tuleeko siihen väliä, voi olla että kaikki ei olekaan ihan selvä juttu ja/tai vie pidemmän aikaa. Viime tiistaina yhdelle tunnille otettiin niitä aikaa varaamaan tulelleita väliin, 7 asiakasta tunnissa.
Ja näitä ulkomaalaisia jotka suomalaistaa ajokorttinsa, on paljon. En ole mikään maailman paras puhumaan enlantia, ja esimerkiksi srilankalaisilla asiakkailla on ihan älyttömän vaikeat pitkät nimet, etunimiä on 3 ja sukunimikin kaksiosainen.
Haluaisin tehdä rauhassa, ettei ole koko ajan kova kiire.

Kirjoitettu

Jaha, inet sähköposti nyt ei suostu lähettään viestejä, virhe 455.

onneksi se gmaililla meni....

Kirjoitettu

Ei pitäisi ikinä "hyvälle tuulelle" oli tosi lyhyt tuulahdus se. Kuten sademyrskykin.

Siis tuohon naapuritontille, jossa nyt on kuntosali, rakennetaan 950neliön liiketilat, ja kaareva risteys tehdään suorakulmaiseksi. Eli vieressä järkyttävät työmaat #¤% ei siihen mitään liiketiloja tarvita, Loukohlahdesta käydään Prismassa tai K-Citymarketissa reilu 2km. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Naapuritalossa joku peelo käynnistää jatkuvalla syötöllä jäätävän kovaäänisen moottoripyöränsä ja sit antaa jopa 10-15 minuuttia sen rouskuttaa paikallaan aina ennenkuin lähtee ajamaan, tai välillä ei edes lähde mihinkään. Ääni kantautuu sisälle vaikka olis tuuletusikunat kiinni. Vittu noita tarvii saatana noin pitkään "lämmittää" ennen ajoon lähtöä, ei edes MotoGP pyörät minuuttia pitempään paikallaan pyöri kun varikolta lähtevät. Sit välillä tietysti pitää kaasuakin vinguttaa muna tanassa tuon peelon. Ja tämä samaa kastia että ei uskalla käydä sanomassakaan, niin ei ala häiriköimään sit enempää esim kun näkee että ajaisin fillarilla tuossa lähistöllä.  Kivat varmaan sen taloyhtiön muille asukkaille kun suoraan niiden ikkunoiden alla tuota showta joka päivä useaan kertaan jatkuu. Tänne sentään matkaa linnuntietä ehkä 80-100m mut kuuluu kuin olis oman ikkunan alla toi melulaitos.

Edit: Ei sinänsä prätkiä vastaan mitään ole, vain peeloja ihmisiä vastaan. Omassa talossakin on yhdellä tehoputkellinen prätkä, mutta ko kaveri kävelee pyörälleen, starttaa sen ja samantien lähtee ilman mitään kaasun vingutteluja. Ja itsekin kun nuoruusvuosina kaahailin prätkillä niin jopa työnsin aina välillä pyörän ajotien varteen kerrostalon pihasta, starttasin ja läksin samantien. Voi sillä saakeli lähteä pienillä kierroksillakin ja antaa lämmetä ajaessa, ennenkuin rannetta enemmän koukistaa kaasukädellä.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Flunssa uhkaa tulla päälle ja ketuttaa myös se, että lauantaiksi on luvassa kovaa sadetta kun mulla olis ollut mahis lähteä päiväksi Sappeen suuntaan alamäkeä ajamaan. 

Kirjoitettu

Ihmetyttänyt aina tuuo voimakkaiden pakoäänien salliminen, vaikka jo nykyisellään löytyy pykälät äänimäärille.

Joissain autoissa tehdään pakoputkustoon läppäsysteemi, jolla ohitetaan äänenvaimennus. Autoon on ohjelmoitu läppiin automaattinen toiminto, jolloin se vaimentaa äänen voimakkuutta tyypikatsastuksessa suoritettavassa ohiajonopeudessa, olikohan se joku 50-60 km/h, muuna aikana torvet ovat sitten avoimena. Ja oli siellä se manuaalinenkin nappi, josta sai systeemin läpät  jatkuvasti ON/OFF asentoon.

Onneksi nykyään nuo pörinät tulevat auton suffarin kautta, eikä möly kantaudu auton ulkopuolelle. Ja extrana lukuisa määrä erilaisia soundeja V10 koneista lähtien :)

Tosta mölystä vielä, sen tuomat ongelmat kun hyvin tiedostetaan, mutta silti hyväksytään, ihmetyttää kovasti. Ei olisi iso toimenpide pollareille määrätä käyttämään kulkinetta katsastuksessa. Paitsi että katsastus ei hylkää menopelejä korkean äänen tähden. Ehkä päättäjien pitäisi herätä, mutta ehkäpä ne pelkää liikaa helvetinenkeleitä.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

^^ sääennuste muuttuu vielä monta kertaa. On talkoot Nokialla....siis loppuviikosta piti olla +20°C 

Kirjoitettu
1 tunti sitten, VesaP kirjoitti:

Naapuritalossa joku peelo käynnistää jatkuvalla syötöllä jäätävän kovaäänisen moottoripyöränsä ja sit antaa jopa 10-15 minuuttia sen rouskuttaa paikallaan aina ennenkuin lähtee ajamaan, tai välillä ei edes lähde mihinkään. Ääni kantautuu sisälle vaikka olis tuuletusikunat kiinni. Vittu noita tarvii saatana noin pitkään "lämmittää" ennen ajoon lähtöä, ei edes MotoGP pyörät minuuttia pitempään paikallaan pyöri kun varikolta lähtevät. Sit välillä tietysti pitää kaasuakin vinguttaa muna tanassa tuon peelon. Ja tämä samaa kastia että ei uskalla käydä sanomassakaan, niin ei ala häiriköimään sit enempää esim kun näkee että ajaisin fillarilla tuossa lähistöllä.  Kivat varmaan sen taloyhtiön muille asukkaille kun suoraan niiden ikkunoiden alla tuota showta joka päivä useaan kertaan jatkuu. Tänne sentään matkaa linnuntietä ehkä 80-100m mut kuuluu kuin olis oman ikkunan alla toi melulaitos.

Edit: Ei sinänsä prätkiä vastaan mitään ole, vain peeloja ihmisiä vastaan. Omassa talossakin on yhdellä tehoputkellinen prätkä, mutta ko kaveri kävelee pyörälleen, starttaa sen ja samantien lähtee ilman mitään kaasun vingutteluja. Ja itsekin kun nuoruusvuosina kaahailin prätkillä niin jopa työnsin aina välillä pyörän ajotien varteen kerrostalon pihasta, starttasin ja läksin samantien. Voi sillä saakeli lähteä pienillä kierroksillakin ja antaa lämmetä ajaessa, ennenkuin rannetta enemmän koukistaa kaasukädellä.

Tässä lähellä on kans vähän vastaava. Reilu 50v kaljamahainen äijä ja iso customipyörä, joka pitää ihan helvetillistä mekkalaa. Äijä kun tulee tai lähtee niin pitää aina oikein kaasutella sitä paskaa, että kaikki huomaa kellä on potenssiongelmat korjattu raudalla.

Monta muutakin pyörää tässä lähistöllä on ja tässä yhtiössäkin, mutta ne osaa ajaa rauhassa pois alueelta ilman turhaa show:ta.

Kirjoitettu

Saattaisi harmittaa, jos moton virta-avain katoaisi keskellä päivää.  Joku lurjus saattaisi laittaa yöllä urtsia pakoputkeen.

Kirjoitettu

Just. Rouva vei sitten puhelimen mun huoneesta pois. Kuulemmä hänen puhelimensa meni rikki.
Pitää varmaan ite ostaa huoneeseen pöytäpuhelin.

Aamulenkki oli kyllä surkeeta sitkuttelua.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.