Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Hiekka-Alin käyttäjiä virtsatetaan, mikä on tietysti oikein. Sandaalien hinta pitäisi olla dynaaminen, kuten Coldplayn keikkalippujen, kassalla satkun sandikset maksavatkin 400. Pulita tai linkkaa sukkasillaan kotiin (olettaen että tulit ilman kenkiä kauppaan). 

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

66 metriä 20x95 raakaponttia.
Heittämällä meni Obeliskin sisään ja takaluukku kiinni. Tuplat olis vielä ainakin mahtunut, ellei enemmänkin :) 

Kirjoitettu

Ratkaisin rococo-nukkeryhmän pääkoriste-ongelma ostamalla valmiit pääkoristeet Etsystä. Jotenkin vaan näyttää siltä että kokonaisuus tarvii pääkoristeen. 

Kirjoitettu

Siis minkä lätkän? BMW-logon vai rekkarikilven?

Mun viimeisin hankinta on (maitokauppaa jos ei lasketa) uudet paksummat jarrulevyt alamäkipyörään sekä Galfer merkiltä heidän vihreät jarrupalat. Pitäis olla erinomaiset mutta nopeasti kuluvat. Mulla normipalat ovat kuitenkin kestäneet pari vuotta niin ehkä nuokin kestää edes yhden kesän. Samalla jäykkäperämaasturiin myös eteen renkaaksi Schwalbe Thunder burt. Niin hyvin tuntunut rullaavan takarenkaana.

Kirjoitettu
30 minuuttia sitten, Densen kirjoitti:

Siis minkä lätkän? BMW-logon vai rekkarikilven?

Sen pyöreän bemarin merkin.  Voi olla, että siitä on liima pettänyt lennostakin, mutta ehkä epätodennäköistä. Todnäk toi auton merkki on uinut jonkun ihon alle.  Onneks on kuitenkin irronnut/irroitettu ilman väkivallan merkkejä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Bussilippu. En edes yrittänyt tulla tänne omalla autolla. En niin extremisti sentään ole.

Kirjoitettu

Mää ostin Saabiin AliPapalta embleemit ja Biltsusta pälykapselit kromatuilla muttereilla ja liimasin embleemit siihen keskelle. Kapseleussa oli napalätkien urart, joiden läpimitta oli täysin sama kiin embleemeissä ja lätkien ķohdistus liimatessa kävi leikiten. 

Tuli muuten hienot, aivan kuin tehdasvalmisteiset prerium kapselit.

 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Garmin Varia RTL516

Teen tästä päätutkan ja takavalon ja edellinen 315 tutka jää kakkostutkaksi pitemmille lenkeille kun 516:sen akku ehtyy lenkin aikana.

Kirjoitettu
1.8.2023 klo 10.02, Jopotuinen kirjoitti:

Mää ostin Saabiin AliPapalta embleemit ja Biltsusta pälykapselit kromatuilla muttereilla ja liimasin embleemit siihen keskelle. Kapseleussa oli napalätkien urart, joiden läpimitta oli täysin sama kiin embleemeissä ja lätkien ķohdistus liimatessa kävi leikiten. 

Tuli muuten hienot, aivan kuin tehdasvalmisteiset prerium kapselit.

 

Mitä kieltä toi on? embleemit - kapseleut- napalätkät ja varsinkin niitten urart...ehkä kiroturvihreitä, mutta vaikka mulla oikean käden etusormi hoitaa keskarin näppäimet, vähemmän niitä virheitä tulee.

Aamulla kävin ostaan normaalit ruokaostokset, myöhemmin Nygrenin savulohta ja savulohiherkkua, kaikenlaisia erilaisia suosikkijuomiani Alkosta ( tarvi sen toisenkin ison setelin rikki) lisäksi vielä 5 putelia x-tra appelsiinilimsaa kun sitä kuluu paljon ja aina saa olla raahaamassa. Ja vaikka tämä x-tra on edullisin, se on parhaan makuista appelsiinilimsaa. 
 

Kirjoitettu

Länsinaapurin myymälöistä gluteiinittomia tuotteita ja valikoituja muita elintarvikkeita.

Tietty myös Systembolagetista lähinnä ei Alkon valikoimaan kuuluvia tuotteita.

(suomeksi 3 pulloa rouvan suosimaa luomu valkoviiniä, 1 pullo vastaavaa punaista,

pieni humppakuutio (1,5l) toista valkkaria ja 5 tölkkiä + 1 plo erikoisoluita)

Kehnoa lageria saa lähikaupastakn, jos sattuu olemaan tarvis; IKEA:sta nuorisolle

jotakin pientä tarvesälää ja meille kynttilöitä.

Tämä kylläkin jo maanantaina, kuten myös ~60l dieselöljyä -> ~1200km rangea...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.