Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20223 vuotta Therm-Ic KIT ULTRA HEAT BOOST GL5200. Eli Therm-Ic boost sähkörukkasiin lisäakut jolla hanskat pysyy lämpimänä max 10 tuntia. DHL Expressillä, suoraan Ranskan sylttytehtaalta, huomiseksi kotiovelle.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20223 vuotta Kirjoittaja ^Tommi, tämä ei ole haRkintaketju, vaan haNkintaketju! 🧐
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20223 vuotta Hahahhaa... sellasta. Tästä näkee yleisimminkin mun sisällön tason. No, joululahjojahan sitä.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20223 vuotta Tätä harkittu jo niin pitkään, että nyt oli ihan pakko... Microsoft Flight Simulator 40th Anniversary Edition täysversio Honeycomb Alpha Flight Control - Yoke ja kytkinpaneeli Honeycomb Aeronautical Bravo Throttle Quadrant ohjain Vielä tarttee kehitellä jokin uskottava peitetarina Rouvalle kerrottavaksi, ettei tule huutia. Miksei sellaista voi saada kylkiäisinä? Muokattu: 29. Marraskuuta, 20223 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20223 vuotta Huh kuinka hieno setti. Vaan on siinä varmaan tosiaan selittämistä Itse olen käyttänyt ihan liikaa aikaa viime viikkoina GT7 pelin pelaamiseen pleikkavitosella. Joululahjakontissa on ratti ja polkimet. Nyt menty ohjaimella.
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20223 vuotta Id Buzz-harkinta muuttui hankinnaksi... Jouluksi patteriautoa siis alle.
Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 20223 vuotta Kirjoittaja 3 kiloa Lindt Lindor suklaapalluroita. Stracciatella, Caramel ja Salted Caramel. Suapi sitä pyörää hinkata että noikin kalorit saa poltettua. 🤪
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20223 vuotta 4.12.2022 klo 14.39, VesaP kirjoitti: 3 kiloa Lindt Lindor suklaapalluroita. Stracciatella, Caramel ja Salted Caramel. Suapi sitä pyörää hinkata että noikin kalorit saa poltettua. 🤪 Tilasitko sinä niitä jostain ebaysta tai vastaavasta? 17 tuntia sitten, Sulo kirjoitti: Kinkku. 5,53 kg luuton. Lähellä oli 4.2 kg luuttoman viljapossukinkun osto itselläkin tänään. Oli jo kädessä mutta jätin kuitenkin kauppaan vielä niin ei vie tilaa jääkaapissa. No eihän tuo iso olis ollut. Yleensä ostetaan reilu seitsenkiloinen mutta tänä jouluna ei tule vieraita. Oli K-kaupassa muuten 11 euroa kilo. Vähän kalliiltakin kuulosti. Ääsmarketissa tai vaikka Prismassa lienee halvempaa.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20223 vuotta Mä pyrin olemaan ostamatta kinkkua ollenkaan, kalkkunaa tilalle. Kinkkua jää meillä aina yli, kalkkunaa ei koskaan. Mutta aiheeseen: Strepsilsiä ja Bafucinia perheen naisväelle. Joku pöpö jyllää taas
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään