Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 20232 vuotta No se ropotti. Vähän tihkas maksaa, mutta jos tulee toisiin aatoksiin, niin keväällä siitä saa 500 egee enemmän...
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20232 vuotta Stetsonin. Mut ei lierihattua, vaan lippiksen. Piti ostaa Partioaitasta jotain, että saa sen jäsenlehden taas kotiinkannettuna. Musta se on paras retkeilylehti, en tykkää jotenkin Retki-lehdestä.
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20232 vuotta ... eikä sen talvisäilytykseen mene tilaa, eikä huoltoihin käytännössä rahaa...
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20232 vuotta Talvisäilytyksessä voi istua päällä ja pöristä, ropotti olee vaan hiljaa.
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20232 vuotta Amazoniasta 800m HD-rajakaapelia (3,4mm) , jotta ropotti pysyy aisoissa. Kela maksoi Güntherilla noin satasen (ja ilmaiset toimitukset) ja piirtelin karttapaikan karttaan, että sitä menee mulla vajaa puolet tuosta. Pläni on, että se jäljelle jäävän osan tuota kaapelia vois myydä keväällä torissa vähintäänkin samalla hinnalla, kuin nyt sen ostin.... Muokattu: 19. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ toi on tommosta kapitalistista riistohinnottelua kotilaisille tori-ostajille.
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20232 vuotta Hinta on silloin kohdillaan, kun kaupat syntyy. Keväällä se näkee mikä se hinta on.
Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 20232 vuotta Tori.fi on vihonviimeinen kauppapaikka; tullaan hakeen- sitten soittoja että tulenkin huomena, ei sovi tulen ylihuomena...voisitko tuoda tänne. 50e hinta....voisitko myydä vitosella. Huomena ja ylihuomena on pääruoaksi - nahkiaisia. Kävin ostaan nahkiaisaterialle arvoisensa ruokajuoman. Tässä jo todennu että kokeilut ei kannata - ainakaan edulliset kokeilut, aika monet viininloput kaatanu pois - niin jo hyväksi havaittua. Totesin tämän kassalla, kassaneitokainen olikin kiinnostunu ettei ole koskaan kuullut juomasuosituksesta nahkiaiselle, eikä ole itse koskaan maistanut nahkiaista mutta kiinnostaisi. Annoin siinä vinkkiä että Nygrenin kalaosastolta ( sama rakennus) saa ja miten kannattaa valmistaa.
Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 20232 vuotta Tiketin mentalisti Pete Poskiparta esitykseen. Hommista tarjosivat ilmaistikettejä, niin tartuin täkyyn. Pete onkin tuttavan poika, niin silläkin tuonne sitten. Muokattu: 20. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 20232 vuotta Kävin tuon mentalisti-shown katsomassa keväällä ja ihan hyvää viihdettä oli
Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 20232 vuotta Lidlin ranskateemalta madeleine-leivoksia. 10 kpl 3,29 €. Arvio: hassunmuotoisia muffinsei.
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Prismasta lasten ( koko 39)lenkkarit, siinä oli kyllä hintalappu 10e mutta oli kuitenkin 15e. Otin kun oli todella kevyet, ja hyvä hinta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään