Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja ^Joo, paikallisjunat olis hyvä optio kun niissä voi pitää pyörää ihan itteensä vasten renkaillaan seisten ja kyllä tosiaan pisin paikallisjunayhteys taitaa mennä Lahteen tai Nokialle mutta ne tosiaan on vähän turhan lähellä että jaksas jäädä yöksi välille kökkimään. Ja vielä hankintaa: 2 x RAB Cotton Ascent Sleeping Bag Liner 1 x Exped Ultra Pillow M No nyt on setti kasassa. Ajoa vaille. Ja postitusta tietysti kuhan postipekka saa roudattua kaikki romut kotia. Blaah, joku 1.5ke tms napsahti tuohonkin nyt. Vaimo jo sanoi että se heittää mut ensikeväänä pihalle jos en oma-aloitteisesti meinaa lähteä... Muokattu: 5. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20232 vuotta 5.10.2023 klo 14.11, VesaP kirjoitti: ^Joo, paikallisjunat olis hyvä optio kun niissä voi pitää pyörää ihan itteensä vasten renkaillaan seisten ja kyllä tosiaan pisin paikallisjunayhteys taitaa mennä Lahteen tai Nokialle mutta ne tosiaan on vähän turhan lähellä että jaksas jäädä yöksi välille kökkimään. Ja vielä hankintaa: 2 x RAB Cotton Ascent Sleeping Bag Liner 1 x Exped Ultra Pillow M No nyt on setti kasassa. Ajoa vaille. Ja postitusta tietysti kuhan postipekka saa roudattua kaikki romut kotia. Blaah, joku 1.5ke tms napsahti tuohonkin nyt. Vaimo jo sanoi että se heittää mut ensikeväänä pihalle jos en oma-aloitteisesti meinaa lähteä... Jotkut vuorot Z;taa menee Kouvostoliittoon asti. No hö, eihän sinnekään suoraa tietä ole pitkä matka, Lahen kautta kiertää...
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20232 vuotta Autolle bensaa ja höh, Prismassa ei ollut aikuisten pitkävartisia Nokian saappaita, eikä tuoreita mansikoita > Onneksi Citymarketista löytyi.
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20232 vuotta 35 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Prismassa ei ollut aikuisten pitkävartisia Nokian saappaita, eikä tuoreita mansikoita > Onneksi Citymarketista löytyi. Vinkki: Niillä saappaiden kärjillä ei saa avustaa kivien tai ylipäätään minkään nostamisessa. Ne eivät kestä juuri mitään, missä on teräviä reunoja. T. nimimerkki painepesijä Muokattu: 7. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20232 vuotta öööö.... nyt en ymmärtäny, tai sitten et ole tietoinen millaista hommaa se kututalkoilu on. Saappaat on paras jalkine koska usein on kosteaa maastoa...lapioidessa korkeintaan työnnän jalalla lapioita...uudet saappaat nyt siksi että sadekelillä ajaessa saappaaseen mahtuisi emmän kuin yksi villasukka. Talkooton ajalla kesäkuu- syyskuu, niin palelua ei ole tullu.... Muokattu: 7. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu kirotusvihre ...
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20232 vuotta Poppamies-kastikkeita kaks pulloa femmalla. Scorpion, jonka pitäisi olla melko voimallista ja Jalapeno hieman miedompaa.
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20232 vuotta Mufloni-panimon Islay Imperial Stout-tölkki. Kaupungin toiseksi viimeinen. Koko erä vain 2000 tölkkiä, A-valinnan sivuillakin myymäläsaatavuus hupenee.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta Volvoon uusi Varta AGM 80Ah. Josko nyt riittäis paukkua Webastollekin.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta Tilasin maastopyöräilyshortsit. Luultavasti yhtä kokoa liian isot.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 1x Crocs - Literide 360 Pacer - Sneakerit - Black / Slate Grey | M12 (US) 1x Exped - Ultra Pillow - Tyyny - Greygoose | L - 46 x 30 cm
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta Toivottavasti ei vatsahaava. Taas maha kipeä ja stressiä ollut jo ihan liikaa.
Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 20232 vuotta Kun noiden AI-juttujen kanssa tässä painii päivittäin, niin hommasin asiaankuuluvan paidan itselleni.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään