Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

No on kyllä mennyt tämä päivä #¤
Jos on tietynlaista terveysongelmaa ja ammattiajo, tarvitaan jotain selvitystä esitietoja tms., siinä ei kannata v*** sillä se on myös asiakkaan oikeusturva että lääkäri tietää terveysongelmasta.  Samoin jos on aikaistettu tarkastus ilmeisesti jotain ongelmaa ollut ja pitäisi tietää mitä, Trafin lähettämä kirje olisi oltava mukana, siitä ilmenee tarvitaanko esimerkiksi erikoislääkärin lausunto.
 

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
55 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Jos on tietynlaista terveysongelmaa ja ammattiajo, tarvitaan jotain selvitystä

Joka alalla on jekkuväkeä. Osa on jopa taitavia. Enpä olisi uskonut, miten hieman kyseenalaista elintarvikeraaka-ainetta laitetaan eteenpäin, ellen olisi itse....

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Jep, täällä kiertää itikka. Pari lähestymisyritystä ja yhtä monta hutia liiskausyritystä. Tällä hetkellä vaanii jossain ihan hiljaa kun koetan lueskella.

Nyt on jokin valtavan kokkone laji lähtenyt lentoon ja nämä mini itikat näyttäisivät puolestaan häippäsevän.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Käytin emäntää sairaalassa ortopedillä perjantaina. En tunkenut itseäni vastaanotolle. Kyseessä olikin talon ensimmäinen työintoinen valkotakki. Hän purki alle 2 vrk sitten yksityislääkärin (käsikirurgi) asentaman alipainehaavapumpun ja letkut biojätteeseen.  Vaimo on edelleen hieman pihalla eikä ymmärtänyt, että haavanhoitoon puuttuminen ei todellakaan ollut ajankohtaista. Argh. Tänään tunnin päästä lähtö yksityislääkärille. Siis sille, jonka kuului päättää haavanhoidon jatkosta.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Jo on vaikeeta haavanhoito, ainakin kertomasi perusteella. Useimmiten se on että lääkäri määrää ja hoitaja hoitaa. Itellä Terveystalolla näin, ei se käsikirurgi mitään tehny, soitti kipsimestarille joka sitten sen sormilastan laittoi.
 

edit. En nyt sitten toivotakaan tsemiä. Häiriköintisi n-topicissa. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Pamautin eilen vasemman nilkan sisäpalleron terävään sängynjalkaan ja nyt on kipee kävellessä ja mustana pallura osittain. Stna. Josko tuo tokenee päivän mittaan että pyöräkenkä menis jalkaan illemmalla.

Kirjoitettu

Eräässä innsbruckilaisessa hotellissa emäntä sai jalkateränsä aivan mustelmille. Sängynjalat lienevät paikallisen sahan ylijäämälaatikosta. Gmapsissa Hotel Central kuvia (sovellus ei suostunut lataamaan tänne).

Respa kinusi turistiveron toiseen kertaan, vaikka maksoin kaiken  varauksen yhteydessä. Oli kiire lähdettäessä enkä alkanut kinaamaan. Lisäksi aamupalalla keittiö halusi todisteen siitä, että olemme hotellin asiakkaita - näyttäkää huoneenne avain !

Ei jatkoon.

 

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Vituttaa. Amazon nykyään pakkaa kamat niin maan perkeleen paskasti jotta nytkin oli UPS joutunut uudelleen pakkaamaan KAIKKI ko lähetyksessä olleet kamat uudelleen ja kun kyseessä oli mm elektroniikkaa ja painavia mehupulloja niin olivat tunkeneet kaikki samaan muovipussiin ja mehupullot pillun päreinä ja kaikki kamat lillui mehulitkussa muovisäkissä kun UPS toimitti paketin ovelle. Kaikki pilalla. Ja ei oo eka kerta. Pari vuotta sitten vaihtoivat Amazonissa heiveröisempiin pahvilaatikoihin varmaan "ympäristö"syistä (=halvempia laatikoita) niin nyt mikään tule ehjänä perille. Noh, rahathan tuolta takaisin tulee mutta aiheuttaa turhaa vitutusta vain. Ja uudelleen tilauksen vaivan.

Kirjoitettu

Jep. Sain nakin hoitaa työlään duunihomman jota en todellakaan olis halunnut. Mutta en toki käytännössä voinut kieltäytyäkään ottamasta hoitaakseni.

Kirjoitettu

En ihan ymmärrä jäsen VesaP:n juttuja, miksi mehupulloja pitää netistä tilata....mutta tämä jatkuva sadekeli kyllä harmittaa.

Kirjoitettu

Vastaan kyllä.

Nytkin se satta vettä. Huomenna pitäisi olla aurinkoisempaa, niin saisi nuo kaksi ulko-ovet maalattua. 

Sadepäivän varalle reissu Bsuhausiin, mitäs muutakaan kuin  sadevesikouruja hakemaan.

Kirjoitettu

Hieman sinällään. Työnantaja halusi maksaa HVA:n perustamisen jälkeen minulle kuulumatonta lisää. Kolmen eri instanssin (kulloinkin suositellun) kautta suoritetun valituksen jälkeen ( 1. heti tammikuussa..) vihdoin elokuussa ystävällisesti ilmoittavat perivänsä  "rästin" syyskuun palkasta. Onneksi pystyin varautumaan tilanteeseen, kun elämäntilanne salli.

Lääkäriosastolla on aivan omat "kohtuullistamissäännöt". VMP.

Kirjoitettu
29.8.2023 klo 08.19, VesaP kirjoitti:

Pamautin eilen vasemman nilkan sisäpalleron terävään sängynjalkaan ja nyt on kipee kävellessä ja mustana pallura osittain. Stna. Josko tuo tokenee päivän mittaan että pyöräkenkä menis jalkaan illemmalla.

tsemiä....taannoinhan sinä päivittelit että lenkille on päästävä vaikka verissä sormin...

Mutta että vieläkin tihkusadetta...sellaista mikrotihkua joka ei näy, mutta tuntuu. Eilisen sateelta vaatteet vieläkin kosteat. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.