Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Joo, paikallisjunat olis hyvä optio kun niissä voi pitää pyörää ihan itteensä vasten renkaillaan seisten ja kyllä tosiaan pisin paikallisjunayhteys taitaa mennä Lahteen tai Nokialle mutta ne tosiaan on vähän turhan lähellä että jaksas jäädä yöksi välille kökkimään.

Ja vielä hankintaa:

2 x RAB Cotton Ascent Sleeping Bag Liner

1 x Exped Ultra Pillow M

No nyt on setti kasassa. Ajoa vaille. Ja postitusta tietysti kuhan postipekka saa roudattua kaikki romut kotia. Blaah, joku 1.5ke tms napsahti tuohonkin nyt. Vaimo jo sanoi että se heittää mut ensikeväänä pihalle jos en oma-aloitteisesti meinaa lähteä... :ph34r:

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
5.10.2023 klo 14.11, VesaP kirjoitti:

^Joo, paikallisjunat olis hyvä optio kun niissä voi pitää pyörää ihan itteensä vasten renkaillaan seisten ja kyllä tosiaan pisin paikallisjunayhteys taitaa mennä Lahteen tai Nokialle mutta ne tosiaan on vähän turhan lähellä että jaksas jäädä yöksi välille kökkimään.

Ja vielä hankintaa:

2 x RAB Cotton Ascent Sleeping Bag Liner

1 x Exped Ultra Pillow M

No nyt on setti kasassa. Ajoa vaille. Ja postitusta tietysti kuhan postipekka saa roudattua kaikki romut kotia. Blaah, joku 1.5ke tms napsahti tuohonkin nyt. Vaimo jo sanoi että se heittää mut ensikeväänä pihalle jos en oma-aloitteisesti meinaa lähteä... :ph34r:

Jotkut vuorot Z;taa menee Kouvostoliittoon asti.  No hö, eihän sinnekään suoraa tietä ole pitkä matka, Lahen kautta kiertää...

Kirjoitettu

Autolle bensaa ja höh, Prismassa ei ollut aikuisten pitkävartisia Nokian saappaita, eikä tuoreita mansikoita > Onneksi Citymarketista löytyi. 

Kirjoitettu
35 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Prismassa ei ollut aikuisten pitkävartisia Nokian saappaita, eikä tuoreita mansikoita > Onneksi Citymarketista löytyi. 

Vinkki: Niillä saappaiden kärjillä ei saa avustaa kivien tai ylipäätään minkään nostamisessa. Ne eivät kestä juuri mitään, missä on teräviä reunoja. T. nimimerkki painepesijä

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

öööö.... nyt en ymmärtäny, tai sitten et ole tietoinen millaista hommaa se kututalkoilu on.
Saappaat on paras jalkine koska usein on kosteaa maastoa...lapioidessa korkeintaan työnnän jalalla lapioita...uudet saappaat nyt siksi että sadekelillä ajaessa saappaaseen mahtuisi emmän kuin yksi villasukka.
Talkooton ajalla kesäkuu- syyskuu, niin palelua ei ole tullu....

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
kirotusvihre ...

Kirjoitettu

Poppamies-kastikkeita kaks pulloa femmalla. Scorpion, jonka pitäisi olla melko voimallista ja Jalapeno hieman miedompaa.

Kirjoitettu

Mufloni-panimon Islay Imperial Stout-tölkki. Kaupungin toiseksi viimeinen.

Koko erä vain 2000 tölkkiä, A-valinnan sivuillakin myymäläsaatavuus hupenee.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

1x Crocs - Literide 360 Pacer - Sneakerit - Black / Slate Grey | M12 (US)

1x Exped - Ultra Pillow - Tyyny - Greygoose | L - 46 x 30 cm

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.