Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

^ ym. no mitäpä siittä, arvot on mitä on enkä tee asian suhteen mitään.. hei nyt oli aika alhaiset ( suhteessa aiempiin) 140/89

Rutilus rutilus sentään kun nämä Suomen pakettien matka kestää.....tuli jo palauteviestikin, annoin negatiivista palautetta kun 4.7. lähetetty paketti ei ole vieläkään saapunut.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

#¤# Joka työpäivä on taistelua, miten saa kirjoitettia lomakkeille tarvittavat tiedot käsin ( palkkiolomake, laajennetun yksi lomake pitää kirjoittaa käsin.) Koneella oikea etusormi ottaa keskisormen kirjaimet.
Vaikka allekirjoitus on nyt "söheröä" niin sekin on vaikeeta.
pska vielä kuukausi sormi paketissa.

Kirjoitettu

Jaa joo sitten jääkaappipakastin-yhdistelmä. Ei niin vaan olekaan helppoa löytää korkeus max 175cm, ja 60cm on maksimileveys.

Kirjoitettu

^ thanks....se vaan että mitään tuhansien eurojen. Katsoin Verkkokaupan valikoimaa kun on se asennus+kuljetuspalvelu.
Osa noista on sitten liian matalia, jää iso rakonen.
Mutta on vasta syksyn/talven asia, nyt ruokien siirto ( säilytys) on hankalampaa.

Kirjoitettu
21 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:

Hakuun vaikka E211: Enimmäismäärärajoituksia 5 mg/kg/vrk. Varsin informatiivistä vai onko sittenkään. Googlella voisi helposti korvata koko Ruokaviraston.

Tuossa tyydyttävää tietoa.

Benzoehappo voi ... laukaista astmakohtauksen tai allergisen nuhan. Kissoille erittäin vaarallista. Reagenssilasilla ja eläinkokeissa Benzoehappo ja benzoaatti osoittivat lisäksi solu- ja perintöainesvahingollisen vaikutuksen.

Lapsilla B. voi laukaista hyperaktiivisuutta ja tarkkaavaisuushäiriötä. Selvitys brittiläisestä kokeesta...aineessa pitää olla varoituskyltti (lapsia koskien).

Eräässä kokeessa aine vähensi hiirien bakteeriflooran määrää. Vaikutusta ihmisten suolistoterveyteen ei voida vielä tämän perusteella arvioida. On kuitenkin todistettu, että vakavat muutokset suolistoflooran bakteerikoostumuksessa liittyvät lukuisiin aineenvaihduntaongelmiin, mukaan lukien suolen limakalvon vaurioituminen.

https://food-detektiv.de/zusatzstoffe/?enummer=Natriumbenzoat

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

^ thanks....se vaan että mitään tuhansien eurojen. Katsoin Verkkokaupan valikoimaa kun on se asennus+kuljetuspalvelu.
Osa noista on sitten liian matalia, jää iso rakonen.
Mutta on vasta syksyn/talven asia, nyt ruokien siirto ( säilytys) on hankalampaa.

Hakusanaksi 'jääkaappi-pakastin Whirlpool'

Kirjoitettu

Joo mittasin mutta 175cm on maksimi. En mä kyllä minnekään Giganttiin ala mennä, autolla jonnekin jossa on ratikkaa.
No ostaa sitten kalliimmman...kun tätä työtä tehdään just sen takia että voi jotain ostaa. Pakastin ja jääkaappi ovat pitkälle yli 30 vuotta vanhoja :D kuten oli uunikin.

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Hakusanaksi 'jääkaappi-pakastin Whirlpool'

Ei löytyny sopivia

Kirjoitettu
55 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Ei löytyny sopivia

Huom. 60 cm rakoon ei voi laittaa 60 cm kodinkonetta. Niissä on oltava asennusvara esim. 2 cm puolillaan. 2,5 cm tekisi jo 5 cm - jääkaapin leveys siis 55 cm.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Vielä elintarvikelisäaineista - tapaus aspartaami (E951). WHO luokittelee tuon 'mahdollisesti syöpää aiheuttavaksi'.

Ruokaviraston tietopihtaus - mitä kuluttaja tekee tällä tiedolla ?

https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/ohjeita-kuluttajille/e-kooditlisaaineet/e-koodit/e951/

Saksalainen sivusto (englanniksi)

https://food-detektiv.de/en/additives/?enummer=aspartam#ergebnis

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Joo, eilen asennettu Tubolito oli mennyt paskaksi, odotti tyhjä kumi. Kumit oli niin vaikea kangertaa vanteelle, että piti käyttää metallisia rengasrautoja seurauksella että vanteet ovat nyt täynnä naarmuja. Boosti akseli ei millään meinannut mennä jengoille. 

Tälläsinä hetkinä tulee aina mieleen että mitäpä jos heittäisi pyörät sillalta ja keskittyisi kävelemään. Ainakaan mitää kivaa päivitystä ei tee mieli ostaa, aina tuleekin vaan surua. Tai sit vaan en osaa (enää). Voihan se olla että tubelessvanteet, läpiakselit, uudet keskiöt ovat vaan kotiasentajalle liikaa. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.