Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20232 vuotta Greta van Fleetin uusin lp, samalla ennakko-ostona Kingston Wall 2 re-masteroitu 2023 2lp-muodossa.
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta Finlandia kirjasta ( käytettyjä kirjoja) loput ne Hannu Hautalan kuvakirjat joita minulla EI ole. 4 kirjaa.
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta Tilli-Aurajuusto lämmisavu kirjolohta Kustavissa vaunusta - 32 €/kg! Huh!!! Muokattu: 22. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 23. Elokuuta, 20232 vuotta Perusvihanneksia yms. ja Nygreniltä rapuherkkua, savulohta, lohiperunalaatikkoa ja lohitaskua ( tästä tulee 3 kerraksi) Lisäksi vakiojuomisia ja kokeeksi kesätuote Malibu Strawberry > hämää kun on väritöntä, mutta ei todellakaan mautonta, tämä on "nam".
Kirjoitettu 24. Elokuuta, 20232 vuotta Lidlistä kulutustavaraa eli ruuvikärkisetti 37 osaa -50 % 3,49 €. Joo ja safkaa kans. Muokattu: 24. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20232 vuotta Tilasin pianonvirityksen. Enkä kysynyt edes hintaa. Varaudun 160-200 euroon. Ja uuteen samanmoiseen keväällä. Tämä piano kun muutettiin viikonloppuna Oulusta Helsinkiin ja on ollut siellä virittämättä 10 vuotta. Ja kun nyt on kuulemma niin kosteaa että lämmityskauden jälkeen viritys muuttuu senkin takia.
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20232 vuotta 4 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Tilasin pianonvirityksen. Enkä kysynyt edes hintaa. Varaudun 160-200 euroon. Ja uuteen samanmoiseen keväällä. Tämä piano kun muutettiin viikonloppuna Oulusta Helsinkiin ja on ollut siellä virittämättä 10 vuotta. Ja kun nyt on kuulemma niin kosteaa että lämmityskauden jälkeen viritys muuttuu senkin takia. Tämän takia hankittiin aikanaan digitaalipiano. Soi näin taviksen korvaan paremminkin kuin käytetty scheibepiano. Nyt on ollut tosin yli 10 vuotta tyttären hyllynä, pinonnut kaikenmaailman tavarat sen päälle. No, se ite sitä eniten soitti.
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta Otsalamppuun uudet hihnat, vanhat on tullut hikoiltua juoksulenkeillä piloille kun ei ole viitsinyt aina huuhtoa tuoreeltaan.
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta 19 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Tämän takia hankittiin aikanaan digitaalipiano. Soi näin taviksen korvaan paremminkin kuin käytetty scheibepiano. Nyt on ollut tosin yli 10 vuotta tyttären hyllynä, pinonnut kaikenmaailman tavarat sen päälle. No, se ite sitä eniten soitti. Sellaisen minäkin mieluummin ottaisin. En siis itse soita. Mutta musiikkiopiston opettajat kovasti yrittävät väittää, että pitää olla oikea piano.
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta ^Toi jakaa kyl mielipiteet. Varmaan jos sulla on tosi hyvä piano tosi hyvässä vireessä ja oot tosi hyvä soittaja, niin se on parempi ja ehdoton. Tossa meillä on joku kaikupohja, mä en erota sitä oikeesta, siinä on tietty kaikki ne et jos hakkaat kovempaa se soi kovempaa jne. . tossa on muuten ihan asiallinen juttu https://www.thomann.de/blog/fi/akustinen-vai-sahkopiano-kumpi-on-parempi/ (tosin huomasin että ko. pulju myy vaan sähköpianoja , eh...) Mut niinhä se on et sähkökitaramusiikkikin on paholaisesta. Mä olin nuori ja sain ostettua paskan sähkökitaran ja vahvistimen, muistaakseni vaihdoin fillariin tai johonkin ja maksoin vähän väliä. Yks kaveri sai kitaran, sen faija tai joku oli kysynyt joltain paikalliselta humppatähdeltä millanen kitara pitäs ostaa, vastaus oli "ehdottomasti aloittelijalle akustinen". Ei meistä kumpikaan oppinut hyvin soittamaan, mutta mä soitin omalla paskalla sähkökitarasärötäysillä-tyylillänin useissa punk- ja metallikokoonpanoissa, tää toinen jätkä ei soittanut ollenkaan sitä akustistaan. Kumpi sitten oli parempi? Öh, ei todellakaan viimeisin hankintasi, sori, enempi "yksi ensimmäisistä hankinnoistasi". Mut joo, ammattilaiset on erikseen ja vähän tyhmiä. Varmaan jos junnulle ostais pyörää niin joku meistä selittäs että täytyy olla miljoonan pyörä ja ei sähköpyörä. Muokattu: 29. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta Ns. "oikeassa" pianossa on vaan ihan erilainen se kosketus, ja samoin jos tai kun pitää saada erivahvuista ääntä. Jos olet harjoitellut oikealla pianolla, osaat soittaa sähköpianoakin. Mutta toisinpäin tulee ongelmia sen pianon kanssa kun hento kosketus ei enää riitäkään. Tavissähköpianoilla ( kai niitäkin on kalliita malleja) ei pysty tekeen samanlaisia nopeita krumeluureja kuin oikealla pianolla. Olen ollu pianonsoiton opettajana, jos kotona on sähköpiano ja tulet tunnille soittaan, tunnilla on oikea piano niin ei se kovin hyvin etene.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään