Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 20232 vuotta Jos sais kyydin nostettua sinne 65kn nurkille, niin pidän hankintaa onnistuneena.
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 20232 vuotta Sama vehjes. Vuosimallia -73, joten tää on sille kesä numero 51
Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 20232 vuotta Auton ajovalopolttimot ja juomapullo, edellinen pullo kesti liki 4 vuotta ( mallia Biltema ), en löytänyt enää samanlaista ja tuo uusi on kovempaa muovia ja ei pyöräily spesifioitu, saa nähdä kestääkö yhtä kauan, epäilen.
Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Melkein hankin taas seuraavan 3kk setin allergialääkkeitä tulemaan mutta olikin käyttämäni verkkoapteekin chätti mennyt kiinni 19.00 joten viimeisin hankinta tästä johtuen muutama uusi suodatin muutamaan eri ilmanpuhdistimeen.
Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 20232 vuotta Haglöfsin t-paita. Sen verran miellyttävä että voisi ehkä hakea pari lisää.
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta Kävin tilaamassa keittiölieden ( perinteinen valurautanappi-malli) ja siihen kuljetus+asennus+vanhan poisvienti. Edullisin oli itselleni paras vaihtoehto!
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta Shortsit pyöräliikkeestä. Saksasta tilatut eivät olleet hyvät niin palautan ne ja kotomaasta ihan paikanpäältä löytyi eilen sopivat ja halvemmalla. Yhdet on vielä myös tulossa Motonetin valikoimasta sovitukseen mutta ne palautetaan kanssa. Olivat tuplahintaiset.
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta Semmonen pitkävartinen löylykauha huussin puruastiaan. Kyllä nyt kelpaa pa(i)skoa puruja!
Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 20232 vuotta Pirun sitkeän oloinen kesäflunssan taimi. Ei taitu, mutta ei myöskään riehaannu. "Tulisjo&Poistuos" - loitsut samaan nippuun, kiitos.
Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ no mä ostin lohirullan ( kolmeksi kerraksi syötävää) savulohiherkkua ja savulohta 2 pyrstöpalaa, tuttu myyjä kyseli lokkien kuulumisia ja sain pussin silakoita lokeille kaupan päälle. Lisäksi samalla reissulla samppanjaa ja koskenkorva-raparperi-juomaa 2 putelia.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään