Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 20232 vuotta Hiekka-Alin käyttäjiä virtsatetaan, mikä on tietysti oikein. Sandaalien hinta pitäisi olla dynaaminen, kuten Coldplayn keikkalippujen, kassalla satkun sandikset maksavatkin 400. Pulita tai linkkaa sukkasillaan kotiin (olettaen että tulit ilman kenkiä kauppaan).
Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 20232 vuotta 66 metriä 20x95 raakaponttia. Heittämällä meni Obeliskin sisään ja takaluukku kiinni. Tuplat olis vielä ainakin mahtunut, ellei enemmänkin
Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 20232 vuotta Ratkaisin rococo-nukkeryhmän pääkoriste-ongelma ostamalla valmiit pääkoristeet Etsystä. Jotenkin vaan näyttää siltä että kokonaisuus tarvii pääkoristeen.
Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 20232 vuotta Ostin uuden lätkän penarin takaluukkuun, koska edellistä oli joku tarvinnut mua enemmän... 😕
Kirjoitettu 1. Elokuuta, 20232 vuotta Siis minkä lätkän? BMW-logon vai rekkarikilven? Mun viimeisin hankinta on (maitokauppaa jos ei lasketa) uudet paksummat jarrulevyt alamäkipyörään sekä Galfer merkiltä heidän vihreät jarrupalat. Pitäis olla erinomaiset mutta nopeasti kuluvat. Mulla normipalat ovat kuitenkin kestäneet pari vuotta niin ehkä nuokin kestää edes yhden kesän. Samalla jäykkäperämaasturiin myös eteen renkaaksi Schwalbe Thunder burt. Niin hyvin tuntunut rullaavan takarenkaana.
Kirjoitettu 1. Elokuuta, 20232 vuotta 30 minuuttia sitten, Densen kirjoitti: Siis minkä lätkän? BMW-logon vai rekkarikilven? Sen pyöreän bemarin merkin. Voi olla, että siitä on liima pettänyt lennostakin, mutta ehkä epätodennäköistä. Todnäk toi auton merkki on uinut jonkun ihon alle. Onneks on kuitenkin irronnut/irroitettu ilman väkivallan merkkejä.
Kirjoitettu 1. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Bussilippu. En edes yrittänyt tulla tänne omalla autolla. En niin extremisti sentään ole.
Kirjoitettu 1. Elokuuta, 20232 vuotta Mää ostin Saabiin AliPapalta embleemit ja Biltsusta pälykapselit kromatuilla muttereilla ja liimasin embleemit siihen keskelle. Kapseleussa oli napalätkien urart, joiden läpimitta oli täysin sama kiin embleemeissä ja lätkien ķohdistus liimatessa kävi leikiten. Tuli muuten hienot, aivan kuin tehdasvalmisteiset prerium kapselit.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Garmin Varia RTL516 Teen tästä päätutkan ja takavalon ja edellinen 315 tutka jää kakkostutkaksi pitemmille lenkeille kun 516:sen akku ehtyy lenkin aikana.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta 2 kg Annabelle perunioita + 3 kpl porkkanioita + rasia mansikoita = 20,50 €(!) Se perunapussi makso kympin!
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta 1.8.2023 klo 10.02, Jopotuinen kirjoitti: Mää ostin Saabiin AliPapalta embleemit ja Biltsusta pälykapselit kromatuilla muttereilla ja liimasin embleemit siihen keskelle. Kapseleussa oli napalätkien urart, joiden läpimitta oli täysin sama kiin embleemeissä ja lätkien ķohdistus liimatessa kävi leikiten. Tuli muuten hienot, aivan kuin tehdasvalmisteiset prerium kapselit. Mitä kieltä toi on? embleemit - kapseleut- napalätkät ja varsinkin niitten urart...ehkä kiroturvihreitä, mutta vaikka mulla oikean käden etusormi hoitaa keskarin näppäimet, vähemmän niitä virheitä tulee. Aamulla kävin ostaan normaalit ruokaostokset, myöhemmin Nygrenin savulohta ja savulohiherkkua, kaikenlaisia erilaisia suosikkijuomiani Alkosta ( tarvi sen toisenkin ison setelin rikki) lisäksi vielä 5 putelia x-tra appelsiinilimsaa kun sitä kuluu paljon ja aina saa olla raahaamassa. Ja vaikka tämä x-tra on edullisin, se on parhaan makuista appelsiinilimsaa.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta Länsinaapurin myymälöistä gluteiinittomia tuotteita ja valikoituja muita elintarvikkeita. Tietty myös Systembolagetista lähinnä ei Alkon valikoimaan kuuluvia tuotteita. (suomeksi 3 pulloa rouvan suosimaa luomu valkoviiniä, 1 pullo vastaavaa punaista, pieni humppakuutio (1,5l) toista valkkaria ja 5 tölkkiä + 1 plo erikoisoluita) Kehnoa lageria saa lähikaupastakn, jos sattuu olemaan tarvis; IKEA:sta nuorisolle jotakin pientä tarvesälää ja meille kynttilöitä. Tämä kylläkin jo maanantaina, kuten myös ~60l dieselöljyä -> ~1200km rangea...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään