Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Semisiti, pitkän harkinnan jälkeen tilasin verkkoliikkeestä uudet puutarhakalusteet. Kriteerit tiikkiä tai vastaavaa, fsc tai vastaava sertti. Moinen combo löytyikin, rva hyväksyi myös tuotteen.

Tilaus sisään, kaikki hyvin, kunnes DPD:n jälkeen homma siirtyi Postnordille... Huoh... 3 kollia, samalla tilauksella on nyt splitattu kolmeksi eri tilaukseksi. €+*tu. 

 

 

  • Viestejä 3.1k
  • Katselut 293.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

  • Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

  • No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Porkaivopumppu alko laukomaan vikavirtasuojaa tämän sähköhärdellin tähden. 3-4 sek sietää ennen laukasua.

Suoralla sähköllä pelittää sentään edelleen ihan kelvosti, mutta prognoosi ei kuitenkaan ole kovin häävi.

Täytynee ruveta duunaamaan Carunalle damage ilmoa ja sitten vääntämään asiasta heidän kanssaan.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Vituttaa kun toimittelijat eivät tiedä taimen ja taimenen eroa. Lakkasin lukemasta artikkelia toisen taimenia-sanan jälkeen. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009674202.html Vaikka sanoissa on paljon yhteisiä kirjaimia ja ulkonäkö on lähes sama, niillä voi, uskokaa tai älkää, olla eri merkitys. ''Hän toi Suomeen ensimmäiset Senga Sengana tunnetun mansikkalajikkeen taimenet''

Kirjoitettu

Taimenia pellossa?

Saaristossa pruukattiin ennenvanhaan laittamaan perunan istutuksessa silakka mukulan kaveriksi, niinku lannoitteeksi.

Mutta, että taimenia mansikkapeltoon, se kyllä kuulostaa jo - arvokkaalta.

Kirjoitettu

Ei kai pitäis. Eilen oli vähän sellainen olo kuin olisi vankilasta vapautunut. Seuraava 5vk lomaa. Toisaalta tänään on ohuesti vituttanut jo ajatus, että takaisinkin pitäisi mennä.

Ja niin 4vk sitten tilaamani aurinkolasit ei ole vieläkään saapuneet.

Kirjoitettu

^ alkaa tuntua tämä 3 päivää viikossa töitä ja välillä 4 päivän vapaat, tosi kivalta. 5vko loma olisi ihan kamala, nytkin otin päiväunet kun ei ole oikein mitään tekemistä.
Saa nähdä mikä on säätila illalla, tänään nimittäin olisi se lintujen äänien kuunteluyö, mutta sateella ei järjestetä.

Kirjoitettu

No voi vitsit. Uuni lähti toimimaan....tulin kaupasta ja ajattelin tehdä ne alkulämmittelyt - valot ei syty. Jotain pientä lämpiämistä. 
Soitin asentajalle takas, tulee katsoon vielä tilannetta myöhemmin. 

 

hmm..se asentaja nappasi jotain sulaketta. Kiersin kiinni...ja kokeillaan vaihtaa koko liesi-sulake
> valot syttyi, jipii. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
sulakkeen vaihto

Kirjoitettu

Kotiuduin eilen. Vihmoo vettä edelleen 18 m/s puuskissa.
Oikean jalan säären ja nilkan sisäpinnoilta laskin päälle itikan iskemää.
Osumien kokonaismäärä lienee jossain luokkaa 50 kpl. Meillä ei tuolla yleensä noita kovinkaan paljoa, normisetti olisi ollut luokkaa 5 kpl. 

Niin, ja onhan tolla Postnordillakin osuutensa.
Bikersilta tuli tyytyväisyyskysely ja että suosittelisitko.
Annoin vitosen joka johti keskusteluruutuun, johon saattoi perustella. Kerroin, että jos olisin etukäteen tiennyt, että Saksan osuus tulee Suomessa Postnord kautta, olisin jättänyt ostokseni tekemättä ja enkä aio jatkossa asioida heidän kanssaan, koska Postnord.

Syyhyttää ja on koleaa ja märkää ynnä tilatut osat edelleen varikolla. Valehtelisin suuresti, jos väittäisin ettei vituta.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

^^ Aivan, jos sulake on irti, tai se on paska, niin mikään ei toimi.
Taulu voi olla myös musta ja se ei enteile hyvää.

Siitä tulikin mieleen, että toi palovaroitin.
Talouspörssissä oli tarjouksessa 2,50 €, mutta oli optinen. Se on vähän turhan ärhäkkä, jos uunin luukun avaa ja sieltä nousee höyrypilvi ylös, alkaa pillit heti soida. Sama jos paistelee jotain, josta tulee käryä hieman enemmän.
Jätin hyllyyn.

Kirjoitettu

^  no heti kaamee meteli kun uunin luukun avaa > siirsin palovaroittimen olkkarin hyllyn yläosaan. Ei kai siitä ole mitään lakia että pitää olla keittiön karmissa? tai kuka sitä tarkistaa missä se on, tai onko siellä toimiva patteri. Ei ole ikinä kukaan tullu tarkistamaan. 



 

Kirjoitettu

Jatkuvasti luvataan kunnolla vettä, 1-2 mm toteutuu. 2.7. satoi sentään vajaa 8 mm. Aika makeet tuulet oli pari päivää.

Kirjoitettu

Ihan törkeen hitaasti kuluu vika työviikko ennen lomaa. Vähintään pitäis olla jo torstai mutta kun ei ole. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.