Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 20232 vuotta ^Tuon voisin postata "mikä ihmetyttää sinua nyt"-topikkiin... siis ei toi milloin ihmetytä, vaan mitä ihmettä tuolla lauseella tarkoitetaan. On-topic.. pikkasen vituttaa.. toinen lomaviikko menossa ja joka yö nään unta töistä. Pelottaa että käy vanhanaikanen, loma loppuu ennenkuin lomafiilis tulee.
Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 20232 vuotta Leo lambrey tai serkkunsa on valokuvien mukaan useinkin jonkun rystysiä syömässä, joten onko se aivan terveellistä ? Ehkä täällä voisi 'Paranna itsesi netissä' tms. topic ?
Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Milloin Leo on viimeksi imenyt Kisun rystysiä ? Leo on Sea lamprey, ja mun kättä on purreet European river lampreyt eli jokinahkiaiset. Jolle jokinahkiainen. Viimeksi Nakkilassa 10.12.2022...ei näistä ole mitään haittaa ollut, päinvastoin. Ja sormivamma ei nyt liity tähän mitenkään, kuvaan oikealla kädellä ja nahkiaiset on vasemmassa kädessä. Ja jos sitten saan jokun kuolemantaudin, niin se on sitten menoa. Joo kaikki olisi tosi hyvin nyt ilman tätä kekkulin keskisormivaivaa. Ei pysty kirjoittamaankaan kovin hyvin ( kynällä siis, kun kirjoitan muistiinpanoja puhtaaksi) tulee huonoa käsialaa. ps. yksi kuva-arvoitus on Pirkkalan alue "Kyösti". Muokattu: 23. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 20232 vuotta Tavallaan. Syömisen jälkeinen ähky. Paistelin pari pihviä, luulin että fileetä, mutta olikin kasleria ja jäi nuo rasvat sulattelematta rillin uumeniin. Ja kun kyytipoikina oli vielä pekoniin käärittyjä juustotäytteisiä herkkusieniä, aterian rasvakertymä oli varsin runsas ja siitä long ähky. Nyt ei jaksa jopotella, ekäku juopotella, ei mahu eikä maustu. Kolme keppanaa päivällä ja sapuskan yhteydessä ja nyt yritän sitten makustella parin Akva ryypyn verran. Mitähän jos kaveritkin kuulis! Muokattu: 23. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 20232 vuotta Voi rutilus rutilus sentään...eilen vasemman käden pikkusormi puutui. Soittelin äiteelle ja kerroin....ei olisi pitäny, sillä äitee huolestui ihan valtavasti että nyt on sydämen vajaatoiminta ja päivystykseen...siis ei käsi puutunut, vaan pikkusormi. No en kyllä ala minnekään tämmöisen takia meneen. Äitee ei saanu unta kun oli huolestunut.... Aamulla sormi ihan normaali, hengissä ollaan. Ja sitten tämän oikean käden keskisormen kanssa pitää kyllä nyt vaan vaan mennä erikoislääkärille. Ja rutilus sentään kun mä vihaan aikojan varaamista ja menemistä. Ja kun kuitenkin sen verta tiedän, että - ei tämmöistä vaivaa ole olemassakaan kun vaan mulla. Jotain ajatusta erilaisista vaivoista on mutta tämmöisestä ei ole ollu missään. Kyllä mä nyt seuraan tilannetta vielä tovin, meen sitten käsikirurgille jos sikseen, mutta kun nyt on ollu vaikka mitä menoa, auton huoltoa ja neurologia....ei jaksa. Ja jos sormeen pitää tehdä vaikka joku suoristusleikkaus, niin vasta syksyn talkoitten jälkeen. Ja siis mulle kun voi tulla semmoista mitä ei olekaan. Vasen jalkaterä, se vaivaisenluu-kohta. On ollu 10 vuotta kipee, mutta siinä ei siis ole mitään. Voin mä nyt kävellä rannalle ja lintukävelyillä, kylmäpussia sitten vaan ympärille kotona.
Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 20232 vuotta 2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Voi rutilus rutilus sentään...eilen vasemman käden pikkusormi puutui. Urheilulääkärit tietää myös yhtä sun toista.
Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 20232 vuotta 15 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Urheilulääkärit tietää myös yhtä sun toista. Kyllä, mutta menen käsikirurgille. ( on kyllä aika pahannäköiset mustelmat vasemmassa reidessä , näkemän perusteella olisin kaatunu jossain tosi pahasti...)
Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 20232 vuotta Kanukkifirmasta, josta lähdin 10 vuotta sitten, tuli ilmoitus, että viikonloppuna niillä on ollut tietomurto ja että munkin data saattaa olla joutunut vääriin käsiin. Nyt pitää sitten PRKL viritellä omaehtoisia luottokieltoja ym sen takia. Mitä helv*ttiä ne jemmaa enää mun hetua ja pankkitietoja siellä näin pitkän ajan jälkeen. 😠 Ja joo, varmistin sylttytehtaalta, että säpo on aiheellinen, eikä kalastelua itsessään.
Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 20232 vuotta Eilen sormi näytti jo paremmalta....uimisen jälkeen nyt pahalta. On niin sierettynyt että ei voi olla ilman tukisidettä, kiristää niin paljon. Vaiva tuli muuten sateessa ajelun jälkeen, sormi ei näytä tykkäävän kastumisesta. Tilaan huomena ajan käsikirurgille. Pikkusormien ( ja muittenkin sormien) puutuminen johtuu kyllä ajamisesta, lenkillä tunsi sormien puutumista. Näitten mustelmien takia en kumminkaan jaksa mennä, verikokeita ja kaikkia.
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 20232 vuotta No en mä uskalla keskiviikolle lääkäriaikaa, tuntui niin voimattomalta ajaa jalat on ihan spagettia. Miten mä pääsen huomena töihin? Ajan kesäkurapyörällä hitaasti....Kävin autolla rannalla katsomassa lokkeja, hyvä kun rappuset pääsee ylös takas kotiin. Ei todellakaan tule perjantaihin mennessä 302km. Jalat ei jaksa.
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 20232 vuotta No onneksi sentään päiväunet auttoi vähän, pystyi sen jälkeen imuroimaan ja jalat tuntuu normaalimmilta. Sydämen sykkeen tuntee kyllä selvästi, kun jännittää. Propralia joutui ottaan. Venytellyt jalkoja ja makoillut jalat tyynyllä. Todennäköisesti kuitenkin pääsen huomena pyörällä töihin, saa olla ainut tavoite että pääsen jotenkin itse ulkoillen.
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 20232 vuotta Miten voisikaan, Rouva kantoi juuri hyytävän kylmän oluen nenän alle ja käski nauttia, ennen kuin lämpenee.
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 20232 vuotta 2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Propralia joutui ottaan Mä otan lääkkeiden sivuvaikutukset vakavasti. Meinaa itsellä olla melkoinen arpaonni, kun se muka enintään yhdelle sadasta osuu niin usein kohdalle. Betasalpaajaa en suostunut edes kokeilemaan.
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 20232 vuotta ^ Ihan toivotulla tavalla nämä lääkkeet kyllä vaikutti ihan virallista tietä neurologilta Propralit sain, sydän sykittää välillä niin ettei tosikaan ja käsi tärisee, sormivamma ja jalkojen lihaskipu/heikkous pelotti ihan kunnolla. Monet käyttää tätä lääkettä jännitysoireisiin. Onhan se samalla myös verenpainelääke, kun jännittäminen nostaa myös verenpainettani. - ja kaiken lisäksi nyt en ole nukkunut juuri ollenkaan, makoillu vaan ja kuunnellu Radio Suomea -
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään