Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20232 vuotta Ihmeen hyvin vaan tasoittuu nämä nyky maalit (halpahallien laihat maalit jätän hyllyyn). Maalailin tuolla jollain Winhalla varaston lattialistat ja karmit, maalasin samalla myös aikaisemmin maalatun kovalevypintaisen varaston oven sisäpinnan sudilla. Vartin päästä kaikki siveltimen vahvat vedot kadonneet. Jälki kuin ruiskulla vedettyä. Aamen! Ei vituta Muokattu: 4. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20232 vuotta ^Joo kun tarkkaan miettii sekoitukset ja tekee. Maalasin muovitetun peltikaton ja vieressä joku ammattilainen kasasi talopakettia (tämä 20+ vuotta sitten) , tuli ihastelemaan kuinka olin saanut niin muovitetun kiillon. Oma sekoitus, tein aivan eri tavalla mitä Tikkurila suositteli, maalilinjallakin neuvoivat mitä sattui, pistin 9 kertaa enemmän ohennetta kun suositeltu, koska pensseli eikä ruisku, pohjamaaliin. Hyvin on pysynyt, nyt 23 vuoden päästä mietin että voisi kohtaa vetäistä paikkauskierroksen No melkein meinasi, avasin oluen ja makealle maistui... pikatarkastus: aivan oikein, alkoholitonta!!!!!!!11!!! No eikun fillarin selkään ja lähikaupasta kostoksi kolme kertaa tuo määrä minkä olin alkoholitonta ostanut. Muokattu: 4. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20232 vuotta Siitä se lähtee, eikös se loma ollut jo lopuillaan ja puolen vuoden raittius tai jotain edessä? Älä vaan hävitä niitä alkoholittomia. Niitä voi vielä tarvita, vaikka eivät vitukseen juurikaan auta
Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20232 vuotta Tinneri ja jogurttipikari yöksi hyllylle. Tinneri sulatti pikarin pohjan auki.😁 Nykyään mä olen esim. telahommissa heittänyt päivän telan pois ja ens kerralla uusi telarulla kiinni.
Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20232 vuotta ^Peltikaton pohjamaalin ohenne teki saman metalliämpärille vuodessa... kovaa myrkkyä. Noi ei siitä pohja irronnut mutta kävi tihkumaan läpi stuffia jostain. Mäkin heittelen pensselit veke päivän jälkeen, ostaa niitä halvempia. En huomaa eroa. Muokattu: 4. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20232 vuotta Riippuu mitä tekee. Silloin kun tehdään premium+ jälkeä, kaivetaan kätköistä ne vanhat rakkaudella hoidetut ja kulahtaneet laatuvermeet, joiden työjälkeä eivät uudet sudit kykene jäljittelemään. Sudissa pitää olla se aiemman käytön tuoma patina, hienohionta ja muotoilu jouhille. Se on vähän sama juttu, kuin lähtis patikkaan tuliterillä kengillä. Ei tuu mittään. Joskin, peltikatto ei välttämättä niin tarkka. Mutta sudin muovipussitus säästää rahaa ja pelastaa Jääkarhut taas tavalla tai toisella Toki, jos maalaus ala on suuri, niin halpissudistakaan taida olla kuin kahva pussitettavaksi Itse ole luottanut Tokman Kraft laatuun maalauksissa. Toimii aikansa, enkä valmista viuluja Muokattu: 4. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 5. Elokuuta, 20232 vuotta Huomenta. No ajelin aaamulla sateess 21km "lenkin! kuravaatekamppeissa.
Kirjoitettu 5. Elokuuta, 20232 vuotta Mummielestä nää maalihommat vois laittaa Raksa-ketjuun. Ei niitä kukaan vitutuksesta löydä.
Kirjoitettu 6. Elokuuta, 20232 vuotta ^ tämä on suosituin ja katselluin topicci, että kyllä löytää. Tosin mä en ymmärrä noista mitään, kun ite lähinnä nukkeitten tavaroita maalannu...ja ison nukkekodin.
Kirjoitettu 6. Elokuuta, 20232 vuotta Ei noi musta elämää suurempaa juttua ollut, kaksi vanhusta pullisteli maalaustaidollaan epätoivosesti. Enemmän toi varmaan vituttaa jengiä
Kirjoitettu 6. Elokuuta, 20232 vuotta Ja kyllä jos joutuu ryhtymään isompaan talomaalausprojektiin, niin mitä se on jolle vitutusta alusta loppuun Joskin, sitku on valmista, niin sitten voi vaihtaa hyvän tuulen topikkiin ja ottaa vähän maalarinohennintakin Muokattu: 6. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 6. Elokuuta, 20232 vuotta ^Heh, koko talo ja katto tulee tässä parin vuoden sisään sudittua... mutta jatkuu ensi keväänä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään