Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Ihmeen hyvin vaan tasoittuu nämä nyky maalit (halpahallien laihat maalit jätän hyllyyn). 
Maalailin tuolla jollain Winhalla varaston lattialistat ja karmit, maalasin samalla myös aikaisemmin maalatun kovalevypintaisen varaston oven sisäpinnan sudilla. Vartin päästä kaikki siveltimen vahvat vedot kadonneet. Jälki kuin ruiskulla vedettyä.

Aamen! Ei vituta :)

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

 

^Joo kun tarkkaan miettii sekoitukset ja tekee. Maalasin muovitetun peltikaton ja vieressä joku ammattilainen kasasi talopakettia (tämä 20+ vuotta sitten) , tuli ihastelemaan kuinka olin saanut niin muovitetun kiillon. Oma sekoitus, tein aivan eri tavalla mitä Tikkurila suositteli, maalilinjallakin neuvoivat mitä sattui, pistin 9 kertaa enemmän ohennetta kun suositeltu, koska pensseli eikä ruisku, pohjamaaliin. Hyvin on pysynyt, nyt 23 vuoden päästä mietin että voisi kohtaa vetäistä paikkauskierroksen

 

No melkein meinasi, avasin oluen ja makealle maistui... pikatarkastus: aivan oikein, alkoholitonta!!!!!!!11!!!

No eikun fillarin selkään ja lähikaupasta kostoksi kolme kertaa tuo määrä minkä olin alkoholitonta ostanut.

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Siitä se lähtee, eikös se loma ollut jo lopuillaan ja puolen vuoden raittius tai jotain edessä?
Älä vaan hävitä niitä alkoholittomia. Niitä voi vielä tarvita, vaikka eivät vitukseen juurikaan auta :D 

Kirjoitettu

Tinneri ja jogurttipikari yöksi hyllylle. Tinneri sulatti pikarin pohjan auki.😁

Nykyään mä olen esim. telahommissa heittänyt päivän telan pois ja ens kerralla uusi telarulla kiinni.

Kirjoitettu

^Peltikaton pohjamaalin ohenne teki saman metalliämpärille vuodessa...  kovaa myrkkyä. Noi ei siitä pohja irronnut mutta kävi tihkumaan läpi stuffia jostain. 

Mäkin heittelen pensselit veke päivän jälkeen, ostaa niitä halvempia. En huomaa eroa.

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Riippuu mitä tekee. Silloin kun tehdään premium+ jälkeä, kaivetaan kätköistä ne vanhat rakkaudella hoidetut ja kulahtaneet laatuvermeet, joiden työjälkeä eivät uudet sudit kykene jäljittelemään. Sudissa pitää olla se aiemman käytön tuoma patina, hienohionta ja muotoilu jouhille.

Se on vähän sama juttu, kuin lähtis patikkaan tuliterillä kengillä. Ei tuu mittään.

Joskin, peltikatto ei välttämättä niin tarkka. Mutta sudin muovipussitus säästää rahaa ja pelastaa Jääkarhut taas tavalla tai toisella :) 

Toki, jos maalaus ala on suuri, niin halpissudistakaan taida olla kuin kahva pussitettavaksi :D 

Itse ole luottanut Tokman Kraft laatuun maalauksissa. Toimii aikansa, enkä valmista viuluja :) 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Mummielestä nää maalihommat vois laittaa Raksa-ketjuun. Ei niitä kukaan vitutuksesta löydä.

Kirjoitettu

^ tämä on suosituin ja katselluin topicci, että kyllä löytää. Tosin mä en ymmärrä noista mitään, kun ite lähinnä nukkeitten tavaroita maalannu...ja ison nukkekodin.

Kirjoitettu

Ei noi musta elämää suurempaa juttua ollut, kaksi vanhusta pullisteli maalaustaidollaan epätoivosesti. Enemmän toi varmaan vituttaa jengiä :D 

Kirjoitettu

Ja kyllä jos joutuu ryhtymään isompaan talomaalausprojektiin, niin mitä se on jolle vitutusta alusta loppuun :D 
Joskin, sitku on valmista, niin sitten voi vaihtaa hyvän tuulen topikkiin ja ottaa vähän maalarinohennintakin :D 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.