Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu
15 minutes ago, tempokisu said:

No kiinnostaa täälläkin että mitä, mutta tässä ite kaikkea vammaa ja kipua sun muuta terveysongelmaa kokeneena, älä Vesa vaan sitten ikinä ota käyttöön morfiinia tai oxyconditinia. 

Tähän blokkilistalle omien kokemusten pohjalta myös tapentadol ja fentanyyli. Varsinkin toi jälkimmäinen on jännää kamaa, mulle sitä määrättiin kun morfiinista loppui tehot kesken...ja kuukauden kuurin jälkeen oli vierotusoireita (lieviä tosin, onneksi). Toihan tappaa joku satatuhatta vuosittain jo jenkeissä ainoastaan.

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
1 tunti sitten, bici74 kirjoitti:

Tähän blokkilistalle omien kokemusten pohjalta myös tapentadol ja fentanyyli. Varsinkin toi jälkimmäinen 

Sairaalassa nukutuksessa , mutta ei hyvänen aika muuten. Jä näitä lääkkeitä on kyselty ( joskus ajat sitten)...

Vaikeitten leikkausten jälkeen sain itekin vahvaa kipulääkettä, hienoista ongelmaa tuli mutta selvisin. Olisi ehkä ollu parempi vaan kestää kipu kun leikkauskipu kumminkin helpottaa ajan myösä. 
 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
18 hours ago, tempokisu said:

Sairaalassa nukutuksessa , mutta ei hyvänen aika muuten.

Mun kuukauden fentanyylikuuri oli laastareilla. Oli se aika jännää pelata niiden kanssa kun yksi kolmen päivän laastari kuitenkin sisältää tappavan annoksen...mut luotan lääketehtaisiin ja siihen että se laastari toimii kuten pitääkin.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

UPS on suoraan apinan persereiästä. Nykyään niillä tapana laittaa viikkoa ennenkuin paketti tulee suomeen tekstiviesti että jos et vastaa tähän viestiin 3h sisällä niin toimitamme paketin fukingperkeleen noutopisteeseen originaalista kotiosoitteesta huolimatta. Miksi vitussa ei ole toisinpäin ja pitemmällä varoajalla, eli paketit tulee defaulttina sinne minne ne on tilattu (OMG!!) ja jos haluu jonnekin vitun pitäjän toisen puolen vitun pakettipisteeseen, niin SIT pitäs vastata tekstarilla jotain. Maailman paskin kuriiri kyllä tuo UPS. Ja tietysti jengi nyt vastaa että tääläl toimii ihan hyvin jne jne. Mut täällä ei vittuperkele. Jo tuo tekstiviestipelleily kertoo kaiken.

Kirjoitettu
32 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

^Otitsä sitä on/off sitten? Eli revit laastarin välillä veke? 

Siitä vapautuu säädellysti lääkeainetta.  Samoin toimi morfiinipumppu, vapautuu säädellysti verenkiertoon. Toki laastari pitää vaihtaa. Tosin suolistoleikkauksen jälkeen sain sellaisen morfiinipumpun että sai pyytämällä lisäannoksen. Oli aika infernaaliset kivut.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
8 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

En olisi uskonut tätä sanovani mutta Posti alkaa olemaan paketintoimittajista paras.... 

Kyllä. Posti ja DHL ovat putiikit mitkä toimii. Jos joku paketti tulee Postilla, se oikeasti tulee. Kotiovelle. Eikä minnekään vitun pakettipisteeseen vaikka semmosesta ei olla missään sovittu eikä semmoista olla missään pyydetty asiakkaan toimesta.

Kirjoitettu
44 minutes ago, tommi2 said:

^Otitsä sitä on/off sitten? Eli revit laastarin välillä veke? 

Ei kun laastari laitetaan kolmeksi päiväksi ja vuotaa sitten sitä myrkkyä kehoon 72 tunnin ajan. Kerta-annoksena laastarin sisältö vie hengen.

edit: kisu ehtikin ensin

Muokattu: , käyttäjä: bici74

Kirjoitettu

No täällä Posti ei kyllä tuo paketteja kotiin, menee pakettiautomaattiin tai postin noutopisteelle. UPS ja DHL on tuonu kotiovelle. 

Mutta ainahan se V**** kun tulee toi YEL-laskulappu ( kolmasti vuodessa). Että hyvähän se on että ON töitä...

 

Kirjoitettu

Kaukokiito toimi myös mallikkaasti. Netraudan kautta tuli sähköpostiin kolme saapumisilmoa ennakkoon ja toimitusta edeltäneenä päivänä tekstari, että tulevat klo 12-16.
Tosin kuski soittikin jo tasan aamuuysiltä ja sanoi olevansa vartinpäässä.
Sehän sopi mainiosti, vaikka olikin 3 h etuajassa.

Kirjoitettu

2 peräkkäistä asiakasta jättäny tulemati, peruisivat jos ei pääse niin siihen voisi ottaa.
No, sain katsottua Yle Areenasta "Kolopesijät" sillä välin.

Ja sitten tulen hieman lämpösimmillä vaatteilla ( kun ohkasemmat ihan märät) ja nyt paistelee aurinko....

Kirjoitettu
12 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

2 peräkkäistä asiakasta jättäny tulemati, peruisivat jos ei pääse niin siihen voisi ottaa.

Majoitusalalla on tapana maksaa ennakkoon xx-100 % ennen varauksen hyväksymistä. Vai pyytäisikö asiakkailta ennakkoon luottokorttitiedot ? Jos näin ei tekisi, kilpailijat voisivat buukata talon täyteen ja siten aiheuttaa kysyntää itselle.

Kirjoitettu

Mua ainakin lekurissa uhkaillaan että joutuu maksamaan jossei tule. Noihan olisi voiton kannalta tavoiteltavia asiakkaita! Ei vaivaa, rahat tulee, potilas saattaa samasta asiasta joutua tulemaan oikeasti myöhemmin. Tuplapotti. 

Kirjoitettu

Just. Tullaan tunnin myöhässä. Onneksi pidin kaffepaussin aiemmin.
Se vaan että 12.45. otan sen asiakkaan joka tulee omalla ajallaan.

En tiedä otetaanko tuplaveloitus jos tulee sitten uudelleen...minä ottaisin, en päätä asiasta.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.