Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ ym. no mitäpä siittä, arvot on mitä on enkä tee asian suhteen mitään.. hei nyt oli aika alhaiset ( suhteessa aiempiin) 140/89 Rutilus rutilus sentään kun nämä Suomen pakettien matka kestää.....tuli jo palauteviestikin, annoin negatiivista palautetta kun 4.7. lähetetty paketti ei ole vieläkään saapunut. Muokattu: 12. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 20232 vuotta Koko stanan päivä mennyt kovassa kuumeessa ja paskataudissa.
Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 20232 vuotta On 7/10/2023 at 8:16 AM, alpensau said: PS. Jos haluat kattavaa tietoa E-koodeista, Ruokaviraston sivuilta sitä ei löydy. Kaikki lisäaineet ovat tarpeellisia tai ainakin hyödyllisiä. Pitää hakea saksaksi. E-kooditietoa Ruokaviraston sivuilla
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta #¤# Joka työpäivä on taistelua, miten saa kirjoitettia lomakkeille tarvittavat tiedot käsin ( palkkiolomake, laajennetun yksi lomake pitää kirjoittaa käsin.) Koneella oikea etusormi ottaa keskisormen kirjaimet. Vaikka allekirjoitus on nyt "söheröä" niin sekin on vaikeeta. pska vielä kuukausi sormi paketissa.
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta Jaa joo sitten jääkaappipakastin-yhdistelmä. Ei niin vaan olekaan helppoa löytää korkeus max 175cm, ja 60cm on maksimileveys.
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta Tässä muutama esimerkki Gigantista: Gigantti - jääkaappipakastimet - 175 cm/60 cm.
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ thanks....se vaan että mitään tuhansien eurojen. Katsoin Verkkokaupan valikoimaa kun on se asennus+kuljetuspalvelu. Osa noista on sitten liian matalia, jää iso rakonen. Mutta on vasta syksyn/talven asia, nyt ruokien siirto ( säilytys) on hankalampaa.
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta 21 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: E-kooditietoa Ruokaviraston sivuilla Hakuun vaikka E211: Enimmäismäärärajoituksia 5 mg/kg/vrk. Varsin informatiivistä vai onko sittenkään. Googlella voisi helposti korvata koko Ruokaviraston. Tuossa tyydyttävää tietoa. Benzoehappo voi ... laukaista astmakohtauksen tai allergisen nuhan. Kissoille erittäin vaarallista. Reagenssilasilla ja eläinkokeissa Benzoehappo ja benzoaatti osoittivat lisäksi solu- ja perintöainesvahingollisen vaikutuksen. Lapsilla B. voi laukaista hyperaktiivisuutta ja tarkkaavaisuushäiriötä. Selvitys brittiläisestä kokeesta...aineessa pitää olla varoituskyltti (lapsia koskien). Eräässä kokeessa aine vähensi hiirien bakteeriflooran määrää. Vaikutusta ihmisten suolistoterveyteen ei voida vielä tämän perusteella arvioida. On kuitenkin todistettu, että vakavat muutokset suolistoflooran bakteerikoostumuksessa liittyvät lukuisiin aineenvaihduntaongelmiin, mukaan lukien suolen limakalvon vaurioituminen. https://food-detektiv.de/zusatzstoffe/?enummer=Natriumbenzoat Muokattu: 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: ^ thanks....se vaan että mitään tuhansien eurojen. Katsoin Verkkokaupan valikoimaa kun on se asennus+kuljetuspalvelu. Osa noista on sitten liian matalia, jää iso rakonen. Mutta on vasta syksyn/talven asia, nyt ruokien siirto ( säilytys) on hankalampaa. Hakusanaksi 'jääkaappi-pakastin Whirlpool'
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta Joo mittasin mutta 175cm on maksimi. En mä kyllä minnekään Giganttiin ala mennä, autolla jonnekin jossa on ratikkaa. No ostaa sitten kalliimmman...kun tätä työtä tehdään just sen takia että voi jotain ostaa. Pakastin ja jääkaappi ovat pitkälle yli 30 vuotta vanhoja kuten oli uunikin.
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta 2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Hakusanaksi 'jääkaappi-pakastin Whirlpool' Ei löytyny sopivia
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta 55 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Ei löytyny sopivia Huom. 60 cm rakoon ei voi laittaa 60 cm kodinkonetta. Niissä on oltava asennusvara esim. 2 cm puolillaan. 2,5 cm tekisi jo 5 cm - jääkaapin leveys siis 55 cm. Muokattu: 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ kiitos, niin minäkin vähän ajattelin...katsotaan asiaa ensi talvena.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta Vielä elintarvikelisäaineista - tapaus aspartaami (E951). WHO luokittelee tuon 'mahdollisesti syöpää aiheuttavaksi'. Ruokaviraston tietopihtaus - mitä kuluttaja tekee tällä tiedolla ? https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/ohjeita-kuluttajille/e-kooditlisaaineet/e-koodit/e951/ Saksalainen sivusto (englanniksi) https://food-detektiv.de/en/additives/?enummer=aspartam#ergebnis Muokattu: 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta Joo, eilen asennettu Tubolito oli mennyt paskaksi, odotti tyhjä kumi. Kumit oli niin vaikea kangertaa vanteelle, että piti käyttää metallisia rengasrautoja seurauksella että vanteet ovat nyt täynnä naarmuja. Boosti akseli ei millään meinannut mennä jengoille. Tälläsinä hetkinä tulee aina mieleen että mitäpä jos heittäisi pyörät sillalta ja keskittyisi kävelemään. Ainakaan mitää kivaa päivitystä ei tee mieli ostaa, aina tuleekin vaan surua. Tai sit vaan en osaa (enää). Voihan se olla että tubelessvanteet, läpiakselit, uudet keskiöt ovat vaan kotiasentajalle liikaa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään